Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

llaller Creative Commons License 2014.08.12 0 0 7838

a német BAG-os autó látta mikor poroltam, nem jött utánam

Előzmény: spurrik (7837)
spurrik Creative Commons License 2014.08.12 0 0 7837

Nekem is ugyanígy füstöl 100 volt benne mikor vettem most 425 nél tartok.Füstöl ha lépem de szépen megy .Nekem jó környezetnek nem ,lényeg az,hogy fekete legyen ne kék és német ne lássa.Jóó utakat

Előzmény: llaller (7835)
2/36. Creative Commons License 2014.08.12 0 0 7836

Szia.

Ez általában normális. A motorolaj kékes-szürkére színezné a kipuffogott gázt, ha bejutna az égéstérbe.

Ált. azért fordul elő, mert a turbó az előző fordulattal arányosan pörög csak és a tehetetlensége miatt kicsit lemarad a több üzemanyaghoz képest. Így csaknem tökéletlen az égés.

llaller Creative Commons License 2014.08.12 0 0 7835

szevasztok, miért füstöl feketén az 1,9 101 le-s motorom, mikor mondjuk 2000- nél lepadlózom? egr? turbónyomás szabályozó? katalizátor? porlasztó? azt azért tudni kell, hogy hideg motornál 2-dik fordulatra indul a motor, illetve üresjáratban, üzemmelegen semmilyen fordulaton nem füstöl, résolaj mind a négy porlasztón egyforma(teszt) üzem melegen is egyből indul a gép, nem értem, a turbó már 1200-tól is finoman el kezd tolni" a motorolaj nem fogy, ha tudtok erre szeretnék választ kapni, zsolti "hun vagy?

2/36. Creative Commons License 2014.08.11 0 0 7834

Sziasztok.

Nem tudom, hogy véletlen-e de Leslie27 ajánlata ezidáig a leginkább az ECU-m megjavulásához konvergáló egyenlet.

Leszedtem a nyomásérzékelőt mely tényleg kicsit vízköves volt. Kifújtam, hajszárítóztam. Ugyan az opcom-mal nem ellenőriztem, de visszatért hamvaiból: eltűnt a narancs hibajelzés, alapjárat normális és a régi gázpedálra is reagál...

Remélem sikerült legalábbis ideiglenesen megoldani a problémát, mert már mindennel ijesztgettek: ÚÚÚÚ, srác ez bizony ECU-csere lesz, használt szetben minimum 45.000, vagy nagynyomású szelep hiba legalább 80.000 munkadíjjal)

Jelenleg a 8000-es pedált kell felgyújtanom szétszórni a hamut és megy a kocsi...

Köszönöm. 

spurrik Creative Commons License 2014.08.11 0 0 7833

Üdv mindenkinek !  300.000km-t ment a légtömegmérő majd megadta magát.    Kicseréltük VDO márkájura 6000km-t bírt pedig ez a legjobb a piacon. Most ismét új van benne.Légszűrő mindíg tiszta sűrün cserélve.A szaki is csak értetlenül állt a történtek előtt,most ismét ereje teljében az autó.Vajon meddig.  A váltóba 8dl Castrol olajat kellett rátölteni a nívóig,ki is nyomta a szellőzőn a motortérbe a Német út alatt.Ha nem töltöm utána beáll a váltó,ha igen kinyomja .Valaki hasonló cipellőbe? Üdv.

Jana_westfalia Creative Commons License 2014.08.11 0 0 7832

Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Bontott lett 6000Ft-ért remélem sokáig bírni fogja.

Előzmény: mobtelgsm (7807)
öcsiboy Creative Commons License 2014.08.11 0 0 7831

Nekem 1db porlasztó cseréje megoldotta a jelenséget. :(

Előzmény: travelmint (7830)
travelmint Creative Commons License 2014.08.10 0 0 7830

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni hibafeltárás ügyében:

2008-as Opel Vivaro 2.0cdti-m van.

A hétvégén mentem vele, GÁZADÁSRA néha darabosan kezdett el gyorsulni, majd menet közben egy párszor fellvillant a STOP és a motor piktogram a kijelzőn.

Azt is éreztem, hogy a motor egy pillanatra kihagy, majd újból ment tovább.

Már két hete is csinált olyat, hogy indítás után leállt, de a következő inditás után nem volt semmi gond.

Valakinek nem volt hasonló tapasztalata?

Esetleg tudjátok, hogy mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm.

További szép estét!

Leslie27 Creative Commons License 2014.08.10 0 0 7829

Nincs valakinek egy F9Q turbója jópézé. A gépben csak 1800-tól tölt és sípol rendesen, meg az olaj is fogyogat. Csere lesz hamarosan. Valaki rakott már bele 120-as laguna turbót? hogy dolgozik azzal? 

Leslie27 Creative Commons License 2014.08.10 0 0 7828

Nekem a turbónyomás szabályzó csinált ilyet. Esőben leragadt néha a lemezke benne. KC is javasolta, hogy valamiféle fedőt érdemes rá hebregálni, mivel beázhat. jobb oldalon található. Út mellett féktisztítóval gyógyítottam. egyszerűen lehúztam a csöveket, és belefújtam...

Bozont95 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 7827

Milyen festékkel festettétek át a traficon a műanyagokat kívűl?

Bozont95 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 7826

Renault traficban 2002  hol talàlom a pollenszűrőt.

GARFIELD Creative Commons License 2014.08.09 0 0 7825

Lehet, hogy csak nekem van szerencsém, de eddig cseréltem egy termosztátot, két kerékagycsapágyat, egy garnitúra féktárcsát, féklámpa kapcsolót, index kapcsolót. Ezt kérte az elmúlt 4 évben, és 130 ezer kilométerben. 

Előzmény: 2/36. (7823)
GARFIELD Creative Commons License 2014.08.09 0 0 7824

Injektor kiszedő kéziszerszám 2.0  dci-hez

 

http://www.keptelenseg.hu/kozlekedes/porlasztocsucs-kiszereles-80358

2/36. Creative Commons License 2014.08.09 0 0 7823

Sziasztok.

A "kék" csatlakozó nem jött be. Igaz, hogy még nem töröltem a hibakódot...

2 éve van nálam a kocsi eddig: kormányszervó, generátor, kiemelőcsapágy, stabilizátorokx2, kormányösszekötő, féktárcsák, ablakemelő...

Eddig több mint 300-az zabált fel ez a nyomorult. Ráadásul ez a leggyengébb- alig megyek fel vele az érdi emelkedőn...

Szidják az olaszokat. 9 évig fiat scudo-val jártam. 2 kuplung mellett semmi baja a kötelező dolgokon kívül. Már visszasírom, hogy összetörtem.

mobtelgsm Creative Commons License 2014.08.09 0 0 7822

Jelentkezem.....

Előzmény: llaller (7819)
llaller Creative Commons License 2014.08.08 0 0 7821

szia zsolti, tűzfal oldalról fossa az olajat a motor, csak nem tudom konkrétan behatárolni, olyan mintha a hengerfej alól jönne, egyenlőre kezelem a hibát, csak televágja az olaj a hátsó ajtót pöttyökben, a tartalék motor (kiveszem-beteszem), nincs pauza, című dalról szólna

Előzmény: vargamunka (7820)
vargamunka Creative Commons License 2014.08.08 0 0 7820

szia                        

Miért egy nem is elég ?!

Előzmény: llaller (7819)
llaller Creative Commons License 2014.08.08 0 0 7819

tarcsiba kéne komplett 1,9 101 le-s motor, ha jó az ár, megyek érte

Előzmény: mobtelgsm (7816)
llaller Creative Commons License 2014.08.08 0 0 7818

én hetente megyek 2000-et , igen, a relé doboz be tud ázni alulról, nekem a stekkerek érintkezői el voltak oxidálódva, a vezérlés nem ázik be nekem

 

Előzmény: 2/36. (7815)
llaller Creative Commons License 2014.08.08 0 0 7817

motortér, jobb oldal, fekete "biztidoboztető levesz, nekem ennél a hibakódnál a sokvezetékes kék csatlakozómmal volt a baj (sok vezeték megy bele, a relé sor mellett jobbra van) finoman széthúz, wd 40 befúj

Előzmény: 2/36. (7810)
mobtelgsm Creative Commons License 2014.08.07 0 0 7816

Hi

Van igen.

Holnap felhivlak.

Előzmény: vargamunka (7814)
2/36. Creative Commons License 2014.08.07 0 0 7815

Sziasztok.

Azért a nyakam nem tenném rá, hogy az eső miatt állt le, lehet, hogy csak furcsa egybeesés.

...de1 hete a nagy melegben 120-szal száguldoztam. Szerintetek be tud-e ázni a vezérlés doboza, vagy csatlakozói?

 

vargamunka Creative Commons License 2014.08.07 0 0 7814

szia 

esetleg olajteknőd van (letöröm a végén a csavart szét van barmolva )?

Előzmény: mobtelgsm (7811)
vargamunka Creative Commons License 2014.08.07 0 0 7813

Serviz módban van ,1635 hibával ne foglakoz(most ) hivj ha elakadtál ,(lehet a csere pedál sem jó ,ezt sem zárnám ki azért )tipp lenne találgatni nem az én asztalom .

"ki mit gondol" hát ez is egy lehetőség ám :)

Előzmény: 2/36. (7810)
vargamunka Creative Commons License 2014.08.07 0 0 7812

                                                                                         , ?mit is ..

Előzmény: mobtelgsm (7811)
mobtelgsm Creative Commons License 2014.08.07 0 0 7811

Ha a levegőszűrőbe ment víz, akkor könnyen a légtömegmérőd is meghalt.....

Akkor szokta ezt csinálni.

Előzmény: 2/36. (7810)
2/36. Creative Commons License 2014.08.07 0 0 7810

Tisztelt Fórumozók.

2005-ös 1.9 DI opel esőben egyszercsak elvette a gázt. Az eredeti alapjárat felszaladt 1500-ra. Középső narancs lámpa kigyulladt.

Ezen az alapjáraton döcögtem haza.

Elkezdtem olvasgatni. Írták: EGR, üzemanyagszűrő, stb. E kettő tűnt leggyanúsabbnak. Hosszas bíbelődés után sikerült kicserélnem mindkettőt.

Akkor szépen ment kb.5000-et. 

Legutóbb, szintén esőben ugyanaz. Rutinosan kiöntöttem a vizet a szűrőházból, akksi le, vártam, de végül megint csak a döcögés maradt.

Kiolvastam: gázpedál 2 szenzor(p1122) mellett a p1635 is. Vettem használt gázpedált. Rádugtam- ugyan az: alapjárat 1500, pedálra nem reagál.

Ki mit gondol?

Köszönettel: Zoltán.

mobtelgsm Creative Commons License 2014.08.07 0 0 7809

Hi

Nekem van.

Hivj fel.

06709497701

Előzmény: sky777 (7808)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!