Nekem is ugyanígy füstöl 100 volt benne mikor vettem most 425 nél tartok.Füstöl ha lépem de szépen megy .Nekem jó környezetnek nem ,lényeg az,hogy fekete legyen ne kék és német ne lássa.Jóó utakat
Ez általában normális. A motorolaj kékes-szürkére színezné a kipuffogott gázt, ha bejutna az égéstérbe.
Ált. azért fordul elő, mert a turbó az előző fordulattal arányosan pörög csak és a tehetetlensége miatt kicsit lemarad a több üzemanyaghoz képest. Így csaknem tökéletlen az égés.
szevasztok, miért füstöl feketén az 1,9 101 le-s motorom, mikor mondjuk 2000- nél lepadlózom? egr? turbónyomás szabályozó? katalizátor? porlasztó? azt azért tudni kell, hogy hideg motornál 2-dik fordulatra indul a motor, illetve üresjáratban, üzemmelegen semmilyen fordulaton nem füstöl, résolaj mind a négy porlasztón egyforma(teszt) üzem melegen is egyből indul a gép, nem értem, a turbó már 1200-tól is finoman el kezd tolni" a motorolaj nem fogy, ha tudtok erre szeretnék választ kapni, zsolti "hun vagy?
Nem tudom, hogy véletlen-e de Leslie27 ajánlata ezidáig a leginkább az ECU-m megjavulásához konvergáló egyenlet.
Leszedtem a nyomásérzékelőt mely tényleg kicsit vízköves volt. Kifújtam, hajszárítóztam. Ugyan az opcom-mal nem ellenőriztem, de visszatért hamvaiból: eltűnt a narancs hibajelzés, alapjárat normális és a régi gázpedálra is reagál...
Remélem sikerült legalábbis ideiglenesen megoldani a problémát, mert már mindennel ijesztgettek: ÚÚÚÚ, srác ez bizony ECU-csere lesz, használt szetben minimum 45.000, vagy nagynyomású szelep hiba legalább 80.000 munkadíjjal)
Jelenleg a 8000-es pedált kell felgyújtanom szétszórni a hamut és megy a kocsi...
Üdv mindenkinek ! 300.000km-t ment a légtömegmérő majd megadta magát. Kicseréltük VDO márkájura 6000km-t bírt pedig ez a legjobb a piacon. Most ismét új van benne.Légszűrő mindíg tiszta sűrün cserélve.A szaki is csak értetlenül állt a történtek előtt,most ismét ereje teljében az autó.Vajon meddig. A váltóba 8dl Castrol olajat kellett rátölteni a nívóig,ki is nyomta a szellőzőn a motortérbe a Német út alatt.Ha nem töltöm utána beáll a váltó,ha igen kinyomja .Valaki hasonló cipellőbe? Üdv.
A segítségeteket szeretném kérni hibafeltárás ügyében:
2008-as Opel Vivaro 2.0cdti-m van.
A hétvégén mentem vele, GÁZADÁSRA néha darabosan kezdett el gyorsulni, majd menet közben egy párszor fellvillant a STOP és a motor piktogram a kijelzőn.
Azt is éreztem, hogy a motor egy pillanatra kihagy, majd újból ment tovább.
Már két hete is csinált olyat, hogy indítás után leállt, de a következő inditás után nem volt semmi gond.
Nincs valakinek egy F9Q turbója jópézé. A gépben csak 1800-tól tölt és sípol rendesen, meg az olaj is fogyogat. Csere lesz hamarosan. Valaki rakott már bele 120-as laguna turbót? hogy dolgozik azzal?
Nekem a turbónyomás szabályzó csinált ilyet. Esőben leragadt néha a lemezke benne. KC is javasolta, hogy valamiféle fedőt érdemes rá hebregálni, mivel beázhat. jobb oldalon található. Út mellett féktisztítóval gyógyítottam. egyszerűen lehúztam a csöveket, és belefújtam...
Lehet, hogy csak nekem van szerencsém, de eddig cseréltem egy termosztátot, két kerékagycsapágyat, egy garnitúra féktárcsát, féklámpa kapcsolót, index kapcsolót. Ezt kérte az elmúlt 4 évben, és 130 ezer kilométerben.
szia zsolti, tűzfal oldalról fossa az olajat a motor, csak nem tudom konkrétan behatárolni, olyan mintha a hengerfej alól jönne, egyenlőre kezelem a hibát, csak televágja az olaj a hátsó ajtót pöttyökben, a tartalék motor (kiveszem-beteszem), nincs pauza, című dalról szólna
motortér, jobb oldal, fekete "biztidoboztető levesz, nekem ennél a hibakódnál a sokvezetékes kék csatlakozómmal volt a baj (sok vezeték megy bele, a relé sor mellett jobbra van) finoman széthúz, wd 40 befúj
Serviz módban van ,1635 hibával ne foglakoz(most ) hivj ha elakadtál ,(lehet a csere pedál sem jó ,ezt sem zárnám ki azért )tipp lenne találgatni nem az én asztalom .