Kérek szépen egy kis segítséget, be lettek a porlasztók vizsgálva a Peugeot 307SW 2002-es, 2.0 HDI 66 KW-osunkból. Itt van az eredmény, annyit én is látok, hogy a 4.-el gondok vannak. De legyen szíves valaki pontosan megmondani, hogy mit látni a vizsgálati eredményekből. A kocsi megy teszi a dolgát, kicsit erőtlen és alacsony fordulatnál kicsit rángat.
Vonóhorog problémám akadt. 2006-os SW-re szeretnék vonóhorgot tetetni, minden meg is van, kivéve az elektronikából az aljzatba kimenő kábel csatlakozóval. Gyári elektronikához ilyet hol tudnék beszerezni? A képen látszik, 2x8 pin csatlakozó.
Akkor a legegyszerűbb lenne, ha az alvázszámod utolsó 8 karaktere alapján ki lenne nézve a gyári cikkszám. Azt már rendesen beváltják az utángyártott katalógusok. (Ha megadod, megnézhetem neked)
Ki szeretném cseréltetni az egész kormányoszlop kapcsolót (indexkar típushiba), de fogalmam sincs, hogy az autó ESP-vel, illetve CAN-buszrendszerrel van-e szerelve.. (az autón minden gyári, semmi maszekolás)
..az online áruházakban ezek alapján lehet választani.
Eladó lenne még ha érdekel valakit 4db 16" alufelni. Vannak rajtuk hibák de nem vészesek. Képeken láthatóak a felnik de hamarosan készítek képeket. 50.000Ft.--ba vihető mind a 4db.
Igen én is ugy tudom,h időnként (havonta) jó ha bekapcsoljuk.Az olaj keni a szimeringeket ,h ne keményedjen ki... vagy mi.... :) Annyi gáz még van ,h bekapcsol és amivel még kihúzom valameddig...
Ha teheted csináltasd meg minél előbb, nem jó ha áll a kompresszor fél évet, de ez csak az én véleményem, vannak itt hozzáértők, ők majd kiokosítanak.... Nekem is elszökött a gáz fele 4 év alatt, feltöltettem és havonta beindítom....
Köszi az infót ,már nekem is eszembe jutott ,de az enyémen / motoros szervó/ nincs gomba se érzékelő vagy jeladóféle .Csak két / egy kisebb és egy nagyobb / elektromos csati van az alján. Persze attól lehet rajta ,csak én nem találom.Magán a csöveken sincs sehol .
Peu307 1.6 benzines 80KW 16szelepes NFU TU5PJ4 motor van benne. /Estate/
Na szóval arra jöttem rá mikor beindítom a MONSENIEURt -monsenyör akkor szépen be áll alapjáratba ,de mikor eltekerem vagy tekergetem a kormányt akkor elkezd az alapjáratom ingadozni.
1500/for ra fel ugrik majd vissza 700 ra ,majd le akar fulladni olyan alacsonyra le megy a ford. szám.
Aztán korrigál a mot- szelep és be áll 1000 és 1200 közé.Azt is kipróbáltam ha még hideg a motor és nem tekergetem a kormányt akkor egy nagyobb gázadásra vissza megy 800-850 re .De melegen már nem , akkor marad a 1000-1200 közötti tartományba.
Lehet megadja magát a kormányszervóm? vagy mi más lehet a gondja-baja !
Helló mindenkinek. Az a kérdésem lenne, hogy a fékrásegítő miért nem indul be minden indításnál?307sw 2000-es 100kw-os 2004-es évjárat. Diesel. Volt-e valakinek ilyen problémája?
Keresd Zolysyst itt a fórumon, az adatlapján ott van az elérhetősége. Kijelzőt nem tudsz az újabbra cserélni, teljesen más a kommunikációja,mint a réginek.
Bp. környékén tud -e valaki segíteni nekem Tempomat bekapcsolásban? Kart és kapcsolót beteszem - bár még nem tudom hogy a 6 vagy 8 tűs kellene, de PP-hez nincs kábelem, hogy be is kapcsoljam.
Próbálnék MK1 kijelzőt MK2-re cserélni (a kis ikonosra), de semmi infót nem találok, hogy ki adja neki az infót, elég lcd-t cserélni, vagy ez már BSI és túl mélyen integrált?
Autószerelő még nem látta az autót közelről. Nem szívesen bontanám meg a motort, ha nem hengerfej tömítés vagy repedt hengerfej a hiba oka. Nekem úgy tűnik, hogy elégtelen a hűtés nagyobb teljesítménynél. Csak akkor jön elő a probléma, ha városon belül többet közlekedünk vele (sok a gyorsítás, lassítás), illetve, ha egy 50 km-es szakaszon több előzés van, és fel kell menni 100 fölé az előzéskor.
Egyébként normál autózás mellett nem jön elő a gond. A barna trutyi pedig nem olajos, nem szivárványos. Inkább üledékes, vízkőre utal. Az autóban az előző tulaj lehet hogy nem használt fagyállót.
Összefoglalva, a két eredeti vákumszabályzó az EGR és a turbóé kikötve, a vákumcsövek leszedve a fékrásegítő és a hengerfej közötti vezetékről. A turbótól jön föl két cső a manuális szabályzóhoz. Nyomás van, de gyorsulás, nyomatékból megindulás semmi
Illetve lehet még vmi. Az EGR rá van gyógyulva a csonkra, így a lefalazás az EGR hűtő felé vezető csőben történt. Így az EGR-be bejut a kipuf. gáz A tetejéről viszont le van húzva a szilikon cső. Ott szökhet?
A csöveket átnéztem, nem szökik a töltő levegő. A nyomás eleve 1,1 bar. Mivel a manuális turbónyomás szabályzó be lett építve, levettem a gyári szabályzót az Egr szabályzóval együtt. Lehet, hogy az elektromos csatlakozók lehúzásával az ECU valami hibát észlelhet?