Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vikverdo Creative Commons License 2018.10.24 0 0 124387

Sziasztok!

Kérek szépen egy kis segítséget, be lettek a porlasztók vizsgálva a Peugeot 307SW 2002-es, 2.0 HDI 66 KW-osunkból. Itt van az eredmény, annyit én is látok, hogy a 4.-el gondok vannak. De legyen szíves valaki pontosan megmondani, hogy mit látni a vizsgálati eredményekből. A kocsi megy teszi a dolgát, kicsit erőtlen és alacsony fordulatnál kicsit rángat. 

 

Köszönöm előre is.

G. Bence Creative Commons License 2018.10.24 0 0 124386

Sziasztok!

Vonóhorog problémám akadt. 2006-os SW-re szeretnék vonóhorgot tetetni, minden meg is van, kivéve az elektronikából az aljzatba kimenő kábel csatlakozóval. Gyári elektronikához ilyet hol tudnék beszerezni? A képen látszik, 2x8 pin csatlakozó.

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.24 0 0 124385

Egy laikus utána tud nézni valahol / valahogyan, hogy egy gépjármű VAN-buszos, CAN-buszos.. vagy bármi egyéb fajta?

Előzmény: Papalac (124382)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.24 0 0 124384

Nincs ESP felirat, továbbá indításkor sem gyullad ki az esetleges ellenőrző lámpa a műszerfalon..

..úgyhogy NINCS ESP!

Köszönöm, máris előbbre vagyunk!

Előzmény: Papalac (124382)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.24 0 0 124383

Alvázszám utolsó 8 karaktere: 83213421

Előzmény: FeZ_ (124381)
Papalac Creative Commons License 2018.10.24 0 0 124382

2003-as az még VAN buszos, az elakadásjelző kapcsoló jobb oldalán ha van ESP feliratú kapcsoló, akkor van esp, egyébként nincs.

Előzmény: Törölt nick (124380)
FeZ_ Creative Commons License 2018.10.24 0 0 124381

Akkor a legegyszerűbb lenne, ha az alvázszámod utolsó 8 karaktere alapján ki lenne nézve a gyári cikkszám. Azt már rendesen beváltják az utángyártott katalógusok. (Ha megadod, megnézhetem neked)

Előzmény: Törölt nick (124380)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.24 0 0 124380

Sziasztok!

 

Peugeot 307 ferdehátú 1.4 benzin (2003)

motorszám: PSAKFW.. motorkód: TU3A

 

A kérdésem a következő:

 

Ki szeretném cseréltetni az egész kormányoszlop kapcsolót (indexkar típushiba), de fogalmam sincs, hogy az autó ESP-vel, illetve CAN-buszrendszerrel van-e szerelve.. (az autón minden gyári, semmi maszekolás)

..az online áruházakban ezek alapján lehet választani.

[Tudom, hogy van más, olcsóbb megoldás is..]

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

peto.istvan Creative Commons License 2018.10.21 0 0 124379

Sziasztok!

 

Eladó lenne még ha érdekel valakit 4db 16" alufelni. Vannak rajtuk hibák de nem vészesek. Képeken láthatóak a felnik de hamarosan készítek képeket. 50.000Ft.--ba vihető mind a 4db.

 

 

Üdv.,

István

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.10.21 0 0 124378

Igen én is ugy tudom,h időnként (havonta) jó ha bekapcsoljuk.Az olaj keni a szimeringeket ,h ne keményedjen ki... vagy mi.... :) Annyi gáz még van ,h bekapcsol és amivel még kihúzom valameddig...

Előzmény: d.jocov (124377)
d.jocov Creative Commons License 2018.10.21 0 0 124377

Ha teheted csináltasd meg minél előbb, nem jó ha áll a kompresszor fél évet, de ez csak az én véleményem, vannak itt hozzáértők, ők majd kiokosítanak.... Nekem is elszökött a gáz fele 4 év alatt, feltöltettem és havonta beindítom....

Előzmény: hegizoli 307 SW (124376)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.10.21 0 0 124376

Elérte a vég......  Tavasszal csere.

 

 

soryton Creative Commons License 2018.10.21 0 0 124375

Oké ...  10 év Berlingó-val ugyanezzel a motorral ... de mégsem minden azonos .... :-))

 

Előzmény: Trabee (124374)
Trabee Creative Commons License 2018.10.20 0 0 124374

Ezeknél elektro-hidraulikus szervó van, villanymotor hajtja a szivattyút, a jobb első kerék előtt van az egység. Fentről látni az olajbeöntő kupakot.

Előzmény: soryton (124373)
soryton Creative Commons License 2018.10.20 0 0 124373

""de az enyémen / motoros szervó/ nincs gomba se érzékelő ""   tehát villanymotor hajtja talán közvetlen a kormánymű mellett ...?

Előzmény: Törölt nick (124371)
soryton Creative Commons License 2018.10.20 0 0 124372

...ha nincs vagy nem találod akkor én sem tudom tovább ... a szervó  szivattyú szíjjal van meghajtva a motorról...? 

 

 

..egyébként így nézz ki a nyomás kapcsoló....http://autocentral.hu/termeklap/psa_9677899580

Előzmény: Törölt nick (124371)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.20 0 0 124371

soryton

 

 

Köszi az infót ,már nekem is eszembe jutott ,de az enyémen / motoros szervó/ nincs gomba se érzékelő vagy jeladóféle .Csak két / egy kisebb és egy nagyobb / elektromos csati van az alján. Persze attól  lehet rajta ,csak én nem találom.Magán a csöveken sincs sehol .

 

 

 

Peu307 1.6 benzines 80KW 16szelepes NFU TU5PJ4 motor van benne. /Estate/

 

 

Előzmény: soryton (124370)
soryton Creative Commons License 2018.10.19 0 0 124370

...próbálkozz tovább ....húzd le a vezetéket a szervó nyomásgombáról...akkor mi történik..:?

Előzmény: Törölt nick (124369)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.19 0 0 124369

Üdv.

 

Ehhez szóljatok hozzá ha mertek :)

 

Na szóval arra jöttem rá mikor beindítom a MONSENIEURt -monsenyör akkor szépen be áll alapjáratba ,de mikor eltekerem vagy tekergetem a kormányt akkor elkezd az alapjáratom ingadozni. 

1500/for ra fel ugrik majd vissza 700 ra ,majd le akar fulladni olyan alacsonyra le megy a ford. szám.

Aztán korrigál a mot- szelep és be áll 1000 és 1200 közé.Azt is kipróbáltam ha még hideg a motor és  nem tekergetem a kormányt akkor egy nagyobb gázadásra vissza megy 800-850 re .De melegen már nem , akkor marad a 1000-1200 közötti tartományba. 

Lehet megadja magát a kormányszervóm? vagy mi más lehet a gondja-baja ! 

Imre Csépányi Creative Commons License 2018.10.18 0 0 124368

Igen működik és a folyadék szintek is rendben vannak. 

Előzmény: Törölt nick (124366)
didyman Creative Commons License 2018.10.17 0 0 124367

Kormányban lévő átvezetőkábelt most éppen melyiket érdemes venni, van többféle egyáltalán?

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.17 0 0 124366

Kormányszervód működik olyankor?

Előzmény: Imre Csépányi (124365)
Imre Csépányi Creative Commons License 2018.10.17 0 0 124365

Helló mindenkinek. Az a kérdésem lenne, hogy a fékrásegítő miért nem indul be minden indításnál?307sw 2000-es 100kw-os 2004-es évjárat. Diesel. Volt-e valakinek ilyen problémája? 

dzsamana.kj Creative Commons License 2018.10.17 0 0 124364

Köszönöm, megnéztem, sajnos nem a bizti a hiba. Esetleg más ötlet?

Előzmény: Smíró (124315)
morcibacsi Creative Commons License 2018.10.17 0 1 124363

Keresd Zolysyst itt a fórumon, az adatlapján ott van az elérhetősége. Kijelzőt nem tudsz az újabbra cserélni, teljesen más a kommunikációja,mint a réginek. 

Előzmény: sTenYa (124362)
sTenYa Creative Commons License 2018.10.16 0 0 124362

Sziasztok,

 

kis segítéget szeretnék kérni.

  • Bp. környékén tud -e valaki segíteni nekem Tempomat bekapcsolásban? Kart és kapcsolót beteszem - bár még nem tudom hogy a 6 vagy 8 tűs kellene, de PP-hez nincs kábelem, hogy be is kapcsoljam.
  • Próbálnék MK1 kijelzőt MK2-re cserélni (a kis ikonosra), de semmi infót nem találok, hogy ki adja neki az infót, elég lcd-t cserélni, vagy ez már BSI és túl mélyen integrált?

Egyébként 2002-es 307-es.

 

Köszönöm

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.16 0 0 124361

Autószerelő még nem látta az autót közelről. Nem szívesen bontanám meg a motort, ha nem hengerfej tömítés vagy repedt hengerfej a hiba oka. Nekem úgy tűnik, hogy elégtelen a hűtés nagyobb teljesítménynél. Csak akkor jön elő a probléma, ha városon belül többet közlekedünk vele (sok a gyorsítás, lassítás), illetve, ha egy 50 km-es szakaszon több előzés van, és fel kell menni 100 fölé az előzéskor.

Egyébként normál autózás mellett nem jön elő a gond. A barna trutyi pedig nem olajos, nem szivárványos. Inkább üledékes, vízkőre utal. Az autóban az előző tulaj lehet hogy nem használt fagyállót.

Előzmény: Papalac (124357)
Brig81 Creative Commons License 2018.10.16 0 0 124360

Összefoglalva, a két eredeti vákumszabályzó az EGR és a turbóé kikötve, a vákumcsövek leszedve a fékrásegítő és a hengerfej közötti vezetékről. A turbótól jön föl két cső a manuális szabályzóhoz. Nyomás van, de gyorsulás, nyomatékból megindulás semmi

Előzmény: Törölt nick (124356)
Brig81 Creative Commons License 2018.10.16 0 0 124359

Illetve lehet még vmi. Az EGR rá van gyógyulva a csonkra, így a lefalazás az EGR hűtő felé vezető  csőben történt. Így az EGR-be bejut a kipuf. gáz A tetejéről viszont le van húzva a szilikon cső. Ott szökhet?

Előzmény: Törölt nick (124356)
Brig81 Creative Commons License 2018.10.16 0 0 124358

A csöveket átnéztem, nem szökik a töltő levegő. A nyomás eleve 1,1 bar. Mivel a manuális turbónyomás szabályzó be lett építve, levettem a gyári szabályzót az Egr szabályzóval együtt. Lehet, hogy az elektromos csatlakozók lehúzásával az ECU valami hibát észlelhet?

Előzmény: Törölt nick (124356)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!