Sikerült megdumálnom, akkor vasárnap mennék látogatóba. :)
A részleteket, ha nem publikus, megbeszélhetjük mélben is, tehát pontosan hova menjek, vagy hol találkozzunk, hány órakor, stb... (Komló felől várható majd az érkezésem.) De korán ne kelj miattam, semmiképpen, hiszen vasárnap lesz! :)))
Sajnos amit leírtál az jól mutatja a magyar gépjárműpark általános állapotát. sztem. A kereskedőket meg egy percig sem sajnálom amíg ilyen a hozzáállásuk, kellene már nekik egy bazi nagy visszesés az eladási számokban, hogy egy kicsit észbekapjanak és valóban ügyfélközpontúak legyenek.
6 példányt néztünk meg a most eladó kb 18 darabból, ami van: tragikus.
Egyik jobban törött, mint a másik. Mindegyiknek legalább az egyik oldala végig volt fényezve, de olyan kellemes 400-650-es mikronértékekkel. Az utolsó csepp a pohárban a Mazda Mirainál lévő példány megnézése volt, ahol olyan botrányosan rossz és dilettáns eladói hozzáállással találkoztunk, hogy az hihetetlen. Az a kocsi volt kívül belül a legjobb állapotban, de nini, világít a légzsák visszajelző lámpa.
Mondom az eladónak, megnézték mi van vele? Erre: Nem áll rendelkezésre róla információ (mint egy robot). Na de mondom el akarjátok adni ezt a kocsit, ugyan nézzétek már meg itt a szakszervizetekben, erre azt mondja, természetes, bruttó
10 000 Forintért szívesen megnézik, kérjünk időpontot (???????).
Mondom, ember, el akarod adni ezt a Mazdát nem? Ha eladod van rajta hasznod, ne má én fizessek érte, hogy megnézzük, hogy nem hiányzik-e belőle a légzsák. Azt mondja az ő haszna az más tészta. Ja mondom, csak nem étteremben vagyunk, hanem autót akarunk venni... Körbemértük, egyetlen eleme sem volt, ami ne lett volna nagyon erősen festve.
Kíváncsiságból meghallgattam még lehúzó árajánlatát kedvesem autójára, majd leléptünk.
De mind totál gázos volt, még a legdrágább eladó példány is 3 190 ezerért is volt sérülve mindkét oldalán, de az még talán bevállalható lett volna. Annak aki kiad 3 millát egy bizonytalan múltú használt kocsira. Úgyhogy lesz mini egyterűnk, nem akkora mint a premanci, nem olyan erős motorral, de új. Nem getvára törve, visszatekergetve. (Ja a 70 000 km-nél szálaira bomló bőrkorményt ne is említsem :)))) Botrány.
Köszi a jókívánságot. Azért azt máris be kell vallanom, hogy a mínusz 31-32 LE igencsak megérezhető. Szóval az újjal egyelőre nem fickóskodok, de lehet, hogy soha:-(
Az igazat mondjam? De szebb. De annyival messze nem jobb amennyivel drágább. Hibamentes használatot kívánok s leld örömöd benne. Én egy ilyen szép 626-ost megtartanék ha az enyém lenne, de nem az enyém. :) Ha nem lenne meg Xedoszkám meg is venném tőled.
Isten ments gyertyatuning, csakis NGK, de a a különbség az, hogy miga 2.2 ben egy nagyobb elektródaközű gyertya van ZFR-6-A-11, addíg a 2.0 ban egy kissebb BPR-6E. A ZFR közelebb van emiatt az égéstér közepéhez, és asszem a BPR kevésbé öntisztító.
Szóval azon morfondírozok, hogy a választásnál az égéstér méretét, vagy a hengerfej égőterének formáját kell-e figyelembe venni?
Vagy csak simán próbáljam ki aztán majd meglátom? :)
Ha semmi fostossag nem jon kozbe, akkor majd osszel kigondolok vmi okosat. Ahogy lattam eleanor ugyis pausen van, szamomra meg ez a rendeles vamolas paypal ebay egy pottyet idegen. VAGY ez az ausztral csoka jut valamire, es hasznositom azt, ez lenne a legnagyobb kiralysag.
Ja erre nem ragáltam: ha a japó verzió 200LE ugyanezzel a konfiggal, akkor addig persze elmehetsz simán. Én sem szeretem a benynyomásemelés dolgot. De hát ahhoz is kell venni akkor meg AFPR-t! Egy jobb minőségű AFPR árának duplájáért meg már szinte kapsz e-Manage-t ;) Csak elmélkedem
" hajam égnek állna ha WOT-nál 13,5 lenne az AFR..." Wankelnel hogy alakulnak ezek az ertekek?
"mennyi tartalék van a gyári benzinrendszerben..." A japo V6 200LE, elvileg injektorok ugyanazok 220cc - tiedekhez kepest gondolom eleg karcsoak:) -, elvileg uzemenyagpumpa ugyanaz. Gondolkodtam Emanageben is, de most telok... muszaki... nagyobb feket be kell fejeznem... festeni sem artana... Lehet marad a nyomasemeles egyenlore.
Nem vagyok én tudor, nem is értek a tuninghoz annyira :) A szívóhoz meg otto-hoz pláne nem. Nekem a hajam égnek állna ha WOT-nál 13,5 lenne az AFR... De hát nem is vagyok szívó otto...
Picit több benyát kell adni, fogalmatlan vagyok, hogy mennyi tartalék van a gyári benzinrendszerben...