Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cistron Creative Commons License 2007.03.21 0 0 26699

már csak 94 nap

 

XII. Mazdataliig

 

Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.21 0 0 26698
Mél ment.
Előzmény: StationW (26697)
StationW Creative Commons License 2007.03.21 0 0 26697

Bróbáltam írni neked, de nem ment át!

 

Szóval OK a vasárnap, de csörögjünk össze, ha már kb. tudod mikor érkezel...

 

elmélezem a számom, ha rámküldesz egy üzenetet.

 

nagy.sandor@schumann-fischer.hu

Előzmény: Krisz1977 (26692)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.21 0 0 26696
Ja, és eredeti műbizonylattal!
Előzmény: Krisz1977 (26695)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.21 0 0 26695

Srácok!

Van egy eladó, hibátlan vonóhorgom GC 626-hoz, akit érdekel szóljon!

 

sirk Creative Commons License 2007.03.21 0 0 26694
Hát jókérdés ja :)
Ki kell próbálni, meg kell nézni, sajnos nem tudok mást mondani :)
Előzmény: StationW (26686)
fénykard Creative Commons License 2007.03.21 0 0 26693
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.21 0 0 26692

StationW!

Sikerült megdumálnom, akkor vasárnap mennék látogatóba. :)

A részleteket, ha nem publikus, megbeszélhetjük mélben is, tehát pontosan hova menjek, vagy hol találkozzunk, hány órakor, stb... (Komló felől várható majd az érkezésem.) De korán ne kelj miattam, semmiképpen, hiszen vasárnap lesz! :)))

Előzmény: StationW (26671)
fénykard Creative Commons License 2007.03.21 0 0 26691
Sajnos amit leírtál az jól mutatja a magyar gépjárműpark általános állapotát. sztem. A kereskedőket meg egy percig sem sajnálom amíg ilyen a hozzáállásuk, kellene már nekik egy bazi nagy visszesés az eladási számokban, hogy egy kicsit észbekapjanak és valóban ügyfélközpontúak legyenek.
Előzmény: mazdakoma (26690)
mazdakoma Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26690

Még a Premacy-hoz fénykard:

 

6 példányt néztünk meg a most eladó kb 18 darabból, ami van: tragikus.

 

 

Egyik jobban törött, mint a másik. Mindegyiknek legalább az egyik oldala végig volt fényezve, de olyan kellemes 400-650-es mikronértékekkel. Az utolsó csepp a pohárban a Mazda Mirainál lévő példány megnézése volt, ahol olyan botrányosan rossz és dilettáns eladói hozzáállással találkoztunk, hogy az hihetetlen. Az a kocsi volt kívül belül a legjobb állapotban, de nini, világít a légzsák visszajelző lámpa.

 

Mondom az eladónak, megnézték mi van vele? Erre: Nem áll rendelkezésre róla információ (mint egy robot). Na de mondom el akarjátok adni ezt a kocsit, ugyan nézzétek már meg itt a szakszervizetekben, erre azt mondja, természetes, bruttó

10 000 Forintért szívesen megnézik, kérjünk időpontot (???????).

 

Mondom, ember, el akarod adni ezt a Mazdát nem? Ha eladod van rajta hasznod, ne má én fizessek érte, hogy megnézzük, hogy nem hiányzik-e belőle a légzsák. Azt mondja az ő haszna az más tészta. Ja mondom, csak nem étteremben vagyunk, hanem autót akarunk venni... Körbemértük, egyetlen eleme sem volt, ami ne lett volna nagyon erősen festve.

 

Kíváncsiságból meghallgattam még lehúzó árajánlatát kedvesem autójára, majd leléptünk.

 

De mind totál gázos volt, még a legdrágább  eladó példány is 3 190 ezerért is volt sérülve mindkét oldalán, de az még talán bevállalható lett volna. Annak aki kiad 3 millát egy bizonytalan múltú használt kocsira. Úgyhogy lesz mini egyterűnk, nem akkora mint a premanci, nem olyan erős motorral, de új. Nem getvára törve, visszatekergetve. (Ja a 70 000 km-nél szálaira bomló bőrkorményt ne is említsem :)))) Botrány.

 

 

Előzmény: fénykard (26637)
3x Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26689
Köszi a jókívánságot. Azért azt máris be kell vallanom, hogy a mínusz 31-32 LE igencsak megérezhető. Szóval az újjal egyelőre nem fickóskodok, de lehet, hogy soha:-(
Előzmény: fénykard (26688)
fénykard Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26688
Az igazat mondjam? De szebb. De annyival messze nem jobb amennyivel drágább. Hibamentes használatot kívánok s leld örömöd benne. Én egy ilyen szép 626-ost megtartanék ha az enyém lenne, de nem az enyém. :) Ha nem lenne meg Xedoszkám meg is venném tőled.
Előzmény: 3x (26687)
3x Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26687
Annyira nem szép, hogy klímát szereltessek bele. Kész pénzkidobás lett volna.

mazda3

Hát nem szebb ? :-))
Előzmény: NeomatiK (26650)
StationW Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26686

Asszem mindíg félreértjük egymást...

 

Isten ments gyertyatuning, csakis NGK, de a a különbség az, hogy miga 2.2 ben egy nagyobb elektródaközű gyertya van ZFR-6-A-11, addíg a 2.0 ban egy kissebb BPR-6E. A ZFR közelebb van emiatt az égéstér közepéhez, és asszem a BPR kevésbé öntisztító.

 

Szóval azon morfondírozok, hogy a választásnál az égéstér méretét, vagy a hengerfej égőterének formáját kell-e figyelembe venni?

 

Vagy csak simán próbáljam ki aztán majd meglátom? :)

Előzmény: sirk (26673)
aati Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26685
Apropo, fem fekcso gyartas teren nincs vmi infod? En csak a Hefalt talaltam.


Előzmény: sirk (26683)
aati Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26684
Az 1.8-2.0-2.5V6 rokonok, de ez a 3.0V6 azt hiszem kilog a sorbol. Regebbi is mint ezek talan.
Evvel nem lettel okosabb.:)

Előzmény: sirk (26682)
sirk Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26683
Hát nem is jó, ha "fostosság" jön közbe... :D
Előzmény: aati (26681)
sirk Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26682
Más kérdés (ha már ilyen sokat írtam ma)

Van tapasztalat a 3 literes V6-ról? Konkrétan egy öreg automata 929-ben van... Semmi komoly, csak érdeklődöm :D
aati Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26681
Ha semmi fostossag nem jon kozbe, akkor majd osszel kigondolok vmi okosat. Ahogy lattam eleanor ugyis pausen van, szamomra meg ez a rendeles vamolas paypal ebay egy pottyet idegen.
VAGY ez az ausztral csoka jut valamire, es hasznositom azt, ez lenne a legnagyobb kiralysag.







Előzmény: sirk (26680)
sirk Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26680
Ja erre nem ragáltam: ha a japó verzió 200LE ugyanezzel a konfiggal, akkor addig persze elmehetsz simán. Én sem szeretem a benynyomásemelés dolgot. De hát ahhoz is kell venni akkor meg AFPR-t! Egy jobb minőségű AFPR árának duplájáért meg már szinte kapsz e-Manage-t ;)
Csak elmélkedem
Előzmény: aati (26675)
sirk Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26679
WOT-nál a 12 feletti értékek már veszélyesek. Aki picit inkább a biztonságra megy, az 11-re lövi be. Arany középút a 11,5 szokik lenni.

Egy ~400LE-s RX-7-nél a 11 és 12 között max 20 LE van, nem éri meg kockáztatni.

Nekem 4x550cc-s injektoraim vannak, az új intercooler csövezéssel bekerül még plusz 2x550cc is amit e-manage-val fogok hajtani.
Előzmény: aati (26675)
aati Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26678
Megy a teló vándorútra!:)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26677
Ok, én szeretnék most menni, de nem csak tőlem függ, péntekig rábeszélem a családot, oszt jelentkezem. :)
Előzmény: StationW (26671)
aati Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26676
Ja az USA-EU V6 164LE.
Előzmény: aati (26675)
aati Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26675
" hajam égnek állna ha WOT-nál 13,5 lenne az AFR..."
Wankelnel hogy alakulnak ezek az ertekek?

"mennyi tartalék van a gyári benzinrendszerben..."
A japo V6 200LE, elvileg injektorok ugyanazok 220cc - tiedekhez kepest gondolom eleg karcsoak:) -, elvileg uzemenyagpumpa ugyanaz. Gondolkodtam Emanageben is, de most telok... muszaki... nagyobb feket be kell fejeznem... festeni sem artana...
Lehet marad a nyomasemeles egyenlore.
Előzmény: sirk (26674)
sirk Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26674
Nem vagyok én tudor, nem is értek a tuninghoz annyira :) A szívóhoz meg otto-hoz pláne nem. Nekem a hajam égnek állna ha WOT-nál 13,5 lenne az AFR...
De hát nem is vagyok szívó otto...

Picit több benyát kell adni, fogalmatlan vagyok, hogy mennyi tartalék van a gyári benzinrendszerben...
Előzmény: aati (26672)
sirk Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26673
Nem hiszek a gyertyatuningban. A gyári ajánlás szerinti jóminőségű gyertyát kell használni. NGK-t pl. persze eredetit ;)

Ha feltöltött lesz a motor, akkor lehet ugyanazon gyertyatipusból 1-2-vel hidegebb gyertyát belerakni (magasabb hőértékűt)
Előzmény: StationW (26666)
aati Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26672

Ha mar WBO, meg vezerles.

 

Szivo benzinesnel mekkora AFRig szokas dusitani?

Kerult a 2.5V6omra nagyobb szivosor, es durog minden valtasnal.:) 13.5 az AFR padlon, ezt kellene vhogy csokkenetni. Ha kitalalom hogyan.

 

2.5V6 tulajoknak: http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701220008 .

 

Ha a vezerles babralassal nem megy, akkor marad a benzinnyomas allitas, de ezt annyira nem szeretném.

 

 

Előzmény: sirk (26660)
StationW Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26671

Ja igen, jó a most vasárnap is...De a másik is...

 

Választhatsz:)

Előzmény: Krisz1977 (26669)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 26670
Mármint alkatrészt nézni, nehogy félreértsék... :DDDDDDD
Előzmény: Krisz1977 (26669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!