hát, ha eszi az olajat és nem elfolyatja, akkor lehet baja... Enyim kocsira is rá kéne dobni némi pénzmagot, mert ereszti valahol a szervóolajat. Az enyém valahogy úgy megy jelenleg, hogy 0dl olaj / 1000 km, 8,5-9 l gáz / 100 km és 1 dl szervóolaj / 100 km:) Remélem csak vmi tömítés fáradt el... Ja, meg a küszöböt is ki kéne cserélni, meg a hátsó javítóíveket, mert azok is kaptak már minden jót... de más baja nincs.
Köszke a választ! Nemsokára belesek a gázos totyikba! De mostmár nem csak Te, hanem én is gázzal járok! :)
Egyébként ebben egy új rendszer van, 2003.08.16-án lett beletéve, az előző gazdánál. Én már így vettem. De sajnos azt kell mondjam, hogy elég felelőtlen volt, mert nem is volt beállítva rendesen... ÉS a motorja is gyengécske, sztem el van kopva picit...
De áprilisban lesz rá pénzem, és megcsináltatom, 80-100 küvecsből meg is lesz, és akkor azt mondták, hogy 10 évet még elmegy azzal a motorral! Nem szándékozom másik autót venni, hamár ezt megvettem, szépen rendberakom, és egy építkezést még lehajtok vele 10 éven belül :)
Az enyém 3000-3500as fordulatig jobban megy gázzal, mint nélküle. Mikor a gázszerelő csávó kipróbálta, ő is mondta, hogy ez így van, de egy csomó másik autónál is, de ugye a régi szar rendeszerek miatt tartja magát a hit, hogy gázos autó = lassú autó. Meg egy csomó másik autó (pl japánok zöme) meg rosszabbul megy gázzal... Szal nem lehet megmondani. De rossz műszaki állapotú autóba nem szabad belerakni, előbb meg kell csináltatni. Egy csomó mindenre érzékenyebb a gáz, mint a benzin. (gyújtás, olajfogyasztás, kopás, ilyesmi) Ezen kívül 1,5-ös alatt sem biztos, hogy megéri gázosítani, mert százalékosan többet fog enni gázból, mint amennyivel mondjuk egy 2.0-ás enne többet. Amúgy van gázos topic, ott értenek is hozzá, kérdezgesd inkább őket, mert itt tudtommal csak én járok gázzal.
Lenne egy következő láma kérdésem! :) KB mekkora teljesítményvesztéssel jár, ha az auto gázzal jár? Illetve egy elgyengült (gyűrűzésre váró (5-8 deci olaj/1000km) motor szintén mennyi teljesítményt veszít erejéből? :)
na, közben most kimentünk, lemértük a biztiket, és sem a főbiztosítékok, sem a késes biztik nem szálltak el, és a relékkel is minden rendben
viszont kiderült, hogy a kp-i zárnak nincs annak rendje és módja szerint külön áramköre, hanem valószínűleg rákötötték vmelyik másikra.
áram pillanatnyilag nem szivárog a jelek szerint,úh, a sarut rajta hagytam az akksin
Valószínű a beázástól van, és valszeg a kp-i zár okozhatja az egészet, tudja vki, hogy hol keressem annak a vezérlő-elektronikáját? Esetleg ott van rákötve még egy +bizti, és amiatt blokkolt le az egész? Bármi ötletet köszönök!
Segítséget kérnék, ha valaki tudja, hogy mi mehetett tönkre a kocsimban. Délelőtt hatalmas eső volt, jó sokat használtam az autót (95ös 1.3i escort) a városban, és alaposan megázott. Aztán délután kinn hagytam még az utcán, hogy száradjon meg amennyire lehet, nem szeretem, ha a garázsban csöpög le róla minden. Az előbb mentem ki, hogy bevigyem, és motorindítás után (egy hajszállal hosszabb indítózás után indult) bekapcsoltam a világítást. Egy fél másodpercre felvillant a tompított meg minden, és a következő pillanatban teljes sötétség: elszállt a műszerfal világítás, a rádió, a belső világítás, a teljes külső világítás és a központi zár is. Ami működik: az index (jobb és bal is) és a féklámpa, meg a kontroll-lámpák a műszerfalon.
Vmelyik nagy biztosíték (az akku mellett) szállhatott el, vagy esetleg lehet, hogy komolyabb a gond? Ha biztosíték, melyik a hibás?
Műszerfalizzót meg alighiszem, hogy kapsz tescóba. MK3-asba lehet, de az Mk5-6 ba valót tuti nem. Én meg arról írtam. Ebbe nem az a fajta megy, mint pl. a helyzetjelző. Ez attól kisebb.
valamit elolvastál, vagy én irtam félreérthetően:)
... ebédidőben összeszedtem pár dolgot, amit egy esetleges motorgyűrűztetés során meg kellene vennem, ki kellene fizetnem. Bemásolnmám ide, és ha lehetne egy olyan kérésem, hogy ha valamit kihagytam volna, akkor azt megmondanátok nekem? :) Szval:
NA! ma kicseréltem a thermostatot! Szilikont használtam tömítés helyett, tehát csak holnap töltöm föl vízzel, utána mesélek milyen is lett.
Egyébként félek, hogy alig javul a helyzet, hisz soha nem volt a termosztát része olyan jó mint az ezelötti autómban, a Skoda120-ban. Azt igaz, hogy légteleníteni kellett, de után a szídott hűtőrendszere a leghidegebben is hamarabb fűtést produkált, mint ez a Ford valaha is. Boccs az OFF-ért, remélem holnapra elmúlik. :)
Ismeri valaki esetleg ennek az autónak az előéletét? http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=310939&command=ugras&screenwidth=1280 Egy ideje szemezek vele.
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy milyen típusú tetőcsomagtartó jár egy 1992.10. havi Escortra? 1.3 CLX, a kaszni pedig az átmeneti kaszni, azaz nem a BATMAN formájú hűtőráccsal, de maga a kaszni már a kerekített... No bedobok egy képet is:
Hali! Megköszönöm ha valaki megadja a következő adatokat. Mennyi egy 5 ajtós 2002-es Ford Focus: -szélessége, -hosszúsága, -magassága, -tengelytávja. És mennyi a nyomatéka az 1,6-os motornak.