Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1637

"yakorlatilag ugyanolyan nehéz mint egy F Astra"

nem a Corsa 10kg-vel nehezebb forgalmi szerint, de leven hogy COrsaban : elektronyosablak, klima ezert valoszinuleg uresen nehezebb 30-40kg-val

mondjuk az astrat meg megszoktunk pakolni jol...

 

"motor EU4-es és nem EU2-es"

:-((( tudom.... az astra eu1(X14NZ, nem C14NZ)

Előzmény: vinettu (1636)
vinettu Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1636
Persze. De azt is vedd figyelembe, hogy a Corsa gyakorlatilag ugyanolyan nehéz mint egy F Astra, másrészt a motor EU4-es és nem EU2-es (1-es?). Meg a plusz 15 lovat isa etetni kell.:)
Előzmény: no_holy_shit (1635)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1635

"kéne hajtani egy 1.3-as CDTi Corsa-t is 130-140-nel autópályán"

 

mondjuk az mindenkeppen igaz hogy a dizeleknek reszterhelesen van nagy elonyuk a benzinessel szemben, mert nincs fojtasuk

varosban mindenkeppen kevesebbeteszik szerintem a dizel, de mondjuk az en problemam hogy soha nem volt ket ugyanolyan kocsink kulonbozo motorral

 

nekem ami fogyasztasilag feltunt, hogy az astra a kőkorszaki technologiajaval(nagyon szarul gyorsul és) szinte mindenkorulmenyek kozott jol fogyaszt... ezzel szemben a sokkal bonylultabb technikaval(hengerenketi befecsi, hengerenkenti gyujtotekercs,16V, legmennyisegmero(astraban is van de az enyhen köbalta fanyellel), E-gáz, stb stb)csak kicsit fogyaszt corsa jobban

 

turbodizel passatunk jol fogyasztott 90-100nal(4,6liter) de kulonben mint egy benzines

szivodizelpassatunk viszont minden korulmenyek kozott jol fogyasztott(5,5korul)

 

- nalunk a nagyobb szervizigeny, nagyobbbeszerzesi ar es nem olyan nagy uzemanyagfogyasztas kulonbseg miatt nem lett dizel - de ezek kozul mind a szervizigeny volt a fo problema

Előzmény: vinettu (1633)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1634

" fokozatban 1500-tól kényelmesen, 2000-től már dinamikusabban húz."

 

en is szoktam 1500-kornyeken meg jatszani a gazzal de az inkabb csak jatek, mert ha nem a gordulesi(+leg-) ellenallas lekuzdesere + lepkefing/(magyar allamadossag lejben) megfelelo gyorsulashoz szukseges nyomatekot szeretnel akkor nem igazan nyero a 1500rpm (persze lehet jatszani - lehet hogy a csörges nem1500-nal eros de erezheten joval magasabban jelentkezik a nyomatek mint mas kocsikban/en egy 60le-s astrahoz es egy 1,5 golfhoz hasolnlitom - 1,6td-hez meg, 1,9pdtdi-hez nem lenne fair.../)

Előzmény: vinettu (1631)
vinettu Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1633
no holy shit

Egyszer meg kéne hajtani egy 1.3-as CDTi Corsa-t is 130-140-nel autópályán. Gyanítom, hogy az 1.2-es benzines 6-6.2-es értékét nem sokkal, mindössze 6-7 decivel múlja majd alul. Ezek a kis dízelek nem fogyasztanak annyira keveset mint gondolná az ember. Ez a MultiJet motor pedig még is többet eszik mint a PSA 1.4-ese.
Előzmény: no_holy_shit (1613)
vinettu Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1632
Ha szembe állsz az autóval a motor jobb oldalán láthatod a váltót. Abból kijön egy rúd, amely olyan mintha egy hidraulikus munkehenger rúdja lenne. Ez van összekötve a tőle balra lévő váltórúddal 2 helyen. Ez a szerkezet tolja és forgatja a "munkahengert". Nos ez az egész műanyag volt és sz@rrákopott...
Előzmény: hujnulla (1610)
vinettu Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1631
Ez igen érdekes. Az enyém az első 3 fokozatban 1500-tól kényelmesen, 2000-től már dinamikusabban húz. Csörgés 1800 alatt? Ilyet én még nem hallottam pedig hajtom már 2.5 éve. A fogyasztás tényleg nem ász autópályán, a rövid váltónak köszönhetően sokat pörög. Viszont 120-130-ról is ugrik, a rugalmassága közelíti a hosszabb váltóval megáldott 1.6-os alsóközepesekét. Szóval elégedett vagyok, a CDTi felára sosem jönne be.

Más. Sürgősségi ellátással kicserélték a váltót a váltórúddal összekötő szerkezetet. Az első 2 fokozatot ugyanis már nem tudtam kapcsolni (!!!). Fém öntvényből van az eredeti műanyag helyett, csak a munkadíjat fizettem, az alkatrészt állták. A váltó mintha új lenne.:)
Előzmény: no_holy_shit (1613)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1630

megerkeztek a tuzoltok es oltjak a Reichstagot :-)

 

na tehat:

 

http://www.aral.de/presse/_struktur/inside.php?verzeichnis=4&thema=3&sub_thema=0&t_erg=&typ=php

 

itt megtalalhatod a 91-es(Normal), 95-s(Super - ez kell a Corsa C-be), 98(Super Plus) es dizel uzemanyagok arat 1950-tol 2004-ig(2001-ig Pfenningben onnantol eurocent-ben -ksh-nal nem talaltam, molnal meg mégannyira nem...)

/csak azert jutott eszembe mert az osszes eddigi grafikon is amit lattam az araltol szarmazott/

 

persze hogy pontosan nyomom tudd kovetni ahhoz figyelembe kell venni a torvenyi valtozasokat is(tehat hoy mennyi az ado -> anteil staatliche abgabe), mert valojaban azert draga az uzemanyag...

 

es ha megnezed akkor valojaban dragabb is a Diesel netto ara, csak kevesebb rajta az ado - azaz ahogy hallottam egy BASF-s csakotol ez is atb***s, mert amennyivel kevesebb ado van rajta annyival többet rak ra az olajipari ceg(es ezert magasabb neki a nettoara - ez nem az eloallitasi ar) - es ez magyarorszagon is igy van!!

 

meg annit gondolj meg hogy ha vhol el tudod szamolni az uzemanyagok akkor mindenkepp dizelt vegyel, mert a dizelnek visszaigenyelheto az afaja mig a benzinnek nem(legalabb is 2 eve igy volt, ha valoban kerdes akkor erdemes utannajarni)

Előzmény: no_holy_shit (1628)
ppmr Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1629

huh, mennyi info....elteszem őket holnapra, most mennem kell. számolgatok még este.

köszi a sok infot, igazán sokat segít! hétvégéig dönteni kell, nem sok az idő, de a grafikon e  gy kicsit még ráér :)

Úgy tűnik szombaton el tudunk menni egy kereskedésbe, de mivel a 15 éves  opelomat be akarom számíttatni, eléggé leszűkül a kör, nem sok kereskedésben kell.

 

 

no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1628

"csak most olvasom, amit írtál a grafikonokról... JÖHET! Köszi"

 

egek mint a Reichstag, mert nem talalom, de amint meglesz felrakom(bar csak nyerolaj arak voltak benne, ami csak kovetkezteteseket tesz lesz lehetove a benzin-/gazolajar valodi emelkedeset illetoen)

 

 

"Mostani üzemenyagárakkal jól járnék, azt már számoltam"

kevesebb pedig nem nagyon lesz sem a benzin, sem a dizel

 

" írnak, mennyit fogyaszt, de gondolom ezek a kalkulált értékek mindig szebbek, mint a valóságban"

 

nalunk a Corsa es az astra is kevesebbet fogyaszt mint a katalogus adat, de mindenkeppen nezd meg milyen szabvany alapjan merik(pl. nekunk corsa bp-n 7,6-7,7-t eszik es a katalogus adat: MVEG 93/16/EU alapjan varos/varoson kivul/vegyes: 8,0/5,2/6,2 mig 99/100/EG szerint merve: 7,9/5,9/4,9 - persze jo kerdes hogy mi milyen szabvany alapjan mertuk  a 7,6-7,7-t :-)) )

 

mondjuk szamomra ertelmezhetetlen a varoson kivul illetve a vegyes a fogyasztas(azaz ha ismernem a meresi szabvanyt akkor ertelmezheto lenne...) de azok az adatok nem hozhatok napi hasznalatban(varoson kivul?: nemetek varoson kivul felmennek a palyara es 150-160 a varoson kivul, amerikaik ki mennek a palyara 55mph, mo-n kimesz a varosbol: 70-80-akl kisergetsz egy kamiont(alacsony fogyi) vagy allandoan elozgeted oket es akkor meg jol megugrika fogyasztas), mig a regi "varos/90km/h /120km/h" adatok stimmeltek (azaz astranal abban voltak megadva es ott pl a konstans 120nalkevesebb volt a fogyi - tobbit nem tudom, mert edesapam hasznalja a astrat, de a golfomra vonatkozo adatok sem olyan rosszak,de azt inkabb ne firtassuk mert 21 eves a golf es lenne mit beallitani a karburatoron...)

 

na tehat nezd meg a szabvanyt!! hogy ha osszehasonlitsz akkor valoban ugyanazt hasonlisd ossze(nincs olyan hogy kamu adatot adnak meg!! maximum a szabvannyal jatszanak - mint pl. P.M.P.O teljesitmeny adatok a hangszorokon - ami 120W PMPO az jo ha megvan 1-1,5W RMS-ben)

 

Előzmény: ppmr (1626)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1627

ppmr:

 

remelem meg masok is hozzaszolnak

 

tenyleg csak azt akartam mondani hogy egy benzinesre kevesbe kell vigyazni,

viszont kimelosen egy dizel tovabb birja(kisebb a dugattyu atlagsebbesege ami kisebb kopashoz vezet mint a benzinesben - ezert vannak dizel mercik 500ekm-rel, bar haverom faterja 420ekm-rel adta el az 1,4 benzines golfot)

 

kulonben a dizel jo es jobban megy/altalaban/(foleg varosban) mint a benzines 16szelepes (opel ecotech)motor,

 nekunk egy '92-s 1,6td passatunk(1280kg, 80le, ca. 160Nm) volt a corsa(970kg, 2003-s, 1,2 16v, 75 le, 112Nm) elott ami sokkal jobban ment(a nagyobb tomeg ellenere) leven mar alacsony fordulaton jelentkezett a nyomatek

 

(annak ellenere hogy szerintem az olaszok maradjanak a karosszeriaformatervezesnel es a divatcikknel - azaz en nem bizom benne annyira, de nem tudom megindokolni - nem tudom azt mondanni, hogy ez vagy az van rosszul megtervezve/legyartva)

 

es elotte is volt egy masik dizel passatunk azzal nem volt problema (ezzel a '91-sel volt: izzitas, hengerfejet is sikerult elbucsuztatni(bar az normal korulmenyek kozott nem tortent volna meg - de valozinuleg egy benzinessel amugy sem), motortarto bakot is kellett cserelni, de azt pl. a dizel ford orionunkbanis kellett)

 

en csak azt tudom mondani hogy vegyel egy papirt es nezd meg mennyi ido alatt terulne meg a dolog

 

 

/ ha par ev alatt megterul akkor megeri(ha evi 16ekm-t mesz a benzinessel akkor szerintem lesz abbol 22-25 ekm dizellel... nalunk 22-23ekm volt a 1,6D passattal es most 17-17,5ekm az astraval), ha soka terul meg vagy nem tul sok a kulonbseg akkor inkabb benzines, mert az kevesbe problemas, de szeritnem is meg fog terulni,

Ez igazabol egy "cost accounting" problema- ha valaha is nyagattak ilyennel akkor tudod mirol van szo- en idaig nem tudtam hogy igy hivjak :-) /

Előzmény: ppmr (1625)
ppmr Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1626

csak most olvasom, amit írtál a grafikonokról... JÖHET! Köszi!

 

Mostani üzemenyagárakkal jól járnék, azt már számoltam, de ugye semmi sem örök. Azt is néztem, hogy mit írnak, mennyit fogyaszt, de gondolom ezek a kalkulált értékek mindig szebbek, mint a valóságban.

ppmr Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1625
Nehezen szántam rá magam, de miylen jó, hogy írtam ide! nem vagyok nagy autó szakértő (ez legyen csak a férfiak dolga), így jól jönnek az infok!
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1624

meg olyanra gondoltam hogy pl. a benzinesben ha felujtiasrol van szo akkor pl. nem kell turbot javitani... meg ha vmi nem uzemszeruen tortenik(persze nem kene megtortennie, de ha megis, pl. koszos olaj, akkor szepen elbassza a turbo csapagyazasat - persze ha folyamatosan rendes szervizbe hordod idoben olajcsere es nem tortenik vmi gixer (elfolyik, befagy hutoviz, hasonlo faszsag) akkor 200-250ekm-ig biztos nem lesz semmi baj :-))

 

meg mondjuk nem kuldod neki hidegen, amit a dizel még kevesbe szeret mint a benzines

 

ezeketcsak azert irtam mert a dizellel is jol be lehet szopni es nem ugy van hogy most megveszem es akkor egynes ut a megterules

Előzmény: no_holy_shit (1623)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1623

"ha 3x annyi a javitasi/karbantartasi "

 

felteteles mod!! csak a szemleltetes kedveert. Termeszetsen nem 3x annyi de altalabn több, mert

1, nagyobb kompresszio es uzemanyagnyomasok (pl. benzines hengerfejet nehez megfozni/ gatat repeszteni rajta - egy dizelen mar nem annyria nehez osszehozni)

2, kupplungon es hajtaslancon nagyobb terheles (nagyobbes mar alacsonyfordulatrol jelentkezo nyomatek, ami viszont vezethetoseg szempontjabol nem rossz)

3, pl. benzinesben eltart egy ideig amig elbaszodik egy motortarto bak, dizelben elo fordul hogy ki kell cserelni(mondjuk nemegy vagyon ha nem gyarit veszel - de ha nem otthon csereled es megis gyarit vennel, akkor mondjuk az is bennelehet ca 25-30ropiban amit 6000km alatt leautozol)

Előzmény: Popsi (1621)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1622

"Ez alapján hol érdemes Corsát venni Budapesten"

 

hat fokent nem budapesten :-)

videken olcsobban meg fogod valoszinuleg kapni, mi pl. lementunk erte tatabanyara mert adtak 50 eFT kedvezmenyt (na meg nekik volt többek kozott olyan felszereltsegu auto amilyet akartunk)

de ezt hallottam a  forumon es ismerosoktol is

Előzmény: ppmr (1618)
Popsi Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1621

"ha 3x annyi a javitasi/karbantartasi koltsege a dizelmotornak akkor mar rogton nem annyira biztos hogy megeri!!! "

 

Te miröl beszélsz?? MOnd már mi benne 3 xor annyi?? Az első olajcserém(kötelező szerviz) 28 ezer volt a benzinessel. Majd a dizelell 90 ropi vagy mi?? ..A dizel clionknak is ennyi volt.Nincs ott semmi sokkal drágább. A felár az ami sokat emel rajta. Ha sokat megy megéri. Mi 2 és fél év alatt beleraktuk a 100 ezret a clioba és kutya baja. Illetve egy nagyobb baja volt, de az gyári hiba+a szerelők faszságábol eredt.

Előzmény: no_holy_shit (1617)
ppmr Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1620

Hogy milyen hülye vagyok! karbantartás...ez eszembe sem jutott, pedig ti is írjátok, hogy milyen bajai vannak/ lesznek....

Bankba pénzt tenni? Lassan jobb otthon tartani a párna alatt, mert azzal, hogy nem veszed a fáradtságot, hogy jobb kamatokat kínáló bankot keress és el is menj a pénzeddel, majd elviseld a bunkóságukat stb, jobban jársz

no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1619

"hatalma ala veszi irakot,"

 

ugy ertem kordaban tudja tartani....

 

feltehetoleg megeri a dizel es annak is kicsi az eselye hogy szetesik (bar amennyire en hallottam az Isuzu dizel nem annyira rossz), csak azt akartam erzekeltetni hogy többvaltozosa dolog es altalaban lehet koltsegkalkulaciot vegezni es kitudod szamolni hogy anyagilag hogyan jossz ki

 

(meg kell nezni hogy a tervezett elettartamnyi ido alatt az elmult  evekben mennyit ment fel a az uzemanyag ar es azzal vizsgalni a jovot - ha gondolod tudok nyersolajarakrol berakni grafikont) - igy csinalhatsz optimista es peszimista kalkulaciot es utanna tudsz donteni(hatar esetben meg mindig a megerzes)

 

szerintem ez az egyetlen jarhato ut... nehogy mar par forumos arcra(aki mar hallott olyanrol aki latott olyat aki mar vezetett egy opel corsat es akinek azt mondtak hogy nem fogyaszt sokat) hallgatva dontesz el egy 2,5-3,0MFt-s befektetest

(ha visszaolvasol akkor ott van valos eletben produkalt fogyasztas - vagy nezd meg katalogusban(es persze nezd meg hogy milyen szabvany alajan mertek))

Előzmény: no_holy_shit (1617)
ppmr Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1618

Kafa! A kérdés eldőlt! Dízel lesz a kicsike. :)

Ha megvan a legkisebb gyerek, jelentkezem az észrevételekkel!

 

Mégvalami. Korábbi írásokban olvastam, hogy nem minden kereskedés szervize viselkedik rendesen a beteg autóikat hozzájuk vivő Cosra (és egyéb típus) tulajdonosokkal. Ez alapján hol érdemes Corsát venni Budapesten?

no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1617

"Ezek szerint az olasz motorok nem jók"

 

hat nem tom - mindenesetre ha dizel akkor VW vagy merci (szerintem) (esetleg BMW- de az csak azert mert magyar volt a motorfejleszto mernok aki bevezette a dizelt a BMW-hez)

 

 

"Szóval megéri! Nekem ez a lényeg"

ha 3x annyi a javitasi/karbantartasi koltsege a dizelmotornak akkor mar rogton nem annyira biztos hogy megeri!!! ha meg nem mesz vele sokat akkor meg azert nem eri meg :-) tehat vicces dolog ez - mondjuk ezzel nem azt akarom mondani hogy ne vegyel dizelt mert azert annyira megint csak nem szar

 

mondjuk 500-600Ft-t sporolsz 100km-n ami azt jelenti hogy 90-100ekm alatt megterul a dizel felara. Persze ez több valtozos dolog:

 

1, a dizelnek feltehetoleg többe kerula szervizelese(bar nem sokkal)

2, a +500eFt amit most kiadsz a dizelre azt mondjuk berakhatnada bankba es kamatozna(mondjuk euroban mert megiscsak stabillabb :-)) ) - minnel kevesebbet mesz vele egy evben annyival többet kamatozna a befektetes megteruleseig

 

VISZONT

3, a dizelt többert lehet aztan eladni ill. konnyeben viszik el (persze nem 15-25 evesen mert akkor mar szinte egyarban mennek es egy benzines beindul kopottan is mig egy dizel nem...)

4, a megterulest mostani es magyarorszagi uzemanyagarakkal tortent es lehet hogy amerika hatalma ala veszi irakot, de kotben Schwarzenegger raveszi eloszor a kaliforniakat majd egsz USAt a hidrogenhajtasu es hibrid kocsik hasznalatara es igy az USA uzemanyagszukseglete drasztikusan lecsokken minek hatasara nem tudnak majd mit kezdeni  az iraki olajjal es jol lemegy a benzinar, de leven ez nem tul valoszinu dragabbak lesznek az uzemanyagok (bar valoszinuleg csökken a kulonbseg a dizel es benzin kozott)

Előzmény: ppmr (1615)
Popsi Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1616
Hát nemtom. Szerintem jó ez az 1.3 dizel. Asszem eza új multijet dizel. Ez a moci szerintem mérfödekkel job mint régi Isuzu féle diezelek..-Bátran meglehet venni ha kell. Szinte csak jót irtak róla. Egyetlen gixere,hogy télen lassabban kezd fűteni mint egy benzines. Szal rendelj bele ülésfűtést;)    Vagy állófűtést! Az mégjobb:))
Előzmény: no_holy_shit (1613)
ppmr Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1615

Köszi a válaszokat!

Ezek szerint az olasz motorok nem jók...azt hiszem talán 250- nel nem fogok vele száguldozni :))

Szóval megéri! Nekem ez a lényeg. Hogy mennyit lesz használva....ha nem fogyaszt sokat, bátrabban járkálunk vele, azt hiszem. Most egy 15 éves Corsa A- m van, egy év alatt 16.000 km- t tettem bele, az sok szerintem. Bár volt ismerősöm, aki a 2 év alatt ment 3000- re mondta, hogy sok :)

hujnulla Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1614

Jó az 1.4 16V!!! :-))

Bár rövid szakaszokon használom Bp-en, így 8 körül van az étvágya.

 

Lejjebb tettem fel egy kérdést a váltóval kapcsolatban, valaki tud rá válszt adni?

Előzmény: Popsi (1612)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1613

ppmr

 

az 1,2 16v nem fogyaszt keveset(130-140 6,3-nal nekem nem sikerult kevesebbet, ezzel szemben a sokkal egyszerubb kontrukcioju 1,4 60le astrank elmegy 6,5 es az kombi!!! - varosban 7,6-7,7 tarthato a corsaval), es alacsony fordulaton nem is megy jol(most finoman fogalmaztam... 1800rpm alatt csörög)

 

vizsont magas fordulaton megy rendesen az 1,2 16v tehat 150-160 egyaltalan nem problema, egyzer mentem 170-t vagy 180-t de nem nagyon eroltettem, mert 155/80r13-s gummikkakl inkabb nem...

 

1,3 cdti? hat nem tom, biztos jobban megy mert nagyobb a nyomatek es szerintem azert a fogyasztasban is lesz kulonbseg(szerintem 5 alatt fogyaszt), egyetlen ellenvetesem: olasz :-((, viszontfelallitottak vele par vilagcsucsot a speedsterbe szerelve (2,51literes atlagfogyi 250km feletti atlagsebbesegnel)

Előzmény: ppmr (1611)
Popsi Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1612

Hali!

 

Attól függ mennyit mész vele. Ha belevágsz évente 20-30 ezret akkor megtérül a felár egy idő után. De ha keveset mész, akkor nincs sok értelme. Bár én a mostani fejemmel nem 1.2 est vennék. Hanem 1.4 16V-t. Bár nem probáltam milyen, de tuti jobban megy mint az 1.2 és nem kell szét pörgetni.

Előzmény: ppmr (1611)
ppmr Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1611

Sziasztok!

A hétvégén találtam a fórumot, hozzá kell tegyem, hogy a legnagyobb örömömre! Corsát vennénk a héten, vagy a jövő héten (gyak gyorsan már!), és felmerült, hogy érdemesebb lenne a Corsa Euro- ból az 1.3 as dízelt venni, hiszen kevesebbet fogyaszt. Idő hiányában még nem olvastam végig a fórum 3 éves írásait, de mindtah valaki az elején írta volna, hgy a dízel nem fogyaszt sokkal kevesebbet, mint a benzines 1.2- es.

Ez tényleg így van? Merthát mégiscsak 5 kilóval drágább. Akkor már jó is legyen!

Szóval mi a véleményetek?

 

hujnulla Creative Commons License 2004.12.13 0 0 1610

Hol tudom ezt megsasolni, hogy milyen?

Hol nézzem?

Előzmény: vinettu (1609)
vinettu Creative Commons License 2004.12.10 0 0 1609
Nos, az enyém 2002-es. Jelenleg 58000 km van benne, de a hiba csak úgy 4-5 ezerrel ezelőtt kezdődött. Ha az említett alkatrész műanyag, akkor Te is bizton számíthatsz az eseményre...sajnos...
Előzmény: hujnulla (1608)
hujnulla Creative Commons License 2004.12.10 0 0 1608

Csak egy kérdés!

 

Elég sokan panaszkodnak a váltó hibákra, és az érdekelne engem, hogy a ráncfelvarrás előtti corsáknál is tapasztalható lesz ez, mert az én autóm 2001-es és szerencsére még egyik hibát sem tapasztaltam?!

Bár csak 30000 km. van benne.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!