Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hujnulla Creative Commons License 2004.12.29 0 0 1667

Nekem erre a négyévszakos gumira azt mondta egy mérnök, hogy ez a fajta magába foglalja a téli és nyári gumik rossz tulajdonságait.

 

 

Valaki tud megoldást az én kérdésemre? (1660)

Előzmény: ppmr (1666)
ppmr Creative Commons License 2004.12.28 0 0 1666

:)) nIgazad van, Dani, bocs! :)

Amúgy szerintetek a gyári négyévszakos gumik vajon tényleg jók télre? Kicsit olyan az "erre is arra is jó" gumi, mint pl a gazdasági informatikus a szakmák között. Most mire is jó az pontosan?

uszobajnok Creative Commons License 2004.12.28 0 0 1665
"gy majd vigyázni kell a vidéki buckákon, nehogy valami baja legyen."

Ez jóóó:))) Inkább pesti tankcsapda szlalompályát kellett volna irni...

Dani
Előzmény: ppmr (1664)
ppmr Creative Commons License 2004.12.28 0 0 1664

Sziasztok!

 

Megvan a kis corsa! Ma vettük át, és hát röviden SZUPER  JÓ!

- Az nagyon jó benne, hogy nagy hely van a kormány alatt. Én kicsi vagyok a 163 centimmel, így az előre húzott ülés eddig minden autónál gond volt. Ebben viszont magasan ülök (simán kilátok a kormányfölött), és ki- beszálláskor nem ütöm kék- zöldre a lábam :). Ebben a helyzetben viszont kissé zavaró a visszapillantótükör, "útban" van.

- Valóban alacsony ül egy kicsit (ezt valaki korábban kifogásoklta), így majd vigyázni kell a vidéki buckákon, nehogy valami baja legyen.

- A fűtés nagyon tuti! Az első fokozatban is villám gyorsan felfűti az autót. Női hülyeség, de télen mégiscsak jól jön! :)

- A lengéscsillapító még "keménynek" tűnik, talán majd a használattal kicsit jobb lesz a rugózás, nem érzünk meg minden buckát.

J- ó még, hogy automatikusan visszazár az autó, ha a zárást követően véletlen kinyitom a távirányítóval, és fél percig "nem nyúlok az autóhoz". Sajnálatos hír,  hogy csak a szept. előtti gyártmányokban volt olyan automatizmus, hogy a lehúzott ablak automatikusan felhúzódott kulccsal való bezáráskor.

- Ilyet nem is hallottam, hogy ha az első szélvédő törlők működnek, tolatásnél automatice bekapcsol a hátsó törlő is. Hátránya, hogy ha elfelejtem a jégről lefejteni a lapátot, akkor szépen le is töröm.

- Rossz tulajdonsága, hogy nincsen kesztyűtartó világítás! Lehet, hogy a belső lámpával együtt az is ég, majd kipróbáljuk. Kissé igénytelen megoldásnak tatrtom, hogy a kormény mellett egy bazi nagy gombbal lehet a világítást bekapcsolni, mint arégi corsákban, de így legalább nem kell ehhez is újra hozzászokni.  Ráadásul a gomb nem világít, így a sötétben tapogatózni kell, míg hozzá nem szokunk (a régiben is ilyen volt). Jobb megoldás is létezik már, vagy világíthatna...vagy vettem volna inkébb kétszer ilyen drága autót, igaz? :)))

- Apróság, de szintén szuper jó, hogy a belső levegőkeringetés automatikusan kikapcsol, ha a levegő csak a szélvédőre van irányítva. Igaz nincs is értelme belső levegővel páramentesíteni.

- Az is tetszik, hogy az autó bezárása után még éghetnek a lámpák, elalszanak fél perc után. Így legalább  még van egy kis időm bezárni a kapukat, nem kell járatni hozzá az autót!

- Aprócska észrevétel még, hogy nincs nagy szabad műanyag felület a műszerfal felett

 

2,399 M- ért tényleg klímás az az autó??? Az szuper vétel volt! (bár lehet benne valami elírás)

tomshowyer Creative Commons License 2004.12.28 0 0 1663

kb 3 hónapja az 1,2 16V 2002es corsán 2éves/60000ezer kmes szervíz keretében 61ezer rugót 'nyúlt le' a márkaker....!!!

 Csak az esedékes cserék történtek, a szervizes még örömmel tájékoztatott hogy fékbetét+tárcsa csere majd ráér 10000km múlva.

 

Na hát egy nagy ló.aszt fogják látni legközelebb a gépet!

És ez vidéken, Nyíregyháza-opelcsősz!!

Előzmény: Corsa 1.0 12v (1657)
fater-fater Creative Commons License 2004.12.28 0 0 1662

MUMI74

 

Vadi új /10 km-el/

Szerintem nem metál, a CD sem gyári, de klímás :-)

Előzmény: MUMI74 (1661)
MUMI74 Creative Commons License 2004.12.28 0 0 1661

Fater-Fater

 

Vadonat új és nem teszt autó volt? A színe az metálfény? A cd rádió gyári? Ha tényleg klimás akkor jó árban vetted gratula.

hujnulla Creative Commons License 2004.12.28 0 0 1660

Hahó mindenki!

 

Olyan után érdeklődnék, hogy a gyári cd-s rádiót hiába állítom be, hogy sebesség függő legyen a hangerő állitás, nekem akkor sem változik.

Nem tudja senki hogy lehet az oka? Már vagy 10-szer beállítottam többféle variációban (mármint amit a könyve ír) de semmi változás!

 

Help!

 

Köszi

fater-fater Creative Commons License 2004.12.28 0 0 1659

Üdv mindenki!

 

Kicsit lejjebb már érdeklődtem erről az autóról és úgy döntöttünk, hogy ilyet választunk.

Ha minden igaz, holnap /szerdán/ vesszük át az új Corsánkat :-)

Nagyon kiváncsi leszek erre az új motorra /1.2 16V twinport 80LE/.

Euro Cool felszereltségű /puncssárga :-) , 2.399 / és amit még sikerült "kiharcolni" az egy CD-s rádió, de ennyi volt a maximum.

Az üzmbehelyezési díj, egyebek az 75e Ft amit egy kicsit sokallottam, de azt mondták náluk ez ennyi- pont. /máshol 35-40 között volt/

Nem tudom ez a 155/80-as gumi mennyire használható, mostanában nem volt ennyire keskeny gumim.

no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.27 0 0 1658

opel toth-hoz:

 

mi is opel toth-nal voltunk, mert bp-i korbetelefonalgatas utan ott mondtak a legkevesebbet(18eFt 10w-40 opel olajjal es lexuro es pollenszuro csere nelkul)

/videken is erdeklodtunk(tatabanya - ott vettuk a kocsit) kevesebbet is mondtak, de a kulonbseg a benzinen elment volna/

tehat az opel toth-hoz mentunk es azt mondtak megvarhatjuk(azt mondtak 1h - tehat gyalog elmentunk az europarkba, bementunk ott a sparba vettunk egy asvanyvizet es egy papucsot majd visszamentunk es kint vart mar a kocsi)

 

az arhoz:

18eFt-t mondtak 10w-40-re, de mi 5w-30-t kertunk es azt mondtak ugy 22-23eFt, de vmi 0-30-rol beszeltek(ilyen opel olaj nincs...), majd 24-25eFt lett belole es vmi hulye olaj(0-35 vagy hasonlo nem letezo opel olaj) volt a szamlara irva es pollenszurot is csereltek.

vmint azt mondtak hogy gratis kaptunk kulso+ belso(motor??) mosast, kulso mosas tenyleg volt, de sem a motort sem az uleseket nem mostak le(nem is banom mert egyik sem volt koszos, motor is csak enyhen poros), de azert ezek utan ne mondjak es ne irjak ra a szamlara hogy gratisz...

 

vmint az olaj oldalrol sem vagyok meggyozodve hogy igazabol mit raktak bele... konnyen lehet hogy mindig vmi mast raknak bele...(de csak nem merik megtenni...??)

 

tehat nalunk ők bizonyultak a legolcsobbnak, de biztos hogy megegyszer nem megyunk vissza, mert ezentul mar nincs gari...

(astra is csak elsoeves szervizen azota mar 7eves es mukodik... de azert a biztonsag kedveert lekopogom)

 

(astrankat az opel tothnal vettuk ezert is mertunk odamenni, bar ez sokat nem jelent)

 

ui.: ja es a kozpontizar reteszelese nem mukodott utanna (e egy kis matatas utan megjavult - de nem szeretek matatni 25penz kifizetese utan ugy hogy felepenzbol otthon lecsereltem volna az olajat es a reteszeles sem b***dott volna el)

Előzmény: Corsa 1.0 12v (1657)
Corsa 1.0 12v Creative Commons License 2004.12.27 0 0 1657

Sziasztok!

 

Én csütörtökre 7:30-ra kértem időpontot az Opel-tóthnál és mivel apámnak az Astra G első éves revíziója 16.000Ft volt én nem kérdeztem meg, hogy kb. mennyi lesz az első éves szervízem.

 

Munka megrendelés:

 

1 éves revízió

pollen és levegőszűrő csere

fojtószelepház tisztítás

motor külső mososás

Bejelentés ideje: 2004.12.23. 07:50

Javítás várható ideje: 2004.12.23. 16:00

 

Mi tart 8 óra hosszáig?

 

Javítás várható összege:45.000Ft

 

Na én itt akadtam ki!

 

Számla:

 

Olaj 10/40                               5415Ft

Olajszűrő betét                       1375Ft

Alátét olajleeresztő                   149Ft

Légszűrő cc                             3056Ft

Mikroszűrő cc                           3639Ft

Ecoservice ellenőrzés              9750Ft

Légszűrőelem kicserélése        1625Ft

A tisztalevegő szűrő cseréje    1625Ft

Fojtószelepház tisztítás           4875Ft

 

Végösszeg:                            31.509Ft

 

Szerintem egy Corsa első éves szervízelése 31.000-ért nagyon sok azt hittem olcsóbb lesz de jó tanulópénz volt! AZ meg a másik bunkóság szerintem, hogy direkt reggelre kérsz időpontot, hogy korán végezz és közlik veled hogy gyere vissza délután 4-re.

 

 

vinettu Creative Commons License 2004.12.21 0 0 1656
Teljesen irreális összeg! Nekem az első éves 2003 áprilisában 16 ezer Ft-ra rúgott! Vidd máshová!
Előzmény: zollabg (1654)
t_boy Creative Commons License 2004.12.21 0 0 1655

Szia Laci!

 

Kicsit soknak tartom ezt az összeget.

Nekem a két éves került majdnem ennyibe. 

Ha jól emlékszem 31000.- Ft felett volt egy kicsivel.

 

Előzmény: ppmr (1653)
zollabg Creative Commons License 2004.12.20 0 0 1654

Sziasztok!

 

Szerdára kaptam időpontot az első éves szervízre. Azt mondták előzetesen, hogy kb 30e Ft. lesz. Ez reális szerintetek, illetve mire kell odafigyeljek?

 

Kösz, Laci

ppmr Creative Commons License 2004.12.19 0 0 1653

no holy shit

válasz ment

no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.19 0 0 1652

ppmr

 kuldtem egy e-mailt a forumos(ppmr@freemail.hu) cimedre

Előzmény: ppmr (1651)
ppmr Creative Commons License 2004.12.19 0 0 1651

Épp csak azt nem írtam, hogy milyen is a kicsike. :)

Szóval 1.0 benzines, "láncos" motoros, háromajtós, fehér színű. Műszaki 2006. januárig, zöldkártya 2005. júniusig. A vezető oldali ablakot csak egy kis rásegítéssel lehet felhúzni. Amúgy motorikusan még nagyon  jó, a kaszni...hát az bizony a korának megfelelő (sokan mondják ezt, szetrintem ez a "segítségre szorul" kifejezéssel egyenlő egy autónál). Van hozzá egy egy telet megélt téligumi garnitúra.

ppmr Creative Commons License 2004.12.19 0 0 1650

Ráncfelvarrott 15 éves corsa? Nem igazán tudom, hogy miféle módosítások voltak az öreg corsákon. Fehét index??? Honnan nézve? :) Van képem róla, ha gondolod, küldök. Mennyit kérek érte? Jó kérdés. Nézegettem,hogy mit kérnek manapság a ilyen öreg corsákért, hát leesett az állam. Még ha jobb állapotban is van, mint az enyém, nem tudom megvesz- e valaki egy 15 éves autót 400-550 ezerért?! Az egy kicsit sok érte, nem? Én megelégednék kb 150- nel is.

Tényleg ennyire nem számít a twinport motor? Mert ugye jobban fogyaszt (csak fél literrel, tényleg?), én is úgy tudom. Ha már nem dízel (ami szintén jobb egy sima benzinesnél), akkor godnoltuk legalább a jobb motor miatt fogyasszon kevesebbet, ha már van rá lehetőség.

Mindegy, nem rosszabb, az a lényeg, és ráadásul még az idén meglesz! :)

no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.19 0 0 1649
"Végül is nyakamon maradt az öreg Corsa,"

ponotan milyen corsa(azt irtad hogy 15 eves), ebbol ha jol sejtem mar a rancfelvarott(feher index+picit gombolyubb) A corsarol van szo. Milyen motor van benne? es mennyit szeretnel erte?
Előzmény: ppmr (1647)
vinettu Creative Commons License 2004.12.18 0 0 1648
Hm. Érdekes ez a Twinport vs. nem Twinport kérdés.

Állítólag (mondom állítólag, mert én nem vezettem) a 80 lovasnak hosszabb a váltója, ezért nem olyan fürge mint a 75 lovas. Persze kevesebbet eszik a gyári adatok alapján vagy fél literrel. Ezt a dolgot nem tudom megerősíteni sajnos, pedig kíváncsi lennék rá. Azt tudom, hogy a mi 75 lovasunk erősebbeket megszégyenítően rugalmas.
Az Autómagazinban van egy OFF C4 ON teszt. Az autót egy 110 lovas 1.6-os motor hajtotta, a 100 km/h-s sebességes 10.6 sec alatt éri el. Ezzel szemben 4. fokozatban 60-ról 100-ra való gyorsulása 11.4 sec. Nos, ma lemértük kíváncsiságból. Sík úton a kocsi 2 személlyel a T610-es stopperének tanúsága szerint 12 sec alatt mászik fel 4. fokozatban 60-ról 100-ra! Azaz mindössze -a mérés hibáját is belevéve- 6-8 tizedmásodperccel rosszabb eredményt produkált a kis 75 lovas Corsa egy 110 lovas 1.6-os alsóközepeshez képest! Hát nem érdekes?:)
Előzmény: ppmr (1647)
ppmr Creative Commons License 2004.12.18 0 0 1647

Sziasztok!

A hét elején írtam, hogy Corsát vennék...hát megvan! Vagyis hétfőn megy az előleg, aztán a többi is. Végül is dízel helyett az 1.2 es benzinest választottuk (EURO COOL). Igaz én nem tudtam megállni 2599000,- nél, de asszem talán így is jól jártam. Az alap lenne ugye 2,599 M, de lejött ilyen- olyan kedvezménnyel 152.420,- Ft. Végül is nyakamon maradt az öreg Corsa, majd valahogy megszabadulok tőle. :(

 

Az előttem szóló mondta, hogy 80 LE-s autót kapott 75 LE-s helyett. Én úgy mentem, hogy az újak 80 LE-s, twinport mocisak, de majdnem rámsózták a 75 LE-s ecotech motoros kisautót. Nem hagytam magam, csak sikerült olyat találni a kereskedésben, amiben az "új" motor van.

 

MUMI74 Creative Commons License 2004.12.18 0 0 1646
Igen én kb. 3 hete vettem egy ilyen 1.2 TwinPort Corsa Euro-t ami meglepetésemre 80LE a motorkódja pedig XEP12 (amikor megrendeltem még a 75LE-re fizettem be! Opel mellett szóljon még, hogy 2.390000-be bele tudtam alkudni a riasztót a metálfényt az osztott ülést és az oldalvédő díszcsíkot és az alap euró ára 2.399000Ft volt, ja és 12 éves karosszéria elemre kiterjedő garancia). Rendkívüli dinamizmusa van szerintem, előtte egy 1.4 i.e. Tipo-m volt kb 4,5 évig de a nyomába sem ér. A céges autó (elég sokat ültem benne) az pedig 2003 őszi 1.2 75 lovas Corsa annak is elég fürge motorja van különbség amit észrevettem pl az ,hogy a motorjának más a hangzásvilága meg azt vettem észre, hogy igazán akkor gyorsul ha visszaveszem vagy legalábbis egy kicsit vissza engedem a gázt ez érdekes lehet, hogy azért mert még új ?? Elég sok érdekes hozzászólásokat olvastam itt az Indexen nem csak ebben a topickban, hogy igénytelen, sokat eszik, a motorja pedig gyenge a karosszéria innen-onnan összelopott dizájnú. Az autó gyáraknak egyébként is nehéz lehet igazán autóformájú karosszériákat kitalálni. Nekem 2,4-2,5 millióm volt új autóra, ebből tudtam gazdálkodni és mivel Fiatos voltam mert a Tipo előtt pedig egy Uno-m volt, elnéztem a Fiathoz és sajnos ezért pénzért hasonló kategóriájú Punto (felszereltség és motor) csak jóval drágábban volt. Hasonló volt a helyzet a többi márka esetén is. Egy kicsit meghökkentett a sok műanyag valóban, de ha azt nézzem, hogy az Opel alsó kategóriás autója akkor belefér. A konkurencia sem volt alsó-kis kategóriában túlságosan jobb ebben a témában. Mindent összevetve eddig szimpatikus az autó.
Előzmény: petikeke (1645)
petikeke Creative Commons License 2004.12.18 0 0 1645

Sziasztok!

Az 1.2-es corsa motorja már Twinportos, ezért most már 80LE, elötte pedig valóban 75 LE volt.

 

Az enyém egy 1 literes, ami 60 LE, elötte ha jól tudom 56 vagy 58 LE volt.

 

Üdv:

petikeke

fater-fater Creative Commons License 2004.12.18 0 0 1644
Köszönöm! Olvastam :-) csak azt hittem ez/az egy másik motor - bocs /akkor még eccer/ Igen akciós, szalon ,idei átadás, stb.stb. sárga! :-) az árlistán is úgy szerepel 1,2 80 LE http://www.kiss-gerencser.hu/modellek.php?m=4&modellkod=1&s=1 a másik a 206 X-design - a hátsó sor nem nagyon játszik az a gyereké, mire felnő remélem lesz másik autó :-) kösz :-)
Előzmény: no_holy_shit (1643)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.18 0 0 1643

ez boncoltuk pont az elobb(eleg 20hozzaszolast visszaolvasnod :-O )

 

1,2 80 le? az egy 12v fiat motor, tudom hogy most mar a fiat es opel egyutt van(GM Powertrain) de szeritnem a corsa meg mindig a 1,2 16v 75le Z12XE motort kapja(bar a maxabo arlistajan is 80le szerepel, viszont a "muszaki adatok" oldalon csak 75le)

 

2,399MFt ez vmi extra(evvegi) akcio?

/mert a maxabo arlista szerint 2,399az Euro model(no klima), az euro cool meg 2,599MFt/

 

"egyik választás"

a többi lehetoseg? (seat ibiza?)

/mi azert vettuk a corsat mert jo tapasztaltunk volt az astraval, lekopogom, de a Corsa annyira nem hu de kafa - nem rossz, tehat ezt nem mondom, de vannak fenttartasaim/

mondjuk a beltere (kategoriajaban) eleg  - foleg a hatso ulessorban kiemelkedo a fejter- ultem 206-ban es clioban es ott nem lehet hosszu tavon kenyelmesen utazni

Előzmény: fater-fater (1642)
fater-fater Creative Commons License 2004.12.18 0 0 1642
Üdv mindenki! Lecserélnénk az autónkat az egyik választás egy 1.2 80LE 5 ajtós modelre/Corsa:-)/ esett. Van valakinek tapasztalata ezzel a motorral, fogyasztás egyebek... Felszereltség: -Légkondicionáló, -vezetőoldali légzsák, -szervókormány, -távirányítós központi zár, -elektromos ablakemelők elöl, -állítható magasságú kormány és vezetőülés, indításgátló, stb... - CD rádió mind ez most : 2.399.000.- Ft Előre is kösz.
no_holy_shit Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1641

"Ezt valami okosok környezetvédelmi okokkal magyarázták egy Megane esetében, nemtom ennek mi a valódi oka...."

 

en is lattam vmi autos TV musorbn egy opelos mernokkel egy beszelgetes ahol pl. a E-gas elönyet a kornyzet vedelemmel magyarazta

 

amivel en szoktam szorakozni: ha lassan kezded el nyomni a gazpedalt akkor egy bizonyos lenyomottsagig nem reagal ra a motor(nagyon lassan lenyomva es a nem reagal=meg se mozdul a rpm mutato)

 

nalunk astra forgalmijaban: 970kg Corsa(5ajtos 1,216V): 980kg

Előzmény: vinettu (1640)
vinettu Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1640
Apropó játék. Biztos Te is észrevetted már a következőt.
Ha alacsony fordulatról gyorsításkor nem vagyok elég határozott -értsd határozottabb gázadás után megállítom a lábam a pedálon egy adott szögben- akkor a kezdeti vehemencia kissé alábbhagy. Mintha a motorvezérlés észlelné, hogy talán mégsem akarok annyira gyorsítani mint azt ő először gondolta. Ellenben előzéses szituban határozott gyorsításkor szó nélkül ellelkesedik 6500-ig.:)
Ezt valami okosok környezetvédelmi okokkal magyarázták egy Megane esetében, nemtom ennek mi a valódi oka....
Előzmény: no_holy_shit (1634)
vinettu Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1639
Nekünk 5 ajtós F Astra volt (1.4 SE), amelynek forgalmijában emlékeim szerint 960, vagy 980 kg volt bejegyezve. A Corsa forgalmijába 960 kg-t írtak. No mindegy, ezen nem veszünk össze.:)

Egyébként az SE Astrához képest jobban, rugalmasabban megy a Corsa. Pl. 4. fokozatban 50 km/h-ról lazán elhúz, míg az Astra csak nyögve nyelt ekkor, nyilván a hosszabb váltó miatt....
A fogyasztása a 2 autónak egyébként szinte teljesen megegyezik.
Előzmény: no_holy_shit (1637)
hujnulla Creative Commons License 2004.12.16 0 0 1638
Köszi az infót, majr ránézek, hogy várhatom-e a besz@rást.
Előzmény: vinettu (1632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!