Így van kb. óra múlva elalszik de lehet, hogy még annyi sem kell neki. Minap sokáig beszélgettünk egy ismerősömmel az autóba akkor fedeztem fel tehát van benne védelem.
Kb egy éve a fiam (most öt éves) "vezetett", vagyis kapcsolgatott mindent és kormányzott, gyújtás nem volt rajta természetesen, és kitette a bal indexet. Ettől a bal helyzetjelző kigyulladt, de nem vettem észre. Így éget vagy fél napig, mikor végre észrevettem, hogy mi van. Szerencsére az aksi bírta!
benyomni kell. de ha nyitod az első ajtókat, akkor is kigyullad a belső világítás - mondjuk elég hamar elalszik, soxor én is tapogatom a kulcslyukat, mert valahogy nincs kedvem felgyújtani a belső lámpát. Ráadásul ismerős mesélte, hogy benyomva hagyta a világításkapcsolót, aztán egész éjjel égett a belső világítás. Ezek után szinte paranoiás lettem, bezárás után mindig megvárom, hogy elalszik-e. :))
Ég ám az a lápma, persze, aztán megnézetm jobban. Én csak nehezen találok bele a kulcsjukba világítás nélkül, a régi corsán pedig nem kellett gyújtást adni, a belső világítást ezzel (az újban is így van, ha jól tudom, csak nem kihúzni kell, hanem benyomni talán) a gombbal fel lehetett kapcsolni. Az a gomb kézreállt, ezt meg kell szokni. Most viszont keresgélek a sötétben, hoyg nagy nehezen elinduljak. :))
ppmr írja: "a kormény mellett egy bazi nagy gombbal lehet a világítást bekapcsolni, mint arégi corsákban, de így legalább nem kell ehhez is újra hozzászokni. Ráadásul a gomb nem világít, így a sötétben tapogatózni kell, míg hozzá nem szokunk..."
Nekem másfél éves az autóm, abban világít. próbáld esetleg a műszerfal megvilágítását fokozni.
fater-fater
Marangoni téli gumival járok, csak jót tudok mondani, az ára is kibírható.
A télből még csak egy hónap telt el, kettő hátravan, szvsz érdemes megvenni a téli gumit, ha ugyanannyit jársz vele, mint más évszakban. Én pl. egész évben járok túrázni, ezért hólánc is mindig van nálam + vontatókötél. (igazából egy csörlő is jó lenne, meg gallytörő rács :))
sziasztok! kapásból lenne egy kérdésem ami egyre jobban nyugtalanít.... a kicsike bekajált november közepe (ekkor vettem meg) óta 5-6 deci hűtővizet, és a kiegyenlítő tartálybelseje koszos (fekete pöttyök) irány a szervíz? vagy normális? (elötte szerintem vagy 0,5 évet állt egy helyben a kereskedésben) _________________
Az elegance változatban benne van a "bővitett" belső világitás!
Bár véleményem szerint azért tudták megoldani mert a gyári riasztónak ott van beépitve a belső mozgásérzékelő! Igy a normális világitás mellé kialakitottak 2 db. térképlámpát. (hasznos de télleg).
Hasznos még a vezető feje mellett lévő lehajtható szemüveg tartó is.
Kicsivel lejjebb kérdeztem már, hogy mi lehet az oka annak, hogy a gyári magnót gyári cd-re cseréltem és azóta nem müködik a sebességfüggő hangerőszabályozás.
Hiába állitom be ahogy le van irva még sem változik. Miért?
A téligumival kapcsolatban én Firestone fw930-ast használok szerintem nagyon jó gumi bár ha jön megint egy ilyen ónosesős időszak ott nem ér semmit egy téligumi sem.
A feszültségingadozást én úgy vettem észre, hogy sötétben mentem és bekapcsoltam a hátsóablak páramentesítést és a fényszóró elhalványodott. Nekem komoly zene van az autóban és akkor is lehet látni ha sötétben mész és állat módjára hallgatod a zenét hogy a basszusra halványodik!
Szeretnék mindenkinek sikerekben gazdag újévet kívánni!
Ha letelik a garancia szétnézek a bontóban ki pótoljam azokat az "extrákat" melyek más márkánál alap lett volna pl. a már említett belső világítás.
Én egyenlőre várok a gumi vásárlással lassan kimegyünk a télből ami meg volt telecske abban meg jól vizsgázott nálam a gyári "unisex" gumi. Szeretnék majd rá egy nem túl drága alu felni szettet és ami most van acélfelni garnitúra majd arra veszek téli gumikat.
Follow Me fényszórókat még nem teljesen értem de majd megkeresem a leírásban. Ja az extrák között amikor még a kereskedővel beszéltük az autót mi lehet benne mi nem akkor listában volt egy extra hogy "fényszórók folyamatos használatra" vagy valami ilyesmi kb. 8000Ft de nem tudta pontosan megmondani mi volt az. Valaki esetleg tudja?
A feszültség ingadozás lehet, hogy nem gáz de volt egy öreg Tipom is 15 éves kb 5 évig volt nálunk, előtte is a családban volt de sohasem csinált ilyet sőt autóvillamosági szerelőt sem látott az autó legalábbis a generátor biztos nem pedig 127000Km-el ment el. Na már most ezért szokatlan számomra, Öcsémnek Astra 1-e van jó apámnak vectrája és nem jelentkezik nem is volt ilyen jelenség új korukban.
Igen valóban ennyit tesz ha még egy kicsit vár az ember. Mi még szeptember vége felé mentünk el az Opelhez megtekinteni miből lehet válogatni, november legvégére jött meg az autó. Nem volt igazán megrendelve előleget sem kellett fizetni mert mondták, hogy többet is rendelnek be belőle de csak úgy, hogy legyen a "kirakatban" úgy hogy ha valamelyik szín megtetszik akkor lecsaphatunk rá így volt először 1.0 Scarab majd 1.2 fehér és mire végleg kitaláltuk ezüst színű. A lista ára ekkor volt ennyi a klíma nélküli változatnak mint amennyiért a fater-fater vette.
A dupla záráson a reteszelést érted? Édesapámnak van elegance Vectra-ja és ha megnyomom távírányító gombját 2X akkor lehet hallanni, hogy a zárás után még "reteszel". Ezt mi is kipróbáltuk forgattam is a felhasználói könyvét de azt találtam benne, hogy ez a funkció akkor létezik ha gyári riasztó van belerendelve és gyakorlatilag a riasztóval mint extrával kerül bele.
Észrevételem még a következő (állítolag már Astrás ismerősőmnek is feltűnt ez a jelenség), hogy akkor gyorsul az autó igazán amikor úgy odalépek a gázpedálra istenesen és engedem vissza, van egy pont amikor megugrik mintha "turbo" lenne benne. Tehát olyan mint amikor sok üzemanyagot kap és kevés levegőt mintha bezabálni akarna.Hmmm különös. Lehet, hogy majd pár ezer km elteltével ez majd megszűnik? A céges 75 lovas 1.2-nél ez nem tűnt fel ennyire. Az 2003-as év végi széria.
A belső világítást én is kifogásolom, hogy vezetés közben vakít amikor az utasnak én kapcsolom fel!, hogy esetleg a kivilágítatlan! kesztyűtartóban matatna vagy netán a térképet nézné meg. A könyvben láttam, hogy van olyan felszereltségű modell amiben ez már normélis lámpatestel ki van küszöbölve. Utána nézek, hogy utólag be lehet e szerelni azt a típusú lámpatestet és egyben hátulra is mert a helye megvan.
Ami még feltünt hogy valószínűleg nem túl erős a feszszabályzó vagy a generátor mert nagyon látszik a feszűltség ingadozás a lámpákon akkor is ha tekerem a kormányt vagy alapjáratról egy kicsit felpörgetve a motort is látszik.
Látom van egy kis hitetlenkedés az árat illetően nekünk ezt sikerült megvennünk és kaptunk még egy JVC CD-s rádiót ajándékba amit úgy hiszem az üzembehelyezésnél ki is fizettünk :-)
Most már minket sem ugráltak nagyon körbe, amíg "csak" mint potenciális vásárlók voltunk addig kaptunk kávét, kakaót a gyermek most már semmit. A gyermek kérdezte is mikor kérdezik meg, hogy kér e? - nem kérdezték :-(
Valaki azt írta, hogy hosszabb már ennek a váltója, hát az elöző autónk ha 3000 pörgött akkor pont 100-al mentünk /5./ itt 90-el. Néha van olyan érzésem, hogy kapcsolnék még egyet. Majd kiváncsi leszek a fogyasztására is.
Sajnos a dupla zárást az ajtóknál ebből a modelből már azt mondták kihagyták, pedig az egy jó dolog volt.
Recseg a kormány? pontosan hol hallod vagy érzed (állandóan csinálja vagy csak bizonyos helyzetben?)
Én kecskeméti Opelnál vettem (Opel Tormási), de rendesek voltak mert figyelmeztettek, hogy volt gond már más Corsánál vagy legalábbis korábbi modelleknél is, ha hallok valami gyanúsat vigyem vissza azonnal ráállnak az ügyre pedig ez rossz reklám lenne elméletileg egy típusnak, de nem csináltak zsákbamacskát és elmondtak még egy-két típushibát mire figyeljek. Ez nem szégyen más márkáknál is előfordul típushiba csak ki szépítik. Sőt kb 2 hete felhívtak, hogy meg vagyok e elégedve márkával van esetleg jó vagy rossz tapasztalatom típussal kapcsolatosan. Lehet ezt értelmezni negatívan is. Megmondták, hogy ez a Corsa gyakorlatilag az Opel "kisautója" ne várjuk el tőle feltétlen 4-5 milliós kategóriájú autó minőségi belsejét stb. Viszont úgy vettük át az autót, hogy a párom kapott egy nagyon szép virágcsokrot meg kaptunk egy Opel ajándék csomagot + egy Polaroid képet az új autóról ahogy körbe álljuk mint új tulajok + korábbi hozzászólásomban már írtam a kedvezményeket amit kaptunk. Ezért volt furcsa a kolléga klimás modellje mert ha jól emlékszem az alapból 150 eFt-al drágább volt listaáron de nem elképzelhetetlen. Lehet, hogy ez máshol is be vett szokás de jó pár éve a Peugeot-nál úgy vittem el az autót mintha egy doboz cigit vásároltam volna kifizettem és még csak épp hogy elköszöntek! Na de a szervíze még ennél is rosszabb volt!!!! Soha de soha többet ne lássak Francia, de legalábbis Peugeot autót még ingyen sem kéne mert szervízre többet fizetnék mint magára az autóra amikor megveszem újonnan!!! Rossz a tapasztalatom a márkával kapcsolatosan.
"Nekem erre a négyévszakos gumira azt mondta egy mérnök, hogy ez a fajta magába foglalja a téli és nyári gumik rossz tulajdonságait."
nekem ugyanezt mondta egy gumist... vizsont nekunk regebben goodyear-bol volt fent az 1,6D passaton esogumi (top grip?) es azzal telen is vidaman furikaztunk