Megjelent a MIO következő GPS "generációja", széles kijelzővel. Találkozott már vele valaki? A véleményeket várom, gyakorlatban hogy vált be, ki hol, mennyiért jutott hozzá, milyen térképek vannak hozzá.
Ezt néztétek már,hogy miket pakolt fel az 520-asra a márkatárs?Simán fel ül kell vele íratni a Mio fájljait és kész??Gondolom az angol szöveget,hangot jobb nem átcopyzni a magyarra.Valaki hozzáértő ránézne mi ez?
Alapesetben a C520 USB háttértárnak látszik, ha nincs belerakva SD kártya akkor egynek, azzal kettőnek. Az ActiveSync viszont nem tud dolgozni USB háttértárral. Ha ActiveSync kapcsolatot akarsz, ahhoz elő kell csalogatni a gép oprendszerét. Az USB kapcsolatról itt olvashatsz: http://stopword.freeblog.hu/archives/2007/07/17/c520-pc_USB_kapcsolat/
lala0606: ajánlom neked is a blogomat, minden ami ott szerepel annak 720-on elvileg ugyanúgy működnie kell
Helo ez nagyon érdekes, nem tudnál egy ilyen oldalt C720-hoz?
Én még nagyon kezdő vagyok, 2 hetes, és az első nekem. Már kezdtem kétségbe esni, hogy nem lehet elővarázsolni az OP rendszert, de hála az égnek rátaláltam erre az oldalra. Remélem tudtok segiteni, előre is kőszi.
Sziasztok!Nagyon megköszönném ha valaki elküldené a két női hangot,meg a videolejátszáshoz szükséges dolgokat(persze részletes telepítési leirással).Különben mult héten vettem a c520-at és nekem is sikerült kiütni.Ma küldték vissza a szervízből.Nagyon korrektek voltak nem kellet felautoznom.(futárral felküldtem megjavították,visszaküldték.Ez volt 3 nap)Köszi.ricky13@freemail.hu
Urak, szerintem most hagyjátok abba egymás csipkelődését, több fórumon is láttam ilyet már egész durvára elharapódzani, és senki sem kíváncsi erre szerintem egy nyilvános fórumon. Itt segítséget kérünk és kapunk is egymástól, és ez maradjon is így. Az, hogy mi legális, vagy mi nem az azt ne itt döntsük el, gondolom a video beállításának sem örülnének a Mio-nál, vagy a windows elő"varázslásának".