Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Popsi Creative Commons License 2005.01.21 0 0 1757

Te jól vagy? Subaru wrx-re gondoltál?:) MEntél már olyannal egyátalán?? 

211 km/h egy 90(100) lvas dizellel..Hát ez is nehezen hihetőő. 6 hengeres 150 lóerös bmw-el 200 nál már nagyon nehezen akart nagyon fejebb menni..Sik uton.

Azt hogy lejtön mit tud, szeritem meg enyhén vicces..

Előzmény: norgi (1756)
norgi Creative Commons License 2005.01.21 0 0 1756

No azért vlamit szögezzünk le. Az 1,7 CDTI motor gyári adat szerint 100 lovas. Azért írtam kilenvenet, mert azt tuti hozza is. Erre kiváncsi vagyok, el is tolom a vasat a www.teljesitmenmeres.hu oldalon található helyre. A nyomaték 240 Nm ami a szar opel difivel nagyon nehezen autózható csúszós úton. AMi érdekes, persze semmi értelme összehasonlítani a kettőt, de a 80-120 ra nyomatékból veri mundjuk a WRX-et is. Persze az megint más kategória.

Nekem van PDA+GPS a kocsiban, és azzal szoktam nézni. Az, hogy mennyit csal sokmindenen múlik. A legfontosabb a gumi. Mondják, hogy 4-en ültek benne. Akkor ugye a gumi kerülete megváltozik, és ki lehet számolni, hogy 1-2 mm kerületváltozás mekkora pontatlanságot eredményez. Kell hozzá végáttétel, fordulatszám, kerékméret. em bonyolult.

Lesz pénzem rendelek egy tdi-chipet, az feltornázza 120-125 pacira, és 300 Nm felé. Akkor ráírom, hogy GSI killer! :))) Persze csak álom, mert a rövid 1-es miatt örök hátrányban vagyok.

norgi Creative Commons License 2005.01.21 0 0 1755

:)

 

Ja, csak nem  piros jelzésénél adja le a max teljesítményt, szal nem érsz vele semmit.

Előzmény: csi01 (1735)
norgi Creative Commons License 2005.01.21 0 0 1754
Érdemes megmérni GPS-el is. Az én órám 5-7 km-et csal vég környékén. Amikor rátettünk próbaként egy alufelnit, kicsit más gumival (váltóméret volt, csak 5 mm eltérés volt a kerületben) akkor már 12-13 -at.
Előzmény: MUMI74 (1734)
norgi Creative Commons License 2005.01.21 0 0 1753
Az 1,3-as más volt. Mászkált kanyarban, nem volt valami stabil. Amikor átvettem az 1,7-est totál más volt. Akkor még csak azon bosszankodtam, hogy a 14 colos téligumit dobhatom ki, mert ez 185/55 -ös 15 collos kerekekkel van szerelve. Utánna az tűnt fel, hogy egy negyed fordulattal kevesebbet fordul a kormány. Azt mondták, hogy a gsi futómű van alatta, csak nincs leültetve. Ez igaz lehet?
Előzmény: HaPZi (1732)
norgi Creative Commons License 2005.01.21 0 0 1752
Annyira nem a vége felé csal 5-6 km/haz óra, a gps szerint zargattunk 211-el, csak a telefonnal szar fotózni, mert ahhoz, hogy így látszon szinte a plexihez kell tenni. Az meg ugye leányálom, hogy egynesen menjen ennyivel... Alapból is va úgy, hogy 195-200 körül áll az óra. Akkor kiforogja magát. Affölé már csak lejtőn lehet tornázni, vagy ha magasabb fordulaton adja le max pacit.
Előzmény: imray (1731)
Popsi Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1751

"Ismerősöm egyszer felrakta a 185-ös gumikat az 1.2-esre és éreztem rajta, hogy kevésbé megy mint az én 1.0 literesem"

 

Az enyémen meg 15 colos 185/55 ös gumik vannak gyárilag:) Kanyarokban mint ha a vonalon huznák, de a gyorsulás szerintem botrányos:) Illetve átlagos. Jol megy ,tehát nem panaszkodom rá, de 1.6 os vagy egy 1.8 as motorral lenne az igazi:

Előzmény: BLASIUS (1745)
HaPZi Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1750
Gyári, de  a Vectra-ban van, ezt elfelejtettem hozzátenni. A Corsa-t csak ímmel ámmal vezetem mert nem én használom.
Előzmény: no_holy_shit (1749)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1749

HaPZi:

 

tempomatot gyarilag rendelted, vagy utolag raktad bele?

Előzmény: HaPZi (1748)
HaPZi Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1748

Szevasz I.Blasius!

 

off:

Mi lett a Twingo-val? Hogyhogy Toyota lett pl. Megane helyett?

on:

Szerintem mindegyik csal, sőt valszeg sebességfüggően más mértékben.

Pont ma mentem el egy sebességmérő radar mellett ami kiírja mennyivel mész. ~72-el mentem és 68-at írt ki. Persze az is kérdés mennyire hiteles a mérőke. Majd a tempomattal meg a kilométer kő számlálással akarom én is megnézni vmikor, ha éppen nem felejtem el.

Előzmény: I.Blasius (1744)
HaPZi Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1747

Ha jól emlékszem az 1.2 75lovas a 130-at vitte kb  4400 körül...

Egyébként szerintem egy 6. fokozat simán elférne még az 1.2-höz is és sokat segítene a pályás fogyasztáson. De az még 15 év mire a kisautókba is lehet 6. fokozatot rendelni... :-(

Előzmény: hujnulla (1746)
hujnulla Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1746

Én úgy tudom, hogy minden autóhoz adnak egy gépkönyvet, ahol minden le van irva az autóval kapcsolatban.

Érdemes megnézni, mert asszem a hátulján fel van tüntetve, hogy mennyit csal gyárilag a kilóméteróra.

 

Sík úton az 1,4-esem szépen vette a 180-at, bár nem tudom mennyit csal az órám.

A fordulatszám mérő meg verdeste a 6000-et. Az 1.2-esnek is így pörög a motorja?

Mert én sokallom, hogy a 140-et 4500-ön érem el.

BLASIUS Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1745
A Twingo szerintem könnyebb autó a Corollánál. A 155-ös virsligumikkal pedig pont kisebb a légellenállás. Valószínű, hogy ha 175/70 R13-as gumikat raknék a Corsámra, már picit lassabb lenne. Ismerősöm egyszer felrakta a 185-ös gumikat az 1.2-esre és éreztem rajta, hogy kevésbé megy mint az én 1.0 literesem.
Előzmény: I.Blasius (1744)
I.Blasius Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1744

Szvsz a kisautók órája annyit csal, hogy az már vicces. A Twingoklubbon volt olyan, akinek az órája 193-at mutatott, holott a gyári vége 168. Az enyém is mutatott egyenes úton 186-ot, de ettől még nem hiszem, hogy egy 75 lovas Twingonak ennyi lenne a végsebessége, főleg virsli 155-ös gumikkal.

 

A mostani Corollám szintúgy 75 lovas, mégsem megy 175-nél többet, pedig laposabb és jobban fekszi az utat. Valszeg az alsóközepesek órája már nem csal annyit.

Előzmény: HaPZi (1743)
HaPZi Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1743

Ha twinportos akkor az már a 80 lovas változat? Úgy érthető ha többet megy mint a 75 lovas 1.2-sek, de azért a 195-200 nem reális, valszeg az órád rendesen csal.

Jól megy a kis 1.2-es de azért 1.8-asokhoz ne hasonlítsuk... :-) Egy 1.8-as Vectra-ba ültem át a Corsa után és a +365kg ellenére is rendesen van különbség erőnlétben, főleg 100km/h fölött. Képzeld el az 1.8-as Corsa GSi hogy mehet akkor! Egyébként ha twinport-od van légyszi írjál fogyasztási adatokat ha tudsz. Köszönöm.

Előzmény: MUMI74 (1734)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.20 0 0 1742

Hi!

 

Óra mit mutata az 1 dolog, 2.5tdi a6-ban 220-ig megy simán az óra utánna pedig leesik 250-re....

Előzmény: norgi (1730)
BLASIUS Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1741
Hát úgy. Kmtábla és stopper.
Előzmény: no_holy_shit (1740)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1740

"kimértem és halálpontos. (Najó nem GPS-sel, de nem lenne nagy eltérés"

 

hogyan merted ki? nekem egyedül a km-tabla +stopper parositas ugrik be elsore mar amennyire az pontos

Előzmény: BLASIUS (1738)
uszobajnok Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1739
Én is épp hogy 180köré tudtam vinni a mutatót sík úton, de szerintem nagyon számít a hátszél! Illetve még mielőtt meglett volna tesóm Corsája, tesztvezettem egyet, és az szerintem jobban ment, mint a mienk, pedig ugyanolyan motorja volt. Tehát azért az azonos motorok között is vannak különbségek.
Előzmény: Popsi (1736)
BLASIUS Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1738
Nekem az M3-ason Gyöngyös mellett volt a rekordom sík úton ment 170-et (hivatalosan 155 a vége) az 1.0 literes motorjával. Üldözőbe vett előtte egy négyütemű varesz és nem akartam hogy lehagyjon. 140-nél beszartam tőle, majd nyomtam neki és 155-nél maradt le. És 4en ültünk a kocsiban. Nem tudom mennyit csalhatott ilyenkor az óra, de 120-nál kimértem és halálpontos. (Najó nem GPS-sel, de nem lenne nagy eltérés.)
Előzmény: no_holy_shit (1737)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1737

szerintem oraszerint 190-195 problema nelkul mukodik lejton lefele. mert en is mentem 2szemellyel a Corsaval majdnem 180-t es meg ment is volna es kanyarodott a palya es enyhen emelkedett, azert nem toltam neki jobban mert nem aludtam sokat elotte es 155/80 gummikkal inkabb nem... (kulonben 170 a vege konyv szerint)

az F astraban 178-nal allt az ora lejtovel es 3 szemelllyel, pedig konyv szerint 155 a vege...(nem ment volna tovabb)

pdtdi 116le-s Sharan 6szemellyel, szinten enyhe lejtese volt a palyanak 198 pedig papirok(Fahrzeugbrief - nem tudom hogy ebbe ugyanaz kerul-e mint ami a technikai doksikban van?) szerint 182 a vege

Előzmény: Popsi (1736)
Popsi Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1736
200?? 1.2 75 lovassal..soha.  Sik uton 180 at nem tudtam meghaladni a milyenkel...aza 180 is volt vagy 175. Szal ne tulozzunk már. Ugy megy mint egy 1.8as...jajj
Előzmény: MUMI74 (1734)
csi01 Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1735

Hááááát, felbakolva az autó elejét, akár titltásig ki lehet forgatni a motort.:)))

 

Előzmény: norgi (1730)
MUMI74 Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1734

Ezt Én is megerősíthetem 2 éves céges 75 lovas 1.2 Corsa 195Km (szrintem bele fért volna a 200 is) lejtő nélkül M5-ön. Egy Yaris elkezdett "hajtani" ahogy kiértem Pestről na gondoltam hát verseny akkor legyen az. Yaris 175-180 körül elmaradt. Aztán belegondoltam hogy ez milyen veszélyes a téligumi garnitúra még a régi az elöző céges Corsa modell (lerongyolt) gumijai voltak úgy hogy abba hagytam a virtust.

Ami érdekes volt számomra hogy 180-ig úgy gyorsult (szerintem) mint egy 1,.6-1.8-as benzines kategória. Nekem nagyon bejött ez a kis autó ráadásul a twinport-os változat van nekem. (tavasszal kipróbálom :-)) 

Előzmény: norgi (1730)
BLASIUS Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1733

Hali!

 

Kis baleset történt. Ma megnéztem az olajszintet és eltörött a nívópálcám. Nem tudom mitől. Letört a skálázott rész és bele is hullott a mérőhengerbe. Felhívtam a szervízt, nem garanciális. Viszont megnyugtattak, hogy nem okoz kárt a behullott darab. Igaz ez?

Miért nem garanciális? Szerintem simán anyaghiba.

HaPZi Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1732
Vazze! Nem féltél? Én óra szerint síkon hajtottam meg egyszer 173-ig de 160 fölött már meredek volt...
Előzmény: norgi (1730)
imray Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1731

Ahogy egyik kedvenc filmemben mondják az ilyen meglepő dolgokra: azannyaparasztja.

Amúgy milyen meredek az a lejtő?

Előzmény: norgi (1730)
norgi Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1730
210
norgi Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1729

Nono 180-at max lejtőn lefelé. Az 1,7 CDTi ami cirka 90 ló lehet, és 240 nm az meg 185-7 között... Lejtőn lefelé meg a kép árulkodik. :)

Előzmény: corsa_c (1688)
norgi Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1728

Tud az villogni is... :)

Előzmény: no_holy_shit (1721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!