Venni akarok magamnak egy olcsó VAG COM kábelt mert úgy értesültem, hogy az jó a 1995-ös 1.6 benzines A4-esemhez. 8D a 7. és a 8. karakter az autó kaszni számában. A Ross tech (http://www.ross-tech.com/) szerint menne egy VAG COM kábellel.(Csak ha benne van a kaszni számában a 8D) Viszont azt is olvastam náluk, hogyha a csatlakozóra csak 3 kábel van rákapcsolva, akkor már nem lehet tesztelni az autó számitógépét. Az én autómban pedig 3 szál megy rá a csatlakozóra. Megtudná valaki mondani, nekem, hogy akkor lehet-e teszteni az autót vagy sem?
néha nem akarja az egyest bevenni a váltó, tegnap egyes helyett állandóan rükvercet dobott ki, ez piroslámpánál elég kellemtlen tud lenni, hogy finoman fogalmazzak, meg amúgy is.
a4 sline 2.0TDI 2008 január (6 sebességes manuális)
Nekem anno az 1.6 -os alapjárat ingadozás a hall jeledó hibája miatt volt, az elosztó oldalára van rögzitve , nézzétek meg azt .. Pár ezer forintos tétel...
sziasztok!már ott tartok az alapjárat ingadozással,hogy már megállásnál (pl. piros lámpa) is ingadozik pedig semmit nem csinálok láb levéve aminden pedálról,ablakokat nem huzom fel,kormányt nem tekerem mégis felmegy akár 1500-ra,utána vissza 850-900ra.milyen szakemberrel érdemes megnézetni?Budapesten tud valaki olyat ajánlani aki ért hozzá?üdv.
Még egy kérdésem lenne hány liter olaj kell az 98-as 1.6 benzinesbe PONTOSAN? Valaki csak cserélt már saját magának.
Ugyanis rájöttem, hogy az eddigi nívópálca sem a belevaló mert bármelyik programon kerestük audi katalógusban is, akár motorszám akár alvázszám vagy bármi alapján egyik sem olyan mint ami benne van. Na meg a hüvely szinte meg sem volt rajta, ugyhogy ha még rávaló is lenne akkor sem a valósat mutatja. Én is tudom, hogy kb 3,5 liter plusz minusz pár deci, de én szeretném tudni, hogy DECIRE PONTOSAN hány liter kell bele? Ha valaki tud segíteni előre is köszönöm.
A következő lenne a problémám 98-as a4 b5 1.6 benzines (AHL) eltört a nívópálcám műanyag hüvelye, és a nívópálca műanyag része is ami belecsúszik a hüvelybe. Új nívópálcát azt veszek nem gond, de kérdésem az ,hogy lehet e külön műanyag hüvelyt cserélni rajt, vagy ki kell vennem az egész csövet amibe belecsúszik a pálca?
Sajnos arra nem emlékszek,és hülyeséget nem szeretnék mondani.
Nekem rémlik egy 1,2w-os és egy 1,5w-os verzió,de tényleg nem tudom pontosan.
Én ott rontottam el,hogy nem néztem meg,csak kivettem egyet és spuri a boltba. Kiderült,hogy két féle volt benne,és most egyik sötétebb,a másik világosabb.
Műszerfal izzó csere,kormányt előre húzod,és lenyomod. Ezután leveszed a burkolatot elvileg alulról felfelé nézel meglátod a csavarokat. Ha lent van a burkolat ujjabb csavarokat látsz,ezeket érdemes mágnesezett szerszámmal kitekerni mert ha beesik a csavar nagy az esély,hogy nem találod meg. Ha kint vannak a csavarok,finoman kezd kihúzni,mert tartja az összes kábel,és km spirál.
Érdemes egy kis tükröt+zseblámpát vagy fejlámpát oda készíteni mert elsőre a kis hely miatt nem látni a csatlakozó füleket amiket be kell nyomni,és ráadásul elég szűk lesz a hely. Az elekromos csatik mind eltérnek egymástól tehát nem lehet felcserélni őket. Ha lejött az összes csati,marad a kilóméter óra spirál,és elvileg kijön utánna. Érdemes,ha van lehetőség rá,kipapírozni az óra környezetét mert elsőre össze vissza fogsz karcolni mindent. Ezután ki kell szedni az összes izzót és lepróbálni melyik jó melyik nem,kb 250 forint darabja foglalattal,nekem a boltos ajánlott foglalat nélkülit,de annak vastagabb volt az üveg része és nem tudtam párosítani. Kb ennyi,jó munkát.