Megjelent a MIO következő GPS "generációja", széles kijelzővel. Találkozott már vele valaki? A véleményeket várom, gyakorlatban hogy vált be, ki hol, mennyiért jutott hozzá, milyen térképek vannak hozzá.
A kocsid órája akár 10%-ot is csalhat, felfelé, valószínűleg szándékosan. Viszont a kilométeróra nagyjából 1% pontossággal mutatja a megtett távolságot. Autópályán egyszer mérd le, hogy a táblán jelzett 20km-t mennyi idő alatt teszel meg óra szerint 160-al. Ha 7:30, akkor pontos az órád, de inkább 8 perc lesz az.
A Windows képernyőmről egyszercsak eltüntek az ikonok! Tudjátok, hogy mi történhetett és hogyan tudom visszavarázsolni?
Más:
ajánlom stopword blogját, nagyon izgis dologgal állt elő, nevezetesen az internet lehetőséggel. Nekem egyenlőre nem sikerült, de hát én láma vagyok, nekem idő kell hozzá.
Igen, többek között ez a beírás is megkérdőjelezi, hogy át lehet-e rakni a Mio-ra az Igo software-t. Ha igen, akkor érdemes megvenni egy gyárit, nem olyan vészes az ára. Szerinted fel lehet rakni rá?
Azért gondoltam, hogy odaadja, mivel én csak a kelet eu-s verzióval venném a Mio-t, a haveromnak meg megvan a nyugat eu is. Ezért lennék kíváncsi rá, hogy elfogadja-e az Igo térképeit.
Bocs, de a hozzászólásokból nekem ez jött le. Igo-s fórumokon nagyon dicsérték az Igo-t. Más. A MioMap-hoz jók az Igo térképei, vagy nem? A kiterjesztése ugyanaz, bár ez tudom nem jelent semmit. Azért gondoltam rá, mert ugye a MioMap Igo alapú és egy ismerősöm a térképeket oda tudná adni, mivel neki Igo-ja van.
azaz kicsit tévesen navigált. Az Igo-ról ezt még nem hallottam, azt sokkal pontosabbnak ítélik meg.
Ezt eléggé félreértelmezhetted olvasáskor.
A MioMap semmivel sem rosszabb, vagy pontatlanabb a az Igo-nál. Néha még pontosabb is. Bár ezt nem egyformán frissített térképek esetén nehéz megítélni. Én másfél évig használtam Igo-t, most C720 van tökéletes. 3500 km-t autózom havonta.
Úgyhogy ne törd a fejed okosságon, felesleges.Nem jársz rosszabbul a Mio-val.
Sziasztok! A Mio c520 ezt a MioMap programot használja, ami egy Igo alapú software. Olyan kérdésem lenne, hogy ez a program helyett fel lehet-e rakni egy sima Igo software-t, vagy nem? Ezt csak azért kérdezem, mert itt végigolvastam az összes beírást, és sokan panaszkodtak arra, hogy a software néha másfelé akarta vezetni az illetőt, azaz kicsit tévesen navigált. Az Igo-ról ezt még nem hallottam, azt sokkal pontosabbnak ítélik meg. Most állok egy c520 vétele előtt és ezért érdekelne, hogy ki lehet-e rajta cserélni a software-t? Van valakinek erről valamilyen tapasztalata? Előre is köszi a válaszokat.
1 hónapja vettem egy 720-as és eddig elég jó. Ami kissé zavar az útvonal tervezésnél az az, hogy ha nem azt az utat akarom használni amit ő ajánl, akkor elég macerás eltéríteni.
pl. ha el akarok menni A-ből B-be C-n keresztül, de ő az A-ból B-be jutáshoz a D-n keresztüli utat ajánlja, akkor csak úgy tudom a saját választásomra kényszeríteni, ha C-ben kiválasztok egy címet (ez általában a városközpont, de én ugye nem akarok a városközpontba menni, csak el akarok menni C mellett. Ilyenkor azt tudom csinálni, hogy az újratervezés után kiválasztok egy pontot C mellett, törlöm a C központjának címét és újraterveztetek (persze megadhatnám a C melletti GPS kordinátákat is ha tudnám -mert ilyenkor ő is azt teszi be-, de ki tudja ezt). Szal tudtok-e olyan lehetőséget, hogy pl. útszámot lehet megadni valahol (én nem találtam ilyet a leírásban.
Nekem is Kelet-Európa van gyárilag Görögo-gal együtt, csak nekem a görög szigetek - jelen esetben Korfu - iszonyat hiányos. A bajom, hogy nem találok semmi használható Korfu térképet, vasárnap indulok, úgyhogy most izgulhatok a térkép miatt...
Nálam gyakori, hogy jobbra jelez kanyart, be is mondja, hogy a következő lehetőségnél fordulj jobbra, de látom a térképen balra halad a tervezett útirány.
Körforgalom helyett kereszteződés van és fordítva..... stb
De az, hogy a céltól három utcányira fogja magát és balkanyarral elvisz 80 km-t, onnan hoz vissza kerülőúton, precízen a megadott címre, az kurvára idegesít!
De néha nemes egyszerűséggel túltervez,vagy annyira intelligens, hogy mivel hamarabb értem el a célom, gondolta van még egy kis idő a város, vagy a környék megnézésre.
Hát ez tényleg eléggé mellément. Egyik srácnak a GPS-e (nem MIO, valami más) Bánrévénél nem volt hajlandó átmenni a határon, mert szerinte ott nincs út. Ami engem legjobban bosszant ebben a GPS-ezésben az az, hogy ha a városon belül a főútban van egy balkanyar, akkor rendre eljátsza (gazdaságos módban), hogy előtte levisz a főútról, be a susnyásba, aztán a főúton lévő kanyar után visszavisz a főútra. Ezt már többször eljátszotta velem. Ha nincs szerencséd, és nem ismered a környéket (márpedig ha ismered, nem kell a GPS), szóval ismeretlen helyen jól megszopat, ha a forgalomtól nem tudsz visszajönni a főútra. A "gyors" módot meg nem szívesen használom, mert aszerint ha 20km-el hosszabb egy egyszámjegyű úton egy útvonal, akkor is arra visz, mert szerinte az annyival gyorsabb, mint a 20km-el rövidebb, kétszámjegyű. Világot látni viszont egyértelműen jó a "rövid" mód, olyan szép eldugott helyekre visz be, hogy csak na.
A-ból szerettem volna eljutni B-be, amint ez a fotón is látszik (Zöld nyil a start, piros zászló a célpont) de az alig 50 km-t kissé túltervezte az 520-as.
Közbenső álomás nincs, hiszen azt fehér zászló jelezné.
C520 hosszu teszt. olaszorszag , horvatorszag. Olaszban semmi gaz, horvatba zadarig minden oke. haza fele zadarbol rövid út autopalya elkerüléssel 2 oras erdei kocsikazas lett letenye elött, de amugy minden oke volt.
Sziasztok! Én egy jó pár hónapig Igo-t használtam egy pda-n, majd miután ellopták :-( vettem a c520-st, amit nagyon megszerettem, főleg azok után, hogy videót is lehet lejátszani vele stb. Egy valamit viszont nagyon hiányolok a miomap-ból, ami az Igo-n meg volt, mégpedig, hogy valamilyen pontot, vagy pontokat, mint egy palatáblán színes jelölőtűkkel be lehetett jelölni és ezek az előzményekben is szerepeltek. Több ilyen "jelőlőtűt" is be lehetett "szúrni" a térképbe, amiknek más-más színük is volt, törölni is lehetett őket természetesen.
Sajnos nálam ugyanez van majdnem ugyan annyi mint amit írtál. 2 óránál többet nálam sem bír ki bármit csinálok. Ha megtudsz vmit szólj lécci ezzel kapcsolatban. Köszi.
Szasz Zozze!
Hosszú úton leproszáltam az akksit takarékos módban és pontosan 2 ó 6 percet bírt egyhuzamban, ez valóban messze elmarad a tűréshatártól a 4 órás gyári paramétertől. Ja és ennek időtartamának 80%-át autópályán töltöttem ahol ugye ha nem léped túl a sebességet akkor persze nem szövegel és még el sem értem célom.
Szerintem ez így nem korrekt legalább is az akksija.
Pedig az első általános töltési utasításokat betartottam.
Aszth utánajárok én ennek.