Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hvb Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4307

kép 1kép 2

 

Bocsi lemaradt a kép.

AAAAAAAAAAAAAAA
hvb Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4306

Sziasztok!

 

Rossz alaktrészt hoztak nekem a Vectrámhoz, a szerelő szerint ez G Astra vagy Zafira kerékagy. Visszacserélni már nem tudom mert a számlám már nincs meg. Van olyan köztetek, aki tudna hozni egy ilyet a B vectrámhoz és beszámítaná ezt? (1997, kombi 2.0, X20XEV). Ez állítólag gyári.

 

Segíthetne valaki beazonosítani, hogy milyen típushoz való ....

Ez van ráírva: SKF  BAR 0045 B ITALY A 34 2 2444

 

Köszönöm.

Üdv

Zs.

 

Vlad19 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4305
9-12 között? akkor már értem miért szidják sokan a borákat...
de ne értsd félre , nem a 7,5 liter gázt sokallom ,vagy a 7,5 liter benzint, nem sajnálom tőle a jót:) hanem elvileg gázból 10-20% között kéne többet ennie, azaz jó 1 literrel. na most tehát ha a gáz oldalam tökéletes (ami nem az, mert érik már gázszűrő csere meg reduktor felújitás...) és így 7,5 litert kajál be 100on , benzinből kb 6,5-et kéne.

amúgy lehet pont a levegőszűrő előtti levágott cső miatt van ez, amit mutattam, és mondtad is hogy az lenne a jobb ha friss hideg levegőt szivna nem pedig picit melegebbet a motortérből
Előzmény: veciv6 (4301)
veciv6 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4304
Tomoren igy van..... :-))
Előzmény: Vlad19 (4303)
Vlad19 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4303
tudtommal a gyári is iso csatlakozós és csatlakozó le kell hogy jöjjön rádióról (legalábbis az 1ik fele:)). ha olyan rádiód van/lesz ami iso csatlakozós, az jó lesz bele gond nélkül. ha nem olyan a rádió, akkor gyárilag kell hogy legyen benne átalakitó, ez általában a gyári csomagolás része. ez például sony fejegységeknél így van. nekem JVC van, az ISO-s (= pontosan ugyanolyan a csati foglalata mint a gyári kazis-é)
max azzal kell variálgatni valamit hogy külön tápot kapjon a rádió, külöben mindig ha kihuzod a kulcsot el fogja felejteni a beállításokat mert nem kap áramot. de erre már itt olvasgattam megoldásokat nemrégiben
Előzmény: SzJoco_ (4302)
SzJoco_ Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4302
Most akkor kollégák, hogy tisztázzuk a dolgokat. Valaki azt mondta, hogy a gyári fejegység csatlakozója ISO, tehát semmilyen átalakító nem kell hozzá. Én ezt nem igazán hiszem, de előfordulhat. Ahogy mondtátok, ha kihúzom a fejegységet, kijön rögtön a rádió, és kihúzva nem lehet használni, mert a csati a házon van. Ezt onnan le lehet szedni, vagy forrasztgatni kell majd? És ha kell valami, akkor pontosan mi is? (egy linket esetleg a vateráról kérnék)
Héten megveszem a fejegységet, és vidéken lesz beépítve a cucc, szóval nem fogok tudni rohangálni ISO átalakítóért, és hétvégén már szeretném élvezni.
veciv6 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4301
Ne ma,mit varsz egy 1.6-tol az nagyon is jo......a haver boraja 9-12 kozott evett-ezert is adta el............. :-)))
Előzmény: Vlad19 (4300)
Vlad19 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4300
ez megtisztelő :)

persze nem lesz lecserélve, csak néha így ábrándozok hogy ha most nézegetném őket melyik lenne a favorit.
na meg persze már rá lett költve egy kevés pénz, így ha egy másikra kéne még1x rákölteni ugyanennyit, inkább lelőném magam:)
és még 1 plusz pont: gazdaságosságot tekintve nincs hozzá hasonló... sopron-miskolc: 7,5 l/100km gázból...
csak valamiért benzinből is ugyanennyit kajál, pedig abból kevesebbet kéne..
Előzmény: veciv6 (4299)
veciv6 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4299
Hat majd kiderul.......

Nem rossz.... :-)))
De a tied jobban tetszik-foleg hogy latszik rajta hogy volt es van iss gazdaja.
Előzmény: Vlad19 (4298)
Vlad19 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4298
másik autónkba volt olyan hogy csomagtartó világitás kapcsolója tönkrement, és folyton égett, de az még annak sem szivta le az aksiját egyhamar , hát még a te bivaly akksidat hogy szivná le... a generátor ha nem töltene menet közben azt hamar észrevennéd. meg elvileg ott a visszajelző a műszerfalban.

egy pillanatra most elkalandoztam, megnézve használtautón a kínálatot:
http://www.hasznaltauto.hu/2404330_opel_vectra_1997
Előzmény: veciv6 (4297)
veciv6 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4297
Az meg nem lenne baj,hogy az autora koncentralsz..... :-))))
Csak ne hibaugybol kifolyolag......

Amugy nekem sem az akksi lesz a ludas....
Kepzeld mielott kijottem az uj 4 napos akksimon is fekete az ellenorzo nyilas.... :-(((
Igy valami v. leszedi v. generator v. fesszabalyzo-ezt kellesz nekem is kideriteni,ha hazamegyek.....
Előzmény: Vlad19 (4296)
AAAAAAAAAAAAAAA
Vlad19 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4296
hát még én, majd megesz a rossebb , tanulásra kéne koncentrálnom keddig , erreföl persze hogy a kocsira koncentrálok ilyenkor :)
Előzmény: veciv6 (4295)
veciv6 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4295
Na kivacsi leszek a vegere....-..mi lesz a rejtett hiba......
Előzmény: Vlad19 (4294)
Vlad19 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4294
otthon ez lesz az első dolgom, csak addig ne forduljon elő újra...
Előzmény: 300ds (4293)
300ds Creative Commons License 2009.01.25 0 0 4293
Múltkor láttad hogy kell szétszedni nem egy nagy tudomány csak a csatit kéne tudni hogy jön le a betétről és cserélhető. Kár hogy olyan rövid a kábel mert akkor jobban ki lehetne húzni megnézni.
Előzmény: Vlad19 (4285)
veciv6 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4292
Bezony nagyon hasonlo az eseted a sracehoz-ezert is irtam le.....
Ja,szerintem is nezd meg,nem-e ott lesz valami gigszer......
Előzmény: joci-01 (4291)
joci-01 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4291
Nekem sem gyári a fejegységem és van egy ki variálás kábelekkel! Lehet ott van a gond! Megnézem azért a kábeleket! Egyik alkalommal sem állt le gyújtás levétele után vissza tettem a gyújtást és kikapcsoltam a hátsó ablak fűtést na akkor már leállt normálisan!
Előzmény: veciv6 (4290)
veciv6 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4290
Anno mikor a szubcsovet kotettem,volt ott 1 srac B-s vekivel,mert ez volt a problemaja mint neked.....-a nem gyari fejegysegnel volt neki valami elkotve.....-es neki is jart a motor kulcs kihuzasa utan iss.....
Előzmény: joci-01 (4288)
veciv6 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4289
Na urak aki insigniat akar latni(2.8 v6)az nezzen be a vectra C forumra-ott most vett az egyik tag,es mondhatom gyonyoru...... :-)))))))
joci-01 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4288
Az enyém meg néha olyat csinál amikor nagyon nedves idő van és sokat esik az eső, hogy leveszem a gyújtást és nem áll le a motor jár tovább ugyanugy! Mutatók visszaállnak a gyújtás nélküli helyzetbe csak a töltésjelző világít egyedül! Sőt hogy fokozam a dolgokat kiveszem a kulcsot is gyújtás kapcsoloból és ugy is jár tovább a motor! Ugy fulasztottam a motort úgy állt le! De azért csak ritkán jön elő!
joci-01 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4287
Nem bonyolult ám hozzáférni annyira!Mondjuk szar dolog ilyen időben kint szerelgetni!
Nyáron még okés! Így elég stresszes hogy vajon következőnél indulni fog e!
Előzmény: Vlad19 (4285)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4286
Ezt szomoruan hallom...... :-((((
Nezd meg valoban a gyujtaskapcsolojat,hatha az lenne akkor.....
Előzmény: Vlad19 (4285)
Vlad19 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4285
igen valószinű most már hogy ott lesz a hiba, legalábbis nem tudom elképzelni hogy az öninditót nagyon meghatná az hogy elkezdtem mint az őrült tekergetni a kulcsot... így csak a gyújtáskapcsoló maradt. ha otthon lennék már megpróbáltam volna széjjel kapni darabjaira, de itt miskolcon a panelok előtt (a csillagos ég alatt) nehézkes lenne... remélem hétfőt meg keddet kibirja valahogy...
Előzmény: joci-01 (4283)
joci-01 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4284
Köszi megnéztem! Most már tudom hogy van ilyen is!
Előzmény: Alkapánó (4282)
joci-01 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4283
Hát ez nagyon durva!!! Töviről -hegyire át lett nézve és mégis elöjőn a hiba!
Ezek szerint a gyujtáskapcsoló lenne a hibás! Már nem tudok mire gondolni!
Előzmény: Vlad19 (4281)
Alkapánó Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4282
A Petro Canada Észak-Amerika egyik legnagyobb kőolaj feldolgozó cége.

A Duron XL adatlapja:

http://lubricants.petro-canada.ca/resource/download.aspx?type=TechData&iproduct=178&language=en

Dízel, benzin és gázüzemű autókban is használható.
Előzmény: joci-01 (4279)
Vlad19 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4281
Sziasztok!


Előjött újra a már "rég" ismert problémám, hogy nem akart az autó beindulni. előbb jöttem meg miskolcra, megtéve 400 km-t, megálltam benzinkútnál, aztán mikor akartam indulni semmi... meg sem mozdult az öninditó. akkor ezzel bebizonyosodott hogy nem attól függ hogy hidege van-e vagy melege. próbálgattam párszor inditani de semmi nem történt. odahivtam 1ik kutast hátha tud valamit hozzászólni... aztán elkezdtem a kulccsal hirtelen sokat "inditózni", majd egyszercsak hallom megnyikkant az öninditó... na akkor még1x inditás pózba a kulcsot , aztán akkor már be is indult... most újra pöcc röff.. , de megőrít ez az egész...
SzJoco_ Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4280
Mail ment
Előzmény: kzmaximus (4241)
joci-01 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4279
Ez milyen olaj? Nem ismerem! szintetikus?
Előzmény: Alkapánó (4277)
veciv6 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4278
Akkor remelhetoleg az a pici fogyas iss megszunik......
Az olajrol viszont meg nem halottam.....
Előzmény: Alkapánó (4277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!