a vasúttal, lehetőleg párhuzamosan van-e biciklivel járható földút?
Maga a pályatest miért nem jó? Egy masszívabb biciklivel simán el lehet ott menni, kivéve a zúzottköves részeket, de hát azok vannak jelentős kisebbségben.
(Egyébként a 62-es és a 60-as vonal oda eső részei között van egy feltűnő és váratlan különbség: a 60-as aljtávolsága igen nagy, szemben a 62-esével, ahol érzésre leginkább 65 centi jön ki. Akár még azt a teóriát is fel lehetne állítani, hogy azért kell nehezebb sineket alkalmazni, hogy kevesebb alj legyen szükséges. Kár, hogy ez nem igaz, pedig milyen meggyőző, és ott még "igazolni" is lehetne. :) )
Hja, mennyivel szebb időtök volt, mint nekünk vasárnap. Akkor gyalog mentünk végig, hát volt mit nézni néhol a pályán. Drávafok-Vitézipuszta között volt az egyik legrosszabb szakasz, az illesztések 40-50%-a iszapzsákos, ennyira szétesett pályát eddgi csak Tömörkényben láttam.
Zádor-Kastélyosdombó környékén meg törött hevederekből volt sok. Pl. egyetlen illesztésben 5 hevedertörés.
Véletlenül nem, de szándékosan igen.:-)) Kb. egy évvel ezelőtt. Néhány részletet már feltettem ide (vagy az Elveszettbe?), de az egész anyag kb. 1 gigabyte.
nagyon köszi az infóóóót, királyság h reggel megy:) no para korán kelés:)
taxxx
Köszönöm a szülinapi jókívánságokat:))
a vonat elejére meg már odaállítottuk ., csak Neked, csak most, csak.............a szülinapi Csörgő-det.....................:-)))))))) >>> Nagyooon szépen kösziiiiii:))))))))))))))))))
Egy a bibi: nemcsak megszervezték, szépen le is számlázták.
Na ja, hát mi másért írták volna bele a kimutatásba? :)
Bár ha valaki ilyen típusú "trükkökkel" próbálkozik, akkor vagy nagyon kezdő, vagy jó oka van feltételezni, hogy az elképzelés nagy valószínűséggel átmegy, azaz a kutyát sem fogja érdekelni a tételes kimutatás.
Van még egy harmadik lehetőség is, a kölcsönösség. Ez a tartósan együttműködő felek munkájából fakad: mindketten tudják, hogy nincs tökéletes specifikáció, így tökéletes költségbecslés sincs. Ha holnap is együtt kell működni, akkor nem célszerű minden frinc-francért egymás alá tenni és felsőbb szintekhez rohangálni. Ehelyett: ma én szúrtam el és Te nézed el nekem, holnap Te szúrod el és én nézem el Neked. Természetesen ennek bizonyos határok között kell maradnia, és hogy ottmarad-e, az a felek döntésképesebb személyein múlik alapvetően. (Azaz: van, akivel lehet így dolgozni, és van, akivel nem.)
Vajon adott esetben a háromból melyik a valószínűbb?
Hallottam híretek tegnap... ;) Nekem pont szerencsém volt, mert Sellye elhagyása után elállt az eső és újra kisütött a nap. Elgondolkodtató amit tegnap láttam...
--Jobbra Villány felé megy a pálya, egyenesen pedig, ahogyan a Bz is teszi, irány Szentlőrinc.--
A pálya állapotát teljesen jól ":)" jellemezted, katasztrófális. Nem tudom Ti kipróbáltátok-e a 10-zel való döcögést, de időutazás jellege van a dolognak. Kb. 80 évet mentem vissza tegnap az időben. Ahogy a helyi vasutasoktól hallottam kellenek a gyomok, mert télen a fagy nyáron a gaz tartja egyben a pályát... Ezzel csak az a baj, hogy a "szüneteltetés" alatt, valószínű gyorsan kinő majd a vadakác a sínek között. Ami mégjobban amortizálja a pályát. Bár feltehetem a kérdést: lehet-e ezt jobban leamortizálni? A hely egyébként bővelkedik vadakban. Megszámlálhatatlan fácánt láttam, de sok őz és nyuszi is volt. Amikor meglátták a Bz-t, szépen komótosan lesétáltak a töltésről. Ők már tudják hogy itt nem kell félni a nagy piros döcögő doboztól... ;) Egyébként tegnap elég nagy volt az utaslétszám a szerelvényen. Főleg Barcs és Sellye között. Mentek be Pécsre a diákok a kollégiumba. Bár volt egy olyan szakasz Zádor és Kétújfalu között ahol egyedül üldögéltem az utastárben.
Na zárásképpen egy kép Barcsról. Nagyon szép ezzel a virággal az állomás!
Egy a bibi: nemcsak megszervezték, szépen le is számlázták. Pusztám a miért is veszteségesek a mellékvonalak-téma miatt ragadtam ki. Megyek haza, pontos adatok majd holnap.
Murphy alapvető törvénye szerint ami elromolhat, az el is romlik. Létezik egy olyan kiegészítése, miszerint ami nem romolhat el, az is elromlik. Ami nem létezik, az nem romolhat el, de ha elromolhat az is, ami nem romolhat el, akkor ami nem létezik, az is elromolhat. Márpedig ha elromolhat, akkor a karbantartását meg kell szervezni.