Egyebkent ha nagyon beindul az elofizetes akkor javallom a foszert Urnak, hogy vezessuk be az internetes web es bankkartyas lehetoseget. Ekkor a weblapon az elofizetesi adatok helyes megadasa utan generaltatok egy kodot random.
Ezt kell megadni a fizeto modul megjegyzesekent es egyertelmuen beazonosithato az elofizetes a befizetessel.
Ja csak a mi esetünkben a Vezetéknévhez beírtuk a rövidítést. De kötelező lévén a keresztnév kitöltése oda is. Elég viccesnek tűnt. A számlát feltétlen küldjétek!
En csak az internet elerest adom a lapnak, meg majd irok cikket a 30-asrol, de szolok az illetekeseknek.
A vicc inkabb az, amikor - tobb eves ISP tapasztalat utan - beirja a nevet, de semmi mas adatot nem, igy ha szorakozott akkor storno, vagy nem kelloen nezte at es nem tudni hova postazni pl. a lapot.
Ezert irtam egy csomo feltetelt bele, hogy milyen adatok megletet ellenorizze.
Azt hiszem nem esett meg szo a kovetkezo regiorol Indohaz ugyben.
Nagykanizsa fontos csomoponti fonokseg. Kapcsolatban kerultem tobb vasutassal, koztuk egy vezeto beosztasuval aki tegnap irta e-mailben, hogy mar olvasta az ujsagot es megfelelonek tartja. Jo kezdemenyezest es megfelelo szinvonalat veltem felfedezni irasaban!
Irok a webmasternek, hogy javitsa ki, mert az utobbi idoben eleg sokat valtoztattunk a megrendelo es felmero lapon a szorakozok ellen es lehet kimaradt a marcius.
A zsíros állásokat nem viszik a börzére azokat a MOL-os garnitúra és más egyéb külsős emberek kapják. Most pedig amikor mindenhol leépítést terveznek akkor érdekes lenne, ha a börzét elárasztanák állás ajánlatokkal.
Hát, ami a MÁV Rt. állásajánlatait illeti, az itt offtopic, de a lényeg az, hogy egyszerűan siralmas. Ami persze eddig sem lepett meg, csak hát most ismét volt alkalom egy jót röhögni:-((
Szerkesztőség (pl. email) Előfizetés a honlapon, de úgy, hogy a márciust is beikszeled Láng börze, oda ki szokták hozni az előző számot is. Főleg ha kéred itt a topicban.
Én is hallottam már az újságról, voltam is állásbörzén, de nem vettem észre máv os standnál az újságot:(( A mávos hr-sekkel beszélgettem, meglepően sok állásajánlatuk volt, még mávos cukorkát is kértem:)))
Kerestem már újságosnál is a lapot, de sehol nem találtam.
Lehetne arról szó hogy valahogy kapjak egy példányt a megjelent számokból? Nem köszönöm szépemért, hanem megvenni szeretném. közúti közlekszakosként érdekelne az újság.
Van szabad vélemény, azonban vannak játékszabályok is, amiket célszerű betartani. A játékszabályok közé tartozik az is, hogy nem azonosítgatjuk be egymás nickjeit semmivel és senkivel. Meg még sok minden...
Csak 3 órát voltunk ott, szerdán kb déltől kb háromig. Nem is voltunk feltűnőek, nem volt még indóházas felirat se rajtunk.
A mávos prosi nyilvánvalóan a kívülállók lekenyerezésére szolgál, szerintem is szánalmas. No mindegy, jó hogy csináltak ilyet, blikkfangos, és az átveréseket amúgy is megszokhattuk minden más cégtől is.
Azért vágod, hogy Fehérvár átépítésének dátuma két helyen kétféleképpen szerepel...
Bár ez már korábban részben megválaszolásra került, de azért én is csatlakoznék az előttem szólóhoz:
Először is: Részemről gratula az újság eddig két számáért.
Viszont meg kell hogy mondjam: nagy érdeklődéssel vártam a modell rovatban beharangozott V63 tesztet, és nagy csalódást okozott. Azon kívül hogy valóban illett volna mindkét gyártóét bemutatni és összevetni, arra számítottam hogy egy jól körbefényképezett modelltesztet olvashatok majd.
Ehhez képest a négy képen legalább három különböző mozdony van. Ha kivesszül a kakukktojást, az egyedi N-es mozdonyt(?) akkor a másik három kép közül a távoli nézetből levett kasztnis nem épp a leglényegesebb képe és nézete a gépnek, a másik kettő meg mintha a Deák művek honlapjáról jött volna, nem túl részletgazdag, és a színvilága sem épp helytálló.
Mindezek után erősen elgondolkodtam azon hogy vajon melyik gép is járt valójában a tesztelőnél, és miért nincs arról néhány valóban kiértékelhető kép az újságban? Mindezt annak tükrében hogy a nagyvasúti írások képanyaga valóban gazdag, élmény végiglapozni az újságot csak képnézegető célzattal is.
A gyártói ígéret demonstrálása fényképpel megkérdőjelezhető, mint ahogy a "sietségben készült" rész is. Szerintem minden kis és nagyszériás modellt egy polcról találomra levett modell reprezentál, nem a tesztelésre éppen hogy összerakott.
A korábbi válaszban szereplő "nem akartuk a gyártót megbántani" típusú hozzállás hosszú távon nem lesz nyerő. Nem kell legorombítani természetesen a gyártókat, de azt hiszem hogy a csalódott olvasó sokkal roszabb eset mint a csalódott gyártó, főleg ha ez utóbbi az "ez és ez módosítva tovább növelné a modell valósághűségét" típusú kritikát kapná.
Tehát mindent összevetve: remélem hogy az ilyen modelltesztek is elérik majd az újság többi témában mutatott színvonalát.
Még egy apróság más témában: Gondolom eléggé bőséges képanyag áll rendelkezésre, ennek tükrében furcsa hogy a REMOT Szerejes oldal mellet az újság elején, a rövid képes hírek közé is jutott egy ilyen kép.
Mindezt kizárólag jobbító szándékkal írtam, további sok sikert kívánva a munkához!