alomhajos: hát ezt nem nagyon tudom leírni, mennyire zajos. 130-150 körül nincs vele semmi gond szerintem, de az az igazság, hogy nem is nagyon figyeltem eddig. Megkérdeztem most a srácot, akié volt az autóm, azt mondja, hogy az 5ajtós változatban jobban hallatszik a hátsó futómű, valószínűleg a beltér kialakítása miatt, de amúgy a hasonló korú kategóriatársai között határozottan csendesnek mondható.
Persze, megoldható a konvoj. Gondolom aki velünk jön az gyülekezik valahol Budaörs környékén szép nagy helyen, aki külön kíván menni annak meg itt a leírás. A reptér 53 kilóméter a Budaörsi TESCOtól.
Tuti a kép. Kint voltunk szombaton Caris-szal. A helyi benzinkutas kicsit elirányitott bennünket.
Szóval a Csákvár végén levő @gip benzinkúttól kereken 4 km a bejárat. Mérési adat :)
Van útközben egy buszmegálló, és tovább haladva balra két betontömb. Szemben vele valamilyen betonfal van jobb oldalon. Szóval a betontömbök közt be (Bejárat) és kb 100m földút után kiérsz a kifutóra. A gyülekezést a kör helyén gondoltam, ha sokan vagyunk elférünk a vékony kifutón is bőven (kb 5-6 méter széles). A szélesebb kifutón vannak kint használt gumiabroncsok is (ugyan miért? :), szóval ott lehet ökörködni (szlalom, nyolcas, gyorsulás, stb). Már csak jogi oldalról kell körbeszemlélni. Félek tőle, hogy nehéz lesz, mert a környezetvédők beszólhatnak. :(
Csákvár megközelitése BP felől: 1-es út, majd Bicske után a 811-es útra le balra, aztán Csákvár táblánál jobbra. Át egyenesen Csákváron, után 4km-el betonfalnál balra.
Mi ott szúrtuk el elsőre, hogy a buszmegállónál fordultunk be... :) 2km után semmi, csak ló, meg tehén :)))
szaboZE: a reptér az államkincstár tulajdona, jelenlegi kezelője a Duna Ipoly Nemzeti Park.
Bővebbem olvashatsz itt: http://www.mancs.hu/legfrissebb.tdp?azon=0201globusz1
somSom
Panka: abból az árból amit te fogsz fizetni ne akarj még kedvezményt:-)))
Köszi Pigmy az értékes infókat, akikkel eddig beszéltem erről a típusról, mind ugyanezt mondták, hogy szervízre nagyon ritkán kell költeni. Mások is 7,5-8 literes fogyasztást mondtak országúton, ami picit sok, de tekintve a motor és a karosszéria nagyságát, teljesen reális.
A Mazda szervízben azt mondták, hogy ki kell fogni, mert ha gondját viselték a motornak és a kaszninak, akkor egy nagyon hálás kocsi. Amúgy épp a napokban akartam venni egyet, de az eladónak kikötöttem, hogy csak akkor veszem meg, ha a Mazda szervíz átvizsgálja. Belement, mondanom sem kell, hogy 5 percen belül kiderült, hogy a kocsi alaposan meg volt törve, a hátsó elemek tele voltak nyomva gyantával, ugyhogy itt el is búcsuztam tőle.
Elég sokat járok autópályán, mennyire zajos a kocsi 130-150-es tempónál?
SzaboZe, nekem épp bent van a kocsim a Mirainál, és ezért nem tudom az adatokat megadni, mert a forgalmit is otthagytam. Ilyenkor hogy lehetne érvényesíttetni, hogy amikor érte megyek, akkor éljen a kedvezmény?
Arról hogy hol érdemes keresgetni: www.autoexpo.hu, www.autoexpressz.hu, www.autotrader.hu. Ha itt megtetszik valami, csak akkor nézz újságot. (expressznél nincs kint az elérhetőség)
amiről beszélsz, azt '88-tól '91-ig gyártották, ha minden igaz. Nekem ugyan egy '88-as kétajtós GT coupe van ebből a sorozatból, és 16szelepes (140 lóerős, 173Nm) 2000-es motorral, de nagyrészt ugyanaz, mint azok az 5ajtós, 8szelepes 2000-es "családi" változatok. A 8szelepes motor csak 90 lóerős, de a nyomatéka azért elég szépnek tűnik (153Nm), amit 2500-ös fordulaton ad le, szóval szerintem biztos jól lehet vele autózni a városban is. Fogyasztási adatot a sajátomról tudok mondani, országúton normális tempóval (100-130) 8-at evett, amikor tapostam neki 500km-en keresztül, akkor 8,7. A családi változat ennél valószínűleg kevesebbet eszik.
Rohadásról nem tudok beszélni, az enyimen se találtam még rozsdát. Jellemző hibáról annyit hallottam, hogy a hátsó lengéscsillapítók állítólag hamarabb tönkremennek, mint az elsők. Olyat hallottam még szervíztől, hogy 200ezrenként kell bennük cserélni egy-két dolgot, ami elkopik (lengéscsillapítók, ilyesmi), aztán megint elmennek 200-at... Többit esetleg egy Mazda-szervíztől kéne megkérdezni :)
Olyan upgrade lenne hozzá amivel a Semmi Cicó SzaboZE-re cserélhető? És akkor én is kérnék. :)))
Pár ötlet a találkozóra: autó szépségverseny, autós ügyességi, gyorsulási versenyek... még agyalok rajta. De pl királyul nézne ki ha mindenkin Mazda poló lenne :)))
Nem tudom, hogy nem leszek-e offtopic, nagyon ritkán járok ezen a fórumon. Azt kérdezném, hogy mi a véleményetek, tapasztalatotok a 90-91-es kiadású, öt ajtós, 2000-es benzines 626-osról? Nagyon-nagyon érdekelne az országúti és a városi fogyasztása, a kaszni rohadása és a jellemző hibák.
Nekem ez a kedvenc kocsim (a Toyota Carina II-es mellett), szeretnék venni egy ilyet. Hol érdemes keresgélnem, Autotrader, AutoExpressz?
Hír : A Mirai ügyvezető igazgatója jóvoltából kedvezményt sikerült elérnünk a Mazda Klubnak. Szóval mindenkinek el kellene küldenie pár adatát nekem, hogy regisztrálhassuk a tagokat, akik igy érvényesithetik a kedvezményt. 10% általános engedmény (munkadíj + alkatrész), kivéve pár alkatrészt, amin nekik is kicsi az árrés. Ingyenes átvizsgálás is jár a klubtagoknak.
Szóval a szaboze kukac freemail.hu -ra küldjétek el a neveteket, a rendszámot és az alvázszámot . A Mirainál ez alapján elkészítik a szerződést. Így amikor mész szervizelni,csak aláfirkantod és bekerülsz a kedvezményes ügyfelek közé.
Szóval, tessék küldeni az adatokat.
Gangsta: Majd az infókat (pontosan a kedvezmény, átvizsgálás stb) rakjuk ki a honlapra.
+Bővitjük a honlapon a tagok sorát, mindenki felkerülhet. Ha valakit nem tudok azonosítani autó alapján, akkor jelzek.