Az R-es mikor új volt a hirdetés rákérdeztem a homályos képek miatt amikor még olyanok voltak.A váz nyak részéből volt kitörve egy darab.A másik néha előbukkan....................még jó is lehet de az év elején még a képesmotoros hirdetés alapján legalább 5-6 helyen volt rajta kars és sérülés.:)))
Nézegettem a használtauto.hut és mit találtam: 2db Street Triplet. Mindkettő 1.170e regadóval. Nem tudom honnan jönnek és milyen állapotúak (képen jül néznek ki, mint általában), de az egyik R-es és ráadásul 2011/3. havis...
Szia! Ha esetleg nem új motort keresel van egy eladó 1050-es Speed Triple-m. 2007 májusi, fehér és 11ezer km van benne. "Finoman szólva" is megkímélt állapotú. Van rajta kb 800ezer újértékű tunning, de minden eredeti alkatrésze karcmentesen becsomagolva, bedobozolva a padláson pihen. Sportégszűrő, Remus kipufogó Power Commander és az egész természtesen fékpadon összehangolva. Keréken 123,15 lóerő, mellékelen a fékpadi mérés diagramját. Tehát kb 142 ló főtengelyen. Gyorsváltó!!! LSL kormánylengéscsillapító, Wilbers első rugók. A többi optika: gyári fejidom, üléstakaró, karbon tankpad. DPM tükrök és fék/kuplungkar. Az egész buta gyári hátsó rész helyett egy LSL kitt van fönn, ledes lámpával. Tavaly kapott új hátsó gumit, abban kb 3ezer van és az idén vizsgázott és egy új akksi is lett. A szervizkönyve nem csak kamu, minden átalakítást és karbantartást dokumentálok, minden számlám megvan. Van még hozzá egy LSL csutkakormány szett is, de azt már nem használom (azért Café a nickem, mert café racert építettem belőle), visszakerült rá a gyári. Szeretném ha jó kezekbe kerülne :) És ez egy régebbi kép, azóta a csizmavédő és a hűtőborítás Géza jóvoltából karbonra cserélődött. Ha érdekes lehet küldj mélt. És üdv amúgy mindenkinek :)
Egy kis félreértést tisztázni kell :) Ha városban húzod neki lámpától lámpáig, az nem uaz, mint városon kívül fix kb fordulaton zúzni sokáig. A 900-as karbis tigrissel is csináltam már 5L alatti fogyasztást, de ha néha elgurul a bogyó vagy tyúkokat taxizok a vársban, akkor simán benyel 2* annyit. A fekete 1050-ről nem tudok nyilatkozni, mert még mindig nincs kész. fck.
Én azt gondolnám,hogy az csak jó,hogy 2200f/min után rögtön el kezd menni,és nem kell várni 7000-ig.Hiszen normál használatban ritkán "jut hozzá" az ember ehhez a fordulathoz pl. városban.Úgy éreztem magamat emiatt az FZ6-on,mintha lógna le a fáról egy gyönyörű lédús barack,de pont nem érem el.A másik megoldás,hogy egyes-kettesben üvöltetem a motort át a városon,de ezt elég kretén dolognak tartottam.Én is tudtam,hogy 7000-nél megindul,mint egyállat /ezt sokszor én inkább 9000-nél éreztem/,miközben általában 5000-el mentem.Tehát a nagy nyomaték,dinamizmus inkább csak igéret maradt.Egy motor mindenapi használatban általában 4000-5000-n forog.Ekkor kínomban elkezdődött a fordulatszámvadászat,de ritkán, adódik olyan közlekedési helyzet,hogy nagyon elpöröghessen a motor,pláne tartósan.Kivéve a pálya,vagy a német autópálya,amin nem járok.Vagy pedig 150-el mentem a Soroksári úton,pedig valójában 80 is elég lett volna. Ezért nekem az FZ6 egy szemfényvesztő délibáb maradt.
Őőőőő nem azt mondtam hogy 8100-nál gatya hanem hogy ennél a tipusnál mi az általános.SV-nél a tapasztalatok szerint 25-30e közt van nálam 27e-ret birt.Gyűjteném az infokat hogy mire számoljak.
Meglepődnék ha egy lánc 8100km-nél csereérett lenne. Az enyémben 24e körül van és még bírja, bár már nyúlott. 20e-t még az ezreseken is bírnak a jó minőségű láncok és az RK nagyon is fasza cucc.