Forgalmiban a mienk szerint 600. De ha azt mondod lehet őket csereberélni akkor a mienk a legnagyobb lesz ezek után. Már csak ki kellene derítenem az melyik lehet... :)
Színkód festések vannak rajtuk, a programban ki lehet nézni, hogy milyenek vannak, de az már nincsen ott, hogy melyikbe szerelték, azt csak "fordítva" lehet kideríteni: megnézni egy konkrét autóhoz milyet ír a progi. (legalább is én most csak úgy tudnám kideríteni :-) )
Mindegyiket lehet csereberélni, mert fizikailag kompatibilisek egymással a torziók.
Akkor ezek szerint az is igaz a torziós rugók közül sem mindegy milyet tesz be az ember. Esetleg honnan lehet megismerni melyik melyik? Miféle jelölés van rajtuk?
A 600kilós autóba 900 torziós rugóját be lehet rakni?
Ismét zavar az erőben: D Tiszta vizet kellene önteni a pohárba. :) Hogy is van ez akkor tényleg több fajta erősségű hátsó híd van? Valami olyat hallottam 400, 600, 900kg terhelhetőek vannak.
Vezérműszíj készletből Dayco vagy Gates, vízpumpából Hepu v. Ruville. Persze biztosan van más megbízható is, de az általam ismertek/használtak közül azek a legjobbak.
Porlasztócsúcsból Bosch v. Monarch, bár ha Lucas adagolós, és kapsz nem kínai Lucas-t, az is jó (lenne).
Csúcs cserénél a rézkarikákat és a tűzkarikákat is cseréltesd !!
1.9D.s 1868 cm3, WJZ10DX... motorkódos berilngonál cseréltetnék vezérműszíjat, vízpumpát és porlasztócsúcsokat. Milyen márkákat ajánlotok az előző alkatrészekhez, mik a tapasztalatok? Gyári beszállítós érdekelne, gagyi nem.
Nemrég vettem egy 1999-es citroen berlingót. Sajnos rögtön meghalt a jobb első elektromos ablakemelőm. Valaki tud akár bontott jó állapotút. mellesleg Mosonmagyaróváron vagyok.
Üdv mindenkinek! Következő lenne a kérdésem 2.0 hdi 90 lovas motor milyen fordulatszámon dolgozik szépen? Szóval hol érdemes járatni ,hogy jó legyen a fogyasztása? Meg milyen kiosztás van a fordulatszám mérőben?? Köszönöm!!!!
Az a narancssárga motorkijelzőm világít, az auto nem gyorsul( olyan mintha 3 henger menne csak),90km/h a vége.Valaki esetleg tapasztalta már ezt a jelenséget? Mi lehet a probléma? Előre is kösz a segítséget!
Elvittem a szerelőhöz, és út közben figyeltem egy kicsit. Most az alapjárat során csak nagyon halkan hallatszot a hang, de ahogy 1500-as fordulat felé ért egyre hangosabb lett. Álló helyzetben alapjáratkor kuplungot benyomva is hallatszik a hang.
Sajna nem találtam meg a szerkesztés gombot. Az előzőhöz hozzátenném, hogy amikor kinyomom a kuplungot, akkor nem hallani ezt a hangot, csak amikor alapjáraton megy.
Van nekem egy 2006-os 1.6 HDi Berlingom. Mióta megvettem hallottam a motortérből egy kis zajt amikor hirtelen, nagyobb gázt adva gyorsítottam. Olyan hangja volt, mintha egy lemez pár csavarja elengedte volna és a nagyobb remegés hatására rezegne hangosabban a lemez.
Egy pár napja a párommal gyakoroltuk a leejtőn elindulást, mivel most tanul vezetni. Ekkor egy kicsit kínozva volt az autó. Ezután már nem csak akkor hallottam a lemezes hangot, amikor hirtelen gyorsítottam, hanem akkor is amikor már normálisan, de csak halkan hallottam.
Tegnapi nap mentem egy hosszabb utat és utána hallottam ezt a lemezes hangot amikor alapjáraton ment az autó. Ugyanolyan ütemben kotyog, mint a motor ahogy jár.
Lenne valami ötletetek, hogy mi lehet a baj? Esetleg van valamilyen lemez a motortérben ami adhatja a hangot.
...nem akarom az ördögöt a falra festeni .. de évekkel ez előtt eladtam egy váltót egy márkatársnak , neki az 5. fokozat fogaskereke ment szét de rendesen ... szóval nem állítom hogy ez a gondod de egyszerűen meggyőződhetsz róla .
Nem kell levenni vagy szétszedni a váltót csak azt a deklit amin az olaj betöltő és szint ellenőrző csavar is van ...ha már leengeditek a váltóolajat ...
Egy kis segítségre lenne szükségem. 2008-08 havi Berlingóm van, 16-os benzines. 3 éve van nálam 56 ezer km volt benne amikor elhoztam, azóta én tettem bele kb 100 ezret 90%-ban autópályán. Nem volt vele semmi problémám (most sincs), de kb kb 5000 km-el ezelőtt elkezdett rezonálni a sebességváltó kar, az 5.sebességben, ami egyre hangosabb. Mivel csak most tudtam foglalkozni a dologgal, lebontottam a burkolatot, és próbálkoztam állítani a rudazaton. Semmi eredménye nincs neki. Azt tapasztaltam, hogy a rezonancia már a bovdenben is érzékelhető, ami ki megy a váltóhoz. Sőt már a 3. sebességben is érzékelhető a rezonancia a bovdenen. Holnap viszem szerelőhöz, akinekmás ötlete nincs egyenlőre mint a váltóban lévő olaj lecserélése. Az után érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek ilyen problémája, és ha igen akkor az hogyan oldódott meg?
Sziasztok! kis segítségre lenne szükségem. 1.9d berlingo(adagolós) olajteknőt hogyan lehet leszedni? A generátor csavarjai már ki vannak szedve körben az összes csavar ki van szedve látszólag nem fogja semmi mégsem lehet leszedni. A generátor fölött még lehet valami rögzítés? Előre is köszönöm a segítséget.