hmm.. az nem csak a távirányítót hangolja össze a kocsival?? bár ha neked megoldotta a problémát megpróbálom veszteni nem tudok rajta.. csak előtte még vissza kell tennem a kulcsba mert most vettem ki kapcsoló cserére :)
Szia. Nekem 1,4-es 16 szelepes benzines volt és produkált hasonló hibát. Leírom, hogy nálam mi volt a hibajelenség. Kulcs be a gyújtáskapcsolóba, indítás, az önindító teker, a motor forog, indulás nincs, a műszerfal világít.
Megoldás1 : kulcs újrainicializálása. Folyamata: nem indulás után gyújtás le, néhány másodperc várakozás, csak gyújtás ráadás és AZONNAL az ajtózárógomb nyomása kb. 10 másodpercig, utána gyújtás le, kulcs ki. Ha utána indítasz, működnie kell. Ha nem, akkor jön a megoldás2.
Megoldás2 : a kulcsból vedd ki az elemet, várjál néhány másodpercig, utána tedd vissza. Ezzel csináltál egy resetet a kulcs elektronikájában. Nekem ezután mindig indult gond nélkül.
Üdv A kulcsnál próbálkoztam azzal hogy kivettem belőle a transzpondert- akkor nem csipog amikor a gyújtáskapcsolóhoz közelítem, ha benne van akkor egyet csipog. Illetve ha benne van és kinyitom az ajtót akkor pedig csipog folyamatosan ugye figyelmeztetve arra hogy ne hagyjuk benne a kulcsot. Én ebből következtettem arra hogy az olvasótekercs működik mert érzékel... de nem biztos hogy helyesen. A biztonság kedvéért ránézek még az olvasó tekercsre bár nem tudom mit mérjek rajta?? ellenállást?? hogy nincs e megszakadva? Az viszont igaz hogy a visszajelző led produkálta azt hogy amikor működött gyorsan villogott indítás után de ebből következtetést nem tudtam mit levonni..? Jelenleg viszont transzponderrel, és nélküle is nem ad semmilyen jelet a visszajelző led. Az immobilizer kiiktatása azért merült fel mert vannak konkrét cégek akik ezzel foglalkoznak természetesen forgalmi és személyigazolvány bemutatása kötelező. link: http://www.autodigit.hu/peugeot-immobiliser.html
bár én magamnak oldanám meg de ez nem is okoz elméletileg gondot.
segítséget épp ahhoz kérnék hogy ne kelljen kiiktatni, hanem tippeket hogy mi lehet még az esetleges hiba forrása..
Kellene nekem egy kis segítség. 307 1.6 Hdi 2004-ben index kapcsolót cseréltem viszont az index nem hogy megjavult volna a csere után hanem teljesen megszünt. Gondoltam hogy rosszul raktam össze és nem akadt be a kapcsolón lévő kis csap de azzal minden rendben volt. Többszöri próbálkozás után simán vezetékkel rövidre zárva a panelen lévő érintkezőket sem villog az index. Az elakadásjelzőt viszont működik. Tudna nekem valaki ötletet adni hogy merre keressem a hibát mert kifogytam az ötletekből, vagy esetleg a teljes panelt cserélnem kellene? Előre is köszönöm a segítséget.
"A kulcsok jelet küldenek a kocsi veszi is őket(gyújtáskapcsolóhoz közelítve csipog)"
Ezt kipróbálom, mert emlékeim szerint nem csipog semmi indításkor. A kulcsot indításkor ellenőrzi az az ECU és a BSI. Megnézném az érzékelő tekercset a gyújtáskapcsolónál, a buszrendszer működőképességét. Az imo állapotáról a középkonzol kulcs jelű gombja ad tájékoztatást. Alap helyzetben lassan villog (2 sec), felismert kulcsnál nem világít, hibás kulcsnál gyorsan villog.
Az, hogy a tartalék kulccsal ment egy ideig és az első kulccsal is bizonytalan volt, inkább az érzékelőre utal mint a kulcs kód elvesztésére. Az imo kikódolása illegális és nemigen fog itt ebben senki segíteni, ráadásul aki meg tudja csinálni, annak az autó árát kifizetheted.
OBD-hibakódot nem ad. Pp2000 -el még nem lett nézve mivel a kocsi vidéken áll és még nem sikerült leszervezni.. de folyamatban (mert mielőtt megkapja az emulátort biztosra akarok menni, ) A kulcsok jelet küldenek a kocsi veszi is őket(gyújtáskapcsolóhoz közelítve csipog) egyszerűen csak nem reagál rá.. Azzal tisztában vagyok hogy a jel a Bsi-hez érkezik a jeladóból.. viszont: a kocsi szervizbe szállítása, Bsi cseréje felprogramozása sajnos nem opció mivel egy hónapja vettem a kocsit azóta a vételár felét már ráköltöttem. A bsi csere, trélerezés kitenné a másik felét is.. vagy többet. Kulcs újra tanítás szintén nem opció mivel egy 30-40 ezres művelet után ha 3 nap múlva ismét elfelejti a kulcsokat a bsi akkor az annyira nem oldja meg a helyzetet(és erre sajnos hallottam már pár példát) Így marad a hiba megkerülése.. szakmailag valóban nincs annyi rálátásom a dologra de ha az ecu emulálásával megkapom a hőn vágyott szikrát a motorhoz akkor a problémám megoldódott. Hogy a benzin szivattyút is tiltja e az immó azt még nem tudom de holnap rámérek. Ha igen akkor azt egy száll vezetékkel, és kapcsolóval szintén megoldom..
Ezt mind nem azért írtam le mert kötekedni akarok, vagy mert úgy gondolom minek nekem szerelő értek én is annyira hozzá. Hanem mert helyi szerelőt már megjárta és tanácstalan, márkaszervizbe nem viszem mert anyagilag nem fér bele más alternatíva pedig itt nem áll rendelkezésre. Én egyszerűen csak keresem a megoldást hogy ne menjen ki az ablakon a kocsi vételára.. plusz a javítására fordított pénz. Természetesen építő jellegű hozzászólást, tanácsot megköszönök sőt kérek mert azért fordultam hozzátok!
Egyáltalán nem értek a dízelekhez, de annyit látok a képekből, hohy az "F" befecskendező nem működik, az ellenállása túl kicsi, ezért nem is mérte a gép. A sorozatszáma nem illik a többihez, tehát cserélhették már. A mérési eredmények a többinél is mutatnak piros értéket, ami kiesik a specifikációból. A "D" befecskendező is hibásnak tűnik.
Szia, dignosztikai teszt mit mond? Pp2000 mit olvas? Nem az ecu, hanem a BSI vezérli az imot, kiolvasás után lehet tovább lépni, a kulcsokat is ki kell olvasni, például, Zedbull olvasóval, vagy akár 1 kerék nyomás programozóval, kűldik e a jelet. Szóval kikodolni az ecu t az 1 elképzelés.
Szia Zolysys! Ezt az üzenetedet sajnos nem olvastam, pedig jobb lett volna ha időben észreveszem. Elküldeném az indexkapcsoló egységet postán javítani ha vállalod. Írtam ugyan e-mailt neked nem rég, de telefonon hogyan hívhatlak? Köszönöm!
2.0 RFN Benzines váltója. Saját lábán ment a szervízbe, miután a hiba észlélelésétől megtett még 200 km-t. Végül egy bontott és nem felújított váltó került bele, pénz és idő szűke végett, mivel a fog törött le először, ezért valószínűleg a felújított váltó sem jobb ebből a szempontból. A csapágyak még így is rendbenlevőnek tűnnek.
Segítséget szeretnék kérni. Egy 2002-es Peugeot 307 SW 1.6 benzin -ről lenne szó. Az immobilizer-el lenne problémám. Egy hónapja kezdte produkálni a tüneteket: A fő kulcsal alkalmanként nem tudtam beindítani majd 1- hét kínlódás után megadta magát és abszolút nem lehetett indítani. Persze hibaüzenet minden nélkül. Két hetet ált a szerelőnél mire ki Google-ztam hogy lehet hogy az immo tilt le. Szerencsére ekkor megoldotta a helyzetet hogy vittem a pótkulcsot és azzal működött... Eddig.. tegnap reggelre volt olyan kedves a kicsike és már ezt se ismeri fel. Szóval kérdésem az lenne hogy tapasztalat alapján hol tudnám az ecu - ból kikódoltatni az immobilizer részt, és mennyiért?? Sajnos nagyon árérzékeny vagyok mivel 4 gyerkőcöt hordozok ezzel a kocsival... vagyis hordoznék.. Helyileg Nógrád megyében áll a kicsi kocsi, és nem is megy innen sehova max az ecu..