Ami lemaradt, a felnik (mind az 5 db) most volt felújítva 100%-ban, ma hoztam el őket a fényezőtől, autón még nem voltak. Amennyiben valakit érdekelne az ára: 175.000 Ft. Ha nem, akkor megmarad :)
sziasztok.2001es autómnak szinte teljesen olvashatatlan a kijelzője.nem találok hozzá monochrome kijelzőt sehol csak a színes navis megjelenítőt.érdeklődnék hogy a csatlakozók egyformák e?és ha igen összedugva működhet?nem számit hogy maga a navis rész nem lesz.csak a kijelző lenne a lényeg.köszönöm előre is!
Kedves Lacc 78 ! Olvastam kétségbe esett hozzászólásaidat a nem rég vásárolt autód műszaki poblémáiról . Én nem 35 oldalt , több év fórumos hozzászólásait olvastam el , és igazat kell adni Gábornak , aki azt írta , evvel a típussal mindig van valami . Magyarul ez nem a Te autód . Sürgősen szabadulj meg tőle , mielőtt teljes idegi és anyagi romlásba taszít . Ui : ami helyzetbe kerültél , azt velem egy off svéd típus játszotta el több évi ideg és milliós bukta kiséretében . Okulj más hibáiból !!
Először is megemlíteném,kb 35 oldal olvasása után,hogy jó kis autó ez,csak sok vele az apróbb hiba.
Gyakorlatilag tele van kontakt hibával.
Na meg az a fránya fojtószelep.....
Olvastam itt arról,hogy sokan nem értik hogy lehet beleugrani egy rosszabb szériába.
Hát kérem nekem is sikerült,annak ellenére,hogy hibakódmentes volt az autó,mikor 1 190 000 Ft-os irányáron meghirdették.175 000 km-errel.
És hogy miért volt hibakódmentes?
Mert mint tudjuk,szépen ki lehet ütni,és a naiv első P607-es vevő,erről már csak akkor szerez tudomást,mikor sorra jönnek ki a hibák!
Az a véleményem,hogy egy 11 éves autóhoz képest nem volt alacsony az ár,azt persze figyelembe véve,hogy újonnan mennyibe került.
Nem egy 700 000-es leharcolt szutykot vettem,nagyjából egyben van az autó,csak hát mégis jönnek sorba a hibák....
Mint már korábban írottam a hibákat,azóta újabbak jöttek,mint pl a kipuffogó kifúj valahol,+dizel hangja lett a motornak.
Az ember idegeivel játszik a kocsi.
Most éppen nem világít az airbag hiba.3-4 napig világit a jobb első lámpám,de akkor meg nem ég,a jobb hátsó....
Nem merem lemosatni a kocsit,mert a hidegben a jobb ajtó nem csukódik utána be,gondolom nem kattan be a nyelv vagy mifene.Nagyon jól tudsz kinézni,egy tárgyalásra menet,öltönyben,kigumipókozott ajtóval....
Ez kérem egy kabaré néha!
Az ember indul egy fontos helyre,és 200-as vérnyomással érkezik meg!
Gáboral jó tapasztalataim vannak,mint szerelő nem keltett negatív élményeket.
De sajnos rengeteg munkája van(tudom,ez csak nekem sajnos :)kicsit messze is van,Bp XI-Bp XVI egy laza 50 km.....
Tehát marad a várakozás,és újabb hibák begyűjtése.
Apropó:
Mivel Gábor jelezte hogy a fűtés problémámmal nem nagyon tud mit kezdeni,keresnék egy olyan márkatársat,aki tud ajánlani egy szakit,aki meg tudja oldani a problémámat...
Ma vezettem 300 km-t....és nem akartam kiszálni.Még volt aki meg is nézte.Kezdem kapizsgálni miről beszéltek.Egyébként ő az....nem hiszem,hogy ennyi pénzért kaptam volna jobbat.Chippelésről van valakinek tapasztalata,esteleg ajánlanátok valakit?Bőrkárpit egy kissé kopott,arra valami?Köszi!
Nekem is volt nem túl régen 607 em. Imádnivaló autó volt. 2.2hdi aut.volt.
Mai napig sajnálom hogy eladtam. Vajbőr belsővel igazi élmény volt.
Szerintem is minden autó igényli a karbantartást, amit meghálál utána. Szerintem nem kell elkeseredni azonnal azokkal akik kifogtak egy kicsit rosszabb példányt. Én a részecskeszűrővel és az üzemanyagszivattyúval szívtam. Meg kell keresni a 607 szakikat és mindenre van megoldás.
Használjátok azt a szép autót továbbra is.
Az etnikumról csak annyit,h én még nem láttam náluk hathetest, (egyet sem!!!)az nem az ő világuk. Viszont annál több "Merdzsót"meg "Fauvét"meg "Oudit"... Ezek tények,ha szétesik alattuk,mert már rég szétmarta a rozsda és csattog,csörög a motor,akkor is feszítenek benne,mert hogy ez "Merci"... ill. "német autó"...
Na,mindegy ezt csak úgy zárójelben jegyeztem meg,ezt az autót nem kell reklámozni,Franciaországban a miniszterek,állami vezetők,stb használják,nyilván nem véletlenül. Ennyit arról,h "öreg pözsó nulla pesztizzsel nem egy mutatós,komoly autó"...
Ennek bizony épp,h van presztizse és mutatós is sztem,méghozzá nem is akármennyire! :)
Még mindig keresek egy keskeny kijelzőt,nem tud valaki???
Teljesen igazatok van. Én még a sajátomba is beleborzongok reggelente annyira tetszik pedig asztán már nálam van 16 hónapja. Meg melyik az az autó amire nem kell költeni. Én az enyémet ha le is cserélném csak 607est venék megint. Szerintem ezzel nem csak én vagyok így :)
Teljesen egyetértekn veled, az enyém csak 2,2 HDi ,2003 as 6-os manuális váltóval , átlag fogyasztás 7 liter,városban,( Veszprém ) 8 lites ,Autópálya városon kivül ,ha nem taposod ki a lelkét akkor 5 és 6 liter között megáll.tempomattal,
Egyébbként tényleg gyönyörű autó ,mindenkinek ilyet kivánok, nem tucat autó. Az hallottam egyszer hogy aki megvesz egy ilyen autót az ne sírjon még akkor sem ha esetleg javítani kell,mert azt azért tudni kell hogy ez az autó is igényel némi odafigyelést ,javítást karbantartást,jegyzem meg az enyémben 225000 km van .egy hónapja volt vizsgán és csak vizsgadijba került ,nem kellett rajta csinálni semmit . Lehet hogy a jövő héten mehetek vele a szerelőhöz és nyulhatok a zsebembe, de amikor megvettem ezt tudtam hogy azt a luxust amit ez az autó ad azt alkalmanként meg kell fizetni .
Rob 2,7 V6 egyet kell,h értsek Veled! Én se szeretnék megbántani senkit,de ki kell,h álljak emellett az autó mellett.
Lehet,h én is elfogult vagyok,én egyenesen imádom ezt a kocsit! Én nem akartam más autót venni,eszem ágában sem volt,már rég áhítottam erre a modellre. Aki pl-ul egy német tucatautót akar venni,az miért vesz Peugeot hathetest??? A két márka között zongorázni lehet a különbséget. A 607-es nem tucat! Nem jön veled szembe félóránként az úton,de még óránként sem. Ez az autó gyönyörű!!!!!!! Nem BMW,meg Volkswagen, vagy Merci,meg a többi,annál ez sokkal STÍLUSOSABB. EGYÉNISÉGE VAN és épp emiatt bizony sok embernek nem tetszik(nem is nekik való).
Az enyémben most van 138 E km,120-nál volt nagy generál és ezen kívül EGY FILLÉRT SEM KELLETT RÁKÖLTENI!!!! A vizsgán is úgy ment át (ismerős nélkül!!!!) mint a forró kés a vajon,egy fityingembe sem került a vizsgadíjon persze.. Egyedül a kijelzőm sötétül el,de ez már akkor is olyan volt,mikor megvettem.
Senkit sem szerettem volna megbántani,de aki ímmel-ámmal vezeti,vagy megbánta,h megvette,az sztem adja el. A vételáron pedig tényleg nem szabad spórolni,ha valakinek nincs annyi pénze,azt tanácsolom,h inkább várjon még egy kicsit és gyűjtsön hozzá, nagyon olcsót ne vegyen.
Nekem is ennyi a fogyi...Azért vettem meg ezt az autót,mert ennyi pénzem volt.Merci párti vagyok,de egy jóakaromnak köszönhetően a 2005-ös Clk-m zár alaltt pihen.A pözsó meg mindig is tetszett és ennyi pénzért még ilyen halvány pesztizst se kapni.Pá hónapot kell kibírjon aztán menni fog.Egyébként nem lesz ez rossz autó.
Én is kb. 3 hónapja vettem a kocsimat (2003. évj. 2.2HDI, 6 seb. manuális, valós 127.000 km-el (leinformálva),120.000nél elvégzett nagyszervíz), melynek során 3.700 km-t tettem már bele.
Egy apró hibája volt, mely egy vákumcső cserével megoldódott, de egyszerűen imádom.
Imádom a JBL hangtechnikját illetve azt a vezetési élményt amit nyújt a közel 315 Nm-es nyomaték, mely alacsony fordulatról is hihetetlen gyorsan képes felgyorsitani az autót, valamint az előzés se jelent problémát vele.
A futóművét most, tavasszal kell felújítani (Axiál, stab. rúd) illetve vettem a meglévő mellé még egy garnitúra 17" gyári alufelnit nyári gumikkal (120.000 Ft).
Az autóvásárlásnál nálam pl. alapvető szempont volt, hogy kizárólag magánszemélytől veszem meg, így történt ez most is (fórumtagtól vettem)
Az autó 2003-as, de 2005-ben lett először forgalomba helyezve, addig a Gablini-nél állt mint kiállított autó, 2011-ben fél évre a tulaj kérésére ki volt vonva, így mikor ezeket bizonyították, illetve utána jártam, már hitelesnek tűnt a 127.000 km.
Hogy lekopogjam, az autó jelenleg is hibátlan állapotban van.
így egyet értek azzal, hogy az autó árában nem szabad spórolni, nem mindig a legolcsóbbat kell keresni, mert lehet hogy az árban spórolsz, de ha belenyúlsz nem kell elfelejteni, hogy egy felső kategóriás autóról beszélünk, amire könnyen rá lehet költeni 2-300.000 Ft-ot is.
Egy olyan kocsiról beszélünk, amivel nem kell szégenkeznem, bárhol meglehet vele jelenni.
Kérdésedre a válasz:
Nekem a fedélzeti szerint az átlag fogyasztásom az elmúlt 3.700 km alatt 7.3, ebben vegyesen van város és külterület.
ha a pillanatnyit nézzük, nyugis tempónál akár 5-6 literből el lehet vele közlekedni (90nél 6. sebességben 5 litert ír)
Az hogy létezik, hogy a gyári alkatrész nem jön meg 1-2 nap alatt? (ha jól értem, 3 hete vártok rá). Én megrendelem, és 2-3 napon belül akkor is itt van a cucc, ha külföldről kell behozatni.
Rob!Vittem szerelőt,Peugeot kereskedésben vettem,mint beszámított autót.Az autó 7 évig egy tulajdonban volt,nem törték,a váltóra egy év garancia van.Kipóbáltuk és minden oké volt.Valóban olcsón vettem 900 e-ét 2000-es évjárat 2.2 hdi.Megvettem,mentem vele 40 km-et és elszakadt a váltó bovden.Felhívtam a volt gazdát,akinek a költségén elvittük egy szerelőhöz,ahol 3 hete állt,a bovden még nem ékezett meg,ezért ideiglenesen a szakadt lett megcsinálva.Tegnap hoztam el és kivagyok egy kicsit....,.sok minden összejött.Jhéten viszem vissza és akkor kapja az új bovdent.Most olyan a váltó,mint ha a tejfölben kavargatnék egy kis kanalat.Morci vagyok.