Áprilisi adatokra hivatkozva nyitottál trolltopikot, és áprilisban 1637 Teslát adtak el.
Segítek, mert magadtól aligha jönnél rá: pl. az "MG Roewe" és a "Smart" is kínai villanyautó gyártók - 1304 ill. 1532 eladott példánnyal ugyanebben a hónapban...
Ezek szerint még mindig nem érted, mit jelent a topikcímben említett villanyautó? :-o
Gy.k. az alábbi lista nem ezekre vonatkozik, hanem az összesre. A villanyautók ennek csak a töredékét teszik ki, a 243e-el szemben csak bő 29e-et - amiből már 3600, 12% kínai típus volt, annak ellenére, h csak nem rég óta forgalmazzák ezeket, jórészt nem ismert márkanevek Európában. Némelyik már így is vészesen közelítgette a Tesla eladásait áprilisban (ezt még a listádban is megtalálhatnád, ha képes lennél értően átnézni)
Persze lehet játszani az értetlen hülyét még egy darabig, de mi értelme? Egyértelmű a növekvő tendencia, amire az EU-ban megjelenő gyártás még durván rá fog dobni.
The Chinese underdog now market leader soars above Tesla in the first quarter of 2023 and achieves a market share of 21.1%. The company has been navigating pivotal changes in the industry, which have affected the supply chains between China and the US. "
Ezért vagy te még mindig lilabiciklis. A BYD csak elektromos autót gyárt. A többi meg zömmel nem azt. Ha csak f@szságokat tudsz hozni, akkor mi a francért fárasztod itt a tisztelt publikumot.....
Ha már egyszer a villanyautókról nyitottál topikot, a VW villanyautó eladásokat hasonlítsd a kínaiakkal, ne a belsőégésű motorral szerelteket! Úgy 5200 db VW viszonyul a 3580 kínaihoz...
Ha pedig megnézed azt is, pár éve hol voltak a kínaiak (összesen ha volt annyi eladásuk, mint most a BYD-nek), akkor talán a tendenciát is meglátod benne.
Persze lehet önámítani, fejet homokba dugni, de nem látom mi értelme.