Keresés

Részletes keresés

Tömegtajtékoztatás Creative Commons License 2019.08.16 -2 0 1150

" Loof@xt mama ".

A szakembereknek az a köre amelyben a magadfajták mozognak oroszok embere,

Előzmény: macmester (1149)
macmester Creative Commons License 2019.08.16 -1 2 1149

figyi babytroll

 

a magyar szállítmányozási szakemberek  a szállítmányozással foglalkoznak tudod, közút, vasút, viziút, légi...

persze egy szállítmányozási szakember ha kínába/usába kell szállítnai a hajózást biztos nem ismeri, mert te az ügyeletes narancstroll úgy gondolod

;)

 

Előzmény: David Lopperfield (1141)
macmester Creative Commons License 2019.08.16 -1 0 1148

"A kolléga évi 120 ezer konténert akar egy nagyságrenddel növelni az pedig évi 1 200 ezer konténer."

 

ezt szándékosan nem pedzegettem ,egy duplázás is nemzetíszin álom csak, és az is csak 240K

Előzmény: Törölt nick (1137)
macmester Creative Commons License 2019.08.16 -1 0 1147

nem mondod?

 

és szerinted a 13 m. kikötőt kikoroják 15+ra?

majd meglátjuk...

kv. drága uri mulatság ez...

Előzmény: toromon36 (1133)
David Lopperfield Creative Commons License 2019.08.15 -1 1 1146

Hát ha kicsit is belegondál könnyen beláthatnád, hogy ő akkor gazdagodna gyorsabban ha nem építenénk kikötőt de a jelek szerint a gondolkodás nem a te műfajod.

Előzmény: toromon36 (1145)
toromon36 Creative Commons License 2019.08.15 -1 0 1145

Mészáros fogja árulni webáruházban, leszállítja hajóval a kikötőjébe, és onnan házhoz viszi. Így lesz gazdagabb cukibergnél. 

Előzmény: Törölt nick (1143)
toromon36 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 1142

De ha nem tengeri exportról beszélünk, hanem tengeri importról, akkor a lehetőségek végtelenek a kínai áruk terítésére. Tudod mindenki azt mondja, hogy a pénz nem a termelésben van, és amúgy is minden termék kínai, de ha mi seftelünk vele... 

Előzmény: Törölt nick (1139)
David Lopperfield Creative Commons License 2019.08.15 -3 0 1141

A magyar fuvarázási szakemberek

 

 

Valóban sok köztük a tengeri szállítási szakértő :-)

Előzmény: Törölt nick (1139)
toromon36 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 1140
Előzmény: Törölt nick (1135)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.15 0 1 1139

Nem csak Ázsiáról de a Közelkeletről és Afrikáról is beszélhetünk.

 

A magyar fuvarázási szakemberek szerint az éves össz tengeri konténeres export 120-140.000 konténer az összes irányban. Ha gondolod, akkor az amerikai exportot is áttereljük Sár-Vár de Ungharese-be....

Előzmény: David Lopperfield (1134)
David Lopperfield Creative Commons License 2019.08.15 -2 0 1138

Nem tudja a tag, hogy mi az nagyságrend.

Előzmény: Törölt nick (1137)
David Lopperfield Creative Commons License 2019.08.15 0 0 1136

Az alját Ballikitisznak nevezik majd.

Előzmény: Törölt nick (1135)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.15 0 0 1135

Eláruljam, hogy miből fog nagyrész épülni a magyar kikötö, (meg a többi is)? A kikotort tengerfenék anyagából.

 

....és a neve Sárvár de Ungarese lesz.

Előzmény: toromon36 (1133)
David Lopperfield Creative Commons License 2019.08.15 -1 0 1134

Nem csak Ázsiáról de a Közelkeletről és Afrikáról is beszélhetünk.

Előzmény: macmester (1132)
toromon36 Creative Commons License 2019.08.15 -1 0 1133

Eláruljam, hogy miből fog nagyrész épülni a magyar kikötö, (meg a többi is)? A kikotort tengerfenék anyagából.

Előzmény: macmester (1132)
macmester Creative Commons License 2019.08.15 0 1 1132

"a magyar tengeri export évi nagyjából 120 ezer konténer

 Azonban ha konkurrensképes, saját kezekben lévő száállítási útvonalat tudnánk létesíteni akkor ezt nagyságrenddel meg tudnánk növelni. Van is igény rá."

 

persze mert hirtelen 2x nő az ázsiai export, persze :D

 

ha 240K lene azt is felszívná a 3 nagy kikötő...

 

olyan 1 milla alatt már nem éri meg, főleg sekély vízüt nem,

 

de magyar kicsit kicsi kicsit sekély, de magyar kikötő

Előzmény: Qrbacsov (1111)
Tömegtajtékoztatás Creative Commons License 2019.08.15 0 0 1130

:-(

Ekkorát hazudni.

Előzmény: Törölt nick (1121)
toromon36 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 1124
Qrbacsov Creative Commons License 2019.08.14 -1 0 1120

Ezt egy olyan mondhatja aki az életében eddig még csak Gorenjét csempészet Bécsből meg esetleg lomtalanítási gyűjteményét. Ugyan onnan.

Előzmény: Törölt nick (1118)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.14 0 1 1119

a nagy kikötőkben "sorra kell jönni". Azt meg még egy hülye is tudja, hogy a az időre szállítás jelentős piaci tényező.

 

 

Bocs, de egy profi nemzeközi szállítmányozási vállalat ezt miért is nem tudja teljesíteni, kemény kötbér kikötéssel? Ebből él, ez adja a goodwilljét....

Előzmény: Qrbacsov (1117)
Qrbacsov Creative Commons License 2019.08.14 -1 0 1117

Az a helyzet, tárgyi témában talpalatlan fele(se)barátom, hogy a nagy kikötőkben "sorra kell jönni". Azt meg még egy hülye is tudja, hogy a az időre szállítás jelentős piaci tényező. Persze te nyilván nem :-)

Előzmény: Törölt nick (1116)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.14 0 1 1116

Drágábban ????

Nem vagy kifejezetten vitaképes a témában

 

Meglepnél, ha be tudnád bizonyítani azt, hogy éves szinten tízmilliós nagyságrendben konténereket mozgató nemzeközi szállímányozási cégek nyomott árainál olcsóbb árakat tud adni egy olyan kikötő, ahol a várható éves forgalom a 100.000 konténer sem éri el.....

Előzmény: Qrbacsov (1113)
Qrbacsov Creative Commons License 2019.08.14 -2 0 1115

Hű de nagy kereskedelmi és főleg tengerészweti szagemberek lettek a Párt egyfogú nyugdíjasai :-)

Qrbacsov Creative Commons License 2019.08.14 0 0 1113

Drágábban ????

Nem vagy kifejezetten vitaképes a témában tokás.

Előzmény: Törölt nick (1112)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.14 0 0 1112

Azonban ha konkurrensképes, saját kezekben lévő száállítási útvonalat tudnánk létesíteni akkor ezt nagyságrenddel meg tudnánk növelni. Van is igény rá.

 

Ki az a marha, aki drágábban szállíttat valamit, csak mert saját kézben van?

Ha eddig lett volna valós igény a konténerszállítás növelésére, akkor az már régen realizálódott volna, mert az adriai kikötőknek bőven van szabad kapacitása, olcsón.

Előzmény: Qrbacsov (1111)
Qrbacsov Creative Commons License 2019.08.14 0 0 1111

a magyar tengeri export évi nagyjából 120 ezer konténer

 

 

 

Azonban ha konkurrensképes, saját kezekben lévő száállítási útvonalat tudnánk létesíteni akkor ezt nagyságrenddel meg tudnánk növelni. Van is igény rá.

Előzmény: macmester (1109)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.14 0 0 1110

a magyar tengeri export évi nagyjából 120 ezer konténer (azaz TEU), ebből olyan 40 ezer TEU Hamburgon keresztül Észak-Amerika irányába megy, a maradék 80 ezer TEU az Adrián keresztül Ázsia felé

 

Tehát 80.000 TEU mennyiségnek építünk egy kikötőt, miközben bármely észak-adriai konténer-kikötőnek ennél nagyobb szabad kapacitása van....

Előzmény: macmester (1109)
macmester Creative Commons License 2019.08.14 0 0 1109

LoL

 

rajtad kívül senki nem problémázott ezen...

 

az eredeti téma a Trieszti kikötő kihasználtásga, hogy értsd komiszár evtárs

A trieszti kikötő kapacítésa X ezer konténer egy adott pillanatban (rakterület)

A trieszti kikötő kapacítása X százezer konténer/év (ki be rakás, ki be hajózás)

 

te meg győzelmi jelentésként beböfizted, hogy X évben Y% nőtt a konténeres szállítás ott...

 

holott előtte arról volt szó, hogy a kikötői kapacítás még nincs kihasználva olyan 60%* körüli... tehát bírja a növekvő igényt + fejlesztik is

*pl. 300 000 konténer/év és csak 190 000 konténer/év a fogalma... (elvileg tehát még 110 000 konténert bírna évente)

 

kommiszár elvtárs, inkább kérdezze meg a pártot, a magyar kikötő milyen kapacításra lesz tervezve, vesse össze hogy mennyi konténert szállítunk trieszten keresztül jeleneleg és gondolkodjon...

 

hint:

a magyar tengeri export évi nagyjából 120 ezer konténer (azaz TEU), ebből olyan 40 ezer TEU Hamburgon keresztül Észak-Amerika irányába megy, a maradék 80 ezer TEU az Adrián keresztül Ázsia felé

a három nagy adriai kikötő, Trieszt (ahol jelenleg, magyar állami beruházás nélkül is forgalmas kikötő működik), a szlovéniai Koper és a horvát Fiume (Rijeka) nagyjából évi kétmillió TEU-s forgalmat bonyolít...

 

ps. a legnagyobb a Koperi kikötő, ami tök racionális lett volna, csak ott politikai bukta lett... maradt Trieszt.

Előzmény: Az Operaház pártitkára (1108)
Az Operaház pártitkára Creative Commons License 2019.08.14 0 0 1108

Intermodal freight transport

 

 

 

Ezt emésztgesd. Bízom benne, hogy egy magadfajtának elég lesz majd egy olyan lyó hónap. Utána majd jwelentkezz !

Előzmény: Törölt nick (1107)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.14 0 0 1107

Nem vagy puli, hogy itt terelgess.

Akkor tudsz-e hozni olyan linket, ahol a trieszti kikötő kihasnáltsága szerepel?

Vagy ragaszkodsz ahhoz, hogy az intermodal angolul kihasználtságot jelent?

Előzmény: Az Operaház pártitkára (1106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!