2016-ban bemutatásra került a Renault alsó középkategóriás egyterűjének 4. generációja, a már megszokott módon két kivitelben is. Ide gyűjtsük az infókat az új modellről, majd a felhasználói tapasztalatokat is itt oszthatjuk meg!
Hírek a zaj problémához. A szervízben szerintem jól kezelték a dolgot. Miután átnézték a kocsit és nem találtak semmi rendelleneset (100-110km/h-ig) - elmentünk próba körre a karosszériás kollégával, mert számomra 130-140-nél fokozódik a helyzet. Hozott magával tesa szalagot mellyel leragasztotta a tükröknél a rést, amit az alsó-felső tükörtest között van. Így jobb lett a helyzet. Abban maradtunk, hogy rendelnek hozzá gariban tükörtestet, mert újabb szériákban már van egy gumi tömítés (ott ahol a tükör felső része elforog) az alsó és a felső tükörelem között. Az oldalsó ablakoknál jelentkező szálzajhoz, pedig a gyár javasol valamilyen plusz szigetelő csíkot betenni a szélzaj panaszokra. Ezt is megrendelték és beszerelik. Elméletileg aug. végén viszem. Kíváncsi leszek mennyit segít majd.
Van arra valakinek egyszerű módszere, hogy a motor leállítása nélkül kiszáll és lezárja az autó ajtajait, majd a kártyával a zsebében eltávolodik az autótól?
(pl: téli időszakban egy kicsit előmelegíteni a parkolóban, vagy kánikulában, amíg feldobom a cuccot a lakásba és már indulok is tovább)
(kérlek ne hivatkozzatok a környezetvédelemre és a felelőtlen gyerek és kutya kocsiban hagyásra, mert nem erről szól)
Motortartó bak hibája, vagy rögzítési hibája nem merült még fel?
Ha mondjuk 1-esben elindulsz, aztán elveszed a gázt (hogy érezhetően motorfékezzen), aztán hirtelen megint gázt adsz (nem kell padlóig) (kuplunghoz nem nyúlsz).
Ezzel a motort és váltót mozgatod meg a rugalmas felfüggesztésében (viszonylag természetes, kíméletes módon). Ha ekkor is mindannyiszor hallható lenne a koppanás, akkor nagy eséllyel lehetne motortartó bak eredetű is a hang. (igaz felsőbb fokozatokban is meg kellene jelenjen, ezért nem 100%)
Nem értem ezt a hozzáállást, azért márkaszervíz, hogy bármit is be tudjon szerelni ami ugye gyári.
Persze lehet azért csinálják, mert tudjuk ha egyszer valamit megbontanak akkor az már nem lesz olyan mint régen. Utána meg jön majd a tulaj hogy itt zörög ott zörög............
Sziasztok! Egy GS4 tavaly decemberi 1.3-as 140le gép boldog tulaja vagyok, eddig kemény 4000km van az autóban. Minden kafa viszont az utóbbi hetekben előjött egy kopogó hang amikor 1-2-3-ba váltok és mondjuk kicsit nyomatékosabban indulok vagy jobban nyomom neki. Valaki találkozott már ilyennel? Jövőhéten megyünk majd márkaszervízbe, de ott is kissé kétkedve álltak a dologhoz... Lehet stabpálca? Amugy rosszabb utakon nem hallom csak amikor 1-2-3ba váltok felengedem teljesen a kuplungot és abban a pillanatban amikor az autó gyorsulni kezd. Köszi
Én megrendelném cikkszám alapján a webről cuccot (megkérdezném itthon mennyi, de olyan ~75-80-at fognak mondani).
A szerelés otthon megoldható (vagy ismerős szerelő által). Szerviz 3-4 órát mond majd rá, ami megint csak ott van a 70-80e között.
A programozás meg szerintem az OBD-n keresztül házilag is élesíthető (legalább is nekem az elérhető rendszerben van olyan sorom, hogy "hátsó kamera" igen/nem, itt sem állít ennél többet.
Üdv mindenkinek. Mi két hete vettünk egy GS-t, a nagycsaládos kedvezményt kihasználva. Igazából ennek volt legalább valami autó alakja (ha mondjuk a Kodiaq-ot nem számolom) az összes 7 személyes elérhető támogatott típus közül 10M alatt. Sikerült egy elég jól felszerelt példányt elhozni elég jó áron (weboldalon felkonfigurálva 10,5M, amit 8,5M-ért hoztunk el, ebből még lejött a támogatás, tehát 6M-ba került az autó).
Eddig nekem nagyon bejön. Nagy, kényelmes, a második sorban a gyerekek vannak, nekik méretben az is bőven megfelel. Aztán majd ahogy nőnek, ez változni fog, de az még jóval odébb van. Ami meglepett, hogy eddig - kb. 1000 km - a fogyasztása 7.5 körül alakul, normál használat mellett (1.3, 7 sebességes EDC váltóval), ami az előd 0.9-es TCe Clio-hoz képest - meg a kasztni méretéhez képest - meglepően alacsony. Menni is megy, ha szükséges. Nagyon kevés van még benne, friss az egész történet, de eddig bejövős. Aztán majd meglátjuk, hogyan tudunk együtt élni hosszabb távon.
Köszönöm a választ. A légterelőre én is gondoltam. Nem gyárit vettem rá, de jó minőségű szatuna szettet. Talán valamivel jobb lett tőle, de szerintem még mindig elmarad az elvárható / elfogadható szinttől. Természetes nem prémium kategóriához hasonlítom, de azért vw, skoda szintjéhaz igen.
Mondtam már, hogy nekem már kellett benne akkumulátort cseréltetnem? Három éves kora előtt néhány hónappal. Kb. 75ekm körüli óra állásnál. Persze a gyári akksira csak 2 év garancia volt. Ami bele került, arra 3 év van. 45eFt körül volt az új akksi, ha jól emlékszem. De más hibája nem volt. Ja de. 2 első stabilizátor összekötő pálca. Az garanciális csere volt 80eKm körül. Úgy sejtem, ezen előbb utóbb mindegyik ilyen (legalábbis széria elei) autó át fog esni.
Nem oly rég vettem meg 3.5 évesen 68.000km-el a 1.6 dci, 160LE , 6seb EDC, Bose, G. Scenic-em. Próbaút alkalmával - mivel nem mentem gyorsan nem tűnt fel a dolog, illetve zenehallgatásnál sem. 100-110km/h felett elkezd megjelenni a szélzaj az első ablakok felől. Teszteltem, nem a tükör okozza.
Pályán 130-150-nél kifejezetten hangos - azaz engem nagyon zavar és hosszú úton már fárasztó a szálzaj jelenléte. Zenével meg nem tudom "elnyomni" a zajt mikor hátul ül a 1.5 éves kisfiam. A motor és a futómű zaj teljesen vállalható. Több tesztet is olvastam, ahol írnak róla....így gondolom ez konstrukciós hiba.
Nem olvastam végig a sok értékes bejegyzést a fórumon - de erről nem találtam panaszt, megoldást. Persze vannak hibái a kocsinak (de melyiknek nincs) viszont alapjában véve meg vagyok elégedve vele. Most jártuk meg vele Szeged-Balaton-t a "pocok" úton. 3 óra kényelem volt, a gyerkőc is végig aludt hátul.Fogyasztás 6,2-re jött ki sok előzgetéssel.
Mivel még garanciás már bejelentettem a renaulthoz....megnézik, hogy mit tudnak vele tenni. Lehet cserélnek gumikédereket az ajtón, de jelenleg nem hiszem, hogy ez segíteni fog mivel szerintem konstrukciós probléma.
Szóval kérdésem, hogy ebben van -e valakinek utólagos megoldása, hogy miként lehet a szélzajt lecsökkenteni a GS IV-en? Ha esetleg a szervizben lesz megoldás akkor természetesen megosztom itt a fórumon.
Nemrég vettünk egy új gs4-et. Most van benne 1700 km. Szinte a kezdetektől azt tapasztalom, hogy a középső konzol, amin a kijelző van, rossz úton zörög. Nem minden bukkanón, de azért sokszor lehet hallani. (Jó magyar utak)
Ha a konzol káváját kézzel megnyomkodom akkor ropog. Olyan mint a régi tv-knél amikor a súlyos képcsővel szerelt darabot megemelte az ember. Már keresztbe-kasul átturtam a netet, de nem nagyon találtam ezzel kapcsolatban infókat.
Más is tapasztal hasonlót, vagy csak nálam jelentkeznek ezek a hangok?