Én Motip klímatisztító habot szoktam használni a régi autóinkon és az otthoni páramentesítőn is.
Kiveszem a pollenszűrőt és a helyére az evaporátor/párologtató mellé fújom be. Felhabosodik, várok 15-30 percet, ezalatt összeesik és kiviszi a koszt a párologtatóból, kifolyik közbön max. fordulaton zárt légtérben pollenszűrő nélkül járatom 10percet a leghidegebb álláson a klímát.
Olajszűrőt - a márkaszervizben (ott vettük az autót), kis felárral
Pollenszűrőt - Unix-nál
Ezzel volt pár köröm: márkaszerviz 8.xxx-ért kínálta, autósbolt utángyártottat 1.180,-ért. Ebből rendeltem 2db-ot, de 2 hét elteltével sem jött meg, így elmentem az U-üzletébe. Természetesen nem az ott vásárolt való bele, de kis erőltetéssel a helyére ment (papír).
Légszűrő - nem vettem, az még újszerűen tiszta (előírás szerint 2 év).
Mindössze 3,3l fagyálló kell és nem gondolom ördöngősnek a cseréjét.
Fűtés ráad, hűtő alján és a blokk oldalán kinyitva leeresztem, majd feltöltés a hűtőbe és a kiegyenlítő tartályba, utána üzemmelegen (alapjáraton működtetve, már nyitott termosztát mellett) pótolgatom, amíg kéri. Ez egy általános művelet. Egyszerű autó, így magamtól nem feltételezek furfangot, de ha van itt aki tudja, az ossza meg.
A zöld fagyálló 48 havonta cserés, a kék (ezt vettem) "örök élet". Még ráérek vele. A fagyálló amúgy többet is bírna, de eddig biztosan nincs ülepedés és a vízpumpa csapágyat is keni.
Az 1 éve cserélt légszűrő újszerűen tiszta volt, a leeresztett motorolaj sem volt vészes.
Lehet, hogy placebo, de az új olajjal és gyertyával azért selymesebbnek éreztem az alapjárati hangját.
Jelenleg a kijelző szerinti fogyasztási adat 4,5. Ez mókás, mert csak simán használjuk, többnyire városban (Szeged).
A többieknek túl kedves a természete és elvakítja a látásukat a Celerio szeretete, de én azért jelezném Neked, hogy a fikázó megjegyzést tudomásul vettük (Shift-Delete), lehet arrébb pötyögni olyan topikba, ahol építőt tudsz írni. Köszönettel.
a leg viccesebb az benne hogy a kis vicces 35 literes tankjával képes menni 700 km-tert autópályán 120-130-as tempóval helyben 600-650 km a cipőtalp vastagságától függően és még a klíma is megy közben, az biztos hogy szépségversenyt nem fog nyerni de az nem tud meghatni, ennyi pénzért ez nagyon jó és ugyan úgy nem lesz vele gond mint az előző Suzukikkal se volt nekem már volt dajcse népautóm is azt is újonnan vettem, 2 éves korában új gazdája lett és azóta ha az udvarra be akarnak állni egy olyannal azt sértésnek veszem