Már gyujtásnál letiltott a stop-start, és kiírta, hogy a motor meghibásodott, menjek szervízbe. Kiolvasásnál pedig azt írta többszöri előfordulással, hogy túl magas a tárolt feszültség. Itt volt 13V és 10V is, erre mondta a szerelő, hogy képtelenség. Ekkor nézte meg az akku elektronikát.
Tudja valaki, hogy mennyi a normális töltőfesz ennél a 180A stop-start rendszerű generátornál? Mert múltkor 14.6-ot mértem, most csak 13.6-ot. Tudom, hogy van egy tól-ig érték, nem állandó, de az mennyi lehet? Az akksiban pénteki leállással ma reggel 12.4V-ot mértem. A stop-start továbbra sem működik.
Nem tudom jó oldalra keveredtem-e? A Peugeot 5008 lovakat cserélném C4 picasso 1.6 BlueHDI Selection S&S 120 LE lovakra. A hirdetésben az áll, hogy GPS előkészítés. Ez mit akar jelenteni? Mi kell hozzá, hogy működjön?
Az akkumulátor negatív saruján van valami zöld színű csatlakozó, az lett kicserélte, ha jól tudom, talán daruval együtt, vagy külön, nem tudom. A tiltás és a hibakód megszűnt, nem jött vissza. Látszólag működik rendesen, de még nem megy a stop rendszer, csak villog zölden. Lehet, hogy olyan, mint akksi csere esetén, majd holnap. Itthon rámértem, 12.8V az akksi feszültség leállítás után 5-10 perccel ( elő kellett keresnem a multimétert ), alapjáraton pedig felkapcsolt lámpával 14.8V. Ez egy legolcsóbb, praktikeres multiméter, nem tudom, pontos e. Na mindegy, nincs hibakód, nincs üzenet, visszajelzés. Úgy néz ki, ez volt az. Bontóból hozta a szerelő, 15 rugó ért, ez volt rögtön elérhető. Az új nincs raktáron, rendelésre van, ki tudja mikor jön ebben a covidos időben. És 51 ezer, kábellel van szerelve. Úton van a LUK kuplung lendkerék szett, már itt van Ausztriában. Nem mertem.megint Valeot venni, a beszerelés után 30000km-nél megint elkezdte a rángatva indulást, összesen mentem vele 120 ezret, de már veszettül csúszik is, előzni nem is nagyon tudok. Ha azon is túl leszek, remélem egy darabig ismét nyugton lesz.
Na, sok sikert neked is, erre feltétlenül nézess rá, gép nem mondja meg. Persze te is írdd meg majd légyszíves, hogy mi volt, tanuljunk egymás tapasztalataiból.
Nekem is nézegették ma, végül arra jutottak ( bár nem a gépből ), hogy az akkumulátor negatív kábelén van egy vezérlő vagy akármi, annak a csatlakozónak ( zöld színű ) az egyik lába kirohadt. Szét is húzta, mutatta, bár semmi különöset nem láttam, azt se tudtam mit kell nézni. Állítólag találkoztak már ilyennel. Holnap biztosra kiderül, mert reggel viszem hozzájuk.
Elvittem egy citroen szervizbe itt Angliaban, de a 0.5 oras tesztbol termeszetesen nem allapitottak meg semmit. Azt mondtak hogy lealabb egy 2 oras tesztet kell vegezni £315, szoval most keresek egy szervizt aki citroenre specializalodik, vagy majd ha Mo-on leszunk megnezetem ott. Nem tudom mi lehet a baj.
Azt tudja valaki, hogy a kétéves szerviz milyen munkafolyamatokat igényel?
Kaptam már mindenfélét: az egyik csak motor-és fékolajat és pollenszűrőt említ, a másik már légszűrőt, míg a harmadik gyújtógyertyacserét is hozzá vesz
Ha érdekel még vkit az autó SMEG+ rendszerének fejlesztése, okosítása (AndroidAuto, AppleCarPlay, MirrorLink..., Waze, Spotify...), akkor javaslom nézze meg az alábbi linkeket, amelyet a GOAUTORADIOS francia srácok készítettek:
449€-tól indul a készlet, és szállítanak Magyarországra is.
Én már régóta tervezem a hasonló projektet, de eddig ez tűnik a legmeggyőzőbbnek, vmint az ára ugyanott van, mint a dél-koreaié Naviav, vagy a PSA12 Aplus, viszont ez nem csak egy Android rendszerű kütyü, hanem bmilyen telefont tükröz a 7"-os kijelzőre.
Most még levelezésben vagyok velük, hogy megtudjam, az alsó kijelző képét a felsőre is átteszi-e - vszínűleg nem!, pl. térképnél jól jönne -, de ha nem, akkor is talán ez a legjobb megoldás, ha már nem lehet a SMEG+-t SMEG IV2-re frissíteni.
A leírtak alapján Te az előző karosszériás változatot szeretnéd, annak is a rávarrott változatát (itt, ezen a fórumon az újabb karosszériás változatról van szó, amit 2013-2015. között még szereltek ETG6-os váltóval is), arra inkább ez a fórum lesz jó Neked:
Nekem EAT6-os automata váltós van, a korábbi típusokban az általad "bólogatós" váltónak titulált robotizált sebességváltó van (ETG6) (tulkép egy kézi váltó, ami meg van spékelve egy speciális mechanikával (kuplung és váltó) és vezérlőelektronikával). Vezettem ilyen C4 GP-t, és azután tetszett meg a típus - (a fix kormányközép volt a varázs, ez hiányzik nekem az újabbakból).
A robotizált váltó nem feltétlenül bólogat, sőt, pár óra vezetés után rá fogsz jönni, hogy hogyan kell finoman a gázzal játszani váltáskor és nem fog bólogatni.
Ha manuálisan akarsz váltogatni, azt is megteheted a kormány mögött lévő karokkal.
Sajnos egyebet nem tudok arról a típusról, de akiét vezettem az nagyon szerette és nehezen vált meg Tőle (kényelmes, tágas, nagy...).
Xsara Picasso autóm van, de szeretném lecserélni C4 Picasso-ra. Mindenképpen automata érdekelne, ez az oka a cserének. 2010-2014 közötti jöhet szóba. Szeretnék tanácsot kérni mire kell figyelni. Sosem volt automatám, tehát nem biztos, hogy jól tudom megítélni mikor muzsikál jól egy "bólogatós" váltó. Esetleg más típusbetegség? Minden jótanácsnak örülnék. Előre is köszönöm!
A hocserélot csak ha leveszed ,akkor tudod megállapítani hogy el-e van tomodve. (sajnos).A szervizekben allítolag tudnak a problémárol,mar 3 eves autoknal is elofordul ( Peugeot,Citroen)
Köszönöm hogy válaszoltál. Megnéztem és úgy vélem nincs eltömődve a hőcserélő, a pollenszűrő is tiszta. A működtető karok normálisan működnek, nem látok rajtuk hibát. A szabályozásban lehet talán a hiba, talán egy hőmérséklet érzékelő szívat. Egyet látok a pollenszűrő cserélő ajtájától lentebb, de talán még van az utastérben is ?
Tehát a bal oldalon minden oké, a hőmérséklet és a légáram is, de a jobb oldalon az anyósülés felől nem megfelelő a befújt levegő hőmérséklete,és a légáram is kisebb, tehát inkább csak langyos mint meleg. Ugyanakkor ha lentebb veszem a jobb oldalta hőmérsékletet, a hideget bezzeg tudja fújni.
Kérdésem ha tudja valaki, hol találhatók az utastérben még hőmérséklet érzékelők amik talán tiltják a befúvást mert szerintük már elég meleg van ?
Nem akarlak elkeseríteni,de pont ezt a problémát oldjak a cseh forumon is. Allitolag behordodik a hocserelo. Állítólag hátulról eltömődödik, ez a kép bal oldaláról, tehát az utas oldaláról látható.Le kell szerelni az egész muszerfalat. Ar kb. 300 eur.
Esetleg probald meg még légteleníteni a rendszert,ellenorizd le hogy van-e elég hutofolyadékod,termosztat mukodését,esetleg még hogy mozognak-e a szarnyak(pillangok )a futesnél.
Sziasztok, tanácsot kérnék, hátha valaki már tapasztalt ez ügyben :
Az autóm dupla digit klímás, de az anyósülés felőli részen lévő, és a B oszlopban lévő levegőfúlyó rostélyoknál nem jön a meleg levegő, illetve csak langyos, és az is gyengén. Az én oldalamon, és a hátam mögött viszont minden ok. A nyáron még jó volt minden. Valami terelőlap megszorulhatott esetleg a szabályozó részen ? Én erre gondolok. Kérdés az hogy hol található ez, valaki tudja ? Esetleg rajza van valakinek a fűtés sémáról ?