Hali! Engem is érdekelne a kézikönyv! El tudnád küldeni? kiss-kiss@freemail.hu címre!
Múlt héten volt kuplungozás az ekon! Kapott új Szimeringet, Tűgörgőt, és kuplung lamellát! Annyi lenne a kérdésem ha 30km/h felett nyomatom neki valami csörög olyan mintha a fém lamella csörögne! Másnak ilyen hang esetleg ? :)
Apum régi TVS -ét őrzöm egy pár éve ,lefullad ,nem indul , nem vagyok egy szakértő. Kezdőként szívesen vennék egy leírást a géphez. Ha kérhetem ervin.szalai(kukac)invitel.hu címre ha elküldenétek örömmel venném. köszönettel
Üdv,annyiszor kerestem már gépkönyvet,és rajzot a motorról,az indiai oldalakon is már csak a modernebb motorok vannak .Szervizeseknél lenni kéne pedig?Nekem meg ráadásul a kétsebességes van amiből kevés volt forgalmazva.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni eko kuplung összeszereléséhez,mert télen szétszedtem és nem volt vele időm foglalkozni,így elfelejtettem hogyan kel összerakni.Vagy ha valakinek van magyar nyelvű kézikönyve hozzá és el tudná küldeni be szkennelve vagy eladásra megköszönném.
Szia!A könyv 11.-oldalán (Bejáratás), a 8. sor: 3.Ne haladja túl a 30 km/óra sebességet.Tehét bejáratáskor.Egyébként ha full szint olajat használsz nem kell 1:40 es arányt beállítani.Szerintem...
Én is nemrég vettem egy Suzuki eko-t tekerőset! Egy idős bácsié volt 9200km van benne 1991-es évjárat Szép fehér színű! Ma volt kuplunk felújítás! Kapott Új tűgörgőt, szimeringet, kuplung lamellát és persze zsírba lett téve a pedáltengely is! Sokat jelent! Gyorsabban indul és érezhetően könnyebb a motornak is a szabadon futása is javult sokat érezhető hogy könnyedén jár! Sebességre max 38km/h megy én olyan 32-33km/h járok vele! A könyviben úgy van írva hogy 30km/h az ajánlott és hosszabb távon időnként adni kell neki néha gázfröccsöt! :) Ezen gondolkodtam már én is hogy a lánckeréken lehetne-e variálni valamit?! Ötlet ami bevált ?
Még annyit csináltam hogy a kippuf csőből vágtam 9cm-et hogy kevesebb menjen bele a dobjába!
Én azt gondolom a minőségi olajjal jobban jársz, mintha többet adsz rosszabb minőségből.Max a kipufogót fogja jobban telerakni égéskor a több olaj.Meg elvileg akkor többet is kellene fogyasztania, és rosszabbul mennie, ha több olaj van a benzinben.
Figyi 21 éves a masina.91 ben nem volt még eus norma.A gyári tanksapkán van rajta.A nyergen meg olyan matrica alulról, hogy az első 750 km en 25 össel kell járatni, majd 40 essel.Több függ az olaj minőségétől.Ha jobb minőségű olajat használsz, lehet kevesebb belőle.Persze nem a végtelenségig, de olvasom itt más fórumokon, hogy járnak 50-60 assal, és nem max. 1000 km-t.Természetesen meleg motorra gondoltam, amikor arról írtam, hogy nagyon kék füstje van, és nem megy többet 35 nél.
Hidegen minden kétütemű füstöl,melegen kell nézni,és engem már nem is érdekel az a gyári előírás,mert a gép rovására megy,a károsanyag kibocsátás miatt irnak kevesebb olajat a benzinbe.hogy megfeleljen az eus környezetvédelmi előírásainak,de közben sorra mennek tönkre a stihl és hitacsi gépek nálunk az önkormánzatnál is.
a fogaskereket az autósboltban vettem,van több féle,de 14 fogúnál nagyobbat nem ajánlok mert a lánc már rövid lenne hozzá,meg a blokknál sem biztos hogy elférne.benzincsapom van de nem az eredeti,nem is szoktam elzárni soha.
köszi!Én valahol azt olvastam, hogy hátra tettek Riga fogaskereket.Az eredmény ugyanez, kevesebbet forgott a szerkentyü.Hol vetted a fogaskereket annyiért?Most nagyítottam ki a képet.Nincs benzincsapod?:-)Én 1500 ért vettem.Molnár motor, Szigetszentmiklós.Küld bármit csomagban is!
Esztergálni kell,kell az eredeti lánckeréknek a közepe,azt kell az újba áthegeszteni,szerintem megéri megcsinálni kevesebbet is fogyaszt,és nem kell teljes gázzal menni vele.a lánckerék 450 ft volt.az esztergályosnak ezrest adtam, ötszázat kért.ennyi.Ebből a motorból nem sok van az országban.
Igen ez van nekem is.A simson fogaskereket rá lehet tenni, vagy van valami gépmunka rajta?Át kell alakítani valamit a méretén eszterga géppel (arra gondolok, hogy más az az átmérő, ahol rá lehet tenni a tengelyre)?Nekem megvan a pedálosnak, a magyar nyelvű használati utasítása.Abban az van, hogy max. sebesség 40.Na most, az enyém, lejtőn megy 33-at.Utána úgy szól a moci, mintha leszabályozna.A gázkaron még tudok tekerni, de észre sem veszi...Ez mi ez?