A Vectron a Siemens AG legújabb mozdonycsaládja, mely az EuroSprinter család továbbfejlesztett változata. Ezek a mozdonyok belföldi és határon átlépő, személy- és tehervontatásra egyaránt alkalmasak 160 km/h vagy 200 km/h csúcssebesség mellett. A különböző (5200 kW illetve 6400 kW teljesítmény, több feszültségű, egy és kétáramrendszerű (AC, DC illetve a későbbiekben dízel-elektromos meghajtású is lesz.) rugalmas és az igényeknek megfelelő konfigurálást tesznek lehetővé.
sztem azért, mert a teknőhöz képest sajnos kevés az elhelyezkedési lehetőség - bevered a lábad, puritán az ülés. illetve az oldalablak hiánya is problémát okoz egyeseknek. de ülj be, próbáld ki. az a legegyszerűbb. ;)
A mostani szoftver verzióval rendelkezők (fehér 3szög az ablak bal alsó sarkában) már igen.
Azonban valamiért nem kiforrott a technika, 2 mozdony a WTB-vel sokszor nem akar együtt dolgozni, nem tudom, hogy működne ez az akkor a vezérlőkocsival?
Inkább a ZMS-t használjuk, ez viszont nincs a vezérlőkocsikban.
De jön majd az újabb sw és biztos stabilabb lesz ez is.
Akkor lehet a nagyobb tranzit útvonalakon pl. Rotterdam - Gallarate vagy Antwerpen - Luino viszonylatokban az öreg jól lehajtott BR 185 -ösöket is leváltják.