Keresés

Részletes keresés

kelemenluigi Creative Commons License 2015.08.19 0 0 12177

Sziasztok!
Van két indiai futókacsám, illetve egy harmadik fekete-fehér kacsám (gácsér). Arra lennék kíváncsi, hogy ez pontosan milyen kacsa. Abszolút laikus vagyok szárnyas témakörben, a kacsákat is csak házikedvencként tartom (meg persze csigaevésre), semmit sem konyítok hozzájuk egyelőre.
Raktam fel 2 rövid videót, remélem azok alapján meg tudjátok mondani.
Segítségeteket előre is köszönöm szépen!
Lajos

dmzz74 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 12176

talán lesz valami, mert már az első három kiscsibe szépen kikelt reggelre

a kacsákhoz meg annyi köze van a dolognak, hogy 7 db tőkés réce tojás is volt köztük

tudom, hogy azoknak +1 hét kell, de majd meglátom

építő ötleteket azért szívesen fogadok....

Előzmény: Xaxonos (12173)
juhosttt Creative Commons License 2015.08.14 0 0 12175

Én lámpázás előtt be se tettem volna. Meleg van, könnyebben zápul a tojás, főleg hogy a "szabványos" hűtési idők ebben a melegben messze nem érvényesek...

Am h is jön a kacsához a tyúk kotlós?

Előzmény: dmzz74 (12174)
dmzz74 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 12174

olvastam arról, hogy meg lehetne lámpával nézni, hogy lesz-e belőlük valami. érdemes vagy várjam már ki ezt a pár napot? attól, hogy a kotlós nem szállt le azzal nem ártott ebben a melegben?

most már csak reménykedek, hogy azért egypár kikel....

Előzmény: Xaxonos (12173)
Xaxonos Creative Commons License 2015.08.14 0 0 12173
Helló. Azt tetted ami a legjobb. Jo hogy beraktad a gépbe. Amiben van élet kikel. Kiszeded majd öket a gépböl,aztán majd amik késöbb kelnek hozzájuk rakod. 4 nap nem gond. Viszont ha kikeltek a kotlós alattiak,nem árt kiszedni az összes tojást és kimosni gyorsan a gépet hogy a késöbb kelö tojások tiszta gépbe keljenek. A höfokot hagyd az eredeti beállitáson. Ha meg egy kotlös nem eszík, ki kell dobni egy kakashoz,az megűzi és ujra fog enni.
Előzmény: dmzz74 (12172)