Megfordult a fejemben :) De már nem merek váltani mert kiraknak itthonról. Chopper jó volt de kényelmetlen volt 2 személlyel. Főleg az utasnak. Pedig felszereltem, átfényeztem, átalakítottam, felgumiztam. Ez van.
Szia! El kell adni a burgmant és jöhetsz a vasért! :) Semmi gond a motorral, és be is jött nekem, csak megváltoztak bizonyos körülmények, és szinte csak városban tudnám használni. Arra pedig egy kisebb bőven elég. Ha nem viszik el normális áron, akkor nem fogom elherdálni és marad a Spider. Ezek szerint nálad a chopper téma nem vált be?
üdv, azért ha jól tudom nem egészen... a gt csak 459 cm3, az rs viszont 500, azt hiszem ujabb blokk van benne, nexus talán.... a hátulja más, ezt képeken láthatod ha rákeresel....
Sziasztok! Nem igen találok leírást a Malaguti Spidermax RS500-ról. Érdekelne mi a külömbség a GT és az RS között? Sajnos álltalában a fiatalabb kiadású gépek nem jobbak az elődöknél, Ez itt is igaz? Szándékomban áll venni 1 ilyen möcit. Melyik a megbízhatóbb? Előre is köszi az épitő válaszokat!
Az a gond, hogy ahogy maga a gyár is elsüllyedt, úgy kihalt a fórum is, itt már kevesen mozognak és ők is tanácsért, segítségért keresik fel a közösséget.
Üdv urak! Néhányan még biztoasn ismertek ... Anno én is itt kezdtem egy Madison 400-zal ... sajnos az hamar elvérzett, én tipust váltottam, de összeverődött itt egy jó kis csapat ...
Dreamfactory, Surfer, Depi, ifjPadawan, Edelende, Uró, Pino, Happy Kepi Szanicica, .... Három évet toltuk együtt ... A barátság megmaradt de az akkori MMSK széthullott ... Ez már egy másik "csapat"
Akkor létrehoztunk egy oldalt és egy csoportot is MMSK néven a Fb-on. Annak aki érez némi hajlamot az üzeteltetésére szivesen átadom a jogot...
Nah megoldottam a narancssárga hibajelet ami az üzemanyag befecskendezését írja de semmi köze hozzá:) fesz szabályzó hibásodott meg és túltöltötte az akkumlátort és a ledes izzókat szétrobbantotta.
hát november lett szétszedve az eleje mert alacsony fordulaton rázkodott, kormánycsapágyak csere, szimeringezés, stb, márciustol kb 2 -3 honapig fasza volt kivéve hogy abal oldal szivárog, és most ujra kezdte a rázkodást... a szerelő azt mondja kupplung is lehet de faszomat uj kupplung 1500 km alatt nem kopik el ennyire szerintem
mostanában 3x vették le féklámpa kapcsolo csere miatt, tehát azt 3-4 fülecske tartja a csavarokon kivül, tömitést sajnos ne mtudom honnan lehet szerezni
1, Ez a menet közbeni leállás. Sikerült reprodukálni a hibát. Álló helyzetben ha 2-3 szer viszonylag adok egy gázfröccsöt akkor hasonlóan leáll. Szisszen egy nagyot (szerintem a légszűrő ház felé) majd lefullad.
2, Le szeretném venni a kormány közepén lévő háromszög alakú idomot. Láttam, hogy 2 csavar tartja de ezt kicsavarva nem jött le. Feszegetni nem mertem. Gondolom valami patent tartja. Hol érdemes elkezdeni kipattintani?