Keresés

Részletes keresés

xplod Creative Commons License 2011.01.23 0 0 2271

Milyen fordulaton adja le a nyomást?

Mennyit tud szállítani/óra?

 

Köszi nagyon jó.

Előzmény: techn. (2270)
techn. Creative Commons License 2011.01.23 0 0 2270

Szia Xplod!

 

Ezek lennének a szivattyúk, nem részletezem különösebben, az Eckerle szivattyún van mágneszelep (220V 50 Hz) de ki is lehet "herélni"

A szívóág össze van kötve a visszafolyóval,(recirkuláció) így nem kell ejtőtartály, magától szívja fel, és magától légtelenít is. A másik (Suntec) szivattyún annyi a különbség, hogy nincs ráépített mg. szelep, de a bekötés, forgásirán, stb. azonos. Minkettő mőködik, esetleges nyomásmérőt a nyomóágba kell tenni. Van 1 szűrő bennük, ha a deklit leveszed, mind a kettő 11US  gallon -os fúvókával ment. Tengenymátmérő 9mm. (Egyedi roszz minőségű olajra való áttérés miatt döntöttem a lecserélésük mellett, bár nem hiba miatt). Mindkettő most fenn van budán, majd mailban adok tel. számot, és elugorhatsz értük.(A P, és a V jelzésű csavarokkal nem kell foglalkozni, amúgy a V a szivattyúházat légteleníti álló helyzetben, a P műkösés közben a nyomóágat, de nint említettem, pár megpörgetés után ezeket automatice elvégzi).

Írj, ha van még kérdésed.

 

Üdv:tech.

xplod Creative Commons License 2011.01.16 0 0 2269

Hát az a baj hogy ennél nincs gázadás,ez elindul és autómatikusan szabályozza a gázt.

A bleed valve szelep levegő mennyisége szabályozza az egészet ,amikor indít a nagy hajtómű elveszik a kicsitől a levegőt ezt érzékeli és  ráadja a több gázt.

Ha megnézed a filmet ott mutatja az olajszivattyút a sok vezeték mögött az az olajszivattyú.

Az üzemanyag szivattyún van egy kód. LUN 0223 azthiszem ez a szivattyú kódja megnéztem a könyvben.(nachod)

Tehát az üzemanyag szivattyú. Amit látsz (tekerentyű) az a nyomás szabályzó állító szelepe.

A modell gázturbinás könyvben a kompresszor házban a nyomás 2 bar,az égőtérben 1.8 bar.

Nem tudom hogy ha ezt arányosan felnagyítjuk akkor mennyire változnak az erőviszonyok.

Az én saphir-5 ösöm is ekkora.Nagyon jól néz ki beépítve.Tehát most nyomozok.

Előzmény: xantia99 (2268)
xantia99 Creative Commons License 2011.01.16 0 0 2268

Az nem lehet esetleg,hogy az egyik szivattyú az olajhoz van? Ha jól tudom görgős csapágyak vannak benne,elég lehet az a másfél bárpult nyomás.A szabályozón(ha az az) ott van a kézi tekerentyű is,valszínű,hogy nem ott adná rá a "gázt". Azonkívül a tüztérben biztosan nagyobb nyomás van,mint 1,5 bárpult nyomás,ezért az biztos nem a keróé.

De mittomén,még nem láttam illent sajna,ezért bármi lehetséges!

 

A tied is ekkora nagy böszme állat?

Előzmény: xplod (2267)
xplod Creative Commons License 2011.01.15 0 0 2267

Tudod mi a furcsa?

Az első filmen bemutatja a gépezetet amikor az üzemanyag szivattyúhoz ér ott 2 db van ez az egyik furcsaság.

A másik  , amikor a nyomás szabályzóhoz ér az óra 1,5 bar ig van kalibrálva  ezek szerint nem nagy nyomáson dolgozik?!

Előzmény: xantia99 (2265)
xplod Creative Commons License 2011.01.14 0 0 2266

Az van a tervben.:)

Előzmény: xantia99 (2265)
xantia99 Creative Commons License 2011.01.14 0 0 2265

Tudom én? A Youtube-n találtam.A héten először ültem a gép elé és egyből ezt láttam meg!:-)

Irj neki a Youtube-on üzit!

Előzmény: xplod (2264)
xplod Creative Commons License 2011.01.14 0 0 2264

Ki ez az ürge?

Előzmény: xantia99 (2263)
xantia99 Creative Commons License 2011.01.14 0 0 2263

xantia99 Creative Commons License 2011.01.14 0 0 2262

Xplod!  Téged érdekelhet!

 

xantia99 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2261

Boldog új évet kívánok mindenkinek!

chinez Creative Commons License 2011.01.01 0 0 2260

Ha ott lesz a kis esztergád szépen le drehálod méretre.  :-)

 

Boldog Új Évet Kívánok

Előzmény: xplod (2255)
xplod Creative Commons License 2010.12.31 0 0 2259

***BUÉK***  MINDEN KEDVES FÓRUMTÁRSNAK

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.24 0 0 2258

Kellemes, turbinás karácsonyt és boldog új évet kívánok én is.

Előzmény: xantia99 (2257)
xantia99 Creative Commons License 2010.12.24 0 0 2257

Békés,boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

xplod Creative Commons License 2010.12.24 0 0 2256

***KELLEMES ÜNNEPEKET***

Előzmény: xantia99 (2254)
xplod Creative Commons License 2010.12.23 0 0 2255

köszi,de túl nagy.

 

Előzmény: xantia99 (2254)
xantia99 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 2254

Ja és 12V-os!

Előzmény: xantia99 (2253)
xantia99 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 2253

 

 

 

Nohát,ő vóna. Ha Technika olyan szivattyút ad,aminek a tengelyvége megegyezik az enyémmel,akkor csak rá kell dugni és próba.Akkuról megtáplálva lehet,hogy elég is a teljesítménye.

xantia99 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 2252

Nem a motor akkora,hanem a venti! Egyébként csak 32 centis és 6 lapátos.A motor kb.10 centi átmérőjü és u.o. hosszú.Két szál madzag lóg ki belőle,állandó mágneses az állórész(oda vissza forog),és négy szénkefés.A tengely asszem 10 milis,de holnap ráérek és lefotózom,megmérem.Szerintem ez mehet egész nap,arra tervezték.

Előzmény: xplod (2251)
xplod Creative Commons License 2010.12.10 0 0 2251

400 mm?Az baromi nagy valami 200-250 mm -re gondoltam.

12-24V os kellene.

Lefotozhatod azért megnézem.

Köszi.

Előzmény: xantia99 (2250)
xantia99 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 2250

Esetleg tudok valamit erre a célra! Van egy felesleges mocim - ami másnak nem kellett - elküldöm szivesen.Egy citromban volt,40 centis,5 lapátos ventit hajtott.Valszínü,hogy csinálnod kell valamiféle áttételt,mert direktben kevés.Nekem is ez tekerte az olajégő szivit,de 8 Bar volt a plafon direktben.Ha Csinálhatok róla képet méretekkel,ha érdekel!

Előzmény: xplod (2249)
xplod Creative Commons License 2010.12.09 0 0 2249

Szia.

Úgy néz ki kapok Technika barátomtól egy olajégő szivattyút 16 bar nyom .

Akérdés az az milyen 12-24V os mocival lehetne pörgetni ami bír olyan 15-30 perces üzemidőt?!

 

Előzmény: xantia99 (2248)
xantia99 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2248

Hmmm...nem-nem,ez a turbó megér egy próbát! Még nemtom,hogy mit csinálok azzal a kerékkel,de majd kitalálom.Ha szétrepül,akkor nem volt szerencsém!

Előzmény: Törölt nick (2247)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2247

Levélnehezék, porfogó, ajándék anyósnak, stb...

Előzmény: xantia99 (2246)
xantia99 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2246

Igazad van.Én szajkózom legjobban a biztonságot és egy sérült turbót próbálok babrálgatni...De mit csináljak vele?

Előzmény: Törölt nick (2245)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2245

Én hagynám az egészet a francba, megpróbálnék egy jó turbót szerezni. Amennyit ráköltenél erre, abból lehet hogy tudnál egy újat venni. Nem szenvednék ezzel, ki tudja hogy milyen serüléseket szerzett amikor a baleset történt? Megprögeted a cuccot, oszt 30-40 ezres fordulatnál meg elszáll. Nem kell az neked...

Előzmény: xantia99 (2244)
xantia99 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2244

Nemistom...Azt akarom megtudni,hogy mekkorának kell/lehet lennie a kilépő felületnek a belépőhöz képest.Gondolom,hogy felületként kell kezelni és ez az arány határozza meg a kerék tulajdonságait. De mittomén...Nagyon kevés az irodalom.

 

Az a gondom,hogy nemtom mennyit szedessek le a kerék külső részéből.A tengely elcsúszott a sürítő felé,az beleért a házába és 2-3 milit lekopott.Igy nem lehet használni,le kell szedetni a legvégét. 

Te mit tennél?

Előzmény: Törölt nick (2243)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2243

OK, de mi a kérdés? Hgoy milyen legyen a kettő aránya?

Előzmény: xantia99 (2242)
xantia99 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2242

Ugylegyen! 

 

A turbinás könyvedben nincs véletlenül valami a centrifugál sürítőkről? Konkrétan a belépő/kilépő átmérők aránya(trim) érdekelne!

Előzmény: Törölt nick (2241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!