Ezek lennének a szivattyúk, nem részletezem különösebben, az Eckerle szivattyún van mágneszelep (220V 50 Hz) de ki is lehet "herélni"
A szívóág össze van kötve a visszafolyóval,(recirkuláció) így nem kell ejtőtartály, magától szívja fel, és magától légtelenít is. A másik (Suntec) szivattyún annyi a különbség, hogy nincs ráépített mg. szelep, de a bekötés, forgásirán, stb. azonos. Minkettő mőködik, esetleges nyomásmérőt a nyomóágba kell tenni. Van 1 szűrő bennük, ha a deklit leveszed, mind a kettő 11US gallon -os fúvókával ment. Tengenymátmérő 9mm. (Egyedi roszz minőségű olajra való áttérés miatt döntöttem a lecserélésük mellett, bár nem hiba miatt). Mindkettő most fenn van budán, majd mailban adok tel. számot, és elugorhatsz értük.(A P, és a V jelzésű csavarokkal nem kell foglalkozni, amúgy a V a szivattyúházat légteleníti álló helyzetben, a P műkösés közben a nyomóágat, de nint említettem, pár megpörgetés után ezeket automatice elvégzi).
Hát az a baj hogy ennél nincs gázadás,ez elindul és autómatikusan szabályozza a gázt.
A bleed valve szelep levegő mennyisége szabályozza az egészet ,amikor indít a nagy hajtómű elveszik a kicsitől a levegőt ezt érzékeli és ráadja a több gázt.
Ha megnézed a filmet ott mutatja az olajszivattyút a sok vezeték mögött az az olajszivattyú.
Az üzemanyag szivattyún van egy kód. LUN 0223 azthiszem ez a szivattyú kódja megnéztem a könyvben.(nachod)
Tehát az üzemanyag szivattyú. Amit látsz (tekerentyű) az a nyomás szabályzó állító szelepe.
A modell gázturbinás könyvben a kompresszor házban a nyomás 2 bar,az égőtérben 1.8 bar.
Nem tudom hogy ha ezt arányosan felnagyítjuk akkor mennyire változnak az erőviszonyok.
Az én saphir-5 ösöm is ekkora.Nagyon jól néz ki beépítve.Tehát most nyomozok.
Az nem lehet esetleg,hogy az egyik szivattyú az olajhoz van? Ha jól tudom görgős csapágyak vannak benne,elég lehet az a másfél bárpult nyomás.A szabályozón(ha az az) ott van a kézi tekerentyű is,valszínű,hogy nem ott adná rá a "gázt". Azonkívül a tüztérben biztosan nagyobb nyomás van,mint 1,5 bárpult nyomás,ezért az biztos nem a keróé.
De mittomén,még nem láttam illent sajna,ezért bármi lehetséges!
Nohát,ő vóna. Ha Technika olyan szivattyút ad,aminek a tengelyvége megegyezik az enyémmel,akkor csak rá kell dugni és próba.Akkuról megtáplálva lehet,hogy elég is a teljesítménye.
Nem a motor akkora,hanem a venti! Egyébként csak 32 centis és 6 lapátos.A motor kb.10 centi átmérőjü és u.o. hosszú.Két szál madzag lóg ki belőle,állandó mágneses az állórész(oda vissza forog),és négy szénkefés.A tengely asszem 10 milis,de holnap ráérek és lefotózom,megmérem.Szerintem ez mehet egész nap,arra tervezték.
Esetleg tudok valamit erre a célra! Van egy felesleges mocim - ami másnak nem kellett - elküldöm szivesen.Egy citromban volt,40 centis,5 lapátos ventit hajtott.Valszínü,hogy csinálnod kell valamiféle áttételt,mert direktben kevés.Nekem is ez tekerte az olajégő szivit,de 8 Bar volt a plafon direktben.Ha Csinálhatok róla képet méretekkel,ha érdekel!
Én hagynám az egészet a francba, megpróbálnék egy jó turbót szerezni. Amennyit ráköltenél erre, abból lehet hogy tudnál egy újat venni. Nem szenvednék ezzel, ki tudja hogy milyen serüléseket szerzett amikor a baleset történt? Megprögeted a cuccot, oszt 30-40 ezres fordulatnál meg elszáll. Nem kell az neked...
Nemistom...Azt akarom megtudni,hogy mekkorának kell/lehet lennie a kilépő felületnek a belépőhöz képest.Gondolom,hogy felületként kell kezelni és ez az arány határozza meg a kerék tulajdonságait. De mittomén...Nagyon kevés az irodalom.
Az a gondom,hogy nemtom mennyit szedessek le a kerék külső részéből.A tengely elcsúszott a sürítő felé,az beleért a házába és 2-3 milit lekopott.Igy nem lehet használni,le kell szedetni a legvégét.