Kedves topic-osok! Érdekelne a típus kezdő motorosként! Ha valaki tudna eladót Miskolc 100km-es körzetében, vagy akár távolabb is, ha a gép megéri az utat.....
A red ros-t 2004-ig, a classic-ot 1998-ig gyártották, ezért ha fiatalabbat kínálnak, gyanakodj egy kicsit, mert vni nem stimmel.
Én részemről a classicot ajánlanám az alacsonyabb üléspozíció és a jobb súlyelosztás miatt. mielőtt vásárolsz, sztem próbáld ki mindkettőt neked melyik jön be jobban, és vigyél magaddal motorhoz értő szakit. (sok szar agyonhajtott gép van a picon)
Szia! Köszönöm hogy segítettél! Lehet hogy mégis Aprilia Red Rose lesz, bár újonnan nem találtam az Aprilia márkakereskedésben.... Viszont a Hondából van új.:) Köszi mégegyszer!
a simson jó választás, ha törni akarod. sajnos ha kinövöd,(ami hamar eljön) nem tudod majd eladni.
a honda nem rossz, de sajnos az 50 ccm egy négyüteműnek nagyon kevés, gyenge.
a red rose vagy a classic elég türelmes egy kezdőnek is. alkatrészellátása elég jó és nem is túl drága. a red osztrák rotax motorral van szerelve, a classic minarelli am blokkal. tanulni sztem mindkettő jó választás.
Az ismerősöm azt mondta hogy vegyek inkább Simsont,mert kezdőnek az való és ha esek vele akkor olcsó megcsinálni,stb... De mondjuk neki is van Simsonja és mindig beszarik,egyfolytában szerelgetni kell.:) Viszont most kinéztem egy másik motort is (Honda Develop) és most az Aprilia és e közt filózom...
Sziasztok! Kezdő motorosként érdeklődnék hogy milyen motor is ez a Red Rose? Megbízható, jó motor? Mert sok ismerősöm azt mondja hogy nem lehet valami túl jó, mert olasz. De nekem tetszik...:)
Jó estét új vagyok itt és szeretnék egy nagy segitséget kérni, hogy aprilia red rose 50-eshez keresek gyújtáskapcsolót. Vagy esetleg más motoré nem e lenne jó? Köszönöm.
Kedves Aprilia Red Rose tulajdonosok! Éppen kismotor vásárlása előtt álok, és ezen a típuson gondolkodom. Olyan kérdésem lenne hogy: Mi a külömbség a "sima" Aprilia és az Aprilia classic típusok között? Mi az erénye/hátránya ez egyes típusoknak?
Szerintetek normális, hogy az 50-es classicom melegen is csak a dúsító lekattintásával indul? Menni megy, nem rángat de melegen sem indul pöccre. Egy idő után az alapjárat is elfogy, mintha kicsit megszívná magát ha sokáig jár alapjáraton. Lehet valami beállítás gond? Gyujtás ezeken állítható? Gondolom megszakító nincs benne. Remélem legalábbis, hogy tirisztoros a gyujtása.
Mindenképpen full szintetikusat, minél nagyobb viszkozitással. Megéri, hisz ezeket nagyon kell pörgetni ahoz, hogy a kívánt teljesítményt ki tudd hozni belőlük.
Sziasztok!Szeretném a segítségeteket kérni.Aprilia rally robogómon letörött a berugókar.Hol tudnék olcsón hozzájutni, használtan , bontottan teljesen mindegy.Előre is köszi!
Nekem egy Classic-om volt, annak a végsebességek kb 90 km/h-nál állt meg. Ez arra bőven elég, hogy városon belül ne a sáv szélén poroszkálj, és nem nyomnak el az autósok, mivel a forgalom ritmusát is tudod vele tartani. Utazóba 70-80 még kényelmes volt neki, bár már akkor eléggé pörög. Mivel mindenki nagyobb motornak (125-250 ccm) nézi, nagyobb a tekintélye is (a motorosok is integetnek majd). A Simsonhoz képest egy műszer a gép. Jó állapotút kell kifogni, ami nem nagyon volt buherálva. Nekem csak egy évig volt meg, de meg voltam vele elégedve. Később meg úgyis meglesz a nagyjogsid, aztán jön a Marauder, Intruder vagy a Shadow :)
Na kb 3 nap alatt meg is érkezett a kuplung karom angliából. Már csak kéne egy kis idő, hogy kicseréljem. És ami a legfurcsább, hogy még el is találtam melyik kell hozzá. :) Angol eBay korrekt.
Igazad van. Én a kellemeset kötném a hasznossal, munkába járnék motorral de sztem 2 hétig nem lesz olyan idő. Eső, utána sár. Úgy látszik az idén ez jutott
Az enyém bordó és hétvégén dobom a fotót. Még 2 hétig semmi időm nincs, se motorozni, se fotózni, csak munka van. :( Na nem baj, legalább nem vagyok munkanélküli. Manapság ennek is örülni kell, sőt...
Kerestem kuplung kart, mert el van görbülve és a konzol is törött. Végül az angol ebay-en találtam szállítással együtt kevesebb mint 10K-ért és még a bowdent is adják hozzá. Érdekes, hogy az angoloknál elég sok cucc van a classichoz. Lehet találnál olaj tartály burkolatot, ami neked hiányzik.