Ez a Topic a RedBull Ládaderbi versenyzői, szurkolói és érdeklődői számára készült.
Osszuk meg egymás között a Derbire való felkészülés tapasztalatait, örömeit, mélypontjait.
Az alkotás mindent felülmúló öröme a miénk! :)
Elég sok minden volt kiírva ami időközben változott...Egy kevés aprópénz sztem eltűnt pár ember zsebében időközben. Egyéni vélemény de lehet a háttérben valami mellesleg...
a költségvetésről nem sokat tudok.. de volt szponzor, a koporsót meg.... hmmm ástuk..:) nekünk a fékeinkel akadt gondunk.. nem az a baj, hogy nem fog eléggé a pályán, hiszen ott alig kell lassítani, de féltünk, hogy a gépátvételen reklamálnák, ha gyengébb a fék..
tetszett rengeteg gép.. talán a fa chopper volt a legérdekesebb.. le a kalappal előtte.. a cirokseprűt vezetni meg igazi extrém sport.. le a kalappal..
mi nem kaptunk üzenetet az egy napos kiállításról, de tudtunkal a mi gépünket két hónapra akarják kitenni, hisz mi lettünk a kreatív különdíjasok.. de felőlem jacksonunkat is kiállíthatják oda pár hónapra, de csak két hét múlva adjuk őt, addig kötelező feladatai vannak foci közben a kapuban.. utána vihetik..:)
Mi is kaptunk... :S De elég sok meló lenne gyárira hozni sajna a verdát! :S Kicsit lezúztuk és az idő sem kímélte! Hazafele meg elhagytuk jópár pöttyét a legonknak! :D
Hát az a huje Bálna elkotyoghatta volna, hogy ti is építkeztek! :D Bennünk is volt kis para a tesztnél, hogy mikor figyel ki a beláthatatlan kanyarból egy pótos kamaz megrakva fával! :DDD Azért elég jól küldtük neki ott is! :D
Az a csoda, hogy nem talalkoztunk egymassal sosem. :))))) Azert az erdi kiprobalas nem semmi... mi is nyomtuk kozuton, de csak teljesen elhagyatott utcaban... :))) (Es nem mentunk 20-25-nel tobbel. :)) Ha bekanyarodik valami, azert nagyot neztunk volna. :))
Mi Dobogókőnél egy erdészeti úton teszteltünk! :) Csak pár bringást szedtünk majdnem csokorba, egyébként akár versenyhez is ideális terep lenne! Nagyon hosszú lejtő, változatos kanyarok, egész jó útminőség! :) És jelenleg is bringaút! :)
Mi is teszteltünk előtte... Érden forgalomban... :D
Szerintem ott is bőven elég szar volt az út ahoz hogy utána már bízzunk a járgányban... Amúgy ott kb 55-el ment a kacsa! És sokkal komolyabb lejtők voltak!
A mi költségvetésünk 30.000 ft volt, a mühely és a pirotechnika volt ingyen, meg felhasználtuk az előző ládaderbi vasanyagát(kicsit már rozsdásan..:)). De mi inkább legyártottunk mindent,mintsem megvegyük....igy volt igazán nagy buli, meg megtanultunk marni, esztergálni, hegeszteni... Mi a bringakerekekből csak a felnit és a küllöket tartottuk meg, de erősebb agyat csináltunk hozzá, kicsit túl is méreteztük. Bár nem is értem, páran hogy gondolták, hogy sima bringakerekek, plána 26-os, ezt kibirja:) Elég lett volna egy séta a gellérthegyen:) Igaz mi is teszteltük, ki is tört a kereke elől, bár akkor már nagyon durvultunk. Nekünk a gond csak az volt, hogy olyan kereket gyártsunk amit pár másodperc alatt fel tudunk szerelni. Végül 5 mp alatt volt a 2 kerék felszerelése. Most várjuk a forma 1-es csapatok jelentkezését!:)
Ugyhogy nem kell semmi lengéscsillapitó,traktorgumi, csak erősre kell épiteni, és ki kell próbálni. Igaz nekünk nem volt komolyabb felépítmény, de nem is volt a gép csak 65 kg.
Mi hálistennek az atombrutál alváz és kerék koncepció mellett döntöttünk, így nem volt para! Tesztelni is voltunk, és bírta a rázkódást meg a kisebb huplikat a futómű. Mikor szerdán csekkoltam a pályát, kicsit engem is aggasztott a hupli, de végülis nem volt para! Aztán néztem 2003-as felvételt, és azon is látszik, hogy dobálja a ládákat! :S Szal nem újkeletű! :D A bicikli kerekek nem túl szerencsések, azoknak nincs elég oldaltartása ekkora súlyhoz... :S
Szerintem attól volt izgi.... ha nem lett volna ott a bukkanó, akkor mindenki célba ér és a lemaradunk a legjobb poénokról (ott vált le a mozdonyom fél oldala is).
Ha mégegyszer gurulhattam volna akkor a rámpát is telibe vállalom.... sebaj majd a következőn!
Húúúúú, ez állat! :D Igazándiból sokkal jobb lenne találni egy olyan pályát a következő derbire, ami sokkal hosszabb és sokkal több kanyar van benne! És valszeg olcsóbb is lenne kibérelni egy ilyen helyet, mint Bp. egyik leglátogatottabb idegenforgalmi látványosságát! :o
Sziasztok! A Kyborgok csapat -47- ismét a fedélzeten. Alig várjuk a vetítést. Az űrhernyónk egy egyetemi tervezési tárgy keretein belül épült (Integrált terméktervezés gyakorlat V.) csővázat a tanszéki műhelyben készítettük, az tudtommal nem került pénzünkbe. Ami a költséget jelentette, az 2 db - Madaras Teszkóban 14000 Ft/db áron vásárolt - gyermekkerékpár... elsősorban a kerekek miatt.... de mivel a teszt során ez gyengén szerepelt, ezért 8-8 ezer kiskrajcárér' vettünk BMX kerekeket - no meg olyan fékeket, amik fognak is, ha kell :D:D (+3000...). Ezen kívül festék, vásznak, jelmezekhez anyagok.... A többiek szerintem jobban tudják az anyagi részt, mint én, ugyanis én hivatalosan csak pilóta voltam, a tervezésben nem, csak az építésben segítettem. Végül a célbaéréshez a lábaimra is szükség volt, ugyanis a második kanyarban található bukkanó - a jövendöléseim szerint - igencsak rövid óton megállásra késztetett. :D:D Fogtam át magam és - a hivatalos verzió szerint - anyaszült mesztelen (gyakorlatilag anya S-es cicanadrágjában és csoporttársnőm feszülős garbójában) sikerült elkonvergálnom a célig :D:D:D Remélem csapattársaim is mihamarabb írnak, a tervezésről ők több információval tudnak majd szolgálni... Hamarosan jelentkezem még :D
Hát nekünk 100e volt a költségvetés! Itthoni anyagokat nem használtunk, mindent vettünk hozzá! :S Mondjuk egy csomó felesleges dolgot is megvettünk, mert a súly miatt végül ki kellett hagyni, vagy sokkal kevesebbet tudtunk belőle felhasználni! Szal mondjuk a köbetkező derbire simán megvan szinte minden anyagunk, majd csak össze kell pakolni! :D
Hát nekünk a gyepes géphez tudtunk szerezni úgymond támogatótól kőzetgyapotot, Lindab lemezt, meg innen onnan lettek a biciklik meg az alváz meg a fűmag meg a fa meg a kerti szerszámok meg szinte minden, szóval végül sikerült magát a gépet 2000Ft alatt tartani. Az azért elég jó :) Ezek szerint lehet, hogy az ár-eredmény versenyben jobb helyezést értünk volna el :D
1. - Soha ne építs nagyobb verdát, mint ami kifér a garázsajtón! -- (Ez bizony sajat tapasztalat... :))))))) 2. - Ha a járgányoddal nem tudsz rádőlni a kanyarra, legyen az ülésnek oldaltartása! Vagy magának a járgánynak! :D (Majdnem elhagytam a navigátoromat a balosban! :D) 3. - A kőzetgyapot jól mutat a kacsán de átkozottul viszket! :D Díszítésre csak mérsékelten ajánlott! 4. - Ha lehet, maradj a kézikormánynál, lábbal nagyon nehéz irányítani. (kivéve persze ha valami igazán remek megoldásod van erre a célra) 5. - Adj több időt magadnak a felkészülésre! Ne a verseny előtti éjszakán fejezd be a járgányod, mert a frissen felragasztott elemek a rázós kanyarban lepotyognak... 6. - Hegesztés után a fém majdnem ugyanúgy néz ki... csak más a fogása... :))) (Legyen nálatok mindíg elég kötszer, égés elleni krémek, spray-k, stb... :))))) 7. - Ha sárgára festesz vmit, bármennyire is nem szárad a pincében/garázsban, ne tedd ki a napra, míg meg nem húz a felszíne! :D (Atomot a muslincáknak! :D) 8. - Ha vannak nem vízálló részei a verdádnak, vigyél magaddal takarófóliát a derbire. 9. - Találd ki, mivel fogod szállítani a verdát. Az utánfutóra nem fér fel minden. De tényleg! :D 10. - Ha a vastelepen furcsán néznek rád - mert össze vissza beszélsz, és nem teljesen tudod mit akarsz -, ne szívd mellre, inkább kezdj hozzászokni az érzéshez... :)))))))) 11. - Ha a harmadik átdolgozott éjszaka után (a hegesztéstől) üveges és piros szemmel a festékboltban higítót vásárolsz (már harmadik alkalommal, a nyolcadik dobozzal...), mond azt frappánsan: "- Jó buli volt, ma lesz az afterparty..." :))))))))))))))))) Talán még kedvezményt is kapsz, mint addiktív rászoruló... :D 12. Sose flexelj pólóban! nem fáj, de nagyon viszket! 13. - 14. -
Azt az igeretet kaptam, hogy hamarosan (jovo het) lesz rengeteg hivatalos foto, es a videon is dolgoznak, de arra va'rni kell me'g. :)
Addig gyuljunk itt szepen ossze, aztan irany a vetites. Ja, es a Redbull segit keresni helyet, ahol mindezt megtehetjuk. Kivetito, stb... :)) Azt kell majd osszeszamolni, hogy hany fo lesz, de erre raerunk, ha megvan az idopont. :))
már nagyon várom a vetítést, hogy lássak is valamit a többiek produkciójából, meg a futamokból. így talán még sokkal izgibb is lesz, hogy egy csomó elözmény napvilágra kerül.
Nekünk a kacsa kb. 20000-ből jött ki, de ezen felül volt egy jótevőnk aki adta a garázst plussz rengeteget segített! Na, amit nála elhasználtunk az hozzájön elvileg... Több tubus szilikon, a burkolatra a kőzetgyapot ami eredetileg nem is lett volna mert csak festeni akartuk...
Engedjétek meg hogy reklámozzam is picit Lajost hogy ezzel is megköszönjük a segítségét! :)
Legközelebb asszem kicsit más lesz a költségvetésünk is... meg a tervezésnél is számolunk vele...
Először hungarocellből akartuk az egészet de rengetegbe került volna így csak a feje lett abból. Utólag meg kitalálni miből oldjuk meg hogy jól is nézzen ki de ne is legyen drága nem egyszerű... :)
Elsőre azért nem volt rossz... legközelebb már mindannyian okosabbak leszünk!
Nekünk a kacsa kb. 20000-ből jött ki, de ezen felül volt egy jótevőnk aki adta a garázst plussz rengeteget segített! Na, amit nála elhasználtunk az hozzájön elvileg... Több tubus szilikon, a burkolatra a kőzetgyapot ami eredetileg nem is lett volna mert csak festeni akartuk...
Engedjétek meg hogy reklámozzam is picit Lajost hogy ezzel is megköszönjük a segítségét! :)
Legközelebb asszem kicsit más lesz a költségvetésünk is... meg a tervezésnél is számolunk vele...
Először hungarocellből akartuk az egészet de rengetegbe került volna így csak a feje lett abból. Utólag meg kitalálni miből oldjuk meg hogy jól is nézzen ki de ne is legyen drága nem egyszerű... :)
Elsőre azért nem volt rossz... legközelebb már mindannyian okosabbak leszünk!