Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Sajnos azt nem szokás errefelé. Pedig egész igényesek lennének a vsz-eik. Bár a 207 esetében pont nem annyira, ma jobban megnéztem, az 1-es- 2-es ajtó közötti részen csúnya a fényezés, nem gletteltek alá rendesen...
Én bírtam, nem volt Vele bajom. Bár, a kocsija (FJX-225) egy nagy rakás szar volt, de nem rejtettem véka alá, mondtam Neki is. A 05-08-nál, a 05-54-nél vagy a 13-29-nél csak egy hajszállal volt jobb.
Előbbit sejtettem, mert már egy ideje eltűnt. Remélem a fehérvári csapat csinálja őket.
Szegény 12-80-al mi történt ma? Tengely törés (mert sztem ez nem légrugó defekt volt)? Elég csúnyán nézett ki... Ilyenkor egyáltalán hogy vontatják be?
Mély fájdalommal tudatom, hogy 2012. 03. 18.-án tragiqs hírtelenséggel elhunyt a valamikori 14-es/114-es vonalcsoport vezetője, G. F. Néhány ismertető: 7-esen járt, és az FJX-225-ös kocsinak volt a gazdája. Akinek ezek után sem ugrik be, akkor írjon egy privát levelet, ott leírom a teljes nevét!
A temetése 2012. 03. 30.-án, 13 órakor lesz, a Budafoki temetőben. Mindenki megjelenésére számítunk!
egyébként röhej: abban az időszakban, amikor ezek a menetrendek mentek, egyből normálisabban voltak elosztva a - mégoly rövid - műszakik. már legalábbis nálunk.
igazán hosszú számot nem kaptam, csak egy 10:09-eset, de ebben és a többiben is egyből kibírhatóbb lett a helyzet, ugyanis nem az volt, mint eddig, hogy reggel orrba-szájba pihentetett (40 perc, át a másik végére és 30 perc, majd négy-hat kanyar egyben), hanem mondjuk 3/3/2 vagy ilyesmi.
Hála Istennek, egy ideig (július 30.-áig) talán nem lesz baleset a munkaidőből adódóan. Kelenföldnek volt olyan száma a 7-esen, ami 6 óra pár perces volt és 3 kanyar - Ik435-össel. Volt egy 12 órás, 6 kanyaros - Volvo-val. Cinkotának volt egy 1X órás, 6 kanyar + 1 kanyar a 169E-n - Volvo-val. Én szívós vagyok, de annak a busznak napjába 2X lenne olyan hibája, amivel félre lehetne állni.
13 órás számnak nagyon nem szabadna lennie, mivel az MT. csak 12 órát enged. Hacsak nem annak a 13 órás számnak egy része pihenővel telik, de még ebben is kételkedem.
Én szívesen csinálnám, HA mert "éjszakai bagoly" vagyok. Jelenállapotok szerint nem (nem csak a KSz mexünése miatt). Más az utazóközönség, ezek már nem emberek. Fiatal voltam én is, de abban nem látok rációt, hogy pl. kirugom a hátsószélvédőt.
Az Általad felvetett problémák sem másodlagosak. Azzal járatnám le az istenesen elcseszett számokat, aki mexerkesztette. Mindezt mondom úgy, sokat lenyeltem/elnéztem.