Keresés

Részletes keresés

BX 59-76 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10766

Tehát az alacsonypadlós számokon megmarad a VT-Transman Localoja, a magaspadlósat veszi át az eddigi 240E-n szolgáló csoport (K02).

Előzmény: BPI-299 (10762)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10765

a 13-81-ben miért kellett motort cserélni? Amikor azzal voltam kb 2 hónapja, semmi baja nem volt és veszettül ment.

Mi volt vele, csak kiváncsiságból kérdezném.

Előzmény: BPI-299 (10763)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10764
Na, már ideje volt, kezdett totál szétrohadni. Remélem, a 148 lesz a következő.
Előzmény: BPI-299 (10763)
BPI-299 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10763

11-43 : vázjav.

13-81 : motorcsere.

BPI-299 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10762

Csak az alacsonypadlós start megy át, konkrétabbat majd május 2.-án.

Előzmény: 430 322 (10758)
BPI-299 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10761

Meg egy szép nagy "S" betű.
Műszakilag maradt olyan fos mint volt, ugyanúgy keresztbe megy mint eddig, stb., stb.

Előzmény: GABEN352 (10757)
BY-75-98 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10760

Régebben, és most:

 

 

Előzmény: FKU-911 (10756)
bpi-211 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 10759

Sajnos azt nem szokás errefelé. Pedig egész igényesek lennének a vsz-eik. Bár a 207 esetében pont nem annyira, ma jobban megnéztem, az 1-es- 2-es ajtó közötti részen csúnya a fényezés, nem gletteltek alá rendesen...

Előzmény: GABEN352 (10757)
430 322 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 10758

Én bírtam, nem volt Vele bajom. Bár, a kocsija (FJX-225) egy nagy rakás szar volt, de nem rejtettem véka alá, mondtam Neki is. A 05-08-nál, a 05-54-nél vagy a 13-29-nél csak egy hajszállal volt jobb.

 

Más:

 

Jövő hónaptól 114/213/214 Kelenföldnek, 58-as Transmannak?

Előzmény: BPI-275 (10754)
GABEN352 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 10757

Márcsak egy logó meg azonosító kell rá!

Előzmény: FKU-911 (10756)
FKU-911 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 10756

Innen nem rossz a 12-07, közelebről is meg ekll szemlélni.

 

...

 

Ezek a régi táblák... De nem hiányoznak:)

Előzmény: BY-75-98 (10755)
BY-75-98 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 10755

BPI-207

 

 

 

Kis emlék régről....

 

  

Előzmény: FKU-911 (10753)
BPI-275 Creative Commons License 2012.04.13 0 0 10754

 

 Szegény G. F.!

 

 Jó ember és rendes munkatárs volt!

 

 R. I. P.!

Előzmény: 430 322 (10747)
FKU-911 Creative Commons License 2012.04.11 0 0 10753

12-07 legutóbbi szemléje elég rosszul sikerült, reméljük most jobb lesz.

Előzmény: BPI-299 (10750)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.11 0 0 10752

Nekem is ez volt a tippem, elég csúnyán nézett ki. Gondolom emelve vontatják. Légrugót én se hiszem, ahhoz túlságosan le volt ülve.

Előzmény: bpi-211 (10751)
bpi-211 Creative Commons License 2012.04.11 0 0 10751

Előbbit sejtettem, mert már egy ideje eltűnt. Remélem a fehérvári csapat csinálja őket.

 

Szegény 12-80-al mi történt ma? Tengely törés (mert sztem ez nem légrugó defekt volt)? Elég csúnyán nézett ki... Ilyenkor egyáltalán hogy vontatják be?

Előzmény: BPI-299 (10750)
BPI-299 Creative Commons License 2012.04.11 0 0 10750

12-07 : vázjav.

12-11 : vázjav.

430 322 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 10749

49 éves volt. :-(

Előzmény: Törölt nick (10748)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.23 0 0 10748
Na ne már... Fiatal volt még... :(
Előzmény: 430 322 (10747)
430 322 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 10747

Tisztelt Kollégák, Pályatársak!

 

Mély fájdalommal tudatom, hogy 2012. 03. 18.-án tragiqs hírtelenséggel elhunyt a valamikori 14-es/114-es vonalcsoport vezetője, G. F. Néhány ismertető: 7-esen járt, és az FJX-225-ös kocsinak volt a gazdája. Akinek ezek után sem ugrik be, akkor írjon egy privát levelet, ott leírom a teljes nevét!

A temetése 2012. 03. 30.-án, 13 órakor lesz, a Budafoki temetőben. Mindenki megjelenésére számítunk!

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.15 0 0 10746

egyébként röhej: abban az időszakban, amikor ezek a menetrendek mentek, egyből normálisabban voltak elosztva a - mégoly rövid - műszakik. már legalábbis nálunk.

igazán hosszú számot nem kaptam, csak egy 10:09-eset, de ebben és a többiben is egyből kibírhatóbb lett a helyzet, ugyanis nem az volt, mint eddig, hogy reggel orrba-szájba pihentetett (40 perc, át a másik végére és 30 perc, majd négy-hat kanyar egyben), hanem mondjuk 3/3/2 vagy ilyesmi.

 

persze egy 12-13 órás számon ez se segít.

Előzmény: 430 322 (10745)
430 322 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 10745

Hála Istennek, egy ideig (július 30.-áig) talán nem lesz baleset a munkaidőből adódóan. Kelenföldnek volt olyan száma a 7-esen, ami 6 óra pár perces volt és 3 kanyar - Ik435-össel. Volt egy 12 órás, 6 kanyaros - Volvo-val. Cinkotának volt egy 1X órás, 6 kanyar + 1 kanyar a 169E-n - Volvo-val. Én szívós vagyok, de annak a busznak napjába 2X lenne olyan hibája, amivel félre lehetne állni.

Előzmény: BX 59-76 (10739)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.27 0 0 10744

belekeveredek már itt a sok 8 órába... 18.30 a vége:)

Előzmény: Törölt nick (10743)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.27 0 0 10743

~12 órás szolgálattal mindenkinek eltolódik az időbeosztása a mostanhoz képest.

 

(pl. délelőttősként 8.00-20.30. ilyet konkrétan láttam valakinek a papírján. más kérdés, hogy ez most mégse lesz. egy darabig.)

Előzmény: BX 59-76 (10739)
ymuh Creative Commons License 2012.02.27 0 0 10742

Akkor az úgy nagyon kellemes lesz..  Már előtte is az éjszakás szolgálatok is szerencsétlenül voltak elosztva...

Előzmény: BX 59-76 (10741)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 10741

gondolom a pihenőidőt ha kiveszed belőle akkor jön ki kb a 12 nyers munkaóra.

Előzmény: ymuh (10740)
ymuh Creative Commons License 2012.02.27 0 0 10740

13 órás számnak nagyon nem szabadna lennie, mivel az MT. csak 12 órát enged. Hacsak nem annak a 13 órás számnak egy része pihenővel telik, de még ebben is kételkedem.

Előzmény: BX 59-76 (10739)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 10739

Mostmár nem egy olyan szám volt az éjszakások beosztásán, hogy kezd 21:40, 22:27, 22:40, 23:00 és végez délelőtt 10:30, 10:40.

13 órás számok. Mennyi baleset less itt?

Előzmény: 430 322 (10738)
430 322 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 10738

Én szívesen csinálnám, HA mert "éjszakai bagoly" vagyok. Jelenállapotok szerint nem (nem csak a KSz mexünése miatt). Más az utazóközönség, ezek már nem emberek. Fiatal voltam én is, de abban nem látok rációt, hogy pl. kirugom a hátsószélvédőt.

Az Általad felvetett problémák sem másodlagosak. Azzal járatnám le az istenesen elcseszett számokat, aki mexerkesztette. Mindezt mondom úgy, sokat lenyeltem/elnéztem.

Előzmény: BX 59-76 (10729)
I9-62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 10737

Köszönöm! Ezek szerint a 2 DUH mellett a 06-93-at is átvontatták Óbudáról.

Előzmény: BPI-299 (10736)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!