Szia. Ezen már én is gondolkodtam. Köszi a tippet. Egy másfél éves akkut már gajra tettem. Egy másik fórumon olvastam egy szintén ebben a cipőben járó személytől, a tünet ugyan ez volt. Szerencsélyére egyszer csak megált az önindítója, felújítatta és azóra hideg-meleg pöcc-röff. Ha nem működik megfelelően az önindító, ( kopottak a csapágyak vagy szorul a portól) akkor túl nagy az áramfelvétele amit a computer nem tolerál. És az aksinak sem tesz jót. Valszínűleg ezért halt be az aksim. Mindenesetre leszedem az önindítót, megnézem milyen állapotban van. Ha változás áll be, jelzem.
Szia, nalam atmeneti megoldaskent a kvetkezo bevalt, amig nem lesz meg a hiba oka;: motorban talalhato hogombat rakotod egy kapcsolora es azt inditasnal rovidre zarod, ezzel azt ered el, hogy stimulalod a motor hofokat, ezaltal izzitanak a gyertyak es pocroff indul az autod.
Ha mast nem de l3galabb az oninditodat es az aksidat nem vagod haza.
Az adagolót Keszthelyen csinálták. Csikós Gyula. 11-es nyomóelemmel, számla garancia. Több ismerősöm csináltatta már ott, és senkinek sem volt vele gondja. Az én esetemben más lehet a probléma. Van úgy bár nagyon ritka hogy melegen is indul.Ha leöntöm hidegvízzel akkor sem indul, sőt talán még rosszabb olyankor olyan mintha lelevegősödne. Ha leöntöm vízzel épp oly nehezen indul, meg olyankor olyan mint mikor gázolajszűrőt cserélünk és levegő kerül a rendszerbe. Nem lehet hogy elejti a gázolajat? A motortér tiszta sehol egy csepp gázolaj. De ha beindul melegen, az utastérben érződik a gázolaj szag, ami a szellőzőn kersztül jut be.
Attól függ mennyiért csinálták. Ha pár tízezer,akkor ne beszéljünk felújításról,csak általános karbantartásról. Az új nyomóelem ennél többe kerül kicsit.
Az autó napi használatban van. Vizsga hamarosan lejár de megcsináltatás után adom el. Alkatrésznek vagy felépítési alapnak jó.Kell vele foglalkozni, ezért is 300.000.- forintocska.
Szia. Sehol egy szivárgás. Sem a résolaj csöveknél, most lett cserélve. Sem a jeladós csúcsnál. Mint írtam az adagoló frissen felújított, de azért egy próbát megért. Hiddegvízzel leönt üzem melegen, de semmi. Akkor sem indul.
Leszakadása nem tudom mikepp volt.Feltetelezem az akksi egyik kivetele soran leszakadt a helyerol.Miutan eszre vettem egybol megneztem hogy merre megy tovabb es az anyos ules iranyaba halad egy masik piros kabellel es ez egy fekete zsugor csoben volt meg pluszban leszigetelve.Az alatt talaltam a biztit ami megadta magat.
Adott egy olyan problema hogy az akksi pozitiv reszerol leszakadt egy biztositekkal ellatott kabel ami kovetkezteben a biztositek kiegett.Az auto a kovetkezoket produkalja:
-Hideg motorral nem indul csak uzemmeleggel.
-Gazpedalt ha nyomom nem porog fel a motor csak eppen annyira hogy a kertben lehessen vele parkirozni.
-Az alapjaratom 1300as fordulaton porog.
Az autoban felujitott adagolo van valamint felujitott oninditó Ac-pumpat is raktam bele ujat ezzel is kizarvan nehany lehetoseget.Valakivel tortent mar hasonlo ?
Meg a tömítések cseréjekor pont az adagolóban lévő nyomástartó tömítéseit felejtik el kicserélni. Úgy 10-ből 9 esetben kb,így a hiba ott marad,csak esetleg nem csepeg már.
Felújított adagoló... kicsi pénz, nagy haszon. Lehet, új tömítésekkel összerakták, hogy ne folyjon orrán-száján a nyál, egyáltalán nem biztos, hogy a tömítéseken kívül mást is cseréltek benne.
Azt próbáltad már, hogy mennyi idő után indul nehezen? Tehát meleg a motor és leállítod. Az újra indítás 15mp.-en belül vagy fél perc után nehéz? Vagy még több időnek kell eltelnie? Amikor az akksi teljesen fel van töltve és gyorsan teker, akkor is nehezen indul?
Melegen le kéne önteni az adagolót hideg vízzel hogy akkor ind e. Résolaj csöveket néztétek, a jelados porlasztó csinálhat olyat hogy engedi egy kicsit a gázolajat a kábelnél de csak fordulaton látszik. Ahogy Rics89 is írta melegen valószínűleg nem megy a tankban a szivattyú.
Esetleg visszaereszti a gázolajat, levegősödik. E39-nél nem tudom hogy van(szerintem itt sem lehet másképp), de E34-nél a tápszivattyú csak akkor megy, amikor izzít, egyéb esetben nem, melegen pedig soha. Lehet ha izzít, akkor a szivattyú felnyomja a gázolajat és elindul, de melegen ha visszaenged, akkor nem. Melegen ha leállítod és egyből indítod akkor sem indul?
Sziasztok. Van egy e39 525tds-em. Az a gondom vele, hogy melegen nem indul, az esetek 90%-ban. Minden szerelő az adagolót hibáztatja. Vettem is egy felújítottat Keszthelyről, 11-es nyomóelemmel. Szervízben fölszerelték, nimden a gyári jelölésen, légtelenítés, és már indult is. Szép egyenletes járás, erő is megvan. De ha nemelegszik, ugyan úgy nehezen indul mint a régi adagolóval. És ez a jelenség egyik napról a másikra következett be. Porlasztók jók, izzítógyertyák jók, komresszió jó! Ha gyári értéktől elmozdítva az adagoló, tized mm-ként csak rosszabb lett. Vezérműlánc nem lóg. 240000km!!! (Egy idős úrtól vásároltam estétikaiéag mimd kívül mind nelül üakulátlan). Az új adagolóval szinte életre kelt, és mégsem indul melegen. Ha vissza hül a motor hogy izzítson, akkor imdul. 1,5 éves akku elgyengült. Új akksival jól teler, de úgy tizedik fordításra az is gyengül. Esetleg van köze az önindítónak ha szorul az indításhoz? Segítségeteket előre is megköszönöm.
Igen, az egy kábelköteget jelent, most egyenlőre úgytűnik, hogy K-bus-on lesz a probléma, tehát az óracsoport és az EWS modul között hiányzik egy pozitív.
elvittem akksishoz, azt mondta, hogy 70%-os, de egy teljes feltöltés ráfér. Ezt meg is tettem, de semmi nem változott. Most annyira réjöttem, hogy az EWS modulba amibe belemegy egyik kábel ott nincs 12V, lehet az a kábel zárlatos valahol. Még ezt kinyomozom, hogy mi történt vele.
Az autó napi használatban van. Vizsga hamarosan lejár de megcsináltatás után adom el. Alkatrésznek vagy felépítési alapnak jó.Kell vele foglalkozni, ezért is 300.000.- forintocska.