Én kicseréltem egy hegyesebbre a tűt, és középállásban van. A 72 es főfuvival szép özbarna. Fordulaton jól megy.Alapróg indul vehemensen. De megnézem melyik tűt raktam bele. De a leghegyesebbet ami a gyári mikuniban lévőre legjobban hasonlított. egy szettből.
Pont karbi beállítással szívok a motowelles topikba.
Ugyanilyen Dellorto PHBN 17.5. Nyitott 14mm-es légszűrőház, Gianelli Extra V2 kipufogó.
Neked a gyertya milyen színű?
Nekem tutira keveset kap valamiért, hiába cserélgetem a fúvókákat, még 86-ossal is keveset kap.
A súbertűd felülről hányadik rovátkában van?
Illetve a súbertűn a teteje felé van egy jelölés, A betű és két szám. Milyen jelű? Elvileg most A12-vel küldik.
Nekem van egy olyan sanda gyanúm, hogy valamit változtattak rajta. Korábban mindenki csak felrakta, 78 körüli fúvóka és ment is.
Nekem az A12-es tű van, érdekes hogy a tetejénél 2mm vastag, az aljánál ahol a kehelycsőbe ér, ott csak 1.79, ez lehetne kisebb is... én erre tippelek, rendeltem tű szettet, egy A02-eset megpróbálnék, az 2mm/1mm.
Valahogy összedolgozhatnánk és összehozhatnánk mert már ott tartok, hogy rakom vissza a gyári karbit inkább...
Én még mindig beállítási gondokkal küzködök a matrix50/2T vel.
-megfúrt gyári vashenger.
-tkrj dugó
-stage6 dupla levegőszűrő/14 nagy pipával
-dellorto 17.5 karbi kézi szivatóval. ebbe 72es főfuvu,és alap 34 alapjárat. levegő mésfél körülre tekerve.
-gyári variátor hézagolva--4,0g görgő
-malossi fly 107 kuplung zöld legerősebb rugóval
-motorforce fekete kontraszt ami a közép erősnek felel meg
-és a végére leo vince tt hand mate dob.
most,hogy átraktam digitálisra a műszerfalat, kicsit pontosabb a mérése. óra szerint 80 at is megy 8500-8600nál. ez kb 70 gps szerint.
de mocsok lassan indul meg. mint ha kettőből indulna. még a karbi beállításra tippelenék. vagy átfúvókázni . vagy a suber nem jó helyen van. de nem is ugrik normálisan. ha elmozdul álló helyből, akkor viszont már jó.
Az biza szegecs.Vedd ki a 3 imbuszosat ,majd kitéped a maradék szegecsest.Menetnek gondolom ugyis mindegy.Vagy lefurod finoman a fejét.Én már furtam le más esetben.Utánna meglátod a membránlapokat,melyik szakadt le.Rakd majd fel ide,hadd lássuk.
Menetbe már én is szegecseltem autón vizvető lemez felfogatása miatt.Ott fogott az is.
Rendelj uj szívócsövet akkor már vissza ne tedd ezt.
Ezt legelőször tisztítsd meg. Többet fogunk látni. Szerintem nem szegecs, szegecselni oda nem lehet, szétreped a blokk ha ott szegecselnek. Talán valami ragasztott dolog.
Szia még eddig nem volt szerelve, ki akartam szedni a membránházatt én is a szívó cső cseréje miatt de nem tudtam 4 csavarból az egyik egy szegecs azt hiszem.
Én tudom,ill sejtem.Volt már nálam ilyen,ezzel a gonddal szervizelve.
Mivel 2002es, könnyen előfordul,hogy a membránlapka eltörik olyan vékonyka.Ez beesik a forgattyusházba.Igy elmegy a kompresszió,rosszabb esetben végigszántja a hengerfalat.Ha letörött a lapka,készitheted az uj hengerszettet,vagy felfuratod tulméretesre,majd uj uccokkal összerakatod.
De nem irtad volt e mostanság szerelve,.....esetleg forditott dugóval összeszerelve stb.Attól meg gyürütörés lesz !
Szerintem akkor felesleges rá mérni olyan mikor forgatom a hengert mintha nem lenne benne gyertya. Szinte egyik napról a másikra produkálta ezt a hibát, szerinted mi mehetett tönkre?
Egy kompressziómérővel mérj rá! Ilyen 6 bar alatt teljesen kuka, afelett még szerintem elmegy valameddig. Mérés előtt párszor rúgj rá kiszedett gyertyával, hogy a felesleges benzint kidolgozza, fals eredményt adhat.
Sziasztok a motorom nem hajlandó beindulni tudtok segíteni ebben hogy meg oldjam a hibát? Köszi előre is.
Nah szóval egy 2002-es hussarról lenne szó, szikra/benzin van karbi kitiszitva többször is , lég szűrő tiszta ,kipufogó nincs eldugulva, régi és új CDI-vel is próbáltam, beöntésre sem indul de amit észre vettem hogy könnyen be lehet rúgni kb mintha nem lenne benne gyertya, ha a ventilátor lapátnál forgatom akkor szinte nincs ellenálása mintha nem lenne kompreszió. Ez számít valamit vagy ettől függetlenül be kellene indulnia? Lehet hogy a gyűrűk eltörtek?
Ma javitottam egy 4ütemüt.Nyitott cdi re csere,vákumos benzincsap csere,és láss csodát minjárt 70ig elpörgött óra szerint.60ig van skálázva különben.(retro robesz ).
Rendeld meg,sztem a gyári van benne,mivel benne a cpi jel.Rendeltekbe meg semmi nincs !
Nem volt neki be hegesztve oda alátét csak vakcső volt. Akkor azt mondod ez a fúvóka méret rendben van? Nem sok állítási lehetőség van karbin és kb 47 km/óráig szépen megy de az 50-et nem éri el úgy se hogy ki lett véve varioból a gyürü és vakcső is hegesztve lett. Elvileg 60-at kellene menjen. CDI gond lesz akkor nem?
Szia. Azt nem tudod (vagy valaki) hogy a hurricanba mekkora a nem fojtott fúvóka? 62.5 van benne gyárilag. végül kivettük a gyűrűt a variátorból és le lett vágva a vakcső kipufról de nem nagyon lett gyorsabb ezért most jönne a karbi fúvóka aztán a CDI utolsó sorban. Az alapjárati fúvóka az cserés ha jó az alapjárat?
A két tárcsa között, hogy ne tudjon összezárni teljesen? Mert ott nincs semmi, a két tárcsa össze tud érni. Gyárilag egy baziszéles van ott sebességkorlátozónak amit kivesznek új korában már, azon kívül nincs más.
Ennek a gyári szíjmérete csak 17.0-ás és azt írják 10%-tól számít kopottnak, az 15.3 lenne, attól még messze van.
Kipróbálom elsőre 6g-os görgőkkel, fél grammonként lépkedek lefele. Kontraszthoz csak akkor nyúlok, ha nagyon muszáj.
Megmondom őszintén,Anacondával motowellesek vagyunk.De segiteni átjövünk ide is.Nekem meg minden versenycucc van a hajtásomban.A gyári hangolást nem tudom mi hogy merre meddig.
16.1mm szij az keskeny már sztem.miénk 17.5×788 as.
Végy egy görgőkészletet,erősebb kontraszrugót,esetleg szíjjat.Azzal már előrelépés lesz.Hézagoló mennyi ill milyen vastag van a külső vari tárcsája alatt?? Az is szabályozza a szíjjfutást.De végeredményt csak hosszu próbálgatások árán lehet elérni.Nincs 2 egyformán hangolható motor,ezt elhiheted.
Akkor egy ilyet veszek, az alatta lévő szettel az a bajom, hogy 5.4g a vége.
Egyébként közben azt is látom, hogy voltak gyárilag 6.4 és 6.3g-os szerelések is, tehát nem biztos, hogy 5g-os volt gyárilag. Szerelték mindenfélével a kicsióccsók.
Viszont akkor lehet a 6.5g-os Malossi ami benne van is jó és a kontraszt van puhulva. Bár ellensúlyozható könnyebb görgővel, de akkor meg a magasabb fordulat, nagyobb nyomaték, gyenge kontraszt miatt megcsúszhat a szíj.
4.5...5...5.5 ....ben gondolkodnék.Elsőre lehetetlenség eltalálni,ahány motor annyi beállitás.Szettel jobban járnál.Tizedek is rengeteget számitanak különben.
6.5g-os Malossi görgők vannak beletéve, úgyhogy ezt már valaki tákolta korábban. Ezek szerint nem a kontrasztrugó fáradt ki, hanem brutál nehéz a görgő.
Mekkorát vegyek bele? Ha jól olvastam 5g-os a gyári, az nem elég nagy visszalépés?