Egy erre szakosodott cég hozta el számlásan, így 150000 + ÁFA volt. Ja, és Southampton mellett volt a gép, közel a cég kinti telephelyéhez. Ha távolabb van, akkor nyilvánvalóan több. Nagyon korrektül intéztek mindent.
Van bevált módszered a járgányod hazatalicskázására? Mennyi manapság egy szállítás a szigetről? (Nagyjából. Nyilván nem mindegy, hogy Skócia, vagy Kent.)
Rájöttem, mi történt! A faszinak volt egy Alfája, de autózás közben beleszállt hátulról egy MG. Mivel az MG-nek nem volt kötelezője, ezért kiegyeztek abban, hogy kárpótlásként megkapja a roncsot, otthon meg a kettőből csinált egyet, valami haver meg kalapált hozzá egy Ferrari orrot.
Nem tudom, de nagyon ronda lett. Hátul még hely sincsen lámpának, ehhez képest az ára igen baráti... Ennyiért Angliában valódi, közel hibátlan, eredeti MG B V8-at lehet venni.
Azt hiszem, hogy ezt hívják "odabasz" kategóriának. Ha roncsból csinálta, akkor egyéni szocproblem, mint a tuning Lada, de ha szétberhelt egy rendes MG B-t, akkor nem is tudom. Talán aranyba kéne foglalni a kezét. Jó forróba.
Ronda dolog olyat kérdezni, amire nem tudok válaszolni! :-) (Kollégám szerint vegyek furnért, és azt hajtsam-ragasszam formára. Én hajlok arra, hogy egyelőre semmiből, és ha a lányok elég nagyok lesznek, hogy tudjanak rá vigyázni, akkor újra előveszem a kérdést.) Egyébként kösz az elismerést, de alapvetően nem tőlem származik. Innen nyúltam: MG-TC Pedal Car
továbbra is kérdéseim: 1. Ennek a szemle-előminősítő izének nincs valami időkorlátja? 2. Vagy keverem az OT-hez szükséges veterán előminősítéssel, ami adott esetben, ha nem akarok OT-t egyelőre... egy UK-ból származó kocsira nem is kell? 3. Arról nem is beszélve, hogy az alvázszám is tartalmazza az RHD-t, no meg a gépjármű eredeti papírjai is. Hm? 4. No persze aztán később, ha már van forgalmija itthon és balosra átépítettem még akár meg is gondolhatom magam veterán ügyben, vagy? 5. Vajon olcsóbb lenne-e egy balos US változatot behozni?... ami persze nem tetszik, mert a három ablaktörlő pl. ótvar, meg a rengeteg oldalra szerelt világítótest, meg a krómos lökösön is fránya nagy gumibaba...
Nem, mert az kétüléses. (Emiatt esik ki pizo olvtárs bódéja is, meg vetettem el a Spitfiret is.) NG TF, esetleg TD (bár az ritka a piacon) a kinézett alany, hogy a csajokat is be lehessen tenni hátra. Ha nagyon nem jön ki a pézből, akkor egy Merlin, vagy Marlin, végső esetben Pilgrim Bulldog. Egyébként az itthoni papírozásól nem félek, elvégre van kinti érvénes forgalmija, EU-s ország, onnantól meg NKH-nak coki! Kifizetem a tizensokéves kocsi után a csökkentet regadót, meg az egyéb extra sarcokat, és gurulhatok. A baj azzal van, ha itthon építenél ilyet, mert elvileg ugyan már lehet, de a gyakorlat más. (Csinálj EURO4-es kit cart ha tudsz, aztán ha mégis megengedik, akkor pengesd le azt a pár milla regadót. :-( )
Azt mondod, hogy ha behozom, átalakíttatom, és csak utána viszem szemle-vizsga-lófüttyre, akkor annyi? Sajnos előre dolgozni (értsd alkatrészt beszerezni) nem lehet, mert csak vásárláskor derül ki, hogy Ford az alap, vagy MGB, de gondolom egyikhez sem gond beszerezni egy balos kormányművet. Amitől meg a kit car egyszerűbbnek tűnik (azon kívül, hogy tényleg egyszerűbb szerkezet), az ez a műszerfal elhelyezés:
Ez engem is nagyon érdekelne! Én ugyan kit carban gondolkodom -ami egyszerűbbnek tűnik-, de a legnehezebb (a papírozás) gondolom ugyanaz. Hogy szakaggyon meg a minden bürokrata!