Már bocsi, de állandóan ez van. Feljön valami kínos, akkor nem válasz van hanem sértődött kivonulás. Ezek szerint mégiscsak beletenyereltek valamibe az olvtársak.
Nehéz lenne megérteni azt, hogy a kételkedés nem egyenlő a fikázással, szemeteléssel, okostojáskodással.
Én pl. elég régen várok választ a kérdéseimre.
Nem hinném, hogy bárki is ellene lenne a Corvus sikerének, én is csak a sikereket kívánok neki, de a kételyek továbbra is bennem vannak, mert nincsenek válaszok, hacsak a kivonulásokat nem tekintjük annak, de akkor viszont baj van.
Nos hát igen...sejtettem hogy előbb-utóbb meg lesz a bőjtje a sok "éntudomatutifrankót" fikázó ideszemetelésének... bár ha azt írnám amire valóban gondolok, azt azt hiszem nem bírná el a fórummoderancia.
Azért én még reménykedem hogy Pylon-Hit döntése nem lesz végleges, és továbbra is tudósít minket a fejleményekről - ignorálva azt a pár okostojást aki próbál a partvonalról bíráskodni olyan dologról amiről fingja sincs!
Nos némi súlycsökkentés volt, de ami a lényeg, hogy a földön végzett vonóerőmérésnél a Corvus jobb volt, mint az MX!
ez azt jelenti, hogy jobban teljesít ez a motor. Új beszerzéséről még tárgyalunk, de lehetséges, hogy az igazi áttörés csak júniusban lesz meg motor terén.
Súlycsökkentés pedig lesz még, bőven de egyelőre nem szeretném lelőni a poént.
Egyedülálló lesz, azt megmondhatom.
A gépet pedig, igen, kicsit jobban megnyúzta Peti, és nagyon jó véleménnyel volt róla, igazán jól sikerült darab, és szokatlanul jóindulatú ez a gép mondjuk az MX-hez képest.
Meg is kaptuk az audit eredményét is, most olvasgatom.
...és ezzel , köszönhetően a fikázó, információ nélkül sárdobáló fórumozóra, be is fejezem itt a Racer-ről az on line tudósítást.
Én is és sokan mások a gépnek szurkolnak, Petinek és persze a gyártónak, és annak a hihetetlenül elhivatott csapatnak, akik szívüket lelküket beleteszik ebbe projektbe.
Ez a fórum már nem erről szól, hanem a-sajnos jó magyaros szokás szerint-annak, hogy fikázzunk, mert ez a trendi.
Mindazok, akik valóban érdeklődnek a gép iránt, azoknak nagy szeretettel ajánlom majd Peti és a Corvus weboldalát, ahol lesz infó bőven-remélem minél hamarabb-, és az érdeklődők írhatnak, kérdezhetnek, és még fórum is lesz.
A többieknek pedig jó szórakozást itt és tájékozódjanak továbbra is a "a mindig jólértesült médiából".
Az EU-ban rengeteg technikai-technológiai fejlesztés fut uniós pénzen, ha valami lesz belőle, az nem lenyúlás. A feltételek pedig ennél azért komolyabbak, önrész nélkül pld. nem szokás pályázati pénzeket nyerni.
A cégnek több tulaja van, eltérő indítékokkal. Van olyan, aki ezer éve repülőt szeretne építeni, csak nem volt hozzá pénze, meg olyan aki nem kötődik a repüléshez, csak a pénzszerzéshez. Ha ezek szövetkeznek, akoor a meccs háromesélyes :-)
Aham. Szóvalakkor szerinted itt csakis és kizárólag a pénz lenyúlásáról van szó, a repülés mint olyan számukra közömbös dolog, csak bevételi forrásként kezelik. Akkor arra adj választ hogy miért pont ezt az "ágazatot" választották? Van még kismillió más terület, ahol nagy pénzeket lehet zsebretenni...
Nomegaztán, ha tényleg erről volna szó, akkor miért mennének ki személyesen a reptérre? Miért követnék percről-percre a projekt alakulását? Hisz a repülés nem érdekli őket, a lé a zsebben van már, akkor minek? Kiküldenének maguk helyett egy beosztottukat egy mérnököt vagy bárkit, hogy képviselje őket, és kész. Nem?
Szóval szerintem inkább te beszélsz hülyeségeket.
Ui.: Tényleg kezdem már nagyon unni ezeket a rosszindulatú hozzászólásokat olvasgatni. Javaslom az /ON /OFF mintájára létrehozni valami /ROSSZINDULAT ON /ROSSZINDULAT OFF kapcsolót, hogy tudjam mely hozzászólásokat nem kell elolvasnom.
Ezek szerint fingjuk sincs az itt lévő bennfenteseknek a valós történésekről,csak közvetitik a hivatalos maszlagot a topikolvasók felé:)Hurrá!
Mondjuk,az uniós pénzeket sosem cáfolta a Corvus,az uniós támogatások feltétele,hogy sikeres pályázat esetén felkell tüntetni a weblapon,és a munkahelyen.
A történet épp forditva volt!Ugyanis,Péter kereste meg a Corvust,nem forditva.
Pétert a vörös bika pénzeli,nem is kis mértékben.Gecse komoly EU támogatást szerzett a Corvus Phantom kivitelezésére.Szinte az egész gép projekt önerő nélkül,EU adófizetők pénzéből jött össze.Plusz felvettek az uj dolgozó emberek után egy halom,magyar támogatást is.Igy,a Racer megépitésére a jol bevállt sablont használták,de nem teljesen jött össze.Ha bejön jó,he nem az sem baj,az Eu pénzt már nem kér vissza.
A cég jelenleg elsősorban a repülés égisze alatt az Uniós források megszerzéséből él,és jól csinálják!Itt a pénz a lényeg,a repülés csak másodlagos hobbi.
És ezekről fogalma sincs a "kisegitő személyzetnek" akik csak a repülést látják,hogy mekkora gazdasági tranzakciók lapulnak a háttérben...mondjuk,nem is rájuk tartozik.
Na megnéztem a videót amit feltöltöttél a webalbumodba. Most azért a novemberi repüléshez képest szerintem jobban gyűrte a gépet Péter aminek köszönhetően lehetett látni, hogy egész gyors volt a gép a különböző fordulókban.
Végül szereztek bele új motort vagy maradt ami volt ?
( A videó alapján egész szépen duruzsolt a motor.)
A novemberi repülés óta végeztek a gépen további súlycsökkentést ?
Nos a héten le is zárult a Red Bull részéről az audit. A kollégák néhány igen apró, pár nap alatt kijavítható részlettől eltekintve, maximálisan meg voltak elégedve az eredménnyel, és engedélyezik a gép versenysorozatban történő megjelenését.
Egy rövid kis programot is repült Peti a géppel, és a szakemberek is úgy ítélték meg, hogy különösen jó repülési tulajdonságokkal bír a Racer.
A motor paramétereinek mérése is igen jó eredményt hozott.
Az ígért pálya is meglesz, február elején, közepén, de egyelőre nem nyilatkozhatunk arról, hogy hol, és pontosan mikor.
Ha megkapom a Red Bulltól az áment, tudni fogtok róla.
Ezt azoknak írom egyrészt, akiknek ígértem, hogy szólok, ha lesz ilyen, másrészt hogy azoknak az idegeit borzoljam, akik mindvégig negatív hangnemben beszéltek az egész projektről, illetve a gyárról, annak gépeiről.
Ha már ennyire komolyan veszed a végén levő szmájlival viccként jelzett szösszenetet, jártam, igaz három éve, nyáron. Azon az úton, ahogy én odamentem (gyalog), nem mennék végig a tegnapi-mai időben kocsival.
Hadd helyesbítsek, tiszteletben tartva mindenki véleményét.
Valóban nem lenne szerencsés összekeverni az almát meg a körtét, de az az info egyáltalában nem helytálló, miszerint csak Péter vállalta volna a Racer berepülését.
Péter tulajdonképpen a Racer ötletgazdája is, ő kérdezte meg a Corvust, hogy tudnának-e egy versenygépet építeni neki.
Senki más nem is került szóba értelemszerűen berepülés ügyén, kivéve természetesen Kovács Pali bácsit, aki a cég berepülő pilótája.
Nem tudom, honnan is van az az info, hogy senki sem fogadta el a felkérést a sok-sok pilóta közül.. Nem is nagyon lehet, hiszen senki mást nem is kértek meg rá.
Javaslom a tisztelt topic olvasóknak-iróknak hogy válasszuk külön Péter -senki által sem megkérdőjelezett-sikeres életútját,a repülős társadalomban elfoglalt helyét,és a Corvus aircraft munkásságát,rapszódikus "sikereit".
Nem volna túl szerencsés összemosni a Corvus és B.Péter nevét,még akkor sem,ha épp ő fogadta el egyedűl -a több felkért pilóta közül- a Racer berepülést,esetleges depütálását az vörös bika futamain.
Nos, a design a héten lett kész, az adatmigráció és az új tartalmak feltöltése kb két hetet vesz majd igénybe, ígynagyon remélem, hogy január végére megleszek vele.
Jelenleg a C.A tőkéjét majd 90% a különféle állami-uniós támogatások teszik ki.
Ezzel nem volna baj,de ahoz,hogy rentábilis profit jelentkezzen a csekéj eladások után bizony nincs fizikális idő -amely a tipus gyenge pontjait vizsgálja az eladások elött-a mindenre kiterjedő tesztekre.
Ezért kell megérteni a Hatóság "kötekedését",ki szeretné akár B.P félbevágva,vagy tolószékbe látni???Senki,azt hiszem ezzel itt mindenki egyetért!!!
A félresikerült protopéldányok, a sajnálatos balesetek végigkisérik a repülés fejlesztését. De ehhez olyan tőkeerős cégek kellenek, akik tudnak annyi protógépet, nullszériát, tehát saját példányt építeni, amin ezek a sajnálatos dolgok kijönnek. Nem lehet ezeket a tapasztalatokat fizető vevők bőrére megszerezni, mert az a szó szoros és átvitt értelmében is pilótajáték.
"...Szerintem senki sem halálos itéletet akar a Corvusra, hanem azt látni, hogy a cég valóban mindent megtesz a hibák kijavításáért és ennek kézzelfogható jelei, eredményei lesznek...A cégnek szerintem akkor lesz igazi esélye, ha hitelesen fel tudja mutatni azt a bizonyos valódi szembenézést a gondjaival és vázolni tudja a jövőképét. Szines szappanbuborékokkal ez nem fog menni.
Szvsz. a Corvusnak nem amiatt kell szégyenkeznie, hogy szétesett a gépe, hanem azért, ahogyan kezelte az eseményeket...Itt keményen szembe kell nézni a hibákkal, mert a gép nem attól lesz jó, hogy a gyártó annak nevezi..."