ha a fülkében vagy, akkor keresd meg az irányváltót (a bal kezednél egy sebességváltószerű kar), és rakd előre állásba )értelemszerűen előre kell tolni. Kapcsold be a műszerfal bal alsó sarkában lévő kapcsolót, ha nincs bekapcsolva, húzd fel az áramszedőt (a topik elején le vannak írva a gombok), ha nincs felhúzva (a második visszajelző világít, ha le van húzva. Nyomd meg az ajtózáró gombot, mahd nyomd le a jobb oldali pedált.
A váltójelző egy t alakú pálcika, ha a pálcika "derekánál" nincs semmilyen pálcika, akkor a váltót tudod állítani, ha a pálcika tetején megjelenik egy V betű, a váltó kitérőben áll, ha nincs ott a V betű, akkor egyenes. Viszont van egy váltó (indulás után második csúcsirányban érintett váltó), ahol 3 vízszintes pálcika van a váltójelző derekán, na az olyan, hogy nagy ritkán el tudok rajta kanyarodni, de általában egyenesen visz el. A váltóállító gombokra nem hallgat.
Ha megnézed a lengyel nyelvű Historia menüpontot, akkor látod, hogy folyamatosan fejlesztik. A szöveget nem értem, de bízom benne, hogy lesznek ezutáni verziók is.
A váltóknál pedig nézd meg, hogy mit mutat a váltó melletti vékony pálcikákból álló kis objektum. Ha átállítod a váltót, akkor kissé (de jól észrevehetően) megváltozik a formája.
Közben rájöttem. Így már játszható a játék. Már csak a váltóállítás a gáz. Sose tudom merre áll és én éppen merre állítottam. Ennek a játéknak lesz majd valami újabb verziója.
Page Up / Page Downnal addig kattintgasz, míg a megfelelő szerelvényben találod magas. Külső nézetben érdemes, mert belülről egyformák. Az áramszedővel tudod ellenőrizni, hogy melyikben vagy, ha nem egyértelmű. Ha átszálltál a másikba ugyanúgy kell vezérelni, mint amibe eddig voltál. Ha nem látsz ki az ablakon, kapcsold be a szélvédőfűtést, hogy lejöjjön a pára.
Nálam is baromi lassú, főleg külső nézetben. Sőt nagyon leterheli a gépet is. Akartam is kérdezni, hogy a Tiéteket is? Nekem egy 2,7 GHz-s processzort 100%-osan leterhelt, játszottam kb fél órát, addigra felmelegedett 70 fokra és lefagyott az egész... :-S