Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ördögtudja Creative Commons License 2021.07.12 0 0 32761

Sziasztok. Eladóvá vált a6 c6 4f audim. 3.2 fsi sedan metal ezüst színben. Nem quatro. 2006 áprilisi papíron első tulajos. Friss műszakival. Vezérlés cserélve,motor jó állapotban van 168.000 km van benne. Nagyon szép,megkímélt,garázsban tarott.

Extrák: légrugó,automata (multitronic),kp zár,elektromos ablakok,kihajtható vonóhorog, gyári 16-os alufelnik vannak rajta újszerű téli gumikkal,park szenzor elöl hátul,automata 2 zónás klíma. Navi nincs benne csak sima cd lejátszó a kesztyűtartóban.

Én lettem volna a második gazdája,de a vírus helyzet miatt nem lett átírva. Német papîros és Németországban van az autó.

Tavaly áprilisig vezetett szervízkönyves.

Fékek elől,hátul újak,légrugók jó állapotban vannak. Rozsda sehol sincs. Tip-Top kívúl belül. Adok meg hozzá egy rakat bontott alkatrészt. (Pl. Hengerfej,klíma kompresszor,vákum szivattyú,szervó pumpa,szívósorok stb...

Az ár 7500 euro minimálisan alku képes.Családi okok miatt eladó. 

Harcsa_R. Creative Commons License 2021.05.15 0 0 32760

Mesterek! A6 C6-ra (sedan) gondolkodom vonóhorogban. Van valakinek tapasztalata hogy milyen lenne érdemes venni? Bontóból fixet, vagy van ez a kihajló. Vagy inkább új utángyártottat? Valakinek esetleg van tapasztalat?

 

hellorobi Creative Commons License 2021.05.11 0 0 32759

Én kb 1 millióval kalkuláltam,hogy annyit raknék félre. 4G-t is tudnék venni,de nem érzem,hogy sokkal többet kapnék azért a pénzért. Logikus döntésnek emiatt a 4F-et gondolom. Jó lenne egy adaptív futómű erre a Mo útakra,de ha tönkremegy,akkor meg csak szívás és pénz. S-line pedig lehet kemény lenne tippre,mert még nem vezettem olyat. Majd talán jövőhéten sikerül egyet. Egy Allroad verzót vezettem az tetszett. Ezt állandóan érzem és ezért fontos milyen a futómű van alatta. 

Állófűtés is jó lenne,de az útólag kb 400-500k lenne saccra azok alapján amit találtam a neten. Ha vásárláskor nincs benne,utólag már nem éri meg.

 

Többi már kényelmi extra,azok kevésbé fontosak(elektromos csomagtér,elektromos ülés...)Bose hangrendszer szerintem nem szólt annyira jól.

 

Szokásos sztori,felszerelt kocsi kicsit leharcolt. Gyengébben felszerelt,az pedig megkíméltebb.

saválló Creative Commons License 2021.05.11 0 1 32758

Faxom tele ezzel a telefonon firkált állandóan hibás nem szerkeszthető szöveggel....

menetrend=menetfeny 

csovegei= csõvegei

Előzmény: saválló (32757)
saválló Creative Commons License 2021.05.11 0 0 32757

A6 C6 akkor az a 4f.

Fl: 2008 ősztől.

Külső valtozasok: szögletes ködlámpák, LED nappali menetrend, kipuff csövegei egyenesek. 

Motorugyileg nem sok változás történt.

 

Előzmény: hellorobi (32755)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2021.05.11 0 0 32756

"lélektani határ ami felett nem szeretnék kocsira költeni"

 

Vételár csupán a kezdet, C6 sem mai darab FL ide vagy oda... szóval azt mondom a zsebben legyen plusz másfél azért ezzel úgy számolj.

Előzmény: hellorobi (32755)
hellorobi Creative Commons License 2021.05.10 0 0 32755

Sziasztok!

Szeretnék venni most már egy Audi A6 C6 kombi 3.0 TDI quattro-t ami már a Facelfit-es. Viszont vagy túl drágán találok ami mindenben megfelel vagy nem elég felszeret. Anyagilag megengedhetném,hogy megvegyem van egy lélektani határ ami felett nem szeretnék kocsira költeni. Emiatt azon gondolkozom,hogy egy FL előtti verziót vennék. Azt meg tudnátok mondani,hogy mennyi mindent javítottak a FL verzióban? Mindenképpen megéri a FL-t venni,mert megbízhatóbb?

 

 

 

 

sr1 Creative Commons License 2021.05.03 0 0 32754

meguntam

Előzmény: skt15 (32752)
atuc Creative Commons License 2021.05.02 0 2 32753

A "tuning", meg "szeretném ha jó hangja lenne" vagy ilyesmi.

Csak nem értem, hogy ha valaki lóerőket akar, akkor miért nem 4,2 benzint vesz, és miért egy szegény húszéves, elgyötört adagolós V6 TDI-t?

Szerintem praktikusabb lenne először az olajfolyások megszüntetése, hat darab új, vagy felújított porlasztó, előtöltés beállítás, stb.

Többet javulna az autó élvezeti értéke, mint egy kiherélt füstölő kipufogóval.

Előzmény: skt15 (32752)
skt15 Creative Commons License 2021.05.02 0 0 32752

Mi a baj az eredeti, gyárival?

 

Előzmény: sr1 (32746)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.05.01 0 1 32751

És a halódó Földünknek eggyel több gyilkosa lesz. És nem csak a Földnek de az emberiségnek is. Ha már 1 millás a dolog,akkor meg lehetne ezt csinálni becsületesen is! 

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32742)
Hátakkornemtudom Creative Commons License 2021.04.30 -1 0 32750

Sziasztok!

Valakinek nincs eladó?

A6 C5 2.5 V6 AFB Quattro avant (kombi)-hoz

kipufogó rendszere eladó? Az se baj ha full cső az egész vagy a dobok valamelyike rossz. Szeretnék nyitott rendszert csináltatni a kocsi alá de a gyári rendszerét meg tartanám úgy ahogy van.

Viktoriano Creative Commons License 2021.04.30 0 0 32749

a1a2a3a4a1a2a3a4

Előzmény: Viktoriano (32748)
Viktoriano Creative Commons License 2021.04.30 0 0 32748
Viktoriano Creative Commons License 2021.04.30 0 0 32747

Kedves A6 tulajdonosok!

 

 Nem érdekel valakit esetleg vadiúj keresztlengőkar párban. 16000-ért odaadnám a két darabot. 20-as kónusz méret, minőségi német Stark szettből származik, a német Autodoc-ról lett rendelve. Itt megtekinthető:
[ link felfedése ]
Az egyik bontatlan csomagolású, a másik beszerelésénél derült ki, hogy nem megfelelő, mivel az autómhoz a 16-os kónusz méret passzol. A Stark termékeire adnak egyedül 3 év garanciát. Szóval teljesen új lengőkarok - akinek a 20-as kónusz méret a megfelelő, maximálisan jó választás kedvező áron.

sr1 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 32746

Ma kiszerelték és beszkennelték az OFF 2018-as Touareg üléseit. Készittetek rájuk üléshuzatokat. 

Vettem már 3 autóra MAD üléshuzatokat (Szlovákiában gyártják és 2 hónap volt a szállítási hataridő), de az importőr srác közbe befektetett és van egy nagy műhelye, ahol meg tud oldani CNC-vel vágott szabásmintát- varrást- szerelést.  Leder look külső és nimbusz alkantara belső lesz az üléshuzat, antracit színben.  

Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2021.04.28 0 0 32745

Igen valahogy úgy... ha ügyes az ember 5-6 körül megvan a történet. Ha nincs komolyabb baj. :O :O

Előzmény: H__G (32743)
Misikee07 Creative Commons License 2021.04.27 0 0 32744

Sziasztok

 

valakinek nincs esetleg kopott q7 első fékbetétje otthon? Csak a lemez részére lenne szükségem. (Brembo 18z féknyereg) köszönöm!

H__G Creative Commons License 2021.04.27 0 0 32743

Azért ez egy olyan 0,5-1,0 M Ft közötti tanács, de annak jó :)

 

 

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32742)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2021.04.27 0 0 32742

Kurv@ egyszerű, nincs semmi gond. Elsőnek dpf-et kivágni a pics@ba aztán kiírni. Egr kitakarít majd lezárni kiírni, szívósor takarít (vagy szakműhelyben  ha kell felújítás) aztán mehet bele 6 új (tényleg új, nem felújítottnak mondott mert ezeket nem lehet) porlasztó. Olyan lesz a kocsi mint az álom. És nem fog kormolni, annyira. Hidd el jó lesz így.

Előzmény: Tomia6 (32739)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.04.25 0 0 32741

Sokminden tudja ezt a jelenséget produkálni. Többek között a dpf szűrő telítettsége,agr szelep koszolódása,kokszosodás,porlasztócsúcsok stb.Ezt így vakon nehéz megállapítani. A hibavisszajelzés a műszerfalon nem minden esetben a tényleges infót adja. Vcds-vagy valami hasonló profi szoftverrel kellene a hibatárolót kiolvasni és az ad egy támpontot,hogy merre érdemes keresni. 

Előzmény: Tomia6 (32739)
atuc Creative Commons License 2021.04.23 0 0 32740

Nem, de ha ráadod a gyújtást, hogy megnézd, majd lesz néhány bar.

Előzmény: Harcsa_R. (32738)
Tomia6 Creative Commons License 2021.04.23 0 0 32739

Üdv mindenkinek.

Szeretett autom 5 eve nallam hiba mentesen de minden mulando sajnos.

Dpf regeneralas kozben kicsit nagyobb sebesegnel hirtelen el kezdett rangatni az auto. Alacsony  fordulaton de inkabb alapjaraton es gazadasra is rangatott majd egybol villogni kezdett az izzito jel is.  Meg el ertem a szerelohoz a dpf hibat is ki irta. Szuros budos fust es nagyon egyeletlen jaras fura hangal parosulva.Gepre dugtuk es a 2. Hengerben majd nem  5 os volt  a korrekcio ertek a 4. ben meg  majd nem 3

Kapott két új porlasztot de nem javult meg  

Le szedtuk a turbo utani kipu csonkot es nagyon fustolt

A 2. Hengernel levo izzitogyertyat kivettuk es a vegen serulés volt mint ha meg olvadt volna es ki alt belolle egy darab is. 

Kompressziot sajnos meg nem tudtunk merni eleg keso volt. 

A porlasztok egyesevel le lettek huzgalva mukodnek de eleg zavartan.

Mehanikai hibara tippelnek amit a porlaszto okozhatott. Mihamarabb kompresszio meres lessz. Gep csak dpf hibat ir.

Jart mar igy valaki esetleg okozhat es valami mas ilyesmit anelkul hogy gep nem jelzi? 

Az auto 3.0 tdi 2009 facelift CDYA 

 

Harcsa_R. Creative Commons License 2021.03.27 0 1 32738

Urak. Egy cr dizelnél leállítás után fél nappal, egy nappal később a railcsőben kell lenni valamekkora nyomásnak?

tfe_tng Creative Commons License 2021.03.22 0 0 32737

Köszi !

Hekkelni nem szeretném, (lízing autó), de ezek szerint a szervízben is meg tudják oldani, ha szépen kéri az ember :)

Előzmény: atuc (32736)
atuc Creative Commons License 2021.03.22 0 0 32736

Menüben nem, de VCDS-sel lehet állítani úgy emlékszem.

Előzmény: tfe_tng (32735)
tfe_tng Creative Commons License 2021.03.21 0 0 32735

Sziasztok !

 

C8 mátrix led fényszórómosóval küzdök. Elég gyakran mossa a fényszórót, nem csak akkor, amikor az ablakot is mosom. Hetente/kéthetente tölteni kell az ablakmosót, mert elfogy. 

Nem lehet ezt valahogy úgy beállítani, hogy csak a szélvédőmosóval szinkronban mossa a lámpát ? (menüben semmi ilyesmit nem találtam)

 

Előre is köszi a segítséget !

Arc777 Creative Commons License 2021.03.13 0 0 32734

Hja és 2010 évjárat azt elfelejtettem írni.

Előzmény: anti66 (32725)
Arc777 Creative Commons License 2021.03.13 0 0 32733

Szia mennyi lenne a matek?

Ragaszkodsz a 3.0tdi hez?

Az enyem 2.0tdie kombi 266ekm van benne és patika.

Ha gondolod dobj üzit

Előzmény: anti66 (32725)
Harcsa_R. Creative Commons License 2021.03.13 0 3 32732

Sziasztok! Csak egy kis érdekeséget osztanék meg veletek, hátha valakinek is lesz hasonló problémája, bár ne legyen. Szóval a lényeg az hogy menet közben ( BMK 3.0 V6 ) izzításjel villog majd erőtlen lesz a kocsi és alapjáraton szinte le is fullad. Diagon nézve 1-6 porlasztó (az én esetemben) résolajveszteség akkora hogy a railnyomás "összeesik". Csere után 3-4 volt szar. Aztán végül visszakerültek bele a régi porlasztók mert utólag ugyan de ez a kettő is illetve még a maradék 4 porlasztó padon nézve,mérve, járatva hibátlan.

A hibát az okozta hogy a jobb oldali railcsőben lévő piezo nyomásérzékelő alá egy szinte szabad szemmel alig látható mocsok rakódott be és össze vissza érzékelte a nyomást ami alapján pedig össze vissza szabályozta magát. Kiszedve megtakarítva visszarakva és megfelelő nyomatékkal meghúzva tökéletes az autó. Sajnos egy ilyen igen igen félre tudja vinni a laikus embert. De a lényeg hogy nem kellett végül bele porlasztó, és szerencsére megoldódott a hiba. Viszont elég tanulságos lett, legalább is nekem.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!