Sziasztok. Eladóvá vált a6 c6 4f audim. 3.2 fsi sedan metal ezüst színben. Nem quatro. 2006 áprilisi papíron első tulajos. Friss műszakival. Vezérlés cserélve,motor jó állapotban van 168.000 km van benne. Nagyon szép,megkímélt,garázsban tarott.
Extrák: légrugó,automata (multitronic),kp zár,elektromos ablakok,kihajtható vonóhorog, gyári 16-os alufelnik vannak rajta újszerű téli gumikkal,park szenzor elöl hátul,automata 2 zónás klíma. Navi nincs benne csak sima cd lejátszó a kesztyűtartóban.
Én lettem volna a második gazdája,de a vírus helyzet miatt nem lett átírva. Német papîros és Németországban van az autó.
Tavaly áprilisig vezetett szervízkönyves.
Fékek elől,hátul újak,légrugók jó állapotban vannak. Rozsda sehol sincs. Tip-Top kívúl belül. Adok meg hozzá egy rakat bontott alkatrészt. (Pl. Hengerfej,klíma kompresszor,vákum szivattyú,szervó pumpa,szívósorok stb...
Az ár 7500 euro minimálisan alku képes.Családi okok miatt eladó.
Mesterek! A6 C6-ra (sedan) gondolkodom vonóhorogban. Van valakinek tapasztalata hogy milyen lenne érdemes venni? Bontóból fixet, vagy van ez a kihajló. Vagy inkább új utángyártottat? Valakinek esetleg van tapasztalat?
Én kb 1 millióval kalkuláltam,hogy annyit raknék félre. 4G-t is tudnék venni,de nem érzem,hogy sokkal többet kapnék azért a pénzért. Logikus döntésnek emiatt a 4F-et gondolom. Jó lenne egy adaptív futómű erre a Mo útakra,de ha tönkremegy,akkor meg csak szívás és pénz. S-line pedig lehet kemény lenne tippre,mert még nem vezettem olyat. Majd talán jövőhéten sikerül egyet. Egy Allroad verzót vezettem az tetszett. Ezt állandóan érzem és ezért fontos milyen a futómű van alatta.
Állófűtés is jó lenne,de az útólag kb 400-500k lenne saccra azok alapján amit találtam a neten. Ha vásárláskor nincs benne,utólag már nem éri meg.
Többi már kényelmi extra,azok kevésbé fontosak(elektromos csomagtér,elektromos ülés...)Bose hangrendszer szerintem nem szólt annyira jól.
Szokásos sztori,felszerelt kocsi kicsit leharcolt. Gyengébben felszerelt,az pedig megkíméltebb.
Szeretnék venni most már egy Audi A6 C6 kombi 3.0 TDI quattro-t ami már a Facelfit-es. Viszont vagy túl drágán találok ami mindenben megfelel vagy nem elég felszeret. Anyagilag megengedhetném,hogy megvegyem van egy lélektani határ ami felett nem szeretnék kocsira költeni. Emiatt azon gondolkozom,hogy egy FL előtti verziót vennék. Azt meg tudnátok mondani,hogy mennyi mindent javítottak a FL verzióban? Mindenképpen megéri a FL-t venni,mert megbízhatóbb?
És a halódó Földünknek eggyel több gyilkosa lesz. És nem csak a Földnek de az emberiségnek is. Ha már 1 millás a dolog,akkor meg lehetne ezt csinálni becsületesen is!
kipufogó rendszere eladó? Az se baj ha full cső az egész vagy a dobok valamelyike rossz. Szeretnék nyitott rendszert csináltatni a kocsi alá de a gyári rendszerét meg tartanám úgy ahogy van.
Nem érdekel valakit esetleg vadiúj keresztlengőkar párban. 16000-ért odaadnám a két darabot. 20-as kónusz méret, minőségi német Stark szettből származik, a német Autodoc-ról lett rendelve. Itt megtekinthető: [ link felfedése ] Az egyik bontatlan csomagolású, a másik beszerelésénél derült ki, hogy nem megfelelő, mivel az autómhoz a 16-os kónusz méret passzol. A Stark termékeire adnak egyedül 3 év garanciát. Szóval teljesen új lengőkarok - akinek a 20-as kónusz méret a megfelelő, maximálisan jó választás kedvező áron.
Ma kiszerelték és beszkennelték az OFF 2018-as Touareg üléseit. Készittetek rájuk üléshuzatokat.
Vettem már 3 autóra MAD üléshuzatokat (Szlovákiában gyártják és 2 hónap volt a szállítási hataridő), de az importőr srác közbe befektetett és van egy nagy műhelye, ahol meg tud oldani CNC-vel vágott szabásmintát- varrást- szerelést. Leder look külső és nimbusz alkantara belső lesz az üléshuzat, antracit színben.
Kurv@ egyszerű, nincs semmi gond. Elsőnek dpf-et kivágni a pics@ba aztán kiírni. Egr kitakarít majd lezárni kiírni, szívósor takarít (vagy szakműhelyben ha kell felújítás) aztán mehet bele 6 új (tényleg új, nem felújítottnak mondott mert ezeket nem lehet) porlasztó. Olyan lesz a kocsi mint az álom. És nem fog kormolni, annyira. Hidd el jó lesz így.
Sokminden tudja ezt a jelenséget produkálni. Többek között a dpf szűrő telítettsége,agr szelep koszolódása,kokszosodás,porlasztócsúcsok stb.Ezt így vakon nehéz megállapítani. A hibavisszajelzés a műszerfalon nem minden esetben a tényleges infót adja. Vcds-vagy valami hasonló profi szoftverrel kellene a hibatárolót kiolvasni és az ad egy támpontot,hogy merre érdemes keresni.
Szeretett autom 5 eve nallam hiba mentesen de minden mulando sajnos.
Dpf regeneralas kozben kicsit nagyobb sebesegnel hirtelen el kezdett rangatni az auto. Alacsony fordulaton de inkabb alapjaraton es gazadasra is rangatott majd egybol villogni kezdett az izzito jel is. Meg el ertem a szerelohoz a dpf hibat is ki irta. Szuros budos fust es nagyon egyeletlen jaras fura hangal parosulva.Gepre dugtuk es a 2. Hengerben majd nem 5 os volt a korrekcio ertek a 4. ben meg majd nem 3
Kapott két új porlasztot de nem javult meg
Le szedtuk a turbo utani kipu csonkot es nagyon fustolt
A 2. Hengernel levo izzitogyertyat kivettuk es a vegen serulés volt mint ha meg olvadt volna es ki alt belolle egy darab is.
Kompressziot sajnos meg nem tudtunk merni eleg keso volt.
A porlasztok egyesevel le lettek huzgalva mukodnek de eleg zavartan.
Mehanikai hibara tippelnek amit a porlaszto okozhatott. Mihamarabb kompresszio meres lessz. Gep csak dpf hibat ir.
Jart mar igy valaki esetleg okozhat es valami mas ilyesmit anelkul hogy gep nem jelzi?
C8 mátrix led fényszórómosóval küzdök. Elég gyakran mossa a fényszórót, nem csak akkor, amikor az ablakot is mosom. Hetente/kéthetente tölteni kell az ablakmosót, mert elfogy.
Nem lehet ezt valahogy úgy beállítani, hogy csak a szélvédőmosóval szinkronban mossa a lámpát ? (menüben semmi ilyesmit nem találtam)
Sziasztok! Csak egy kis érdekeséget osztanék meg veletek, hátha valakinek is lesz hasonló problémája, bár ne legyen. Szóval a lényeg az hogy menet közben ( BMK 3.0 V6 ) izzításjel villog majd erőtlen lesz a kocsi és alapjáraton szinte le is fullad. Diagon nézve 1-6 porlasztó (az én esetemben) résolajveszteség akkora hogy a railnyomás "összeesik". Csere után 3-4 volt szar. Aztán végül visszakerültek bele a régi porlasztók mert utólag ugyan de ez a kettő is illetve még a maradék 4 porlasztó padon nézve,mérve, járatva hibátlan.
A hibát az okozta hogy a jobb oldali railcsőben lévő piezo nyomásérzékelő alá egy szinte szabad szemmel alig látható mocsok rakódott be és össze vissza érzékelte a nyomást ami alapján pedig össze vissza szabályozta magát. Kiszedve megtakarítva visszarakva és megfelelő nyomatékkal meghúzva tökéletes az autó. Sajnos egy ilyen igen igen félre tudja vinni a laikus embert. De a lényeg hogy nem kellett végül bele porlasztó, és szerencsére megoldódott a hiba. Viszont elég tanulságos lett, legalább is nekem.