Mondtam már pár kollégának,aki szokta vezetni,hogy ne sűrűn járkáljon ki a MÁV-pályára,mert,ha a felügyelet kiböki ebbéli ténykedéseiket,bizony kemény bűntetést akasztanak a vezetők nyakába!(a MÁV-os bakterról már nem is teszek említést,hogy azt sem fogják megdícsérni,de ez már légyen az ő baja!)
Viszont,Debrecenben van kétéltű,gömbölyűorrúUnimog,egyik tanf. társam munkahelyének tulajdonát képezi a vas,erre kaptam ígéretet,hogy egy vezetésig megtekinthetem! -)))
Persze,hiszen ezen fogok vizsgázni a közeljövőben! (hiába,a papírgyűjtési hajlamom az megmaradt az általános suliból!Remélem,erre is lesz papírom,mint vaskerekűre!!!)
Ezt inkább ne erőltessük...! -))) Örül,ha egymagában feljut -bár,az enyém <a második gép> picit fürgébb,gyorsabb,nemhiába fotóztak le vele 95-tel!!!- nemhogy még egy ugyanakkora súlyt cipelne magával!
Oda elég lenne egy kocsi is :) Mégiscsak egyenletesebb lenne a 18/56-tal közös szakaszon a követés. 61-essel meg úgyse lehet összehangolni, mert (a 61-es) a többi budai vonaltól eltérően nem 3,75/7,5/15 perces követéseket használ.
A városligetből az aréna úti kocsiszinbe a (mukik) segítségével tólták be a kocsikat. Azért kellett,mert az alagútban a felsővezeték alacsonyabb volt,és az áramszedők nem mentek ki annyira,hogy elérjenek egy villamos által használt felsővezetéket. A képen jól látszik,hogy kellene még 2 méter!