Igen. A Gránit biztosítás szempontból jobb. Azt én is lemondtam, miután megkaptam a másikat.
Pont a múlt héten használtam. Már Budapesten se a Mastercard loungba mentem be. :) Sokkal kényelmesebb volt a mellette lévő. Majd végig próbálom a többit is. Mostanában nem utazok túl gyakran, így nem hiszem, hogy a 10 elfogy az év végéig. Londonban 6,5-7,5 font között ittam egy sört a városban. A repülőtéren a Loungeban hármat is. Többet nem mertem. :) Meg töményet sem. Kajálni is lehetett volna a büfében, de nem voltam még éhes. Csak chips-et ettem a sör mellé. Plusz nagy tömeg is volt a normál váróban, így meg kényelemesen, asztal mellett várakoztam. Forintban akár lehet 10-15 ezer/látogatás, amit máshol kifizetne az ember.
Elviekben smart casualt írnak öltözetnek mindenhova, de csak elvétve láttam így öltözötteket. :)
Sajnos én már olyan időszakban kértem a CITIs hitelkártyámat, amikor volt zárlati díja. Most 935 Ft, de nem néztem még, lassan lehet emelkedik. Ezt terveztem lemondani előbb-utóbb, de most, hogy 2500 Ft lett az 1%-os visszatérítés felső határa, még tartom egy darabig. Ha már csak pár száz forint lesz a különbség, vagy éppen mínuszba vált, akkor lemondom.
Köszi az infót, akkor besétálok egy bankfiókba. Igen, alapvetően a Loungekey miatt kellene, most Gránitos Platinumom van, ami egyedül a biztosításban jobb, de akkor visszaadnám ha meglenne az Erstés Platinum.
Akkor téged félretájékoztattak. Tavaly kértem ilyen kártyát és nem vagyok ilyen ügyfél. (Egyszer felajánlották. Néhány olvtársnak szintén. De olyan csőbehúzás szagú volt, hogy lépjünk át az exCITI TOP csomagból. Külön kellett kérni, hogy maradjon a régi. A feltételek látszólag ugyanazok voltak, de az apróbetűben benne volt, hogy az elvárt minimum jóváírást évente felülbírálják.)
A csere nem volt lehetséges, legalábbis nekem ezt mondták. MAX-om van. Van folyószámlám is.
Az igénylési folyamat olajozott volt. Az ügyintéző teljesen felkészült volt. Gyakorlatilag papírmentes volt minden. E-mailben elküldtem a számlakivonatot, amire a jövedelmem érkezik. Tableten írtam alá mindent. Volt előzetes bírálat, kiszámolta a KHR és a jövedelmem alapján, mi az a keret, amit biztosan jóváhagynak. Kicsit kevesebbet kértem. Másnap felhívott az ügyintéző, hogy jóvá is hagyták. A számla meg is jelent a netbankban. Kb. másfél hét volt a kártya. Az MBH-s topikban írta az egyik olvtárs, hogy ma ca. 2,5 órát várakozott. az egyik fiókjukban. Nekem az egész nem volt fél óra, a várakozással, ügyintézéssel együtt.
Ami nem ment, hogy hiába aktiváltam az alkalmazásban a kártyát, nem lehetett a GPay-hez hozzáadni. Egy ATM-nél csináltam egy PIN kód módosítást és utána OK volt. Kellett a fizikai kártyával is valamilyen művelet.
A visszatérítések visszahozzák az éves díjat. Valamivel többet. Ha utazol évente párszor repülővel, akkor a LoungeKey-t is lehet használni és akkor már egészen jó.
Szerintem ne hagyd magad, menj be nyugodtan egy fiókba.
Sziasztok! A Wizzair hitelkártyám mellé vagy helyett szeretnék egy Platunim hitelkártyát igényelni, de azt írták az ügyfélszolgálattól, hogy azt csak World vagy Prémium besorolású ügyfelek igényelhetik. Tudja valaki mi ennek a besorolásnak a feltétele? Folyószámlám nincs az Ertsénél csak ez a Wizzair hitelkártya. Köszi!
Hülye Erste megint beterhelt havi záráskor 10+ ezer Ft átutalási költségeket - tévesen. Komolyan így kell működnie egy banki rendszernek, hogy néhány havonta ugyanazokat a hibákat újra elkövetik? Persze, majd egyszer visszadják, de mi van, ha emiatt mínuszba menne az egyenleg és nincs hitelkeret hozzá?
Számlára csekkbefizetés egyébként létezett(talán még létezik). Pl. a hitelkártyákhoz lehetett kérni. Illetve volt 2-2,5 évtizede pár bank, akinél volt lehetőség csekkes befizetés folyószámlára. Pl. Eurodirekt. (Később ELLA, majd AXA Bank, végül az OTP vette meg)
Ilyenről még nem hallottam. Ez olyan csalás szagú. A telekom nevében volt ilyen csekküldés régen, majd sms-ben is, emailben is próbálkoztak. Lásd pl.: Ismét a Telekom nevében követelnek pénzt a csalók | nlc. Volt telefonkönyv számlázás cégeknek. Mostanában a posta vámfizetés is divat. stb.
Jelezd a banknak.
Minden költséget tudnak terhelni. Tévesen is...
(bár az egy hozzászólással ez a kérdés is érdekes)
Üdvözlök Mindenkit!Az alábbi témában fordulok hozzátok. Az, hogy melyik magyar bankról van szó nem lényeges mert úgy általánosságban az összes jelenlegi bankot figyelembe véve vagyok kíváncsi a véleményetekre.Tehát adott egy bankszámla ami normál használatban van, havi rendszerességgel érkezik rá fizetés van hozzá netbank szolgáltatás van hozzá bankkártya stb. tehát egy teljesen hétköznapi bankszámláról van szó. Az lenne a kérdésem, hogy egy ilyen bankszámlának van-e valami olyan díja vagy egyéb fizetnivalója ami csak létezhet még a legjelentéktelenebbeket is figyelembe véve amit a bank postai úton, próbál megfizettetni a számla tulajdonosával. Például olyanra gondolok, hogy előfordulhat-e az, hogy jön a postán nekem az adott banktól egy levél, hogy fizessen be pl. 6000-Ft-ot csekken vagy egyéb módon egy valamilyen bank által megnevezett indoklás miatt. Összefoglalva a dolgot jöhet-e nekem egy adott banktól postai úton egy olyan levél amire egy adott összeg befizetésére szólítanak fel legyen az akár konkrétan általuk küldött postai csekk vagy pénzbefizetésre való felszólítás? Kellemes Ünnepeket!
Eddig mobilos fizetésnél az NFC-s fizetés előtt 5 mp-cel feloldottam a képernyőzárat, érintettem a terminált és kész.
Mostanában (egy ujjlenyomat újrakalibrálás után) fizetés előtt 5 mp-cel feloldom a képernyőzárat, érintem a terminált és vagy ujjlenyomat kell vagy pin-kód a fizetéshez.
Eddig kétszer lettem Erstés ügyfél, pedig egyszer sem nyitottam náluk számlát. :) Előszőr a Postabanktól kerültem oda kb. két évtizede, utána meg az előző évtizedben a Citibanktól.
Az ex-Postabankost egy "folyószámla racionalizálás" során pár évre rá felmondtam.
Az exCiti TOP-ban az alapok full ingyenesek. A kártya, az utalás, a számlavezetés, ha érkezik havi 150 ezer, a kpfelvét(!) stb.
Ami viszont pénzbe kerül, azok a Push üzenetek. Ráadásul üzenetcsoportonként, pl. egyenlegközlő, kártyás tranzakciók stb. De van egy 990 Ft-os max havi díja.
Elviekben szentségelhetnék ezért, de ha nagyon zavarna, lemondhatnám.
Most lehet, hogy sokan ERSTE-s ügynöknek fognak tartani, de jelenleg ezt a bankot tartom a saját szempontjaimból a legjobbnak. Pedig pár éve még nagyon szidtam, de sokat fejlődtek. Miért? - Több folyószámla lehet és pár klickkel is nyitható volt. Van három forint, vannak deviszaszámláim. - A devizaszámláknál ha csak néhány tíz fillérrel is, de kedvezőbben vált, mint a Revolut munkaidőben. Valahogy itt nagyobb biztonságban érzem a pénzt, mint a Revolutnál - A gyerekek számláit is látom. (Most ott is van 12 ezer forint jóváírás) - Van két hitelkártyám is itt, az egyik MAX, a másik egy Platinum. A díjait mindegyik visszahozza, bár a Platinum évi 25 ezer vs elméleti 36 ezer nem nagy különbség. Azért elméleti, mert lefele kerekít a költéseknél. A Platinumot használom a gyorstósávra a repülőtéren, az MC Loungba, illetve ad még évi 10 darab ingyenes Lounge belépőt más reptereken is. Használjuk az Aquaworldbe, de amit itt nyújt, az több a semminél, plusz kényelem ugyan, de ezért nem tartanám. - A bankkártya mögötti számla változtatható. Ez sajnos nem olyan jó, mint a Revoluté, ami automatikusan abban a devizában terhel, amiben a költés van. Ugyanakkor ez lehet inkább plusz biztonság. - A kártyalimitek automatikusan 24 óra után visszaállnak. Nem kell 2x tökörészni. A kártyák fagyaszthatóak is. Ez egy pár hónapos feature, máshol évek óta van.
Ami zseniális - szerintem - az a költéselemzője. A több folyószámlára ezért van szükségem.
Egy van a közös családi kiadásokra, egy a sajátra. Az adott költést innen átutalom. A harmadikhoz rendeltem a kártyát a kp. felvéthez, meg minden mást, amit nem akarok, hogy a költéselemzésbe bezavarjon. Pl. a számlák díjkedvezményeihez szükséges ping-pongozásokat.
A költések kategorizálhatók, szabályok is beállíthatóak. Plusz ezen felül hastaggel is elláthatóak. Garancia, vagy más esetben mellékletet is tudok csatolni és ez a szerveren tárolódik, ha kell később letölthető.
A beépített költségelemzője a körcikkdiagrammal, oszlopdiagrammal alap dolgokra alkalmas. Ez megjelenik a webes felületen és az alkalmazásban is.
XLS export paraméterezhető, megjegyzi az utolsó beállítást.
Ahogy írtam a kiadás tagelhető. Az autó kiadásnál megadom a rendszámot, az ingatlanokál hogy melyik, a gyerekekkel kapcsolatosoknál a gyerekek neveit, felújításnál anyag, munkadíjköltség stb.
A tagek XLS exportnál külön oszlopba kerülnek. Így egy pivot táblában olyan rendszerezést csinálok, amilyet szeretnék pár klickel. Pl. éves szinten valamelyik gyerek összes kiadását, a ruhától az edzésig. Vagy, hogy melyik ingatlannál mik voltak a felmerülő költségek.
Korábban használtam a Wallet by Budgetbankers-et. Az is nagyon sokoldalú. Illetve van olyan feature, amit az Erste George nem, vagy fapadosabban tud. Ugyanakkor összességében nekem a George-os megoldás kényelmesebb.
Remélem nem vezetik ki, vagy nem fognak később, a mostani beetetés után valami magas extra díjat kérni. Így a fent említett 990 forintos havi költség a fenti extrákért nekem rendben van.
1,Hogyan fizessem be a csekkjeimet, Wizz HK val, hogy kapjak pontokat?
iCsekk alkalmazásban. Amúgy a Wizz hk a limit erejéig mindenre ad pontokat, még nem találkoztam olyannal hogy valamire ne adna, szóval ha besétálsz a Postára és ott befizeted kártyával, akkor is fogsz kapni.