Megnéztem most a webshopban, az 599357 és 599348 cikkszámot is hozza hozzá. Ha megnézed látszik is, hogy eltérő a hajlásszög. A 357 végű niva termosztát kell az 1,6-osba, a 348 végű lada pedig az alu hűtős 1,7-esekbe.
Sajnos hibás az adatbázis, de elérhető a bele való is. Amúgy autósboltban is simán odaadják a niva termosztátot az 1,7-esbe.
Na ezért van nekem a telefonomon is fent az alkatrészkatalógus. ;)
Kiválasztottuk az èvjáratott a KW -ott is de nem volt jó! Megoldottam hozattam gyárit az egyből jó volt a csövek is a helyükre mentek. Gondoltam a gyárinál lehet,hogy jobb lett volna a Gates márka , de nem. Ha van lehetősèg akkor a gyári alkatrèszt kell választani. A Niva nál ez szerencsèsebb mint más autóknál mert olcsó a gyári alkatrèsz.
Nem ismerem a konkrét esetet, de ha 1,7-es nivához niva termosztátot(2121-xxx... Alkatrészszám) akarsz, akkor rosszul teszed. Ezekhez a sima lada termosztát(2101-xxxxxx) kell. Most nincs előttem, melyik-melyik, de az egyiknél kb síkban vannak a csövek, a másiknál kb 30 fok van a két cső síkja között.
Fiúk ha termosztátott cserèltek a Niván ès az unix ban vesztek termosztátott (Gates) tip. adnak . vigyázni kell vele mert a csonkkiosztása nem jó ès a gyári csövekkel nem lehet beszerelni!
Szeretnèm a Niva oldalüvegeit kicserèlni eltolhatóra! Az üveget beszereztem feszìtőèket is vettem. Felhìvtam az üveges cèget ès fogalmuk sem volt , hogy mi ez ès hogy kell berakni " menjek be ès egy kollèga megnèzi hogy mit lehet tenni" milyen szakemberek dolgoznak ott?? Azèrt mert ez egy Niva ès a jólvanazúgy kategoriába tartozik? Elkeserìtő! 3700ft egy feszitőèk behúzó szerszám megrendelem ès majd èn kicserèlem!
Sajnos olcsó gumit nem tudok 😕 de a Kama 511 es tip. tèligumi Nivára elèrhető. Èn 17e körül láttam a neten /db . Tèligumi biztonságos vitatthatatlan ilyenkor +a biztosìtó megtagadhatja az esetleges káresemèny rendezèsèt.
Szia lètezik gyári elektromos szervó is de a ZF hidraulikus a legjobb. Èn forgalmazom ezeket az alkatrèszeket. Itthon bebarkácsolják más autók alkatrèszeit de az balesetveszèlyes lóg a kormányoszlopról a vill.motor nem valami szèp.
Nekem Mercl AMG első csillapító volt hátul,a fekvőlámpásé.Valószínúleg a sima utcai is jó bele.sokszorosa a rugóútja mint amit kihasználnak.Ha toldod a tartóbakot az is jó lehet,csak a felütközés gátlót is hosszabbítsd.
Nem volt drága.Ahoz képest amiket megnéztem.Kicsit olcsóbbak voltak de szanaszét voltak rohadva.Ezen meg semmi rohadás :) Csak a futóművel kell egy kicsit foglalkozni és fasza lessz.
Elől 3cm hátul 5cm emelés van benne /Alupogácsák a spirálrugó felett/
Csak van egy kics probléma.A hátsó futóműben az összes gumiszilent ki lett cseréve de mikor a lengéscsillapitót /gyári/ raktam volna bele ott döbbentem rá hogy full kinyomott állapotban van.Ugy hogy talpon van az autó.Tehát terhelés alatt.És erősen kopog,mivel szerencsétlen nem tud hová nyúlni.
Kérdés!!
Hogy lehet ezt a hibát kiküszöbölni.Van e hosszabb lengéscsillapitó ami jó bele /akár más autó tipusból/.
Mert az emelést megtartanám ha lehet.Nem akarok kókánykodni összevissza hegeszteni.Kulturált megoldást szeretnék találni erre a problémára.
Sziasztok. A hétvégén láttam egy Offroad versenyen egy nivat amibe elektromos kormány szervo volt beszerelve valakinek tapasztalata ötlete, hogyan lehetne beszerelni ?