Egyébként én nem akarom átfúvókázni, mert a jóidőben ippen jó lesz, csak sztem ezt az extra hideget nem bírja. -1 fok környékén indúlt még, igaz, hogy kicsit hurutosan, kb a 3-dik indításra, de ment.
természetesen a karbit hozzá kellett állítani, de sajnos beállítást nem tudok mondani mivel ez a gép még Dellorto karbival(mert SC változat) volt szerelve
A moci December 25.-én ment utoljára, azóta áll. Sokat tekertettem, és nem indult, de tuti, hogy a hideg cseszik ki vele. Garázsban van, de nem fűtött, így kb a mostani hidegben olyan -1 fok lehet ott.
Ti be szoktátok havonta pöccinteni a gépet? Én úgy tudom, hogy az jó neki, mive a hengerfal is korrodálódik, stb.....
mennyit állt a motor? mert szerintem alapvetően nem a benzinnel van a gond, hanem a hideggel. túl kicsi az alapjárati/fő-fúvóka. én télre cseréltem és akkor pöcc-röff :))
Kharpeet a Kontra topikban a pályamociját hajszárítóval nyomatta és úgy simán beindult. elötte meg nem, mivel nyári melegre volt karburálva.
tudom-tudom, most jön a szöveg, hogy 4üteműt nem kell karburálni a hőmérsékletre, lényeg hogy nekem ez működött, soha nem szenvedtem vele télen.
Még annyi, hogy az enyimmotor kb. 2 hete nem indult be akksiról, viszont kb. 5. rúgásra elindult. Szóval ha túl sokat tekerted már akkor érdemesebb berúgni. Mármint a motort...
nekem volt már Leo-m, nagyon igényes szép dobokat készítenek, és jó hangosak(nekem Racing volt) én elégedet voltam vele. A gyári indexeket le kellett cserélnem kisebbekre
Én kaptam hozzá egy S toldót nem csak a dobot, ez így volt egy csomag. Tehát ha Leo akkor várd meg amíg megkapod ne vegyél semmit a katalizátor helyett, mert valszeg Te is kapsz hozzá toldót.
Szeva Two! A karbi alján engedd le a benzint a karbiból. Utána benzincsap nyit, kicsit várj, míg a karbi feltelik és mehet. Ha így sem megy, tegyél bele friss benyát.
A Supermoto fórumban próbáltam segítséget kérni, és állítólag itt Szepy írt már egy jó indítási technikát nagy hidegben.
Tegnap megpróbáltam elindítani, de nem röffent be. Egyx KTM 640LC4 Supermotom van. Ha a karbi alján kitekerem az úszóház leeresztőcsavarját, az segíteni fog? Vagy mi lehet a baj?
Nincsen valakinek ötlete, hogy hol érdemes körbenézni használt LC4 endurohoz oldalstandert?
A másik kérdésem kipufogóval kapcsolatos lenne. Le szeretném cserélni a meglévő gyári dobobomat. Eddig két lehetőséget találtam: Akrapovic 110.000 felett, vagy Leo Vince 70.000 körül.
Tudna esetleg valaki infót adni, hogy milyenek a Leo Vince dobok?
Érdemes kicserélni a középső dobot is sima csőre? Okozhat valami galibát?