Cserélni még én sem cseréltem, de a logika alapján úgy tervezhették meg a dolgot, hogy azért ne kelljen a fél autót lebontani egy oldalindex izzócsere miatt. Így a tippem az, hogy a kerékjárati műanyag ívet ki kell szedni és akkor fel lehet nyúlni a foglalthoz.
Volt külön indexes, meg 2004-2005- től /ha jól emléxem/egybe indexes változat, aminél a lámpabúrában van az első index. A levegőt egy bowden mozgatja, az lehet rosszul összerakva. Vagy csak kiakadt. Szerintem szedd szét és kiderül. Nekem sem sikerült elrontani :)
Őőőőő... Nem tudom, az mit jelent, hogy egybe, vagy külön. Ami indexről beszélek, az az első kerékjárati ív és az első ajtó között van.
Lehet, hogy nekem meg azért kapcsol rosszul a szellőző, mert a sebváltó előtti tálcából valami behullott valahová a műszerfal mögé, mert televan mindenféle mütyűrrel :)
Új vagyok még eme topikban, hozzászólóként végképp. Az Élet úgy hozta, hogy kíváncsi lettem 6 éve tulajdonlott 2004-es, 1.2-es, ferdehátú Kalos-om felépítésére - és szétbontására :)
Köszönésem után kérdéssel kívánom folytatni kezdésemet:
Hogy tudok hozzáférni a jobb oldali oldalvillogóhoz? Igazából nekem az is elég, ha csak az oda vezető vezetékhez férek hozzá, mert arra szeretnék rákötni. Bár, ha majd cserélni kell, mégis jó, ha tudom, hogy köll... Mindenhol csak az első és hátsó lámpáról írnak.
Egy másik: Műszakiztattam meg szereltettem a gépet, és később vettem észre, hogy úgy kaptam vissza, hogy a levegőirányító tekerentyűt nem tudom beállítani arcfújás állásba (legbaloldalibb). El tudom odáig csavarni, de feszül, és visszarugózik. Mi a bánatot csinálhattak vele, hogy ez ilyen lett? Beejtettek valami csavart valahová? Nem is kértem szellőzőtisztítást...
Harmadik: Azt is most vettem észre, ahogy a motorháztető alá néztem, hogy a kocsival szemben állva leghátul, két oldalt, a sarokban van egy-egy műanyag gomba kupak, ami a felfüggesztés tetejére zár rá gondolom, tán rozsdásodás ellen. No, a jobboldali le volt téve melléje, a bal meg már szerintem ki is esett a motortérből... Mi annak a neve vajon? Ha már gyárilag volt rajta, szeretném pótolni.
Előzetes köszönetemet szeretném kifejezésre juttatni bárminemű segítséget jelentő válaszért!
Egyébként van bennem egy halovány elhatározás, hogy végigolvasom ezt a topikot, de még csak ott tartok, hogy veszegetik az emberkék a kocsikat, és még nem kell semmit szerelni :D , és mindenki el van ájulva (én is, pedig első kocsim, de nem is vágyom lecserélni) - szívet melengető érzés.
A tanksapkát kizárhatom asszem, az a túlnyomást akadályozza meg talán. Van egy aktívszénszűrő a tanknál, azt holnap lecsekkolom. Van még más szelep ebben a taligában ami a tankszellőzést biztosítja?
Sziasztok, a tanksapkát lecseréltem ideiglenesen egy párszáz forintos vacakra, amire fúrtam egy pici lukat. A vákum majdnem összeroppantotta a tankot. Szerintetek a tanksapka xar, vagy a tankszellőztető ment tönkre? Ha igen, az hol van az 1.4 8v kalosban? köszi
Sziasztok, olajcsere keretében a benzinszűrő is kicserélésre került, de a szerelő azt mondta, hogy annyira el van rohadva a tartója, hogy nem merte szétszedni, csak kihúzta a régit, majd visszacsúsztatta az újat, és egy gyorskötözővel rögzítette. Szeretném (vele) lefújatni azt alvázat még az idén, de azt ajánlotta, először le kellene cserélni a tartót. Unix és hasonló helyeken nem találok "üzemanyag szűrő tartót", szeretném megkérdezni, hol lehetne beszerezni esetleg? Az autó egy Kalos 1.2 2004-es évjárat, köszönöm.
Igen az én elöször Era márkájú alkatrészt vettem az nem vált be pár száz kilométer után mindig hibajelet dobott vissza raktam a gyárit az meg kb 500 km után motor leállást csinált alapjáraton sokszor leált. https://www.aliexpress.com/item/32950776693.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dLdj3Pe Ezt vettem kb egy éve tökéletesen megy vele a gép vagy tipus specifikus alkatrész boltban gyárit kell venni ,mert más is írta hogy a utángyártottal hibajel van bár tökéletesen müködik.
Sziasztok adott 1 2005 évj 1.2 8v kalos és világít a chekengine lámpa.ráraktuk müszerre és a P0341 hibakod jött ki elméletben a vez tengely jeladó a bűnös szerintetek ? ....köszönöm
japanparts stabinga szart se ér ,ablakmosó motor 3000,a CTR stabinga igaz,hogy drágább de nem 1 évre veszed ha mindent 1 helyről szedtél volna össze akkor 1 szállítási költség van,ablakmosó motor cseréhez nem szoktam kivenni semmi csak aláfekvés kiszed
Stabpálca kovi auto japiparts 2db futárral 5 papir ,ablakmoso spricni motor müller oto szintén 5 papir futival
Kormány balra kiteker,alul elöl doblemezbe 1 csavar lemez,doblemez félrehuz fekve,kiölik félig rám a mosoviz mikor kirángat motor helyéröl,vezeték enged kb 20cm ,szemlevételez a csati,látszik a biztifül ,csere.
Az első ablakmosó motorja az ablakmosó folyadék tartályban van, ha jól emlékszem. 3 éve kellett cserélnem, a bal első kerék mögött, a műanyag burkolatot levéve találod a tartályt, és abból kell valahogy kioperálni a kis szivattyút (részletekre sajna már nem emlékszem, de visszagondolva nem rémlik, hogy nagy etvasz lett volna. Kiszedtem, autóvillamosságis rámért - zárlatos, csere, valami 5 ezer vagy aközeli összeg volt). Hátsó ablakmosóról nem tudok semmit sajna, nekem sedan van, abban meg nincs. Egy tartályról megy az első-hátsó, vagy külön van?
Segítséget szeretnék kérni, ugyanis a 2015 ben vásárolt Kalosz ablakmosó víz szivattyúja első és hátsó is megadta magát. Egyébként elképesztően el vannak dugva.
A szivattyúk egy áramkörön vannak az ablaktörlő motorral amely működik. A kormánykapcsolóra gyanakszom, de nem tudom hogyan nézhetném meg hogy jó e? Nem tudom hogy kellene szétszednem hogy hozzáférjek a kapcsolóhoz.
Örülnék ha valaki lefényképezné vagy leírná hogy mit kell tenni
Egy kellemes téli éjszakán az autóm műszerfalában levő kihúzható hamutartót egy ostoba g*ciputtony ellopta a benne levő aprópénzzel együtt. Bontókban eddig nem találtam, ha valakinek bontásból vagy bárhonnan lenne elfekvőben, szívesen megvenném.