Szevasztok !!Na nem lakik senki Gyál vonzáskörzetèben vagy inkáb úgy kérdezem hogy BP vonzáskörzetében akinek 650-es bandtje van és lenne kedve egyet dumcsizni vagy motorozni egyet????!!
Fogalmam sincs. Én leállítom novemberben, áprilisban meg pöccre indul. Télen be sem indítom, kinn áll különben a hidegben, igaz fedett helyen, de fűtés nélkül.
A z állás utáni tavaszi indításnál nekem is volt már rossz élményem!!Már azt hidtem hogy kinyirom az aksit a sok indítgatózástól pedig az én mocim csak egy kis egyhengeres 125-ös.Aztán egyszer valaki mondta hogy több szerelőnekis bevet fogása hogy ha végkép nem akar indulni a vas kiveszik a légszűrőt és egy jó adag féktisztítót fujnak bele.Ami től utána rögtön beröffen nekemis bevált ez a modszer.Vagy 3-hetente be kell indítani és üzemmelegre járatni az is be szokkott jöni.De azt már sok embertől halottam hogy az injektorosokkal nincs ijen gond.És a tankba nem döglik bele 3-4 honap alatt a benya??? Asogorom már kétszer szívott emiatt tavaszal !!!!Hiába volt a motor ugy leállítva ősszel hogy teletankólta!!!
Az injektoros egy hosszú tél után is úgy indul, mintha csak egy kávészünetre állát volna meg vele. Mindegy neki, hogy hideg vagy meleg, azonnal indul. És fagy közeli hőmérsékletek esetén is alacsony alapjárata van indítás után. Menet közben nincs különbség, nagyon alacsony fordulaton, meg motorfékezés közben kicsit nyersebb mint egy jól beállított karburátoros. Mivel nagy és nehéz motor, a fogyasztása csak túra tempóban túra távon kedvező. Nekem munkába járáshoz 5-5,3l/100km a fogyasztás, túrázáskor meg 4-4,5l/100km.
Szevasztok!! Mint ahogy írtam én még csak egy álmodozó vagyok talán a közeljövöben jövöre összejön egy 650-esre való??Azt kérdezném töletek van e valaki itt a környéken én Gyálon lakom akivel össze tudnánk röffeni esetleg egy kis gurulásra dumálásra !!??Egyépként miben jobb a vizes azttudom hogy injektoros ami talán jó hatással van a fogyasztásra illetve gondolom hhogy a hideginditás is jobb!??Sokan meg a karbira esküszik?Az én gépem is karbis semmi gondom vele de nem szeretnék többet karbis motort mégis csak tulhaladta az idő meg a szinkronizálás fuvókák kopássa stb.Vagy rosszúl gondolom?????
Nekem vizes 650-es van. Nem tudok ismert hibáról, nálam semmi nem jött elő azon kívül, hogy az egyik tükörben egyszer neki állt remegni a tükör. Rémes hangja volt.
Sziasztok banditák! Régóta olvasgatom a forumot nagyon tetszik. Sajnos nekem még nincs banditom talán jövöre!???Egy időbe a burgman fórumot is nézegettem tudom az más műfaj de szimpatikusak voltak a nagy robógók is.Nemrég lehetőségem volt hosszaban kipróbálni egyet de rákelett jönöm hogy ez a robeszos stilus nem az én világom. Egy pár éve jártam egy két napig egy kölcsön kappot inozuma 750- essel az nagyon tetszet.A közeljövöbe szeretném a mocimat ami egyépként egy 125-ös yamaha xt amit 7-éve használok egy Banditra lecserélni.650-vizesbe gondolkodom.Tetszik a régebbi 650-es is csak inkább injektorost akarnék.Ahogy nézegettem az árakat nyilván az ujabb injektorosak 200-300-ezerrel drágábak.Azt szeretném töletek kérdezni hogy van e az újabb vízhűtésesek nek ismert tipushibái ami már kiderűlt 2007-óta.Azt tudom hogy a régiek nagyon megbízhatóak voltak .Én elsősorban napi használatra venném főleg város BP nagy forgalom meg persze néha tura!!!
Sziasztok! 2001-es évjáratú Bandihoz keresek sürgősen ülést! Lehet sérült is, a váz a lényeg! Ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném! Írjatok mailt: junjika@gmail.com
Sziasztok! Forgatásra keresünk nagymotoros szereplőt magabiztos motoros tudással. A feladat nem lesz megterhelő, a forgatás 4-6 órát tart majd, ebből az effektív munka mindössze kb. 1 óra lesz. Helyszín: Pilisvörösvár. Szóval ha szeretnéd megmutatni magad és a motorod egy kreatív, pörgős videóban, ott a helyed! Jelentkezni a varydomonkos(/kukac/)gmail(/pont/)com email címen vagy a 06hevten318nyolcvankilenc43-as telefonszámon lehet.
Sziasztok! A kérdésem az lenne hogy a Suzuki Bandit 600-as (1998) krómszára (41*625 mm) és a hasonló évjáratú Bandit 400-as krómszára megegyezik-e? Az átmérő ok, csak a hosszban és a kiképzésben nem vagyok biztos.
Sziasztok márkatársak Budapesten illetve közelében keresek SÜRGŐSEN egy normális szerelőt aki MEGBÍZHATÓ.Egy bandit 250-es blokkról lenne szó amiben a segítségemre lehetne. A válaszokat előre is köszönöm mindenkinek.
2003-as,600-as banditomnak letapadtak az olajlehúzó gyűrűi.A szerelő kipucolta,összerakta,de nem lett a motor 100%.Elkezdem húzni a gázkart,az első millimétereken amikor a lényeg,hogy húzzon a motor,akkor inkább fullad.Utána elkezd menni,de indulásnál két személlyel elég kellemetlen ,mert le is tudok fulladni például egy lámpánál.Karburátornál lehet valami gond?Valakinek volt hasonló problémája?
Érdeklődnék, milyen motorolajat kell önteni ezekbe a motorokba? A 250cm sor 4-esről van szó. Úgy halottam szintetikus nem való bele, bár mikor ezeket kiadták, nem is volt nagyon szintetikus olaj még. Én a Repsol 10w 40-es Motor Rider típusú olajra gondoltam(ez ásványi olaj) De itt még egy hozzáértő ember megerősítene ebben a témában az jó lenne. :)
Én az enyémet tavaly május végén vettem 6 évesen 3589 km-el.
Az a hirdetés sem sokáig volt fent. Szerencsém volt vele. Épp nézegettem a neten az eladó vasakat és megakadt rajta a szemem (a színe miatt, imádom a suzuki kéket :) ).
900-ért kínálták, a hirdetésben full HD képek voltak csatolva, így fel is hívtam a tulajt, mondtam, hogy a motor érdekelne, elmennék megnézni. Erre azt mondta, hogy ég csak 20 perce adta fel a hirdetést.