Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

carlosracing Creative Commons License 2005.03.02 0 0 178

A jó ízlés nem vész el!!!:)

Buy British!:)

Előzmény: Tundi_200 (177)
Tundi_200 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 177
Persze, ehhez régebben sem fért kétség, hogy ha váltás lesz akkor csakis márkán belűl...
Előzmény: carlosracing (176)
carlosracing Creative Commons License 2005.03.02 0 0 176

Nah, gratula!

Akkor maradt a hölgy British!:))))

Előzmény: Tundi_200 (175)
Tundi_200 Creative Commons License 2005.03.01 0 0 175
Rover 45 2.0 2002 évj.
Előzmény: carlosracing (173)
carlosracing Creative Commons License 2005.03.01 0 0 174

Olvastam.

A képek közt meg a sor4kompresszoros moci helyett ott figyel a képen a V6GM.

Frankó!

Erre azért vigyázni kellett volna.:(

Előzmény: Tundi_200 (172)
carlosracing Creative Commons License 2005.03.01 0 0 173

Mire?

Amúgy meg szerintem nincsen belőle több, csak te spec. már jobban figyeled őket!:)

(meg én is)

Előzmény: Tundi_200 (171)
Tundi_200 Creative Commons License 2005.03.01 0 0 172
Tundi_200 Creative Commons License 2005.03.01 0 0 171

"de az angol autóknak olyan érdekes presztízsük van Magyarországon, de inkább afelé hajlok, hogy nincsen presztízsük."

 

Hát nem is tudom, mostmár egyre többen bemerik vállalni az angolautókat szerintem, vagy csak nekem tűnnek fel sűrűbben au utakon?

 

Az én kis autóm átalakításának eldőlt a sorsa...Nem lesz belőle semmi, mert lecseréltem...

Előzmény: carlosracing (165)
carlosracing Creative Commons License 2005.03.01 0 0 170

Valamiért elterjedtek a terepjárók (ML, X5,...) szóval az is lehet, hogy ilyen dolog miatt is történt.

De a mille/hó dolgot tényleg nem értem.

Meg kell venni 1x, az igaz.

Fenntartani viszont olcsó, ezt saját magam tanúsítom! Az alkatrész árak olcsóak (!!!), és az állandó költségek is kicsik, fogyasztása szintén!

Az a jó benne, hogy sokszor azért is kerül elő, mert kevesebbet fogyaszt, mint a családi autó, ami amúgy 2,0i-s!:)

 

Szóval annyira nem durva a helyzet!:)

Előzmény: mávag_lokfabrik (167)
mávag_lokfabrik Creative Commons License 2005.02.24 0 0 169
Tegnap esti rádióműsorban a szakértő a 20cm mély kátyút normálisnak minősítette....
Előzmény: mávag_lokfabrik (167)
Tarmangani Creative Commons License 2005.02.24 0 0 168
azért ennyire nem rossz a helyzet szerintem :)
Előzmény: mávag_lokfabrik (167)
mávag_lokfabrik Creative Commons License 2005.02.23 0 0 167
Én is vennék Eliset,nagyon szeretem.
Az "érdekes presztizs" enyhe (vagy erős?) sznobizmust jelent.De én nem érzem annak.

A Lada egy igazi MPV míg a Lotus csak örömautózásra jó.Igaz, arra tökéletesen.
És nálunk csak autópályára való.Bécsben lehet vele közlekedni,Münchenben is,még Pozsonyban is,Ljubjanában is,csak itt nálunk nem lehet mert 20-30centis kátyúk azért elég veszélyesek a kicsikére.

Szóval a Lotus mellé kell másik autó is,magyarán kb 1millát ki kell termelni/hó,hogy megengedhessem magamnak.Ez meg elég távolinak tűnik.
Előzmény: carlosracing (165)
carlosracing Creative Commons License 2005.02.14 0 0 165

Ohh, köszönöm az együttérzést!:)))

Modern Atlas...

:DDDD

 

Amúgy meg legfőképp arra szerettem volna rávilágítani, hogy rengeteg drágább gép rohangál az utakon, meglehet, azok nem ilyen feltűnőek, de az angol autóknak olyan érdekes presztízsük van Magyarországon, de inkább afelé hajlok, hogy nincsen presztízsük.

De a fejekben van a gond, mert sokan elég érdekes kifogást találnak arra, hogy miért azt a gépet, vették, és miért nem ezt.

Sokaknak bejönne, de azoknak meg nincsen rá keretük...

Remélem eljön majd az az idő, amikor már lényegesen több emberkének lesz rá módja egy ilyet beszerezni, mert csak a beszerzés drága, fenntartása elég kevés, még más autókhoz képest is!

Egy 1600-as Ladára többet fizetsz állandó költségként, mint egy Elise-re, és az a Lada többet is fog fogyasztani.

De hát mind1, egy soros 1,8-as 4 hengeres mocinak sem lesz presztízse soha, mert az emberek már csak ilyenek.:(

Előzmény: Semmi Cicó (164)
Semmi Cicó Creative Commons License 2005.02.13 0 0 164

Te szegény zászlócipelő !!!! Én úgy sajnállak téged, egy modern Atlasz vagy az én szememben :-))))

 

sc.

Előzmény: carlosracing (161)
carlosracing Creative Commons License 2005.02.13 0 0 163

Mármint az a Toyota/Yamaha moci?

Ha működik, akkor tökmind1, hogy made in hol...

Van a Petronasnak is egy 2 literes mocija, a Sauber adja nekik az észt rendesen!:)))

Előzmény: ATka (162)
ATka Creative Commons License 2005.02.12 0 0 162
Nehogy elhidd, hogy azok igaziak. Proton basis, MADE IN MALAYSIA:))
Előzmény: carlosracing (161)
carlosracing Creative Commons License 2005.02.12 0 0 161

Honda gyárilag max. anno az F1-es gépben volt, de mostanság semmibe sem.

Rovert kapott a legtöbb, és most az Euro4-esek meg Toyota VVTLi 1,8-as mocit.

Honda nincs, csak egyedi építésben, de sosem a Lotustól!

 

Gyerünk srácok, összekaparni azt a pénzmagot, és tessék Lotusokat behozni!

Meddig cipeljem itt a zászlót???:)))

A Maláj Lotus klubban több mint 100 Elise van.

Látjátok, így le vagyunk maradva a Malájoktól!:o)

Előzmény: Tarmangani (160)
Tarmangani Creative Commons License 2005.02.12 0 0 160
az angol Exigeben én ugytom nem Honda Type R hanem a Toyota Celice motorja van nem ?
Tarmangani Creative Commons License 2005.02.12 0 0 159
erős cizellálás lenne részemről hogy Elise vagy Esprit legyen !
Tarmangani Creative Commons License 2005.02.12 0 0 158
a héten még nem :)
Rephyx Creative Commons License 2005.02.09 0 0 157
Szivesen, mikor hozod be az autot ? :))
Előzmény: Tarmangani (156)
Tarmangani Creative Commons License 2005.02.07 0 0 156
THX az infót !
Rephyx Creative Commons License 2005.02.04 0 0 155
Regadok Elise-re, EU-bol:

Ha ujat hozol (6000km alatt vagy 6 honapnal kevesebb ideje van forgalomban) akkor:
(vetelar+regado (410K Euro5 vagy felette, 615K alatta))+25% Afa.

Ha hasznaltat hozol, akkor a regado a fent emlitett ertekek 125%-a, tehat 512K illetve 768K.

Ez a gyakorlatban egy kintrol hozott S2-re fel mila plusz, az S1nek nem tudom pontosan mi a besorolasa, ha Euro5 alatt van, akkor bizony 768K.

(osszehasonlitaskent: egy 2-2.5 literes motorral szerelt hasznalt kocsira ez 1023K illetve 1536K Huf a besorolastol fuggoen...)

Olvassatok el ezt:

http://vam.gov.hu/data/informaciok/vaminfo/tajek_20050103.doc

Mindenkinek kellemes autovasarolgatast :)
Tarmangani Creative Commons License 2005.01.30 0 0 154
Ez valóban jó kérdés, valaki esetleg utána tud járni hogy mennyi reg adó és egyéb járulék jönne rá egy Elise MkIre ?
Oyabun Creative Commons License 2005.01.30 0 0 153
Van rá valami mód, hogy normális pénzért üzembe lehessen helyezni egy mark1-es Elise-t magyarországon? Ha jól tudom ezek nem tudnak euro 3-at, igy elég horror pénzbe kerül a regadó... :-(
Tarmangani Creative Commons License 2005.01.28 0 0 152
nekem az MkI Elise sokkal jobban teccik
Tarmangani Creative Commons License 2005.01.28 0 0 151



Levike Creative Commons License 2005.01.28 0 0 150
Valoszinuleg en olvastam rosszul regen. Ugy szolt a fama, hogy mivel a Rover motor nem felel meg az USA eloirasoknak, ezert Hondaval hoztak forgalomba az Elise-t. S2000et irtak, de felolem lehet type-r is.... .:)



Levi
Előzmény: carlosracing (146)
Tarmangani Creative Commons License 2005.01.28 0 0 149
a TopGear palettán nemrég az Enzótól éppencsak lemaradt SC Honda motoros Ariel Atom díszeleg és hirdeti az angol igét :)
Tarmangani Creative Commons License 2005.01.28 0 0 148
USAban (elég perverz dolog ott ahol rengeteg custom járgány jár kel az utakon) nem engedélyezett utcai forgalomban az Exige, semmien motorral :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!