Én is vennék Eliset,nagyon szeretem. Az "érdekes presztizs" enyhe (vagy erős?) sznobizmust jelent.De én nem érzem annak.
A Lada egy igazi MPV míg a Lotus csak örömautózásra jó.Igaz, arra tökéletesen. És nálunk csak autópályára való.Bécsben lehet vele közlekedni,Münchenben is,még Pozsonyban is,Ljubjanában is,csak itt nálunk nem lehet mert 20-30centis kátyúk azért elég veszélyesek a kicsikére.
Szóval a Lotus mellé kell másik autó is,magyarán kb 1millát ki kell termelni/hó,hogy megengedhessem magamnak.Ez meg elég távolinak tűnik.
Amúgy meg legfőképp arra szerettem volna rávilágítani, hogy rengeteg drágább gép rohangál az utakon, meglehet, azok nem ilyen feltűnőek, de az angol autóknak olyan érdekes presztízsük van Magyarországon, de inkább afelé hajlok, hogy nincsen presztízsük.
De a fejekben van a gond, mert sokan elég érdekes kifogást találnak arra, hogy miért azt a gépet, vették, és miért nem ezt.
Sokaknak bejönne, de azoknak meg nincsen rá keretük...
Remélem eljön majd az az idő, amikor már lényegesen több emberkének lesz rá módja egy ilyet beszerezni, mert csak a beszerzés drága, fenntartása elég kevés, még más autókhoz képest is!
Egy 1600-as Ladára többet fizetsz állandó költségként, mint egy Elise-re, és az a Lada többet is fog fogyasztani.
De hát mind1, egy soros 1,8-as 4 hengeres mocinak sem lesz presztízse soha, mert az emberek már csak ilyenek.:(
Van rá valami mód, hogy normális pénzért üzembe lehessen helyezni egy mark1-es Elise-t magyarországon? Ha jól tudom ezek nem tudnak euro 3-at, igy elég horror pénzbe kerül a regadó... :-(
Valoszinuleg en olvastam rosszul regen. Ugy szolt a fama, hogy mivel a Rover motor nem felel meg az USA eloirasoknak, ezert Hondaval hoztak forgalomba az Elise-t. S2000et irtak, de felolem lehet type-r is.... .:)