Egy - kettőt csináltunk, de az elfogadhatósági bekerülés költségein belül nem lehetett 100%-ra csinálni. Az összes csúszkát, bowdent, bowdenhajtó fogaskereket kicseréltünk és úgy sem volt jó teljesen. Szétborítottuk az egészet, végignéztük, de pl. az új bowdenek nem mentek tökéletesen a bowdenvezetőben. Hiába, mostuk, tisztítottuk, nem lett tökéletes. Az új bowdenvezető meg vagy fél ajtóval együtt volt, aztán kiderült, hogy a fém tetőív illeszkedésénél is van egy pici baj, egy kis ugrás, ezt simán nem is lehetett volna javítani, majd összerakva kiderült, hogy a tizenéves tetőponyva mind hosszában, mint keresztben össze van menve és feszíti össze az egészet, tehát ponyvát is kellett volna cserélni újra. (akkor lett volna csak a ponyva valami 220e)
Egyszóval összeadva az egészet, hogy teljesen jó legyen a tető a komplett autó ára lett volna újból és még a javítási költség sehol. :-(
Persze nem mindegyik van ilyen állapotban, de nagyon sok tényezőtől függ, hogy jól működjön és alig van, aki elvállalja a fentiek miatt.
A páromnak van egy pluriele. Sajnos elromlott a tető A sinen lévő tető csuszkák ki lettek cserélve ill. a fogaskerék. A szerelő elmondása szerint,, jobb ha nem nyitjuk le. Dehogynem hiszen ezért fizettünk. Valamiért elektromosan nem használható ez a probléma még várat magára. Elvileg mechanikusan nyitható a motornál egy csavarhúzó segítségével.Nos lefele megy felfele nem.
Tudtok esetleg segíteni hogy mi lehet a hiba. Rosszul van összerakva? Esetleg más a hiba? 2 hónapot vártunk arra hogy így kapjuk vissza. Azt mondták mind elektronikusan mechanikusan megjavítják. Hát nem.
Esetleg tudtok valakit aki megbízható és megcsinálná?
sziasztok lenne egy gondom aku csere utan nemegy a sebbesegmero minden mukodik csazk az nem valaki tudja milehet a gond vagy volt ilyen mar valakinek 1.4 hdi
Első körben pumpáld meg a tápszivattyút-a gumi pumpát-,ha behorpadva marad,akkor szerintem a gázolajszűrő csereérett.Ha könnyen visszanyeri formáját akkor meg falsot szívhat valamelyik üzemanyagcsőnél.2x nekem sem indult így melegen-ráadásul úgy,hogy pont előtte ejtettem le a kulcsot-akkor az indításgátlóra gyanakodtam.Nem az volt.Kemény műanyagcsövek a gázolaj csövei és nekem a pumpa előtti csinált ilyet.Meghallottam a szuszogást.Kicseréltem átlátszóra és így látom,hogy bubis vagy nem.
Sziasztok van egy c3 1.4 Diesel autó az a gondja hogy ha felmelegszik a motor és leálitom nem indul be csak ha kihűl vagy ha leveszem az aksi sarut egy pár perc és indul újból ötlet
Segítséget szeretnék kérni.Három éve van egy c3-som( 1.6 exlusive )nagyon meg voltam elégedve vele,de pár napja menet közben megakadt a kormány és az autó kormányozhatatlanná vált.Pont tegnap jelent meg egy cikk amiben arról írnak,hogy visszahívnak c3-sokat az ok:"A kormányoszlop nem szabvány szerinti gyártása miatt meghibásodhat a kormánymű, a jármű irányíthatatlanná válhat."Sajnos évjáratot nem írtak,így nem tudom ,hogy vonatkozhat-e ez az én autómra is.Tud esetleg erről valaki valamit?Előre is köszönöm a segítséget!
FeZnek lesz igaza, közben rájöttem, ha leállítom a kocsit akkor és csak akkor lehet vele bármit kezdeni. Ekkor is nyomni kell 5 másodpercig, ekkor elkezd pirosan világítani. A parkoló radarnak van egy P betűje még pluszban az is van benne.
Nemrég büszke tulajdonosa lettem egy C3 Picasso-nak, tudom, hogy ez a fórum nem erre az autóra szól de mivel külön nincs rá, ezért hátha tud valaki segíteni. Szóval az autóban van egy gomb, amin egy Wifi jel és az Off felirat van egy visszajelző led kíséretében. A riasztóhoz van valami köze de nem tudom kitalálni mi az összefüggés. A kézikönyvben nulla információ van erről a gombról. Van esetleg valaki tudja, hogyan működik?
Jövőre terveztzük 2. autónak egy dízel 1.4-es Citroen C3 vásárlását (2009-ben megjelent újabb változatot). A max keret olyan 1.6m Ft körül lenne mindenestül. Milyen évjáratot célszerű keresgélni, ami kevésbé problémás? Nem tudom jól olvastam-e de azt láttam, hogy célszerűbb a 2009-2010-es évjáratot keresni, mert annál talán az 1.4 hdi és az 1.6 hdi 90-ben nincsen részecskeszűrő. Kínált főleg az 1.4hdi-ből van ahogy láttam. Ezekkel mik főbb gondok? Elektronikailag mennyire problémásak ezek a citroenek? Most egy 2004-es Ford Fiesta 1.3 benzineset váltana le mivel semmi gondunk nincsen, de valami újabb kevesebbet fogyasztó lenne az ideális.
Csatlakozom az előttem szólóhoz, folyamatosan csak 2 csik világít a hőmérséklet kijelzőn.
Ha tartósan 120-130 km/h között megyek autópályán akkor bekapcsolódik a 3. csik.
Elektromos problémám eddig 1 volt menet közben megtorpant az autó felgyulladt az összes visszajelző, lenullázódott az óra, dátum, majd visszaállt a normál állásra és ment tovább.
Most gondolkodom ki kell cserélnem a vezérműszíjat meg a hosszbordásat is mindennel együtt.
A bal oldali egy nissan micra. Nem minősítgetem, mert a képek magukért beszéltnek. Az esztergàltról nem csinàltam képet, de rossz rögzíteni,, mert kellene kis köröm rà. Kb. 3cm hosszú lett a 8mm helyett. Megjött az új rugó, miért is lett volna egyből jó?
Kapott bontott nissan rugót. Kicsivel keményebb a rugó de stabilabb. Kellemes ünnepeket.
Mint írtam lentebb,van is itthon 2 régi 206-os lengéscsillapító,de nem tudtam akkor még kiszedni a c3-as ból.Mostanra kijött és sajnos közük sincs egymáshoz. Rendelem az újakat.
Esetleg fotókon össze tudod hasonlítani, pl megkeresed mind2t ( a C3 és 206-ost) a Bárdi oldalán... Én 2 éve cseréltettem rugótörés megelőzése miatt rugókat párom C3-n és a Picassomon is. A gólyalábakat a C3-ban kb 1 hónapja, a Picassoban tavaly cseréltem (toronycsapággyal együtt).
A 206-os peugeot gólyaláb nem jó bele "véletlenül"? Annak széles az alja is,esetleg elég lehet a toronycsapágyat átcserélni. Van 2 gólyaláb itthon és látok rá valami kis esélyt,de még nem jött ki a citromból,kint a szabadban szereltem délután ötig,majd ma du. folytatom. Végre szabi hétfőtől.
Sajnos ez előfordul. :-(
Lehet kapni rá biztonsági rugótányért, azzal nem esik össze, én vennék rá, ha C3-am volna. (Az enyémen szerencsére van, de arra is vennék, ha nem lenne rajta gyárilag)
Annyira rossz hozzáférni és azt hittem,hogy axiálrudat,gömbcsuklókat kicserélem és ennyi. Akkor láttam meg a fogasléc kottyanását. Kiszedni sem biztos,hogy egyszerű lesz,mert nem akarom a kormányművet kiszerelni. Nőgyógyász melónak tűnik,de megpróbálom. Hétvégén nekilátok,majd lemérem,hátha kell másoknak is a méret.