Saab-ról van szó.
Tegnap botlottam bele egy oldalon. Van olyan fordulat, ahol >1,5 bar-ral tölt, aztán meg végig 1,5-el.
80-140km/h-t ha jól emlékszem 3-3,5s körül futotta.
Arra voltam kíváncsi, hogy ha egy 2000-es motort 1,5-el töltenek - és minden ideális - az mennyi lovat jelent. A leírtak alapján 370 körülit.
A szívó mociknál a hengerűrtartalomból és a fordulatszámból meg lehet saccolni egy motor teljesítményét (ha minden ideális), a turbós autóknál bejön a képbe a töltőnyomás is.
Szóval csak művelődni akartam. :)
Jaaa,akkor bocs hogy nekem nem ez jött le!
Tééényleg tök logikus,hogy az ember egyből egy elbaszott tuningra gondoljon,ami szar és nem sikerülhet jól! Bocs bocs! Pff.....
"Dedra,gondolom a kérdésnek a lényege hogy 1.5 bár normális körülmények között."
Ja ja normális viszonyok között csak hát gondolom az valami épitett BMw lenne és itt normális viszonyokról nem nagyon beszélhetünk!
Szkátó:javits ki ha nem BMW tuningról lenne szó!
Amugy kiváncsi lennék hogy mit épitgetsz milyen vezérléssel stb...
Vagy Sabb ról van szó azok szoktak 2,3 asok lenni!:-)))
Dedra,gondolom a kérdésnek a lényege hogy 1.5 bár normális körülmények között.
Nekem 2.2-es az autóm és 1.5 bár körül van megfújva...Amit a legpontosabbnak mondhatok hogy annyi biztosan van az 370le!Ez Ave méréséböl derül ki ott 300 lóerő volt keréken (ez a mérés még nem került fel az ave.fw.hu-ra)De megtalálod az előzőt ott se volt sokkal kevesebb 290 le(RS2)
Véleményem szerint az hogy hány henger nem nagyon számít,sőt az a 200 ccm se nagyon itt inkább a nyomáson van a hangsúly meg az elektronikán.Lásd Hunlimo Subiját az övé is kb 370 paci 1.5 báron pedig az csak 2000-es.
nem akarok belekotyogni de ezt nem befolyásolja a hengerelrendezés is?PL sor 4,sor 6,vagy boxer??
és az üzemanyag ellátása is befolyásolja a Dedra erre a legjobb példa...tavaly külstem 1.5 barral,2000 ccm volt de kevés volt a benzin neki a kis fuvókák miatt fenének sem volt 240le felett...és elégtek a dugóim is...idén végre modositva lett és jó üzemanyag ellátással és komolyabb turbóval 1.5 barral felment 300 fölé...
EGY KIS SEGÍTSÉG KÉRNÉK A KÖVETKEZŐBEN:
Amikor elértünk az első komolyabb fejlesztéshez az első igazán húzós 0.8báros rajtnál szétrobbant a gyári hátsó sper.Kicseréltük egy verseny sperre csak azóta sikerült még húzni a kocsin es elég rendes nyomatékot kicsikarni indulásnál aminek következtében kb minden 3-4. rajtnál eltöri a kihajtást.Át szeretném maratni a sper belsejét nagyobbra de mivel edzett az anyag csak szikraforgácsolni lehet.Tud valaki olyan szikraforgácsolót aki már csinált hasonlót és pontosan dolgozik?
"amugy itt senki nem fog venni ilyesmit, ebben biztos lehetsz:)"
Miből gondolod?
A nyakbakasztó ügyben már kétszer is szoltam Petinek,de még semmi! :)
Cobal,
A TITANIC egy ótvar hely volt.KB mintha egy foliasátorba lennél :)))
Gomb
Firissíteni kéne...,lemértem egy pár autót!
1.8 VTI ; 10.2
E34M5 ; 9.2
E46 320I ; 10.6
Scirocco 2.0 16V ; 9.2
Audi80 cupe 9.9 :))
Viszont 100-ra a 320 8.3-at ment a gyári 9.9 helyett,a VTI 8.3-hoz képest 8.1,na gyorsan le is lett döntőzve a dolog...:)))
A VTI nyert ;) de nem sokkal kb fél autó lehetett!
melyik ez a hajó?
ismertem régen egy hajót ami az országházzal szemben állt a budai oldalon és egy híres óceánjáró nevét viselte, de az elmászott onnan, nem? vagy ez egy másik?
""Helló srácok kit érdekelne Streetracingos nyakba Balhé, telefontartós, vagy karabineres?
Érdeklődést mailben várom.
Ugyanakkor a streetracing oldal vezetőit is keresném :-D egy kis reklám ügyben.
csumi SXO
""
Te figyu, irjal nekem egy levelet lecci, mert kivancsi vagyok, hogyan arulod ezeket a dolgokat ugy, hogy kozben keresed az ebben illetekes embereket....?!?!?
amugy itt senki nem fog venni ilyesmit, ebben biztos lehetsz:)