Hááá...t ez az. Ezek a multiplexek már nem olyanok, mint a jó öreg Bartók volt. Vagy a Szigethy a volt Szabadság (most Fehérvári) úton.
Pedig az asszony rágja a fülemet, hogy évek óta nem vittem moziba. Lehet, hogy elviszem az Urániába a hétvégén.
Szerintem a linktárba vedd fel az oldalt, emelett ajánlok egy Nemzetes cikket a kerület volt mozijáról.
http://www.mn.mno.hu/cikk.mno?cikk=39592&rvt=22&rvt2=95
Sziasztok!
Kivánok minden alberfalvai forumozónak és családjának boldog, áldott, fennkölt, szerencsés, balesetmentes karácsonyt, téli szünetet, szilvesztert, egyben új évet !!
Ez biza' jó ötlet.
És tavaly a Tétényi felújításakor, amikor a szolgáltatóház előtti szakaszt csinálták, egy darabig oda is tették a piros hetes megállóját. Reménykedtünk, hogy ott is marad. De visszatették.
Valszeg, mert a napközbeni csúcsforgalomban, amikor már 2-3 piros is feltorlódik egymás után, belógnának a kanyarba, így akadályoznák a gyalogos forgalmat. Vagy ki tudja miért. :eek:
------------
Hali UFO
Kelenföldi webportálka
Szerintem a 7-es GYORS busz Kelenföldi Városközpont nevü,Etele tér irányú megállóját nem lenne rossz áthelyezni a 103-as autóbusz szintén Etele tér irányú Kelenföld városközpont nevü megállójába.Mivel igy nem kéne a két megálló(7GY,103-as)között nézni,hogy melyik busz (7GY,103)érkezik előbb a Kelenföd városközpont nevü megállóba!
Üdv!
Az egésznapos menetrenddel kapcsolatban lehet valami!
És mennyivel jobb, hogy Budagyöngyéig jár a villamos? Ezt megoldhatták volna szerintem a 18-as villamossal is! A János Kórháznál lévő hurok végállomás nem éppen balesetmentes, mert sokan síneken keresztül mennek (duplán: 18/56 és maga a 18) a kórházba.
A 18-as szvsz nem jár olyan sűrűn, hogy Budagyöngyénél feltorlódnának a villamosok...
Szerintem nem csak a 47-es villamost érinti ez a balesett hanem a 18-as és a 41-es villamost is.Hisz azok se tudnak most a Bartók Béla útra kanyarodni!
Viszatérve egy régebbi kérdésedre,Kedves BPO-700!
Szerintem a 80-as villamossal lehetett jobban utazni,mint a 118-al.Mert a 80-as egész nap járt!
Villamos karambolozott a Móricz Zsigmond körtéren - értesült az X-Press. Szerdán reggel nyolc órakor a körtér és a Bartók Béla út kereszteződésében a 47-es villamos egy személyautóval ütközött össze, személyi sérülés nem történt. A BKV fődiszpécsere a Hírügynökség kérdésére elmondta: a baleset a 47-es villamosok közlekedését érinti, de a helyszínelés idején az utasok a 7-es buszokkal zavartalanul közlekedhetnek.
Én azt tudom, hogy a 80-as villamost, na meg most a 118-as villamost miért indították el!
A kérdés az volt, hogy melyikkel (volt) jobb utazni?
***
Megjegyzésként:
A 80-as villamos nem igazán pótolhatta a vasút tömeges elszállítását Bár a 49-es villamos, valamint a 7-es gyors ebbe besegített! De a Délihez igen nagy kerülővel juthatott el a vasúton utazó Kelenföldről!
Nem erről akartam most vitázni (és a továbbiakban nem is fogok!), hanem arról, hogy a kettő közül melyikkel jobb utazni a helyi közlekedés szempontjából...!
BPO-700:A 80-as villamos a Déli pályaudvar felújitása idején 1999 őszén járt(vagy valami hasonló ,ok!) az Etele tér és a Szent János korház között.Erre a villamos járatra azért volt szükség mert a vonatok a Déli pályaudvar helyett csak a Kelenföldi pályaudvarig mentek,és a zsúfoltság elkerülése végett járt a 80-as villamos.A 18-as viszonylatból volt 1-2 jármű átcsoportositva erre a vonalra!Üdv!
Hát..., ja.
Kis égi helytörténet. Ez Csokistól van, elveszett sínes topicból. 1947-49 közt készült térkép kelenföld régen. (Évszám nincs és csak annyit tudok, hogy a térképen Margít-híd már van, Lánchíd meg még nincs.) Ha valakinek kell, akkor a teljes megtalálható itt, az egyes részletek meg az index alapján értelemszerűen. Vigyázat! 1 mega darabonként." Hamár légi, akkor térkép után fotó: Konkrétan budapesti légifényképek. Illetőleg a kezdőlap.
Hát, érdemes összehasonlítani az újlakások árait a környéken lévő, hasonló színvonalú (értsd: nem romos, nem komfortnélküli illetve nem panel) használtlakás árakkal. Meg fogsz lepődni. (Az újak néha olcsóbbak.) :-)
Ja és különbséget kéne tenni a Lágymányosi gyárnegyed pusztuló részén épülő házak és a Kamaraerdő környéki zöldet elfoglaló építkezések között. Utóbbi tényleg aggályos.
"Kihasználatlan" térség,(hát ha a kacsalábonforgó épületek helyett levő gyümölcsös az...)
"kihasználatlan ingatlan", (...ó, igen)
kerület dinamikus fejlődése,(persze, ha ez mértéktelen beépítésből áll...)
"kiépülőben van egy színvonalas kertvárosi lakóövezet." (színvonalas, de mnit a 2.Rózsadomb)
Mindezt nem zárt, elit lakóparkként, hanem nyitott kerületrészként tervezik, sőt a tervek szerint a sportcentrumot a kerületiek kedvezménnyel vehetik igénybe. Az új lakóterület azoknak a fizetőképes családoknak kínál alternatívát, amelyek jó közlekedésű, kellemes lakókörnyezetet keresnek, és enélkül esetleg inkább az agglomerációba való kiköltözés mellett döntenének."
Örüljünk, egy új elit térség, kerület van kinövekvőben. De mi lesz a szegényekkel? Szóval bocs, de nem bírom nagyon ezeket az ingatlanpiacos írásokat. Ezt a hozzászólást, ami kék, teljes egészében Üzenet szerkesztővel készítettem.
Na az b@szn@ be! Egy csomó kutyás így sem viszi el odáig az ebet. Itt sz@r@tja végig a járdát, meg a füvet a ház előtt, hogy a ragya jönne rá! Hát mégha fizetős lenne. :(
Bevezetnék olyan ebadót, hogy háromszor is meggondolja, aki lakótelepen kutyát akar tartani. Nah abból lehetne finanszírozni a kutyafuttató fentartását.
Kb egy hónapja írtak az Újbudában a pályák átépítési tervéről.
Várom, mikor lesz fizetős a kutyafuttató...
Az nem is lehet rossz üzlet, mondjuk 20 Ft félórára.
Azért azt csak nem! :(
A minigolf kezdetektől fogva fizetős volt. Gondolom valaki vállalkozásban csinálta. Aztán befuccsolhatott vele és most azért árválkodik kihasználatlanul.