Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Janusz1979 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 7947

Menet közben leáll teljesen vagy csak teljesítményt korlátoz? Ha az előbbi, akkor az nekem is volt, egr szelep csere megoldotta.

Előzmény: BIG DADDY SACA (7945)
Janusz1979 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 7946

Tud valaki linket adni, hogy a műszerfalon milyen hibajelzések lehetnek? Vasárnap betettem a kulcsot, gyújtásra teszem, de valami hibát jelzett a szokásos "ok" helyett és a kocsi sem indult be, az önindító forgatott, de a kocsi nem indult be.

Kivettem, majd betettem a kulcsot, ekkor már jelezte az "ok" -t és a kocsi is beindult, azóta nem volt ilyen gondom.

Mintha valami olyasmi jel lehetett, hogy nem ismeri fel a kulcsot és letiltotta az indítást, ha látnám a jelet akkor beugrana, de így nem tudom leírni.

BIG DADDY SACA Creative Commons License 2016.10.21 0 0 7945

Sziasztok

3 éve vagyok boldog tulajdonosa  egy 607 2,2 hdi-nek de idén megőrült az autó.

2db porlasztó+ nyomás szabályozó csere után,most a legújabb,hogy terhelésen letilt.Valakinek van valami ötlete? 

bigbagi Creative Commons License 2016.10.12 0 0 7944

Eladó 2db ! Újszerű gyári Peugeot Michelin 7x17 es lemezfelni a rajta lévő 215/55-17 Pirelli P7 nyári gumival ! Az egyik gumi 8mm es még nem volt használva,a másik 5mm es ! A gumik 2006 os Dot számúak szakszerűen volt tárolva úgy néz ki mint az új ! Az egyik 19 000 ft,a másik 15 000 ft ! A kettő együtt 30ezer ft ! bagladi74@freemail.hu   0630 488 2125.

bazska12 Creative Commons License 2016.10.08 0 0 7943

Sziasztok!

 

4 db kerék csavart keresnék,lehetőleg Pesten.

 

Köszönöm!

Gyongyosirobi Creative Commons License 2016.10.08 0 0 7942

Akkor a hátsó sor a kettes.

Köszönöm szépen a segítséget.☺

Előzmény: FeZ_ (7941)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.08 0 0 7941

 

 

 

 

Előzmény: Gyongyosirobi (7940)
Gyongyosirobi Creative Commons License 2016.10.07 0 0 7940

Sziasztok,azt szeretném kérdezni,hogy a 3000 v6-os motornak melyik a 4-es hengere ,és melyik a 2-es sora.

Köszönöm..

raider Creative Commons License 2016.10.06 0 0 7939

Igazad van, bontás alatt azt is lehet érteni, hogy leveszed az olajkartert a szűrőcseréhez (amúgy ekkor is csak annyi jön le, amennyit a leeresztőcsavarral le tudsz engedni), és azt is, hogy lekötöd a hűtőkört, és átmosod a rendszert friss ATF-fel.

Előzmény: BIGYO4 (7938)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.10.05 0 0 7938

"Cserélni annyit lehet, amennyi egy leeresztésre, bontás nélkül lejön, jellemzően 3l körüli mennyiséget. Szűrőt is illik cserélni"

Előzmény: FeZ_ (7937)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.05 0 0 7937

Úgy értette, hogy a váltó komolyabb szétszedése (bontása) nélkül csak kisebb mennyiségű olaj jön le belőle. 

Előzmény: BIGYO4 (7933)
Peugeot 607 2,7-es Creative Commons License 2016.10.05 0 0 7936

A részecskeszűrővel kapcsolatban kérdezem : Milyen apró, finom előjele van annak, amikor az öntisztítás nem tökéletes, ill. mi a teendő ilyen esetben, hogy érjen bennünket váratlanul a krakk ?

Előre is köszönöm a szakmai választ, ill. autóskollégáim tapasztalatait.

 

Peugeot 607 2,7-es Creative Commons License 2016.10.05 0 0 7935

Köszönöm .

Előzmény: raider (7931)
Peugeot 607 2,7-es Creative Commons License 2016.10.05 0 0 7934

Köszönöm.

Előzmény: raider (7931)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.10.05 0 0 7933

Szűrőt hogyan cserélsz bontás nélkül?

Előzmény: raider (7931)
husaberg 450fe Creative Commons License 2016.10.04 0 0 7932

Tisztelt Szabisok!

 

Én a részecskeszűrő végleges tönkretétel helyet javasolnák egy tisztítás!

Ha kell állunk rendelkezésére ez ügyben Veszprémben!

http://dpfcleaner.hu/

 

Előzmény: szabisok (7929)
raider Creative Commons License 2016.10.04 0 0 7931

Megtettél az autóddal 80e km-t,v agy már legalább 4 éve nem volt cserélve az olaj. Ez elégséges feltétel. Cserélni annyit lehet, amennyi egy leeresztésre, bontás nélkül lejön, jellemzően 3l körüli mennyiséget. Szűrőt is illik cserélni.

Előzmény: Peugeot 607 2,7-es (7930)
Peugeot 607 2,7-es Creative Commons License 2016.10.04 0 0 7930

Mi az egyértelmű előjel, amely arra utal, hogy hamarosan ki kell cserélni az automata váltó olaj egy részét ? (egyébként hányad részét ?)

Előre is köszönöm az eligazító szakmai választ.

szabisok Creative Commons License 2016.10.03 0 0 7929

Köszönöm a választ. Az az igazság, hogy én lebeszéltem volna erről a vásárlásról, de a fiam beleszeretett ebbe a kocsiba s mikor látttam részben én is meg tudtam érteni. Gondolom nem is ez volt a fő baj, inkább az hogy habár belenéztek ebbe a fórumba nem jött át nekik hogy mit jelent a részecskeszűrő. Az előző tulaj sem mondott erről semmit csak hogy ad még két litert a vásárláskor. Nem tudták hogy neki kell kiégetni s nem a kocsi csinálja meg automatikusan. Ahhoz hogy kiégjen amikor elkezdődik megfelelő fordulatszámon kell tartani a kocsit s ez ismétlődik 500-1000 km-enként. Most hogy ez a helyzet kialakult már hajlik rá hogy igy eladja a kocsit a fele pénzt elvesztve én még tennék egy próbát a részecskeszűrő kiütésével.

Csak az a baj hogy aki bevizsgálta a kocsit az pesten van s oda el kellene jutni.

Köszönöm

Előzmény: BIGYO4 (7926)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.10.03 0 0 7928

Persze, a figyelmetlenség... Nem is goldoltam, hogy az olajleeresztőn jött ki a darabka. Már a teknőben találást vízionáltam :)

 

Előzmény: nebancsa_605_sri (7927)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2016.10.02 0 0 7927

Én meg előbb levenném az olajkartert, megnézném mi újság, lehet a részecskeszűrő lesz a legkisebb baj az autóban.

Előzmény: szabisok (7925)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 7926

A baj az, a sok sikertelen szűrő "regenerálás" miatt a dúsításhoz adagolt rengeteg elégetlen gázolaj

lefolyik a hengerek falán és felhígítja a gázolajat, amitől a motor károsodhat. Lehet, hogy semmi baj, mert rengeteget kitolt a nyomás a pálca helyén, lehet minden rendben. Én megkísérelném új szűrővel, vagy anélkül átprogramozva, új olaj, azután próbálni indítani.

Egyébként, ha megengedsz egy utólagos tanácsot, használt autót nem szabad úgy megvenni, hogy az utolsó fillér is a vételárban van. Bizony használt autóknál a fékek, vezérlés, részecskeszűrő, EGR szelep, turbó, ékszíj,görgők, kettőstömegű, kuplung, gömbfejek, stabpálcák, szílentek, stb, stb bármelyike cseréért kiálthat. Persze nem mind egyszerre, de szépen, folyamatosan néhány havonként valami. És akkor nem vettél még BMW-t :)

Előzmény: szabisok (7925)
szabisok Creative Commons License 2016.10.02 0 0 7925

Köszönöm a választ. Az a baj hogy a kocsi Csorna közelében van elég messze Pesttől. A másik hogy az utólsó leállás óta nem lett inditva mivel csak 2.5 liter olajat lehetett leereszteni. Kérdés hogy elindul e.

Ha el is indulna valószinű hogy megint ugy 50km után letiltana az eddigi tapasztalat alapán s nem érné el Pestet. Ha ez sem lenne akkor még ott van hogy a csökkentett teljesítmény miatt nem bírná a dombokat.

Köszi.

Előzmény: BIGYO4 (7923)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 7924

Ha házilag csinálod érdemes egy tömítést szerezned, mert csavarokkal van összehuzatva 2 részből a dobb. A hosszabbik részében van a szűrő eldugulva. Ha le tudod pucolni tökéletesen a régi tömítést, akár vissza is teheted kis tömítőpasztával a két rész közé. Viszont , ha már ennyit ráköltöttél, érdemes lehet venni új részecskeszűrőt. Az Ebay-on már talán 60.000 alatt is találni. 1-2 óra alatt kényelmesen kicserélitek és még kb 150.000 km-ig jó lehet.

Előzmény: szabisok (7922)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 7923

A kipufogót nem járó motornál szokták levenni :)

Viccet félretéve  házhoz jön Bp és környékén aki rácstlakoztatja szgépét a könyöklő alatti interface-ra és kb 5 perc alatt felrakja a programot. A régi visszatölthatő, ha mégis szerzel egyszer egy hibátlan szűrőt. Tehát valahogy így .

Előzmény: szabisok (7922)
szabisok Creative Commons License 2016.10.01 0 0 7922

Sziasztok. Még lenne laikus kérdésem. A részecskeszűrőt ugy is ki lehet utni hogy a kocsi nem indul. Mondjuk a számítógép részt elküldve a megadott szerelőhöz?

Előre is köszönöm

Janusz1979 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 7921

Sziasztok. A generátor el tud úgy romlani, hogy nem jelzi ki, hogy nincs töltésem? Menet közben szépen elkezdte kikapcsolni a dolgokat, de a töltés hibáját nem jelezte, gondoltam félreállok.Leállítottam a kocsit, de utána már nem indult be, még az elakadásjelzőt sem tudtam villogtatni. Szerelőhöz elhúztuk, később felhívott, hogy 7v van az aksiban, töltésem nincs és ez volt a gond, mert bebikázva indul, minden helyreállt.

Eddig ha gondom volt a feszültséggel, mindig jelezte, most semmi ilyen nem jelzett.

Esetleg még azon gondolkodtam, hogy nemrég szakadt el a hosszbordás szíjam, lehet e köze hozzá.

mogyizsolt Creative Commons License 2016.09.30 0 0 7920

mogyizsolt Creative Commons License 2016.09.30 0 0 7919

Köszönöm Kopasz 607 nek az infóját, sajnos most kerültem elő a határról  migrimon ügyben. A riasztó eszét nézzük meg először és utána jön a te változatod. Középső kijelzőmet is cserélni kell , semmit nem látni. Házilag van rá szerelve hűtő ventillátor de nem sokat segithetett. Erről van fénykép .

BIGYO4 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 7918

A program feltöltését 20-ért vállalták.

Előzmény: Törölt nick (7916)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!