Tud valaki linket adni, hogy a műszerfalon milyen hibajelzések lehetnek? Vasárnap betettem a kulcsot, gyújtásra teszem, de valami hibát jelzett a szokásos "ok" helyett és a kocsi sem indult be, az önindító forgatott, de a kocsi nem indult be.
Kivettem, majd betettem a kulcsot, ekkor már jelezte az "ok" -t és a kocsi is beindult, azóta nem volt ilyen gondom.
Mintha valami olyasmi jel lehetett, hogy nem ismeri fel a kulcsot és letiltotta az indítást, ha látnám a jelet akkor beugrana, de így nem tudom leírni.
Eladó 2db ! Újszerű gyári Peugeot Michelin 7x17 es lemezfelni a rajta lévő 215/55-17 Pirelli P7 nyári gumival ! Az egyik gumi 8mm es még nem volt használva,a másik 5mm es ! A gumik 2006 os Dot számúak szakszerűen volt tárolva úgy néz ki mint az új ! Az egyik 19 000 ft,a másik 15 000 ft ! A kettő együtt 30ezer ft ! bagladi74@freemail.hu 0630 488 2125.
Igazad van, bontás alatt azt is lehet érteni, hogy leveszed az olajkartert a szűrőcseréhez (amúgy ekkor is csak annyi jön le, amennyit a leeresztőcsavarral le tudsz engedni), és azt is, hogy lekötöd a hűtőkört, és átmosod a rendszert friss ATF-fel.
A részecskeszűrővel kapcsolatban kérdezem : Milyen apró, finom előjele van annak, amikor az öntisztítás nem tökéletes, ill. mi a teendő ilyen esetben, hogy érjen bennünket váratlanul a krakk ?
Előre is köszönöm a szakmai választ, ill. autóskollégáim tapasztalatait.
Megtettél az autóddal 80e km-t,v agy már legalább 4 éve nem volt cserélve az olaj. Ez elégséges feltétel. Cserélni annyit lehet, amennyi egy leeresztésre, bontás nélkül lejön, jellemzően 3l körüli mennyiséget. Szűrőt is illik cserélni.
Köszönöm a választ. Az az igazság, hogy én lebeszéltem volna erről a vásárlásról, de a fiam beleszeretett ebbe a kocsiba s mikor látttam részben én is meg tudtam érteni. Gondolom nem is ez volt a fő baj, inkább az hogy habár belenéztek ebbe a fórumba nem jött át nekik hogy mit jelent a részecskeszűrő. Az előző tulaj sem mondott erről semmit csak hogy ad még két litert a vásárláskor. Nem tudták hogy neki kell kiégetni s nem a kocsi csinálja meg automatikusan. Ahhoz hogy kiégjen amikor elkezdődik megfelelő fordulatszámon kell tartani a kocsit s ez ismétlődik 500-1000 km-enként. Most hogy ez a helyzet kialakult már hajlik rá hogy igy eladja a kocsit a fele pénzt elvesztve én még tennék egy próbát a részecskeszűrő kiütésével.
Csak az a baj hogy aki bevizsgálta a kocsit az pesten van s oda el kellene jutni.
A baj az, a sok sikertelen szűrő "regenerálás" miatt a dúsításhoz adagolt rengeteg elégetlen gázolaj
lefolyik a hengerek falán és felhígítja a gázolajat, amitől a motor károsodhat. Lehet, hogy semmi baj, mert rengeteget kitolt a nyomás a pálca helyén, lehet minden rendben. Én megkísérelném új szűrővel, vagy anélkül átprogramozva, új olaj, azután próbálni indítani.
Egyébként, ha megengedsz egy utólagos tanácsot, használt autót nem szabad úgy megvenni, hogy az utolsó fillér is a vételárban van. Bizony használt autóknál a fékek, vezérlés, részecskeszűrő, EGR szelep, turbó, ékszíj,görgők, kettőstömegű, kuplung, gömbfejek, stabpálcák, szílentek, stb, stb bármelyike cseréért kiálthat. Persze nem mind egyszerre, de szépen, folyamatosan néhány havonként valami. És akkor nem vettél még BMW-t :)
Köszönöm a választ. Az a baj hogy a kocsi Csorna közelében van elég messze Pesttől. A másik hogy az utólsó leállás óta nem lett inditva mivel csak 2.5 liter olajat lehetett leereszteni. Kérdés hogy elindul e.
Ha el is indulna valószinű hogy megint ugy 50km után letiltana az eddigi tapasztalat alapán s nem érné el Pestet. Ha ez sem lenne akkor még ott van hogy a csökkentett teljesítmény miatt nem bírná a dombokat.
Ha házilag csinálod érdemes egy tömítést szerezned, mert csavarokkal van összehuzatva 2 részből a dobb. A hosszabbik részében van a szűrő eldugulva. Ha le tudod pucolni tökéletesen a régi tömítést, akár vissza is teheted kis tömítőpasztával a két rész közé. Viszont , ha már ennyit ráköltöttél, érdemes lehet venni új részecskeszűrőt. Az Ebay-on már talán 60.000 alatt is találni. 1-2 óra alatt kényelmesen kicserélitek és még kb 150.000 km-ig jó lehet.
Viccet félretéve házhoz jön Bp és környékén aki rácstlakoztatja szgépét a könyöklő alatti interface-ra és kb 5 perc alatt felrakja a programot. A régi visszatölthatő, ha mégis szerzel egyszer egy hibátlan szűrőt. Tehát valahogy így .
Sziasztok. Még lenne laikus kérdésem. A részecskeszűrőt ugy is ki lehet utni hogy a kocsi nem indul. Mondjuk a számítógép részt elküldve a megadott szerelőhöz?
Sziasztok. A generátor el tud úgy romlani, hogy nem jelzi ki, hogy nincs töltésem? Menet közben szépen elkezdte kikapcsolni a dolgokat, de a töltés hibáját nem jelezte, gondoltam félreállok.Leállítottam a kocsit, de utána már nem indult be, még az elakadásjelzőt sem tudtam villogtatni. Szerelőhöz elhúztuk, később felhívott, hogy 7v van az aksiban, töltésem nincs és ez volt a gond, mert bebikázva indul, minden helyreállt.
Eddig ha gondom volt a feszültséggel, mindig jelezte, most semmi ilyen nem jelzett.
Esetleg még azon gondolkodtam, hogy nemrég szakadt el a hosszbordás szíjam, lehet e köze hozzá.
Köszönöm Kopasz 607 nek az infóját, sajnos most kerültem elő a határról migrimon ügyben. A riasztó eszét nézzük meg először és utána jön a te változatod. Középső kijelzőmet is cserélni kell , semmit nem látni. Házilag van rá szerelve hűtő ventillátor de nem sokat segithetett. Erről van fénykép .