Az, hogy leáll magától, amikor üresben pörög a motor mint állat, az normális, mert van benne túlpörgés védelem: érzékeli, hogy nem nyomod a gázt, de pörög és ilyenkor ha átlépi a 3000-es fordulatszámot, elveszi az üzemanyagot és leáll.
A felpörgés okát kell megtalálni. Első körben a levegősödést kellene ellenőrizni, mert ezeknél jellemző , hogy felpörögnek , ha fellevegősödik az adagoló, mert fontos neki a beállított háznyomás.
A legtöbbször az üzemanyagszűrőháznál szokott levegősödni a rendszer, de persze az összes csatlakozásnál lehetséges, stb. stb.
Üdv! Az alábbi problémára keresem a megoldást. A központi zár egyik napról a másikra nem működik rendesen. Nincs az a határozott kattanás, ahogyan zárnia kellene. Kulccsal zárva a vezető oldalt a hátsó ajtók erőtlenül lezárnak, elől utas oldal nem és a csomagtartót sem működtetni. Illetve oldalanként az első ajtók a hátsókat zárják, de a csomagtartót akkor sem. Nyitni nem lehet csak az első ajtókat kulccsal, hátsók nem nyílnak. Mintha nem kapnának a zárak megfelelő feszültséget (erőtlen zárás). Mi lehet a probléma?
Sziasztok! Van egy 406 2.1td a probléma az, hogy elindulok vele megyek 1-2 kmt és felpörög a motor 5-6000ig megindul mint állat, üresbe rakom felengedem a kuplungot és magától leáll! Mi lehet a probléma???
Üdv! A motorból furcsa lemezes csörgő zörgő hang jön. Nem egyenletes a motorjárással úgy értem nem arányos azzal, ha pörgetem akkor intenzvebb lenne. Ha kettes alapjáraton gurulok akkor is váltakozóan hol sűrű hol ritkább a csörgés intenzitása. Mintha egy mosogép tetejére tennék egy fém lapot és rezegne. Teljesitmény fogyasztás semmiben nem befolyásolja. 406 1.8 6fz
Üdv! Tisztítottam a motortérben lévő csatlakozókat, eloszor wd 40 el, kesobb kontakt spray-el. Fedélzeti computer csatit, motoron lévő csatlakozólat, és ami még elérhető arrafelé, azota meg nem indít. Pörög az onindító, de inditásgátló szimbólumot jelez. Tudna valaki ezen segízeni, mi lehet a baj? Peugeot 406 hdi. s2. Előre is köszönöm!
Peugeot 406oshoz(2000es hdi motor 2000es évjárat) keresek használt bal első oldali ablakemelő motort. Tud nekem segíteni ebben valaki? Előre is köszönöm!
Ha nem megoldhatatlan a tárolása akkor ahogy az előttem szóló is mondta, az alkatrészenként való eladással fogsz kijönni a legjobban. Persze ez jár a legtöbb macerával.
Egyébként ha így döntesz, akkor néhány alkatrészre már lenne is érdeklődőd :-)
Az említett 50 ezres ajánlat nem meglepő, ha annyiért megkapná valaki akkor egy 150 ezres kókányolással újra "sérülésmentes" lenne az autó és menne 500-ért a hirdetés hahu-n. De ha 250-ért vinné el és 150-et beleöntene akkor már nem biznisz 500-ért továbbadni.
A 4535 P1 -nek megfelelő fékrásegítőt honnan tudnék beszerezni? ESP-s verzióhoz kell, 2003-as.
A most benne lévő (gyári) ATE cikkszáma a 03.7864-2001.4 de ilyet sehol nem találok. Egyes alkatrészboltok szerint a 03.7863-2802.4 cikkszámú is jó ehhez, azonban ebből sincs sehol, csak fénykép formájában.
Nem gondolom, hogy más cikkszámú darabok ne felelnének meg hozzá, elég sztenderd alkatrésznek gondolom, de eddig nem jutottam messzire.
Ha tudtok kérlek adjatok tanácsot, segítsetek a továbblépésben!
Mit kérhetek reálisan a Pug-ért? Ajánlataim napjában jönnek ugyanarról a számról más.más családtag hív fel....már 55ezret is ajánlottak nagy nehezen. Sztem többet ér.
Autót szeretnék venni, mindenképpen benzinest és mivel nem vagyok márkanáci (volt német és japán autóm is, mindkettőt szerettem), az egyik mostani "jelöltem" a Peugeot 406, úgy általában. Jó ideje tájékozódom a típusról, nagyon sok infót összeszedtem erről a francia szépségről :) Azt szeretném kérdezni, hogy ezt a konkrét autót ismeti-e valamelyikőtök:
Volt már korábban 3000-es V6-os autóm, nem ijedek meg a fogyasztástól, nem az a fő szempont. Általánosságban mi a tapasztalatotok erről a francia V6-ról, mennyire alkalmas napi használatra, reális, normális kereteken belüli fenntartása lehetséges-e? A sorozatosan elhalálozó gyújtótrafókról hallottam/olvastam sokat.
További minden jót kívánok nektek, biztonságos autózást!
Kedves FeZ_ ! Ma is normálisan működik - eltekintve a kilométer órától, az továbbra is hülyéskedik. Az indításgátlót viszont tényleg ki akarom köttetni teljesen. Megadnád annak a műszerésznek a hozzáférését, akire utaltál? Köszönöm szépen az eddigi figyelmedet és segítőkészségedet! :) Üdv: András